Останні статті і огляди
Новини
Рольова гра Clair Obscur Expedition 33 отримала рекордну оцінку від користувачів на Metacritic. Продано понад мільйон копій
-
Vityok777
Member
- Звідки: Миколаїв
Я в gamepas спробував, якщо хтось взяв у стімі за фулпрайс і тепер намагається виправдати марні витрати, то прийміть мої співчуття.
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
Вы уже всю драмму по этому поводу пропустили. Можете погуглить по этой теме. Этот мод уже банили.
Игруны возмутились и начали отменять платные подписки на NexusMods. Админы поняли что деньги важнее и разбанили мод.
-
Nortrom
Member
13я ещё не самая худшая, просто добротная. 15я самая ужасная. Прошел все части финалок, некоторые побочные.Думка фаната серії FF: FF13 - відстій.13-2 і LR не стосується, я в них не грав.
Вы серьезно думаете, что люди играют ради графона в JRPG type games? Там всегда ради сюжета\мира\персонажей играют.Чесно кажучи не знаю чого її так розхайпували. Графіка місцями просто вражає текстурами з 2002 року, ще й мильний туман якийсь кругом. Оточення зроблено цілком копіпастою, особливо ріже очі коли стоять поруч декілька НПЦ в однакових абсолютно, з однаковими ж анімаціями.
-
tornadox
Member
Зацінив годинне проходження Clair Obscure: Expedition 33 на Ютубі. Десь 40 хвилин кіно і всього пару хвилин "бою". Ну таке... абсолютно не мій фломастер. Це більше схоже на гарно зроблене інтерактивне кіно, де тебе просто ведуть за ручку.
Візуально виглядає приємно, тут сперечатися важко. Але одна красива обгортка, коли всередині мінімум геймплею – для мене не працює. За ті ж гроші я чекаю гри, а не довгої катсцени з QTE. Після трейлерів очікував чогось більшого за механіками та свободою, а не просто красиву історію в форматі "дивись кіно і іноді натискай кнопку". Розчарування.
Не бачу тут ніякої реплейабіліті чи простору для модів, як в умовних Стародавніх сувоях, де можна зависнути на сотні годин і щоразу знаходити щось нове і грати.
Ну мабуть "пройду" цього номінанта року на ютубі. В коментарях на стімі і так кажуть, що з оптимізацією на ПК є проблеми, то чому б і ні – подивитись "кіно" без зайвих глюків та мороки з налаштуваннями.
Візуально виглядає приємно, тут сперечатися важко. Але одна красива обгортка, коли всередині мінімум геймплею – для мене не працює. За ті ж гроші я чекаю гри, а не довгої катсцени з QTE. Після трейлерів очікував чогось більшого за механіками та свободою, а не просто красиву історію в форматі "дивись кіно і іноді натискай кнопку". Розчарування.
Не бачу тут ніякої реплейабіліті чи простору для модів, як в умовних Стародавніх сувоях, де можна зависнути на сотні годин і щоразу знаходити щось нове і грати.
Ну мабуть "пройду" цього номінанта року на ютубі. В коментарях на стімі і так кажуть, що з оптимізацією на ПК є проблеми, то чому б і ні – подивитись "кіно" без зайвих глюків та мороки з налаштуваннями.
До речі, про Покемонів. В школі на Gameboy це був топ, особливо коли серіал по ТВ крутили. Спробував якось на емулі на телефоні, потім навіть ретроконсоль брав заради них – ну, керування краще, але пограв пару сесій по 2-3 години і все, відпустило. Мабуть, просто "переріс". Чи зрозумів, що Нінтендо майстерно доїть ностальгію дорослих дядь і тьоть, випускаючи по суті одне й те саме.Creature4O: ↑ 28.04.2025 12:49Взяти от хоча б покемонів - чудова гра! А чому? Тому, що в неї грають\ли мільйони людей
-
VovaII
Member
— Це після порівняння графіки о обох іграх?Навіть Bethesda, яка випустила Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered на два дні раніше, відзначила вихід Clair Obscur Expedition 33 спеціальним твітом.
— Так то Ви ще "Інтро" до кінця не дойшли! Після "Інтро", співвідношення кіно/бій — з точністю до навпаки.tornadox: ↑ 28.04.2025 14:04Зацінив годинне проходження Clair Obscure: Expedition 33 на Ютубі. Десь 40 хвилин кіно і всього пару хвилин "бою". Ну таке... абсолютно не мій фломастер. Це більше схоже на гарно зроблене інтерактивне кіно, де тебе просто ведуть за ручку.
-
taras_cs
Member
- Звідки: Варшава-Київ-Дніпро
Точняк, заходив на сторінку гри в Steam на вихідних, а там примусовий показ стріму гри - якась дівчина обмазалась шейдерами та сидить, "грає" в сабж. Що мене здивувало тоді - її руки добре було видно й жодного разу вона не торкнулася геймпаду/мишки/клави, навіть за кілька годин знову зазирнув - так само було.tornadox: ↑ 28.04.2025 14:04Зацінив годинне проходження Clair Obscure: Expedition 33 на Ютубі. Десь 40 хвилин кіно і всього пару хвилин "бою". Ну таке... абсолютно не мій фломастер. Це більше схоже на гарно зроблене інтерактивне кіно, де тебе просто ведуть за ручку.
-
MqM
Member
- Звідки: Україна
Справді? Текстури 256 пікселів без бампу і всіх інших ефектів? Чи ви сильно прибрехали для хейту? Я час від часу граю олдскульні ігри і не знаю в якому місці побачили такі текстури. Можливо прикладете скріни?Plush_Dragon: ↑ 28.04.2025 11:33 Чесно кажучи не знаю чого її так розхайпували. Графіка місцями просто вражає текстурами з 2002 року
-
tornadox
Member
VovaII
Спеціально глянув уривками довше відео на 5 годин від XGTV, щоб скласти повніше враження. Знаєте, можливо ви й праві щодо певного потенціалу гри. Може й вартує спробувати, якщо її колись доведуть до ладу по технічному стану.
Але тут інша штука – я спочатку сприймав її як просто RPG, а це, виявляється, чистої води JRPG. А цей жанр мені зараз, чесно кажучи, не особливо заходить.
І те, що гра не чіпляє за першу годину – це як на мене величезний мінус. Особливо для сучасних реалій, коли конкуренція шалена. Хоча, звісно, не виключаю, що далі вона таки розкривається, як часто буває в JRPG.
Але навіть судячи з того, що бачив/читав, при всій гарній атмосфері та графіці, ці NPC з однаковими анімаціями, які виглядають як ctrl-c ctrl-v, сильно псують враження і кидаються в очі. Деталі важливі.
Взагалі, складається враження, що з цим Unreal Engine 5 ми тепер будемо бачити багато таких "візуальних" ігор, де картинка є, а з геймплеєм, наповненням світу чи анімаціями можуть бути питання. Гарно, але пустенько.
Спеціально глянув уривками довше відео на 5 годин від XGTV, щоб скласти повніше враження. Знаєте, можливо ви й праві щодо певного потенціалу гри. Може й вартує спробувати, якщо її колись доведуть до ладу по технічному стану.
Але тут інша штука – я спочатку сприймав її як просто RPG, а це, виявляється, чистої води JRPG. А цей жанр мені зараз, чесно кажучи, не особливо заходить.
І те, що гра не чіпляє за першу годину – це як на мене величезний мінус. Особливо для сучасних реалій, коли конкуренція шалена. Хоча, звісно, не виключаю, що далі вона таки розкривається, як часто буває в JRPG.
Але навіть судячи з того, що бачив/читав, при всій гарній атмосфері та графіці, ці NPC з однаковими анімаціями, які виглядають як ctrl-c ctrl-v, сильно псують враження і кидаються в очі. Деталі важливі.
Взагалі, складається враження, що з цим Unreal Engine 5 ми тепер будемо бачити багато таких "візуальних" ігор, де картинка є, а з геймплеєм, наповненням світу чи анімаціями можуть бути питання. Гарно, але пустенько.
-
Vityok777
Member
- Звідки: Миколаїв
Я все ще чекаю доказів, що це супер опен ворлд гра на 100+ годин з цікавіим (не азійським) сюжетом
Отправлено спустя 3 минуты 48 секунд:
А потім всі жаліються що геймдев мертвий.І самі лайкають ігри з коридорним сюжетом на 8 годин, з яких 7 годин це діалоги і 1 година нудних покрокових боїв з середини 80тих
Отправлено спустя 3 минуты 48 секунд:
А потім всі жаліються що геймдев мертвий.І самі лайкають ігри з коридорним сюжетом на 8 годин, з яких 7 годин це діалоги і 1 година нудних покрокових боїв з середини 80тих
-
tornadox
Member
в стімі є можливіть приховати ці трансляції перманентно, я так зробив і вам раджу!taras_cs: ↑ 28.04.2025 14:22Точняк, заходив на сторінку гри в Steam на вихідних, а там примусовий показ стріму гри - якась дівчина обмазалась шейдерами та сидить, "грає" в сабж. Що мене здивувало тоді - її руки добре було видно й жодного разу вона не торкнулася геймпаду/мишки/клави, навіть за кілька годин знову зазирнув - так само було.
https://store.steampowered.com/account/preferences/ гортайте в самий низ.
Це одна з самих безтолкових фіч стім.
-
VovaII
Member
От бої там точно ненудні. Бо там прикрутили необхідність реагувати. При чому на Ютубі,(можливо через обмежену кількість кадрів) все відбувається так швидко, що я поки не зрозумів, як стрімер там і на що реагував?Vityok777: ↑ 28.04.2025 15:381 година нудних покрокових боїв з середини 80тих

Відправлено через 51 секунду:
tornadox: ↑ 28.04.2025 16:07в стімі є можливіть приховати ці трансляції перманентно,



-
Vladys77
Junior
Мільйон мух запроста помиляється. Більшість грає в те, в що я ніколи грати не буду. Взагалі найкраща гра в історії за продажами - це тетріс. Так шо тепер, все життя в тетріс грати? На другому місці Minecraft.Creature4O: ↑ 28.04.2025 12:49 Саме так, мільйон мух не може помилятись. Взяти от хоча б покемонів - чудова гра! А чому? Тому, що в неї грають\ли мільйони людей</sarcasm>
Про сабж не знаю, не грав![]()
Відправлено через 10 хвилин 1 секунду:
Взагалі то на UE5 вийшли Сталкер 2, Dragon Age Veilguard, Dragons Dogma 2, Assassin Creed Shadows, якщо я не помаляюсь. 3 з цих 4 ігор мають величезний безшовний відкритий світ і там з наповненням особливих проблем немає. І з сюжетом теж.tornadox: ↑ 28.04.2025 15:22 VovaII
Взагалі, складається враження, що з цим Unreal Engine 5 ми тепер будемо бачити багато таких "візуальних" ігор, де картинка є, а з геймплеєм, наповненням світу чи анімаціями можуть бути питання. Гарно, але пустенько.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Догма на RE, Shadows на AnvilVladys77: ↑ 28.04.2025 17:00 Взагалі то на UE5 вийшли Сталкер 2, Dragon Age Veilguard, Dragons Dogma 2, Assassin Creed Shadows, якщо я не помаляюсь. 3 з цих 4 ігор мають величезний безшовний відкритий світ і там з наповненням особливих проблем немає. І з сюжетом теж.
Veilguard і догма не сказав би, що відкриті світи. Максимум - напіввідкриті
-
VovaII
Member
Про Сталкер 2, вважаю можна сказати, що його перенесли з попереднього рушія. Бо повідомлення про перехід на UE5, з'явились десь за рік до виходу. За такий час не могли гру з нуля на UE5 зробити. — Та й регулярні патчі величезного розміру, це підтверджують.Vladys77: ↑ 28.04.2025 17:00Взагалі то на UE5 вийшли Сталкер 2
-
Vityok777
Member
- Звідки: Миколаїв
VovaII
От ви реально вважаєте що я не знаю яка там система бою?
От ви реально вважаєте що я не знаю яка там система бою?
-
Creature4O
Member
так, майнкрафт цікавіше і при тому набагато. Хоч за графікою і слабенько. Доречі є і майнкрафт з ртх, кому це цікаво. А величезний відкритий світ і купа контенту було іще у фолаут3. Нагадати в якому році?!Vladys77: ↑ 28.04.2025 17:00Мільйон мух запроста помиляється. Більшість грає в те, в що я ніколи грати не буду. Взагалі найкраща гра в історії за продажами - це тетріс. Так шо тепер, все життя в тетріс грати? На другому місці Minecraft.Creature4O: ↑ 28.04.2025 12:49 Саме так, мільйон мух не може помилятись. Взяти от хоча б покемонів - чудова гра! А чому? Тому, що в неї грають\ли мільйони людей</sarcasm>
Про сабж не знаю, не грав![]()
Відправлено через 10 хвилин 1 секунду:Взагалі то на UE5 вийшли Сталкер 2, Dragon Age Veilguard, Dragons Dogma 2, Assassin Creed Shadows, якщо я не помаляюсь. 3 з цих 4 ігор мають величезний безшовний відкритий світ і там з наповненням особливих проблем немає. І з сюжетом теж.tornadox: ↑ 28.04.2025 15:22 VovaII
Взагалі, складається враження, що з цим Unreal Engine 5 ми тепер будемо бачити багато таких "візуальних" ігор, де картинка є, а з геймплеєм, наповненням світу чи анімаціями можуть бути питання. Гарно, але пустенько.
-
Draqoon
Member
- Звідки: КиyB
Норм жрпг вестерни зробили, чекаю на свіч 2 

-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Dragon Age: The Veilguard — Frostbite EngineVladys77: ↑ 28.04.2025 17:00 Взагалі то на UE5 вийшли Сталкер 2, Dragon Age Veilguard, Dragons Dogma 2, Assassin Creed Shadows, якщо я не помаляюсь. 3 з цих 4 ігор мають величезний безшовний відкритий світ і там з наповненням особливих проблем немає. І з сюжетом теж.
Dragon's Dogma 2 — RE Engine
Assassin's Creed Shadows — Anvil Engine
-
daesz
Member
А хтось вам щось має доказувати?Vityok777: ↑ 28.04.2025 15:38 Я все ще чекаю доказів, що це супер опен ворлд гра на 100+ годин з цікавіим (не азійським) сюжетом
- спойлер
-
tornadox
Member
daesz
на реддіті пишуть що 20-30 годин головна лінія сюжету.
Відправлено через 46 секунд:
Відправлено через 6 хвилин 43 секунди:
UE5 дозволяє створити гарну картинку буквально інді студії з 2-3 людей, інколи з корисливою метою продати безкоштовні асети за супергру
на реддіті пишуть що 20-30 годин головна лінія сюжету.
Відправлено через 46 секунд:
в соло швидко набридає, хіба в з друзямиCreature4O: ↑ 28.04.2025 19:18майнкрафт цікавіше
Відправлено через 6 хвилин 43 секунди:
в 3 з 4 ігор ви помилилися, а в сталкері нема повноцінної системи A-LifeVladys77: ↑ 28.04.2025 17:00Взагалі то на UE5 вийшли Сталкер 2, Dragon Age Veilguard, Dragons Dogma 2, Assassin Creed Shadows, якщо я не помаляюсь. 3 з цих 4 ігор мають величезний безшовний відкритий світ і там з наповненням особливих проблем немає. І з сюжетом теж.
UE5 дозволяє створити гарну картинку буквально інді студії з 2-3 людей, інколи з корисливою метою продати безкоштовні асети за супергру