Останні статті і огляди
Новини
AMD нагадала про важливість обсягу відеопам'яті для сучасних ігор
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
-
Kravan
Member
Не так. Точнее не совсем так. В играх 2023 обьем памяти это прям какой то кошмар Хуанга.Cyber_Prophet: ↑ 12.04.2023 11:41 У нвідіавських картках пропускна здатність відеопам'яті краще і її потребується меньше, чи не так?
-
Hotspur
Member
просто 6500ХТ не для 4к. це очевидно. а Хуанг каже купіть кату з 8 Гб а потім через 2 роки ще одну купіть з 12-16 Гб. Хуанг думає всі ідіотиtablestikus: ↑ 12.04.2023 12:53Політика партії змінилась
-
Nutbar
Member
- Звідки: Київ
От тільки від ПК ви очікуєте трохи більше, ніж 30к/с з фрізами в 4к, та текстурами, що можуть взагалі не завантажитись без перезапуску. Ніякої магії на тих консолях нема, як не дуже щасливий власник вам кажу.l-m: ↑ 12.04.2023 12:55думаю 12ГБ вистачить ще надовго для 1440р, бо на сучасних консолях саме стільки.
-
Paradox1306
Member
- Звідки: Київ
для чого ця затичка, вона навіть і7-5960X не розкриває
-
Hotspur
Member
оптимізація це роки. ведьмак 3 який вийшов в 2013 патчать в 2023Sanьka: ↑ 12.04.2023 13:02Це також можливості геймдевам забити болта на оптимізацію, бо якась 4090 грубою силою витягне їх кривий код.
-
Kravan
Member
Ну судя по тестам так и есть. 3070 у товарища вообще вылетает в РЕ4 том же.kalakawa: ↑ 12.04.2023 11:433070 ніграбельнаParadox1306: ↑ 12.04.2023 11:34 При чому типовий накид на вентилятор, бо в ре4 на їх же слайді нада 17.5гб, то до чого тут 6000 серія тоді на наступному?
ну а про те що їх карти жеруть до 20% більше пам'яті вказувати вони в порівнянні звісно не захотіли
Та і що вже пофіксили ласт оф ас настільки що він в 11.2гб вписується в 4к?
6800 смуз геймінг
??????
-
Scoffer
Member
Hotspur
Патчать вони його
1. чисто по приколу щоб покрутити нові фічі
2. бо нічого краще відмака за 10 років випустити не вдалось
Патчать вони його
1. чисто по приколу щоб покрутити нові фічі
2. бо нічого краще відмака за 10 років випустити не вдалось
-
Paradox1306
Member
- Звідки: Київ
ні в когоScoffer: ↑ 12.04.2023 13:21 2. бо нічого краще відмака за 10 років випустити не вдалось
-
Vecchio
Member
Маркетологи АМД умеют обсир*ться, с этим спору нет.artko: ↑ 12.04.2023 11:32 Это те же самые люди напомнили про важность обьема, которые засунули 4гб в 6500хт и утверждали что хватит?
Но все же не забывайте, в какие времена была выпущена эта карта.
Разве 6500XT - это не супердешевый мобильный gpu, превращенный в мусорную пандемическую бюджетную карту, которую никто не должен рассматривать, поскольку она даже не может превзойти 5500XT? Но независимо от этого, мы уверены, что у 6500XT есть и 8 ГБ вариант, так что люди винят только себя, если они купили любую из этих версий... не то чтобы кто-то должен был купить ее или что 8 ГБ могут компенсировать этот жалкий 64-битный интерфейс памяти.
https://videocardz.com/newz/amd-says-mo ... 6159617643
-
Kravan
Member
1. Патчат они его сейчас чтобы откатить результат отработки партнерки с Нвидия по добавлению лучей. По моему это очевидно. Самое смешное что они их добавии а теперь по немногу урезают (сами публиковаи про урехание кол-ва лучей). Ни одна в мире коммерческая компания не пускает ресурс дорогостоящих разрабов (да и вообще любой другой ресурс) "по приколу". Если нет денег по партнерке (или обязательств по старым контрактам) никто такого делать не будет.Scoffer: ↑ 12.04.2023 13:21 Hotspur
Патчать вони його
1. чисто по приколу щоб покрутити нові фічі
2. бо нічого краще відмака за 10 років випустити не вдалось
2. У Сиди Проджект может и не удалось. А вообще - достаточно много всего, лучше чем Ведьмак.
-
Wonderboy
Member
Хуанг знає, що збільшується об'єм і якість текстур і моделей, і усе це треба кудись впихнути. Хуанг співпрацює з купою ігрових студій і прекрасно знає тенденції в ігробуді.Hotspur: ↑ 12.04.2023 13:17Хуанг думає всі ідіоти
Скоріше ідіоти ті, що до сих пір мають огризки по 4-6 Гб і ниють, що "на ультра лагає".
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
Ну вообще да, RTX A6000 это старая видяха. Уровня 3090.
Зажиточные бояре в курсе что уже вышла RTX 6000 Ada
Классно в Нвидии придумали какой нейминг сделать этим видяхам
Стоило сделать A6000 и 6000A Там еще похоже есть просто RTX 6000. Гении, блин.
Востаннє редагувалось 12.04.2023 13:31 користувачем Earanak, всього редагувалось 3 разів.
-
Scoffer
Member
Kravan
Список в студію будь ласка. В тому ж жанрі, і в тій же часовій лінії.
Відправлено через 3 хвилини 27 секунд:
Список в студію будь ласка. В тому ж жанрі, і в тій же часовій лінії.
Відправлено через 3 хвилини 27 секунд:
Ну ти ще замов щоб оператива в відяхи втикалась як в материнку. А за що тоді Хуанг має шкіряні куртки оновлювати?Earanak: ↑ 12.04.2023 13:09Пажоста, дайте 48гб видеопамяти в потребительском сегменте
Еще бы оно стоило адекватных денег
-
l-m
Member
Sanьka
tablestikus
Відеопам'ять займають в основному текстури, а не кривий код. А з ними все просто — краща якість = більше розмір.
Не бачу взагалі ніяких причин топити за те, щоб продовжували робити низькоякісні текстури.
Навіть якщо зараз не вистачає на них відеопам'яті, то просто знизив налаштування чи розрішення (через длсс/фср). А потім колись можна буде переграти з більш якісними.
Який сенс вимагати гірші текстури для всіх?
tablestikus
Відеопам'ять займають в основному текстури, а не кривий код. А з ними все просто — краща якість = більше розмір.
Не бачу взагалі ніяких причин топити за те, щоб продовжували робити низькоякісні текстури.
Навіть якщо зараз не вистачає на них відеопам'яті, то просто знизив налаштування чи розрішення (через длсс/фср). А потім колись можна буде переграти з більш якісними.
Який сенс вимагати гірші текстури для всіх?
-
Scoffer
Member
Так, і це реально трагедіяParadox1306: ↑ 12.04.2023 13:23ні в кого
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
Не ну у текстур так то много нюансов есть.l-m: ↑ 12.04.2023 13:35Відеопам'ять займають в основному текстури, а не кривий код. А з ними все просто — краща якість = більше розмір.
Виртуальные текстуры с потоковой загрузкой. Мегатекстура Кармака.
Классика с мипмаппингом. Анизатропия которая увеличивает объем текстуры в памяти.
Количество лукапов в шейдере на текстуру. Есть еще же Атласы, Array Текстурные Колоды.
А еще ведь всякие тримминги, UDIM-ы, HLOD-ы.
Вспомнить только тот случай когда чел интереса ради Двумя мелкими текстурами затекстурил весь уровень.
https://www.torfrick.com/info/lab.html / https://polycount.com/discussion/89682/ ... fi-lab-udk
Ну даже банальная ошибка в Power of 2 правиле может увеличить вес текстуры в пару раз.
А так же есть многослойные масочные текстуры. Есть такая штука как VertexInterpolator в том же UE.
Есть разные режимы сжатия текстур (отдельные под каждый тип текстуры).
Еще есть текстуры которые проэцируются не на UV а в WorldSpace из за чего жрут больше.
Ну еще Dithering метод прозрачности вместо классических Opacity масок в текстурах.
Вы это... Не думайте что это просто какие то картиночки которые закинули в игру и все. Да нифига !
Кривыми лапками можно ТААААКИХ делов натворить с текстурами что до оптимизации будет 30гб VRAM, после 10GB VRAM.
-
Hotspur
Member
але патчать. от і всеScoffer: ↑ 12.04.2023 13:21Патчать вони його
1. чисто по приколу щоб покрутити нові фічі
2. бо нічого краще відмака за 10 років випустити не вдалось
-
Paradox1306
Member
- Звідки: Київ
якби ж це все так просто було. вже наводив приклад з хд реворком, що би зробити в рази кращі текстури не потрібно збільшувати необхідний врам з 4гб до 24l-m: ↑ 12.04.2023 13:35 Sanьka
tablestikus
Відеопам'ять займають в основному текстури, а не кривий код. А з ними все просто — краща якість = більше розмір.
-
Hotspur
Member
ти і GTX 680 2 Gb купляв . Хуанг задоволенийWonderboy: ↑ 12.04.2023 13:28Хуанг знає, що збільшується об'єм і якість текстур і моделей, і усе це треба кудись впихнути. Хуанг співпрацює з купою ігрових студій і прекрасно знає тенденції в ігробуді.
Скоріше ідіоти ті, що до сих пір мають огризки по 4-6 Гб і ниють, що "на ультра лагає".