Я цю мантру чую останні 15 років від людей далеких від розуміння комп'ютерів чуть більше ніж те що їм "треба комп'ютор на інтолі бо інтол добре". Навіть попри те що в червоних сильна перевага, людей які вважають що синенький бейджик це топ досі багато, частково по інерції. Ця інерція сформувалась за роки, коли Intel дійсно мав величезну перевагу, наприклад, в ери Core 2 Duo чи Sandy Bridge, і в AMD просто не було гідної відповіді у високому сегменті.
Успіх інтел в процесорах був побудований не лише на власних досягненнях, а й на провалі бульдозера, що дав їм фору на роки, та агресивною політикою "чемоданів" виробникам ноутбуків і готових пк, обмежуючи доступ конкурентів до ринку. Лише з появою Ryzen на базі Zen ситуація почала кардинально змінюватись, і Intel був змушений реагувати.
Тут любят Хуанга ругать, но он не видит на месте и постоянно клепает и новые продукты и новые технологии.
Саме цікавіше що фанати Хуанга мусять в кожному пості нагадати про свого бога, це дуже схоже як колись було з фанатами інтел. Як і в останніх, в перших успіх побудований з фокусом на скейлінг та промені. Хоча ігор з підтримкою променів стає більше, їхнє використання часто супроводжується значним падінням продуктивності, особливо на відеокартах не топового сегменту. Візуальний ефект від RT у багатьох випадках не настільки критичний, щоб виправдати цю втрату FPS для масового користувача. Це робить RT, попри активне просування Хуангом, радше нішевою фічею або вимогою для власників найдорожчих карт, а не універсальним "вбивцею" попередніх технологій. А вже зараз ми бачимо що конкурент набирає обертів і ситуація може дуже кардинально змінитися. Ще дуже цікава річ як універсальний скалер і генератор кадрів, котрий не заставляє купляти самий топ. Я говорю про такі рішення, як, наприклад, програма Lossless Scaling з її генератором LSFG, які дозволяють отримати додаткові кадри незалежно від виробника відеокарти чи наявності підтримки в самій грі.
Kyro: ↑
25.04.2025 15:32А еще очень смешно наблюдать как ситуція поменялась зеркально, как обс_рали первые Райзены за никому не нужные ядра и никакую игровую производительность, склейка, задержки между чиплетами, вот это все. Так теперь все дружно начали рендерить и кодить круглые сутки дома.
Ну і так з самого як продукти інтел мали з кожним релізом помірний приріст продуктивності, особливо коли не відчували сильного тиску конкурентів, зараз те саме відчувається з картами Нвідія у плані растрової продуктивності за свою ціну. Здається схожий сценарій, де значна частина "видимого" покращення FPS досягається за рахунок генерації кадрів, а не суто потужності самого чипа.
Там ще стався Айфон з невиданим рівнем маркетинга для тодішніх виробників. Софт в Нокії був в рази кращий у плані стабільності та деяких функцій на той момент, але він не мав сучасної зручності та головне - цілісної екосистеми та магазину додатків, як в iOS. Перший Айфон приваблював новизною, елегантністю та іміджем, а Епл почали активно асоціювати з "luxury" та інноваціями, коли Нокія доволі посередньо робила це зі своїм Vertu і не змогла вчасно перейти на нові рейки зі своєю програмною платформою.