Вело овери?

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
odessitmws
Member
Аватар користувача
Звідки: Воля або смерть🇺🇦

Повідомлення

Hotspur
моему 2х подвесу лет 13 некоторые сезоны ездили мало, но до сих пор там ничего не делали, и все отлично
ток втулки смазал и цепь помыл
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

odessitmws: 04.06.2021 10:46моему 2х подвесу лет 13 некоторые сезоны ездили мало, но до сих пор там ничего не делали, и все отлично
ток втулки смазал и цепь помыл
не все там отлично. сходить к хорошему механику - пол вела поменяешь.
Dark-seer
Member
Аватар користувача
Звідки: Deutschland

Повідомлення

Hotspur: 04.06.2021 10:41
odessitmws: 04.06.2021 10:38нужен 2х подвес на легких 27.5 или 28 колесах без злого рисунка...
и 10 000 долларов что бы его купить :beer: :lol: и 400-800 долларов в год что бы обслуживать :super:
Ты в своем репертуаре :gigi:
У знакомого Скотт подвес, не дешёвые аморты Фокс, практически все хт, карбокрлеса на дт350. Стоимость вела с апгрейдами близка к 5к$, обслуживание 2500грн в год, 1500 аморты, 1000 все остальное
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Dark-seer: 04.06.2021 10:59обслуживание 2500грн в год, 1500 аморты, 1000 все остальное
не в Киеве и не в 2020-2021. вот цены не дорогой мастерской - https://velosiped.com/maisternya.html
общее ТО 800
вилка 800
аморт 1000
обслуживание подвески від 500
колеса 800-1200
тормоза 200
итого 4 500 если ничего не надо менять :lol: а как правило надо :lol: и выходим на 400-800 долларов при дорогом подвесе. хватит писать сказки
Востаннє редагувалось 04.06.2021 11:13 користувачем Hotspur, всього редагувалось 1 раз.
odessitmws
Member
Аватар користувача
Звідки: Воля або смерть🇺🇦

Повідомлення

Hotspur: 04.06.2021 10:54не все там отлично. сходить к хорошему механику - пол вела поменяешь.
вероятно, но пока ничего не люфтит пущай себе катит
нынче подвеска вообще на пром. подшипниках + ресурсный пружинно\маслянный аморт для попрыгать с бордюров около вечный вариант наверное
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

odessitmws: 04.06.2021 11:05нынче подвеска вообще на пром. подшипниках + ресурсный пружинно\маслянный аморт для попрыгать с бордюров около вечный вариант наверное
я не большой спец по подвесам но пружинку тоже надо перебирать 1-2 раза в год если ездить по сухому. если лезть в говна по колеса то можно и каждый месяц сезона. подшипники и посадочные места разбирать и смотреть минимум раз в год и далее по списку каретка, рулевая
mumu
Member
Аватар користувача
Звідки: Житомир

Повідомлення

odessitmws: 04.06.2021 10:38они что не знают что батарейка на короткие расстояния ток
Відколи це 200 км стало короткою відстанню для велосипедиста? :lol:

Якщо катати Європою, коли ночуєш в кемпінгах, хостелах або готелях, то велосипед з електроассістом - чудовий варіант для проїхати в день багато км, при цьому встигнути відвідати багато цікавих місць + мати сили і натхнення вечором ще десь пройтись/погуляти. Або просто лупанути бревет, як у відео, і вечором нормально собі двіжувати далі.
ціни тільки на такі велосипеди невелосипедні :weep:
той кенондейл в UK = 5500 фунтів - як за хонда ребел 500 або ямаха мт-03 :insane:
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

mumu: 04.06.2021 11:09велосипед з електроассістом - чудовий варіант для проїхати в день багато км, при цьому встигнути відвідати багато цікавих місць + мати сили і натхнення вечором ще десь пройтись/погуляти
А чим не підходить для усього цього мотоцикл, або кемпер? :spy:

Відправлено через 1 хвилину 47 секунд:
mumu: 04.06.2021 11:09ціни тільки на такі велосипеди невелосипедні
Тому що це не велосипеди? :idea:
odessitmws
Member
Аватар користувача
Звідки: Воля або смерть🇺🇦

Повідомлення

mumu: 04.06.2021 11:09Відколи це 200 км стало короткою відстанню для велосипедиста?
видео не смотрел, но это был сарказм по поводу электрохейтеров которые тут на каждом шагу говорят мол батарейка быстро разрядится, и вел превращается в недвижимое имущество
mumu: 04.06.2021 11:095500 фунтів
можно самому собрать сильно дешевле, я бы собрал но оказалось что 10км до работы я пролетаю за 25минут + тренируюсь, ну и особого смысла 5-10 минут сэкономить путем лишних денег и выше риска не очень то интересно выходит
mumu
Member
Аватар користувача
Звідки: Житомир

Повідомлення

odessitmws: 04.06.2021 11:22можно самому собрать сильно дешевле
той велосипед у відео важить 12кг. Спробуй збери велосипед з електроассістом за дешевше і з такою ж вагою :lol: зможеш зразу відкривати свою мануфактуру.
твій велік, що ти тут показував, важить на половину більше
3-14: 04.06.2021 11:21А чим не підходить для усього цього мотоцикл, або кемпер?
на велосипеді зовсім інший левел отримання вражень. На моторизованому транспорті основні враження отримуються у місцях зупинок по маршруту, то ді як на велосипеді відчуваєш аромат місцевості (хвойного лісу, чебрецевого(або іншого) степу, квітучого лугу), чуєш спів пташок, можеш більше спілкуватись з людьми, місцеві більше привітні до велосипедистів. Коли їдеш дорогою над прірвою на велосипеді також зовсім інші враження.

і то таки велосипед, бо він з ассістом, електромотор самостійно не везе, тільки при педалюванні допомагає і відключається коли велосипед розганяється швидше 25км.
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

mumu: 04.06.2021 11:36Спробуй збери велосипед з електроассістом за дешевше і з такою ж вагою
я соберу но цена будет мерса е класса в салоне :weep:
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

mumu: 04.06.2021 11:36на велосипеді зовсім інший левел отримання вражень
Згоден, але я про те саме кажу ;)
mumu: 04.06.2021 11:36електромотор самостійно не везе, тільки при педалюванні допомагає і відключається коли велосипед розганяється швидше 25км
Згідно законів ЄС та ЮК це не велосипед, про Україну не впевнений.

Ще питання, ти от кажеш про туризм. Для велотуризму класичний патерн — летиш літаком туди, катаєш на велосипеді, потім летиш літаком назад. А з електровелосипедами як?
mumu
Member
Аватар користувача
Звідки: Житомир

Повідомлення

3-14: 04.06.2021 11:41Згідно законів ЄС та ЮК це не велосипед, про Україну не впевнений.
These electric bikes are known as ‘electrically assisted pedal cycles’ (EAPCs). You do not need a licence to ride one and it does not need to be registered, taxed or insured.
What counts as an EAPC
An EAPC must have pedals that can be used to propel it.
It must show either:
the power output
the manufacturer of the motor
It must also show either:
the battery’s voltage
the maximum speed of the bike
Its electric motor:
must have a maximum power output of 250 watts
should not be able to propel the bike when it’s travelling more than 15.5mph
An EAPC can have more than 2 wheels (for example, a tricycle).
Where you can ride
If a bike meets the EAPC requirements it’s classed as a normal pedal bike. This means you can ride it on cycle paths and anywhere else pedal bikes are allowed.
https://www.gov.uk/electric-bike-rules

в Японії аналогічні вимоги, потужніші електровеліки, з можливістю пересування виключно на електротязі прирівнюються до мопедів, потребують прав, і райдери повинні їздити тільки автомобільними дорогами.
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

odessitmws: 04.06.2021 10:38они что не знают что батарейка на короткие расстояния ток
Посмотри видео, там все разжевано и в том числе почему батарейки хватило так надолго

Отправлено спустя 1 минуту 32 секунды:
odessitmws: 04.06.2021 11:05для попрыгать с бордюров около вечный вариант наверное
А нафига подвес для бордюров? Я по ним на шоссере скачу

Отправлено спустя 8 минут 36 секунд:
mumu: 04.06.2021 11:36на велосипеді зовсім інший левел отримання вражень.
Но не на электровеле. Если посмотришь видео - даже чувак говорит что мотор до 25 кмч, а дальше ты его ногами не разгонишь.

Это тупо СКУЧНО. Уж лучше мотык
mumu
Member
Аватар користувача
Звідки: Житомир

Повідомлення

dead_rat: 04.06.2021 12:19 Если посмотришь видео - даже чувак говорит что мотор до 25 кмч, а дальше ты его ногами не разгонишь.
він там, вродє як, сказав, що після 25км/год було лінь напружуватись. Легше тримати 25км/год і відповідно можна більше насолоджуватись краєвидами, швидкість більш рівномірна, стан після поїздки значно кращий. Йому сподобалось.

по авіаперевезенням глянув, від перевізника залежить: МАУ дозволяє перевозити, якщо з’ємний акумулятор береться в ручну поклажу, турецькі авіалінії також перевозять, але платно і на умовах небезпечного вантажу, КЛМ не дозволяють, хоча прості велосипеди безкоштовно.
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

mumu
Ну правильно, написано английским по белому что электровелосипеды (electrically assisted pedal cycles) это не велосипеды (pedal bike). В чем противоречие с моими словами?
Kronus
Member

Повідомлення

mumu: 04.06.2021 11:36 той велосипед у відео важить 12кг. Спробуй збери велосипед з електроассістом за дешевше і з такою ж вагою :lol: зможеш зразу відкривати свою мануфактуру.
Там потом было видно подвесную сумку, висящую на раме немалых размеров. Подозреваю, что там мог быть дополнительный аккум. Все видео не смотрел. Возможно, там это озвучили. Подозреваю, что боевой вес мог быть значительно выше.
mumu
Member
Аватар користувача
Звідки: Житомир

Повідомлення

Kronus
Акум там вбудований в нижній трубі. На стоковому акумуляторі він проїхав майже 200 км, тому що місцевість рівнинна і незначний вітер в супутньому напрямку. Потім доїхав решту з додатковим.

3-14
it’s classed as a normal pedal bike. Вони класифікуються/визначаються/прирівнюються до звичайного велосипеда. Ти ж про закони писав: "Згідно законів ЄС та ЮК це не велосипед". так от EAPC прирівнюються до звичайних велосипедів. Без вимог реєстрації, без вимог отримання прав керування, з дозволом їздити велосмугами, велодоріжками та велопішохідними зонами, та в інших місцях, де дозволено їздити звичайному велосипеду.
Kronus
Member

Повідомлення

mumu: 04.06.2021 13:37Акум там вбудований в нижній трубі.
Это я понял. Просто, судя по размерам этой трубы, ехал он в основном на педалях и лишь чуток помогал электротягой.
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Hotspur: 04.06.2021 11:38я соберу но цена будет мерса е класса в салоне
от любиш заради красного словця щось таке видати :laugh:

най-найдешевший е-клас в салоні коштує 43к євро (е200 d). супер дупер крутий електрошосер S-Works Turbo Creo SL з вагою в районі 12кг має MSRP 13500 баксів.

так що ж ти там збереш за 43кілоєвро?

Відправлено через 3 хвилини 47 секунд:
Hotspur: 04.06.2021 11:02общее ТО 800
вилка 800
аморт 1000
обслуживание подвески від 500
колеса 800-1200
тормоза 200
а це що за прайс?
"гальма" не входять в "загальне ТО"? що тоді входить? обслуговування підвіски це щось окреме від вилки і аморту? що саме?

1000 за колеса це за що?
Відповісти