Утиліта OptiScaler дає змогу активувати FSR 4 в іграх з DLSS і XeSS

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

Spiryt: 12.03.2025 09:55Они то появились, но не сказал бы, что красным картам это сильно помогло
Что значит "не помогло"? Требования для рт начинаются с рх6000 или ртх2000, карты без блоков в пролете.
Dilfin
Member

Повідомлення

Enjthesilence: 11.03.2025 18:53
Геральт: 11.03.2025 18:00
Як і хардварний PhysX :lol:
як же поціновувачі амд гучно кричать за фізикс, який в них ніколи і не працював нормальним чином. подобається) там де був важкий фізікс - були круті ефекти, хоча порівнювати камінчик, який гарно від пострілу відскакує з глобальним освітленням, це компетенція рівня "нефаната" радеон. небажання розробників додавати його в більшому обсязі питання іншого характеру, справи на ринку були іншими. з рт як ти міг вже помітити ситуація інша, проектів з ретрейсингом вже більше, ніж з фізиксом (важким). зрозуміло, що за рт майбутнє в іграх, воно вже є єдиним варіантом в деяких ааа-іграх, це вже економія в розробці гри. навіть радеон прокинувся. з апскейлерами довго доходило і з рт дійде, питання часу) були часи pc master race рофлили з консолей, що вони тормозять розвиток графічних технологій, тепер от є інша каста поціновувачів "нативного растеру", але нічого, зараз наступне покоління консолей навчать нормальному апскейлеру і ретрейсингу і будемо ми вже це обговорювати не в темі про фср4, а в темі про аналог "рейконстракшн нвідії" від радеон.
Ви помиляєтесь, повне трасування променів звичайно дуже гарна річ, але ні одне зараз сучасне обладнання не може опрацювати такі маштаби даних, тому в сучасних іграх це скоріше як додаткова опція і це навіть не повне трасування шляху променів. Щоб було зрозуміліше в іграх існує стара схема освітлення і трасування, тобто якщо у вас слабке обладнання, Ви вибираєте стару схему освітлення, якщо більш потужне, то вибираєте трасування, розробники це роблять для того, щоб люди в яких наприклад умовна 2060 супер, чи 3060 могли також купити і грати в сучасні ігри бо якщо в сучасних іграх зробили тільки повне трасування і все, то навіть на 4090 Ви б не змогли грати не то, що комфортно, а взагалі, тому зараз навіть при включеному трасуванні додатково працює статичне освітлення.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Dilfin: 12.03.2025 15:03
Enjthesilence: 11.03.2025 18:53

як же поціновувачі амд гучно кричать за фізикс, який в них ніколи і не працював нормальним чином. подобається) там де був важкий фізікс - були круті ефекти, хоча порівнювати камінчик, який гарно від пострілу відскакує з глобальним освітленням, це компетенція рівня "нефаната" радеон. небажання розробників додавати його в більшому обсязі питання іншого характеру, справи на ринку були іншими. з рт як ти міг вже помітити ситуація інша, проектів з ретрейсингом вже більше, ніж з фізиксом (важким). зрозуміло, що за рт майбутнє в іграх, воно вже є єдиним варіантом в деяких ааа-іграх, це вже економія в розробці гри. навіть радеон прокинувся. з апскейлерами довго доходило і з рт дійде, питання часу) були часи pc master race рофлили з консолей, що вони тормозять розвиток графічних технологій, тепер от є інша каста поціновувачів "нативного растеру", але нічого, зараз наступне покоління консолей навчать нормальному апскейлеру і ретрейсингу і будемо ми вже це обговорювати не в темі про фср4, а в темі про аналог "рейконстракшн нвідії" від радеон.
Ви помиляєтесь, повне трасування променів звичайно дуже гарна річ, але ні одне зараз сучасне обладнання не може опрацювати такі маштаби даних, тому в сучасних іграх це скоріше як додаткова опція і це навіть не повне трасування шляху променів. Щоб було зрозуміліше в іграх існує стара схема освітлення і трасування, тобто якщо у вас слабке обладнання, Ви вибираєте стару схему освітлення, якщо більш потужне, то вибираєте трасування, розробники це роблять для того, щоб люди в яких наприклад умовна 2060 супер, чи 3060 могли також купити і грати в сучасні ігри бо якщо в сучасних іграх зробили тільки повне трасування і все, то навіть на 4090 Ви б не змогли грати не то, що комфортно, а взагалі, тому зараз навіть при включеному трасуванні додатково працює статичне освітлення.
Трасування вже давно має купу окремих налаштувань: освітлення, тіні, відзеркалення і пастрейсинг з різними пресетами. Його можно чудово налаштувати і під 4070, без проблем. Якщо ж мова йде про "фулл он" на максималках, тут і 5090 не вистачає, про це вже казали. + від розробників також дійсно багато залежить, подивись метро ексодус енхасед едішн, огляд від дф фаундрі, на голову краще зображення за оригінал і чудова оптимізація. а ще подивись порівняння сталкер 2 (там також РТ йде, вбогий софтверний, щоб з 1060 запускалась у 25 фпс, але це рт який вимкнути неможливо) з тим самим метро енхасед едішн, є ролики на ютубі, так от С2 зливає 6 річній метро в освітлені майже повністю, саме через хардвер рт зразка 2020 року.
Bukakanga
Member

Повідомлення

Enjthesilence: 12.03.2025 15:15 Трасування вже давно має купу окремих налаштувань: освітлення, тіні, відзеркалення і пастрейсинг з різними пресетами. Його можно чудово налаштувати і під 4070, без проблем. Якщо ж мова йде про "фулл он" на максималках, тут і 5090 не вистачає, про це вже казали. + від розробників також дійсно багато залежить, подивись метро ексодус енхасед едішн, огляд від дф фаундрі, на голову краще зображення за оригінал і чудова оптимізація. а ще подивись порівняння сталкер 2 (там також РТ йде, вбогий софтверний, щоб з 1060 запускалась у 25 фпс, але це рт який вимкнути неможливо) з тим самим метро енхасед едішн, є ролики на ютубі, так от С2 зливає 6 річній метро в освітлені майже повністю, саме через хардвер рт зразка 2020 року.
это все очень мило, но в подавляющем большинстве случае реал-тайм РТ используется для расчета статичной комнаты с одним-двумя источниками света. Для чего РТ просто избыточен, там достаточно запечь освещение в текстуры. Чтобы получить какой-то вменяемый визуальный профит от РТ надо целенаправленно проектировать игровые сцены под множество динамических источников света, под всякие объемные фокусы типа подсвеченного дыма и т.п. Ну то есть сделать примерно как в Контроле. Второй вариант - всякие выживачи со строительством, где в принципе невозможно заранее предсказать, где игрок расположит освещение. А в общем случае - будет как с ГТА 5, где рейтрейсинг повторил картинку из растеризации.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Bukakanga: 12.03.2025 17:50
Enjthesilence: 12.03.2025 15:15 Трасування вже давно має купу окремих налаштувань: освітлення, тіні, відзеркалення і пастрейсинг з різними пресетами. Його можно чудово налаштувати і під 4070, без проблем. Якщо ж мова йде про "фулл он" на максималках, тут і 5090 не вистачає, про це вже казали. + від розробників також дійсно багато залежить, подивись метро ексодус енхасед едішн, огляд від дф фаундрі, на голову краще зображення за оригінал і чудова оптимізація. а ще подивись порівняння сталкер 2 (там також РТ йде, вбогий софтверний, щоб з 1060 запускалась у 25 фпс, але це рт який вимкнути неможливо) з тим самим метро енхасед едішн, є ролики на ютубі, так от С2 зливає 6 річній метро в освітлені майже повністю, саме через хардвер рт зразка 2020 року.
это все очень мило, но в подавляющем большинстве случае реал-тайм РТ используется для расчета статичной комнаты с одним-двумя источниками света. Для чего РТ просто избыточен, там достаточно запечь освещение в текстуры. Чтобы получить какой-то вменяемый визуальный профит от РТ надо целенаправленно проектировать игровые сцены под множество динамических источников света, под всякие объемные фокусы типа подсвеченного дыма и т.п. Ну то есть сделать примерно как в Контроле. Второй вариант - всякие выживачи со строительством, где в принципе невозможно заранее предсказать, где игрок расположит освещение. А в общем случае - будет как с ГТА 5, где рейтрейсинг повторил картинку из растеризации.
саме тому я і написав про гарну імплементацію рт, звичайно що лінівий ремастер - це не показник. не треба мені розповідати, як працює освітлення в іграх, я це і без тебе знаю. гта5 - далеко не найкращій приклад звичайно, але у відзеркаленнях таки краще за растеризацію.
спойлер
Зображення

Зображення

Зображення
Відповісти