Samsung теж готується підняти ціни на мікросхеми пам’яті DRAM і NAND

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
vmsolver
Member

Повідомлення

maxud_b: 04.04.2025 23:54Хочеш свій дослідницький відділ - будь-ласка. Ліцензія на рік 50% доходу плюс від 5 до 30% на загальний дослідницький вілділ в залежності від частки ринку...
Лицензию на мозги покупать не надо? А то ведь странно получается, кто-то решает может бизнес открыть свой R&D или нет, прям свободой запахло.
maxud_b: 04.04.2025 23:54Патентні тролі зараз стають причиною гальмування розвитку як і ціна досліджень.
Так может быть и надо решать проблему патентных тролей, а не придумывать дикость про общий R&D за 50% от дохода?
maxud_b: 04.04.2025 23:54А щодо комунізму в дослідженні, то існують же інститути профільних досліджень, як той же МІТ чи Берклі Там це називається грантами, а результат спільний для тих хто заплатив ща дослідження.
Так и сейчас бизнес объединяется по разным вопросам, и? Ничего вам не запрещает делать это сейчас, кто хочет идёт на колаборацию с другими, если такие желающие есть. В чём суть вашего предложения? Смотрите, можно сотрудничать? И сейчас можно.
По поводу коммунизма, вы не поняли, принудиловка к чему-то совместному ничего хорошего не принесёт. Конторы и так объединяют усилия, когда это выгодно. А вот когда заставляют, это уже коммунизмом попахивает.
AntonyKandaurov
Member
Звідки: Славетне місто Запоріжжя

Повідомлення

Мсрп від комунізму відділяє лише те, що ціну виробу не штампують на самому виробі.
Tiufin
Member

Повідомлення

До речі, якось за останні пару років регулярно попадалися новини, що та чи інша компанія розробляє прискорювачі ШІ. Сходу згадались і амазон, і мета, і сама openai. Насправді, думаю, їх набагато більше. То ж про яку монополію тут мова? Дивні якісь розмови :D
vmsolver
Member

Повідомлення

Scoffer: 04.04.2025 23:57Це не так працює. Одна жирна контора замість r&d витрачатиме гроші на преферантисток і потужні медикаменти для менеджменту бо а чом би і ні, все одно зжерете продукцію за скільки поставлять.
Что тебе не понятно в том, что надо наказывать за поведение, а не рубить хрен, просто потому если он есть, то всякое может произойти?
Вот антимонопольщики это и есть те люди, которые должны разруливать такие ситуации.
Scoffer: 04.04.2025 23:5750 контор будуть вимушені вкладати гроші саме в інженерією, а не в супутні розходи, незалежно від хотілок менеджменту
И что? Лоу енд всё равно будет стоить дорого )))
Scoffer: 04.04.2025 23:57Це видно хоча б по машинам: коли виробників було 100500 в тих же штатах, то машина там коштувала кількамісячну зарплатню, а не кількарічну. А як трапився картель з великої трійки, так все, лафа закінчилась.
Я думаю с машинами сложнее, они тупо не выдержали конкуренцию с японцами, все эти акции разбить японскую машину (не помню уже какую марку) и прочая дичь, это уже была агония, потому что пучок производителей остановились в развитии, делали огромные двигатели, большие габариты и т.д. В прочем, и тогда были разные сегменты рынка. Раньше машина была просто проще. Машина в несколько месячных зарплат, это model T что ли? )) В общем, такой себе пример.

Відправлено через 1 хвилину 25 секунд:
Tiufin: 05.04.2025 00:13Дивні якісь розмови
Да ни то слово! Чего только стоит предложение 50% налога за позволение делать R&D :rotate:

Відправлено через 1 хвилину 2 секунди:
В общем, как обычно, обсудили DRAM и NAND :super:
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vmsolver: 05.04.2025 00:18Что тебе не понятно в том, что надо наказывать за поведение, а не рубить хрен, просто потому если он есть, то всякое может произойти?
Наприклад те що презумпція невинуватості ніколи не діяла на юридичних осіб. І заодно в адміністративному правочинстві. Так би мовити комбо :rotate:
vmsolver: 05.04.2025 00:18Лоу енд всё равно будет стоить дорого )))
Не буде.
vmsolver: 05.04.2025 00:18Машина в несколько месячных зарплат, это model T что ли?
Це все по самі 70ті. Наприклад такий автомобіль як Jeep від на той час ще не почившої контори місцевого пошибу american motors коштував щось біля двох при середній зарплатні в 500. Скільки зараз коштує все той же жип в середніх зарплатах?) Позитивно вплинули здоровені можливості міжнародного конгломерата?)
vmsolver
Member

Повідомлення

Scoffer: 05.04.2025 00:43 Наприклад те що презумпція невинуватості ніколи не діяла на юридичних осіб. І заодно в адміністративному правочинстві. Так би мовити комбо
Так это или нет, это не является аргументом в твою сторону
Монетку бросил и выпал решка?
Scoffer: 05.04.2025 00:43 Це все по самі 70ті. Наприклад такий автомобіль як Jeep від на той час ще не почившої контори місцевого пошибу american motors коштував щось біля двох при середній зарплатні в 500. Скільки зараз коштує все той же жип в середніх зарплатах?) Позитивно вплинули здоровені можливості міжнародного конгломерата?)
Так подробно не изучал это дело, я помню что их тупо вынесли с рынка япошки и все эти классные конторы позакрывались не выдержав конкуренции, в том числе и из-за цены на топливо. Но главное, они по сути остановились в развитии, поэтому их вынесли в одну калитку.

В целом, нельзя использовать автомобиль как мерило стоимости, современный автомобиль отличается от моделей 70-х годов: выше сложность, комфорт, куча электроники, безопасность и т.д. Так что заканчивай сравнивать апельсины с бананами.
Востаннє редагувалось 05.04.2025 01:20 користувачем vmsolver, всього редагувалось 1 раз.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vmsolver: 05.04.2025 01:06нельзя использовать автомобиль как мерило стоимости
Не тільки можна, а і треба тому що автомобіль все ще виконує ту саму функцію: перевозить дупи з точки а в точку б, і не навчився нічого іншого. Наприклад, незважаючи на вартість, ескортниць все ще чомусь не замінює. А комфорт одночасно зі зниженням ціни ріс майже сто років аж поки так званих конкурентів не залишилось по пальцям однієї руки, що і треба було довести.

Відправлено через 5 хвилин 46 секунд:
І більш того, якість почала радикально деградувати. Шкірзам і твердий пластик в машинах по сто штук це що взагалі таке? Раніше в преміум класі крісла для кожної сідниці окреме регулювання мали, а зараз облазять через рік. Мабуть від великого прогресу. :up:
vmsolver
Member

Повідомлення

Scoffer: 05.04.2025 01:16
vmsolver: 05.04.2025 01:06нельзя использовать автомобиль как мерило стоимости
Не тільки можна, а і треба тому що автомобіль все ще виконує ту саму функцію: перевозить дупи з точки а в точку б, і не навчився нічого іншого. Наприклад, незважаючи на вартість, ескортниць все ще чомусь не замінює. А комфорт одночасно зі зниженням ціни ріс майже сто років аж поки так званих конкурентів не залишилось по пальцям однієї руки, що і треба було довести.

Відправлено через 5 хвилин 46 секунд:
І більш того, якість почала радикально деградувати. Шкірзам і твердий пластик в машинах по сто штук це що взагалі таке? Раніше в преміум класі крісла для кожної сідниці окреме регулювання мали, а зараз облазять через рік. Мабуть від великого прогресу. :up:
И причем это всё к мерилу стоимости? Был пучок контор, за время многие вылетели из рынка не осилив разработку, как это всё должно говорить, что надо просто делить, а не наказывать за поведение? Никак, ты просто сменил тему разговора, потому что аргументов для предыдущей темы у тебя нет :rotate:

Так можно сменить разговор на тему с очевидным выводом, сделав вид, что эта очевидность подтверждает твои тезисы, но это не так.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vmsolver
Ти не навів жодного прикладу коли "покарання" спрацювало. Шо в твоєму розумінні покарання? Якийсь там символічний штраф в пару лярдів? Дуже смішно, просто впишуть в собівартість продукції. Поділ працює, все інше - ні.
DuckRider
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Rolexandr: 04.04.2025 14:57
Кому в 2025 потрібен саташний диск?
Ну я б взял для игр, всё равно разницы никакой
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

Melofon: 04.04.2025 12:07 Почему нет никакого сдерживающего органа который бы не давал так просто повышать цены когда им этого хочется, а они то так никогда и не остановятся особенно теперь когда нашли простой вариант для подъёма (теперь не нужно выдумывать ущерб от цунами и землетрясений которые в реале для этого слишком редко бывают :gigi: ), бо на новые виллы и яхты всегда денег не хватает :shuffle:
Органи є. Але вони дивляться на світ заплющеними очима.

Відправлено через 9 хвилин :
Scoffer: 04.04.2025 20:40От шо ти мелеш? Які такі невеликі контори з 1/50 планетарного ринку??? Це не просто велика, це здоровена контора, котрій жиріти вже далі дозволяти ніяк не можна. Коли контор стане 50, ринок повернеться в нормальний свій конкурентний стан аля бурні 80ті. Хтось закрився? Ну нічого, значить самого жирного поділити, і так до другого пришестя.
А не буде у них 1/50. Більша частина ринку буде зосереджена добре якщо в першій десятці.
І що будуть робити ці мікрокомпанії, коли на ринок вийде умовний китайський гігант, якому пофіг на західних регуляторів.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

waryag: 05.04.2025 17:17Більша частина ринку буде зосереджена добре якщо в першій десятці.
А це не дуже важливо. Меншість сформує нижню планку цін.
waryag: 05.04.2025 17:17коли на ринок вийде умовний китайський гігант
Ви ще вірите в відкриті ринки? Тоді ми йдемо до вас (ц) :D
Tiufin
Member

Повідомлення

Scoffer: 05.04.2025 01:16
vmsolver: 05.04.2025 01:06нельзя использовать автомобиль как мерило стоимости
Не тільки можна, а і треба тому що автомобіль все ще виконує ту саму функцію: перевозить дупи з точки а в точку б, і не навчився нічого іншого. Наприклад, незважаючи на вартість, ескортниць все ще чомусь не замінює. А комфорт одночасно зі зниженням ціни ріс майже сто років аж поки так званих конкурентів не залишилось по пальцям однієї руки, що і треба було довести.

Відправлено через 5 хвилин 46 секунд:
І більш того, якість почала радикально деградувати. Шкірзам і твердий пластик в машинах по сто штук це що взагалі таке? Раніше в преміум класі крісла для кожної сідниці окреме регулювання мали, а зараз облазять через рік. Мабуть від великого прогресу. :up:
Мені от стало цікаво подивитись цифри із вашого прикладу більш детально, а не отак огульно в стилі "раніше було краще".
Отже, за приклад для порівняння я взяв 1975 рік та 2024. Авто ford mustang - ну типу перше, що прийшло на думку, коли думаєш про американські авто 70х. Гугл пише, що у 1975 році це авто коштувало біля 3800 доларів.
А середня річна зарплата тоді була 8630 доларів. Тобто, це авто коштувало 0,44 річних зарплат.
Зараз таке авто у штатах коштує щось біля 32000 доларів. А середня річна зарплата - біля 68000 доларів (на тому сайті, де є дані і за 1975 рік, найновіші дані - за 2023 рік - 66621 долар, тому скоріше за все у 2024 році вона була не менше 68000).
https://www.ssa.gov/oact/cola/AWI.html
Отже, в 2024 році можна купити такий авто за 0,47 річних зарплат.
Тобто, майже нічого не змінилося.
То ж, ваш приклад із авто - також мимо ;)
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

Scoffer: 05.04.2025 18:15А це не дуже важливо. Меншість сформує нижню планку цін.
Нічого вона не формує. Поставлять стільки, скільки їм продиктують лідери ринку.

Scoffer

Не бачу, щоб це працювало проти byd
Відповісти