Последние статьи и обзоры
Новости
Вело овери?
-
odessitmws
Member
- Откуда: Воля або смерть🇺🇦
Hotspur
моему 2х подвесу лет 13 некоторые сезоны ездили мало, но до сих пор там ничего не делали, и все отлично
ток втулки смазал и цепь помыл
моему 2х подвесу лет 13 некоторые сезоны ездили мало, но до сих пор там ничего не делали, и все отлично
ток втулки смазал и цепь помыл
-
Hotspur
Member
не все там отлично. сходить к хорошему механику - пол вела поменяешь.odessitmws: ↑ 04.06.2021 10:46моему 2х подвесу лет 13 некоторые сезоны ездили мало, но до сих пор там ничего не делали, и все отлично
ток втулки смазал и цепь помыл
-
Dark-seer
Member
- Откуда: Deutschland
Ты в своем репертуареHotspur: ↑ 04.06.2021 10:41и 10 000 долларов что бы его купитьodessitmws: ↑ 04.06.2021 10:38нужен 2х подвес на легких 27.5 или 28 колесах без злого рисунка...![]()
и 400-800 долларов в год что бы обслуживать
![]()

У знакомого Скотт подвес, не дешёвые аморты Фокс, практически все хт, карбокрлеса на дт350. Стоимость вела с апгрейдами близка к 5к$, обслуживание 2500грн в год, 1500 аморты, 1000 все остальное
-
Hotspur
Member
не в Киеве и не в 2020-2021. вот цены не дорогой мастерской - https://velosiped.com/maisternya.htmlDark-seer: ↑ 04.06.2021 10:59обслуживание 2500грн в год, 1500 аморты, 1000 все остальное
общее ТО 800
вилка 800
аморт 1000
обслуживание подвески від 500
колеса 800-1200
тормоза 200
итого 4 500 если ничего не надо менять


Последний раз редактировалось Hotspur 04.06.2021 11:13, всего редактировалось 1 раз.
-
odessitmws
Member
- Откуда: Воля або смерть🇺🇦
вероятно, но пока ничего не люфтит пущай себе катитHotspur: ↑ 04.06.2021 10:54не все там отлично. сходить к хорошему механику - пол вела поменяешь.
нынче подвеска вообще на пром. подшипниках + ресурсный пружинно\маслянный аморт для попрыгать с бордюров около вечный вариант наверное
-
Hotspur
Member
я не большой спец по подвесам но пружинку тоже надо перебирать 1-2 раза в год если ездить по сухому. если лезть в говна по колеса то можно и каждый месяц сезона. подшипники и посадочные места разбирать и смотреть минимум раз в год и далее по списку каретка, рулеваяodessitmws: ↑ 04.06.2021 11:05нынче подвеска вообще на пром. подшипниках + ресурсный пружинно\маслянный аморт для попрыгать с бордюров около вечный вариант наверное
-
mumu
Member
- Откуда: Житомир
Відколи це 200 км стало короткою відстанню для велосипедиста?odessitmws: ↑ 04.06.2021 10:38они что не знают что батарейка на короткие расстояния ток

Якщо катати Європою, коли ночуєш в кемпінгах, хостелах або готелях, то велосипед з електроассістом - чудовий варіант для проїхати в день багато км, при цьому встигнути відвідати багато цікавих місць + мати сили і натхнення вечором ще десь пройтись/погуляти. Або просто лупанути бревет, як у відео, і вечором нормально собі двіжувати далі.
ціни тільки на такі велосипеди невелосипедні

той кенондейл в UK = 5500 фунтів - як за хонда ребел 500 або ямаха мт-03

-
3-14
Member
- Откуда: Сопот
А чим не підходить для усього цього мотоцикл, або кемпер?mumu: ↑ 04.06.2021 11:09велосипед з електроассістом - чудовий варіант для проїхати в день багато км, при цьому встигнути відвідати багато цікавих місць + мати сили і натхнення вечором ще десь пройтись/погуляти

Відправлено через 1 хвилину 47 секунд:
Тому що це не велосипеди?mumu: ↑ 04.06.2021 11:09ціни тільки на такі велосипеди невелосипедні

-
odessitmws
Member
- Откуда: Воля або смерть🇺🇦
видео не смотрел, но это был сарказм по поводу электрохейтеров которые тут на каждом шагу говорят мол батарейка быстро разрядится, и вел превращается в недвижимое имуществоmumu: ↑ 04.06.2021 11:09Відколи це 200 км стало короткою відстанню для велосипедиста?
можно самому собрать сильно дешевле, я бы собрал но оказалось что 10км до работы я пролетаю за 25минут + тренируюсь, ну и особого смысла 5-10 минут сэкономить путем лишних денег и выше риска не очень то интересно выходитmumu: ↑ 04.06.2021 11:095500 фунтів
-
mumu
Member
- Откуда: Житомир
той велосипед у відео важить 12кг. Спробуй збери велосипед з електроассістом за дешевше і з такою ж вагоюodessitmws: ↑ 04.06.2021 11:22можно самому собрать сильно дешевле

твій велік, що ти тут показував, важить на половину більше
на велосипеді зовсім інший левел отримання вражень. На моторизованому транспорті основні враження отримуються у місцях зупинок по маршруту, то ді як на велосипеді відчуваєш аромат місцевості (хвойного лісу, чебрецевого(або іншого) степу, квітучого лугу), чуєш спів пташок, можеш більше спілкуватись з людьми, місцеві більше привітні до велосипедистів. Коли їдеш дорогою над прірвою на велосипеді також зовсім інші враження.3-14: ↑ 04.06.2021 11:21А чим не підходить для усього цього мотоцикл, або кемпер?
і то таки велосипед, бо він з ассістом, електромотор самостійно не везе, тільки при педалюванні допомагає і відключається коли велосипед розганяється швидше 25км.
-
Hotspur
Member
я соберу но цена будет мерса е класса в салонеmumu: ↑ 04.06.2021 11:36Спробуй збери велосипед з електроассістом за дешевше і з такою ж вагою

-
3-14
Member
- Откуда: Сопот
Згоден, але я про те саме кажуmumu: ↑ 04.06.2021 11:36на велосипеді зовсім інший левел отримання вражень

Згідно законів ЄС та ЮК це не велосипед, про Україну не впевнений.mumu: ↑ 04.06.2021 11:36електромотор самостійно не везе, тільки при педалюванні допомагає і відключається коли велосипед розганяється швидше 25км
Ще питання, ти от кажеш про туризм. Для велотуризму класичний патерн — летиш літаком туди, катаєш на велосипеді, потім летиш літаком назад. А з електровелосипедами як?
-
mumu
Member
- Откуда: Житомир
These electric bikes are known as ‘electrically assisted pedal cycles’ (EAPCs). You do not need a licence to ride one and it does not need to be registered, taxed or insured.3-14: ↑ 04.06.2021 11:41Згідно законів ЄС та ЮК це не велосипед, про Україну не впевнений.
What counts as an EAPC
An EAPC must have pedals that can be used to propel it.
It must show either:
the power output
the manufacturer of the motor
It must also show either:
the battery’s voltage
the maximum speed of the bike
Its electric motor:
must have a maximum power output of 250 watts
should not be able to propel the bike when it’s travelling more than 15.5mph
An EAPC can have more than 2 wheels (for example, a tricycle).
Where you can ride
If a bike meets the EAPC requirements it’s classed as a normal pedal bike. This means you can ride it on cycle paths and anywhere else pedal bikes are allowed.
https://www.gov.uk/electric-bike-rules
в Японії аналогічні вимоги, потужніші електровеліки, з можливістю пересування виключно на електротязі прирівнюються до мопедів, потребують прав, і райдери повинні їздити тільки автомобільними дорогами.
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
Посмотри видео, там все разжевано и в том числе почему батарейки хватило так надолгоodessitmws: ↑ 04.06.2021 10:38они что не знают что батарейка на короткие расстояния ток
Отправлено спустя 1 минуту 32 секунды:
А нафига подвес для бордюров? Я по ним на шоссере скачуodessitmws: ↑ 04.06.2021 11:05для попрыгать с бордюров около вечный вариант наверное
Отправлено спустя 8 минут 36 секунд:
Но не на электровеле. Если посмотришь видео - даже чувак говорит что мотор до 25 кмч, а дальше ты его ногами не разгонишь.mumu: ↑ 04.06.2021 11:36на велосипеді зовсім інший левел отримання вражень.
Это тупо СКУЧНО. Уж лучше мотык
-
mumu
Member
- Откуда: Житомир
він там, вродє як, сказав, що після 25км/год було лінь напружуватись. Легше тримати 25км/год і відповідно можна більше насолоджуватись краєвидами, швидкість більш рівномірна, стан після поїздки значно кращий. Йому сподобалось.dead_rat: ↑ 04.06.2021 12:19 Если посмотришь видео - даже чувак говорит что мотор до 25 кмч, а дальше ты его ногами не разгонишь.
по авіаперевезенням глянув, від перевізника залежить: МАУ дозволяє перевозити, якщо з’ємний акумулятор береться в ручну поклажу, турецькі авіалінії також перевозять, але платно і на умовах небезпечного вантажу, КЛМ не дозволяють, хоча прості велосипеди безкоштовно.
-
3-14
Member
- Откуда: Сопот
mumu
Ну правильно, написано английским по белому что электровелосипеды (electrically assisted pedal cycles) это не велосипеды (pedal bike). В чем противоречие с моими словами?
Ну правильно, написано английским по белому что электровелосипеды (electrically assisted pedal cycles) это не велосипеды (pedal bike). В чем противоречие с моими словами?
-
Kronus
Member
Там потом было видно подвесную сумку, висящую на раме немалых размеров. Подозреваю, что там мог быть дополнительный аккум. Все видео не смотрел. Возможно, там это озвучили. Подозреваю, что боевой вес мог быть значительно выше.mumu: ↑ 04.06.2021 11:36 той велосипед у відео важить 12кг. Спробуй збери велосипед з електроассістом за дешевше і з такою ж вагоюзможеш зразу відкривати свою мануфактуру.
-
mumu
Member
- Откуда: Житомир
Kronus
Акум там вбудований в нижній трубі. На стоковому акумуляторі він проїхав майже 200 км, тому що місцевість рівнинна і незначний вітер в супутньому напрямку. Потім доїхав решту з додатковим.
3-14
it’s classed as a normal pedal bike. Вони класифікуються/визначаються/прирівнюються до звичайного велосипеда. Ти ж про закони писав: "Згідно законів ЄС та ЮК це не велосипед". так от EAPC прирівнюються до звичайних велосипедів. Без вимог реєстрації, без вимог отримання прав керування, з дозволом їздити велосмугами, велодоріжками та велопішохідними зонами, та в інших місцях, де дозволено їздити звичайному велосипеду.
Акум там вбудований в нижній трубі. На стоковому акумуляторі він проїхав майже 200 км, тому що місцевість рівнинна і незначний вітер в супутньому напрямку. Потім доїхав решту з додатковим.
3-14
it’s classed as a normal pedal bike. Вони класифікуються/визначаються/прирівнюються до звичайного велосипеда. Ти ж про закони писав: "Згідно законів ЄС та ЮК це не велосипед". так от EAPC прирівнюються до звичайних велосипедів. Без вимог реєстрації, без вимог отримання прав керування, з дозволом їздити велосмугами, велодоріжками та велопішохідними зонами, та в інших місцях, де дозволено їздити звичайному велосипеду.
-
Kronus
Member
Это я понял. Просто, судя по размерам этой трубы, ехал он в основном на педалях и лишь чуток помогал электротягой.mumu: ↑ 04.06.2021 13:37Акум там вбудований в нижній трубі.
-
leif
Member
от любиш заради красного словця щось таке видатиHotspur: ↑ 04.06.2021 11:38я соберу но цена будет мерса е класса в салоне

най-найдешевший е-клас в салоні коштує 43к євро (е200 d). супер дупер крутий електрошосер S-Works Turbo Creo SL з вагою в районі 12кг має MSRP 13500 баксів.
так що ж ти там збереш за 43кілоєвро?
Відправлено через 3 хвилини 47 секунд:
а це що за прайс?Hotspur: ↑ 04.06.2021 11:02общее ТО 800
вилка 800
аморт 1000
обслуживание подвески від 500
колеса 800-1200
тормоза 200
"гальма" не входять в "загальне ТО"? що тоді входить? обслуговування підвіски це щось окреме від вилки і аморту? що саме?
1000 за колеса це за що?