Avowed

Игры для ПК, консолей и прочих платформ
Автор
Повідомлення
Торба лиха
Junior

Повідомлення

Доброго , :)
Гру пройшов, сподобалась.
Дійшов до 27 рівня облазив майже все .
Всю гру пройшов з кістяним топором двуручним і рушницею(реально ваншотна ) золотими.
Останній бос баба в латах з черепом !
Декілька місій не зміг пройти , чи забаговані :shuffle:
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Торба лиха: 09.03.2025 03:47Останній бос баба в латах з черепом !
— Це ота, що бувша знайома, із сяючими очима? — З'явилась не неї підозра, після того як другий її патруль зачистив.
Торба лиха: 09.03.2025 03:47Декілька місій не зміг пройти , чи забаговані
А які саме, або на яких локаціях? — Я зараз тільки в пустелю потрапив...

.
"Що не робиться — то на краще"
Потрапивши в пустелю(13 рівень) дозволив підірвати шахту по видобутку сірки; трохи потинявся, повернувся в табір, і тут "на тобі": всі в один голос: нащо Ви шахту того?.. — Коротко кажучи, довелося перегравати. А останній автосейв як раз після розмови де я погодився на вибух шахти... — Гра стабільно працює, от і "забив" на збереження. Довелося завантажувати останній іменований сейв, який аж на початку(6 рівень).
Мінуси: багатенько перегравати доведеться, мало бажання вишукувати всілякі сховки, які декілька днів тому вже знаходив.
Плюси: вже знаю що буде далі, тому не лечу вперед, а познаходжу і повиконую всі побічні завдання, а то схоже гра короткувата. Вже хочу продовження.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

VovaII
Так а нащо перегравати? Ну барчать, хай бурчать )
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

В кого AMD - спробуйте поставити Optiscaler + XeSS [можна навіть Performance]. В русі картинка буде краща за вбудований FSR. Не забудьте оновити бібліотеку XeSS до 2.x версії (я скопіював з папки гри Indiana Jones).
Інструкція тут. Важливо редагувати ini файл в редакторі, а не Optiscaler'ом (чомусь не зберігає). Якщо валиться гра - щось забули налаштувати, в мене стабільно годинами працює.
Frame Generator краще там не вмикати - він псує весь HUD в русі камерою.



Відправлено через 6 хвилин 30 секунд:
Якщо коротко - Optiscaler це фейкова біблиотекa, яка дозволяє включити в грі DLSS, але перенаправляє всі дані на бібліотеку XeSS.
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

VovaII: 24.02.2025 19:33При запуску запускається оновлення вінди, яке в мене заблоковане, бо вінда не може оновитись
Торба лиха: 25.02.2025 15:52В мене самого вінда 10 без активації
Пошукайте, є сайти, що продають ключі активації, я купив собі та дружині (10 баксів за Win 10, за 2 дні безкоштовне оновлення до 11 автоматично запропонувало).
Існують кілька видів тих активацій - дешевша злітає при апдейті мат плати, я брав трохи дорожчу - вона до мого акаунту прив'язана, вже не злетить при апгрейді.
Саму вінду качав з оф сайту Мікрософт. Вже кілька років норм, апдейти приходять.
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 10.03.2025 17:58Так а нащо перегравати? Ну барчать, хай бурчать )
Та якось на душі не спокійно, що горя людям наробив. В тій пустелі і правда більше нічим заробити.
— Ну нічого. Зате більш ретельно досліджую початкові локації, та в деяких діалогах обираю інші відповіді.

— Ще потрібно броню іншу спробувати, а то хожу у важкій(перша із унікальних що випала. Добре блокує, але сильно зменшує максимальне значення ХП і мани).
Шкода ресурсів малувато. Хотілося б прокачати всі види зброї, щоб усі спробувати.


Геральт
Десь мелькнуло відео: у ГГ в правій руці пістолет, а в лівій паличка. І він ними по черзі. Інша пара — щось зі щитом. Рухається досить швидко.

Відправлено через 5 хвилин 27 секунд:
taras_cs
Та в мене наче активована. Оновлення примусово заблокував не зразу, а як Вінда "забуксувала" на черговому кумулятивному оновленні.
Тут на форумі дали посилання на більш повну методику для виправлення цієї помилки, ніж я пробував. Але спробую її після проходження гри. — Перестрахуюсь, а то мало чого.
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

патч 1.3
Вітаю вас, шановні посланці,

Ми хочемо скористатися моментом, щоб подякувати вам за ваші постійні звіти, відгуки та пропозиції. Ваші ідеї цінні для нас, і ми цінуємо час і зусилля, які ви вкладаєте, щоб поділитися з нами своїм досвідом.

Наша команда прагне до постійної підтримки, і ми завжди шукаємо шляхи вдосконалення. Ваш внесок є ключовим для вдосконалення та розширення Avowed, і ми раді продовжувати впроваджувати оновлення. Протягом наступних кількох тижнів ми збираємося випустити дорожню карту, в якій будуть розглянуті деякі з наших планів, які з'являться в грі протягом наступного року, тому слідкуйте за оновленням!

Дякуємо вам за те, що ви є частиною нашої спільноти — ми цінуємо вашу підтримку та з нетерпінням чекаємо можливості поділитися з вами новими в майбутньому!

— Визнана команда



Функції, що запитуються спільнотою

Тепер гравець отримає додаткове очко таланту на 5, 10, 15, 20, 25, 30 рівнях. Гравці, файли збережень яких пройшли ці рівні, отримають додаткові бали.
Висококонтрастні документи: нова опція збільшує розмір шрифту та застосовує жирний стиль до всіх документів, навчальних посібників, спливаючих вікон у грі та вкладки квестів бухгалтерської книги.
Перемикач ходьби: гравці, які використовують мишу та клавіатуру, тепер можуть перемикатися між ходьбою та бігом.
Налаштування HUD:
HUD Toggle Keybind: нова прив'язка клавіш (за замовчуванням: зворотна похила риска) приховує всі елементи HUD для чистіших знімків екрана.
Повзунок непрозорості HUD: відрегулюйте прозорість HUD відповідно до ваших уподобань.
Параметри камери та компаса:
Повзунок поля зору від третьої особи: додано до налаштувань графіки.
Опція статичного компаса: гравці тепер можуть блокувати компас так, щоб він завжди вказував на північ, а не обертався.
Удосконалення контролера та входів:
Повна підтримка налаштування комбінацій клавіш контролера.

Збої та основні проблеми

Виправлення стабільності гри:
Виправлено рідкісний збій при перемиканні музики під час переходів рівнів.
Виправлено збій запуску програми Xbox (ПК): більше не аварійно завершує роботу з помилкою 0xc0000005.
Виправлено проблему зі збереженням даних, яка спричиняла збої, пов'язані із зустріччю ворогів, що породжують, під час збереження/завантаження.
Вирішено проблему збою Fast Travel, яка іноді могла виникати.
Вирішено рідкісний збій, що стався з ROG Ally та ноутбуками, інтегрованими в Intel.
Частота кадрів у головному меню тепер обмежена, щоб запобігти збоям та проблемам з обладнанням.

Квести та діалоги

Виправлення прогресії квестів:
Іконка «Доступний квест» для рейнджера Верано більше не з'являється після того, як квест стає недоступним.
Квест «Найтонші речі в бою» тепер надійно запускається і буде проходити заднім числом для гравців, які вже виконали його вимоги.
Атака ксауріпів у каюті Дехенгена перед завданням «Знайди її каюту» тепер належним чином просуває квест.
«Наші мрії все ще розділяють нас» – битва на горі Форха тепер послідовно закінчується, щоб просунути квест.
Виправлення квесту «Світанковий читач»: тепер він правильно не може повертатися до Офрича, навіть якщо Кай і Маріус не в групі.
Виправлення квесту «Підношення старійшин»: тепер правильно вирішується, якщо гравець і заплатив за вкрадену їжу, і повернув її.
Виправлення квесту «Межі давнини»: запобігло виникненню проблеми, через яку гравці могли пропустити потрібну розмову.
«Передчасний кінець.» - Ігвульф і повстанці більше не стають ворожими після того, як пощадили його.
NPC та налаштування розмови:
Виправлено, що Аделарро та його супротивники не з'являлися, якщо Dreamthralls були вбиті до початку побічного квесту.
Тепер Амалія завжди дасть вам ключ від скрині свого табору, коли розмовлятиме з нею.
Констебль Хадзіме тепер правильно винагороджує гравців за баунті, навіть якщо «Серце доблесті» не завершено.
Пропозиція навчання Маріуса: Його пропозиція навчання тепер більш доступна в розмовах.
Розмови більше не спадатимуть несподівано, якщо вороги виявлять гравця під час діалогу.
Діалоги, які можна запустити: гравці тепер можуть заново починати розмови за допомогою:
Ілюзія у квесті «Обличчям до своїх страхів» (Shatterscarp).
Рунайд спостерігач, якщо діалог закінчився передчасно.
Рейнджер Касаграда в «Сталевій рішучості» після проходження «Стародавнього ґрунту».

Покращення систем та ігрового процесу

Бій і поведінка ворога:
Деколі зі стрілками покращено: більш помітні в режимі продуктивності XSX для квесту «Кур'єр пустки».
Пістолети тепер більш надійно вражають цілі.
Компаньйони з ефектом «Шокований» більше не б'ють гравця електричним струмом, перебуваючи поблизу.
Вороги надійніше реагують на удари стріл.
Вороги на відстані менше збивають з пантелику, коли гравець рухається в укриття та виходить з нього.
Заклинання та здібності:
Зниження вартості сутності тепер застосовується належним чином і більше не запобігає заклинанню.
Виправлені випадки, коли тотемні ефекти переставали працювати після розмов або катсцен.
Здібність «Into the Fray» тепер може бути скасована на інші дії швидше, що покращує комбо-потенціал.
Виправлення квестів і здобичі:
Швидкі подорожі тепер вимкнено під час певних анімацій, щоб запобігти застряганню, коли предмети квесту з'їдаються до прогресу.
Якщо Стара Нуна зазнала поразки, але квест за вибивання не просунувся, повернення до локації тепер правильно оновлює квест.
Якщо Белдеррено зазнав поразки, але трофей за баунті не був отриманий, гравці тепер можуть повернутися до місця баунті, щоб знайти трофей.
Здобич у зоні Yellowband більше не потрапляє в навколишнє середовище, запобігаючи проблемам зі збором.
Елементи керування та продуктивність:
Кнопки миші 4/5 тепер можна прив'язати до дій.
Оптимізовані ефекти накопичення елементів для кращої продуктивності.
Оптимізовано візуальні ефекти духу Tebaru Sanakis для покращення продуктивності.
Зменшення гучності VO тепер також зменшує реверберацію/відлуння для символів.
Масштабування більше не використовується за замовчуванням DLSS щоразу, коли гра запускається.
Зіткнення та виправлення впливу на навколишнє середовище:
Скориговано зіткнення еотасійського храму, щоб запобігти виходу за межі.
Двері в Наку Тедек тепер правильно відчиняються під час перезаряджання збереження, якщо бій вже завершено.
Виправлено зіткнення скель біля Задушеної Адри в Світанку.
Текстури стін у Emerald Stair Pargrunen Cache тепер відображаються належним чином.

Виправлення помилок та інші умови

Загальна стабільність та виправлення:
Вирішено проблеми з відродженням ворогів, як-от повторну появу Спорокінга після вбивства.
Виправлено помилку, що не можна вбивати Дрімтраллів, за межами Третьонароджених.
Виправлено проблему, через яку обертове колесо Ryngrim зміщувалося, коли гра була поза фокусом.
Виправлення інтерфейсу користувача та локалізації:
Щоденник Джеди більше не містить дублікатів записів при грі французькою мовою.
Опис продукту харчування Saucco тепер відображається коректно на всіх мовах.
Предмет квесту «Медичне приладдя» тепер має правильну іконку.
Навігація та взаємодія зі світом:
Гравець більше не може застрягти в цистерні після загибелі в бою з Ігвульфом.
Ковзання під перешкодами тепер працює належним чином.
Тепер гравець може належним чином розмовляти з послом Хілгардом,
Розкриття прихованого вмісту
та інші, якщо бій раніше перервав розмову, пов'язану з квестом.
Саргаміс більше не застрягає, йдучи до важеля в Еотхазійському храмі.
Ще більше виправлень і поліпшень!

У нас було так багато виправлень у цьому патчі, що ми перевищили ліміт символів для деяких функцій патч-нот нашої платформи. Так ось, ось ще більше фіксів, які пішли в 1.3.

Виправлення контенту

ПРИМІТКА: Цей розділ контенту сповнений сюжетних спойлерів! Читачі обережно!

Глобальні зміни

Скориговане зіткнення на всіх активах лебідки для покращення продуктивності.
Центрування індикатора UI на кожному ілюзорному об'єкті.
Варіанти створення персонажів тепер мають узгоджений переклад польською мовою.
Пропозиція Маріуса тренувати гравця тепер легше доступна через розмову.
На вкладці «Документи» бухгалтерської книги більше не відображається налагоджувальний текст у заголовку для Lore під час гри французькою мовою.
Налаштовані змінні для відстеження впливу гравця на The Voice для покращення реактивності.
Форт Нортріч:

Очистіть каміння та піщані активи для кращого змішування.
Виправлено численні проблеми з перекладом документів на польську мову у Форт Нортріч.
Покращено кадрування камери під час розмови зі Стедманом Ральке у Форті Нортріч.
Видалено паркур з певних скельних утворень навколо форту Нортріч, щоб запобігти випадковому виходу гравців за межі та падінню через світ.
Оновлені налаштування на каменях в океані, щоб гравці не застрягали за межами.
Світанковий берег

Додав атмосферу SFX до кімнати, якої не вистачало в Dawnshore.
Вирішено проблеми з рендерингом на різних реквізитах, що використовуються в Dawnshore, включаючи плетені кошики, віконні рами та скло, павутину, висячі водяні рослини, купи книг, хитні пастки, бежеві штори, червоні штори, залізні карнизи для штор та рослини бугенвілії.
Скориговане кадрування камери в розмові з Дагердою в Dawnshore.
Яскравий спалах світла більше не з'являється в катсценах під час квесту "Світанок".
Змінено налаштування зіткнення в храмі Еотазії, щоб гравці не виходили за межі поля.
У розмовах сновидінь у Dawnshore тепер використовуються правильні варіанти за статтю, коли йдеться про Посланця під час гри польською мовою.
Гледвайн і Леофлед більше не повторюють свій квест у діалозі для «Плану втечі».
Тепер Гриска надійніше увійде в свою анімацію стоячи.
Якщо гравець звернеться в Адрі, що світиться, до Сапієнто де Фальва в рамках квесту «Дорогоцінне світло», гравець більше не зможе перетворитися в адрі і на капітана Евіну Бардатто.
Покращено продуктивність для освітлення та трасування променів у Руйнівній печері в Світанку.
Зменшення світла та протікання туману в будинку Руніда в Доншорі.
Зменшено шум тіней у першій кімнаті зливного бачка під час гри в режимі XSX Performance.
Видалено прогалини в Шантітауні Доншор, які дозволяли гравцям заходити в непередбачені зони.
Дія "Зберігати речі" в Party Stash тепер використовує правильний переклад польською мовою.
Розмова з Tycg в посольстві Едирана в Доншорі більше не закінчиться несподівано.
Висячі тканинні портьєри в барі Dawnshore's Shantytown тепер відображаються в задуманому кольорі.
Гравець більше не може впасти і застрягти між будівлями в казармах ополчення в Параді.
Гравець більше не може дістатися до непередбаченої зони за каналізаційними решітками в цистерні Доншор.
Гравець більше не може дістатися до непередбаченої зони біля Храму Бога в Світанку.
Гравець більше не може дістатися до непередбачених місць усередині будівель у Північному Раю.
У квесті "Дорогоцінне світло" тепер будуть використовуватися правильні маркери квесту, якщо гравець вб'є
Розкриття прихованого вмісту
не зустрівшись із Сапієнто де Фальва першим.
Голос тепер правильно розпізнає займенники гравця під час їхньої розмови в The Beyond, граючи польською мовою.
Оновлено одну з реплік капітана Солдіса, щоб використовувати правильне форматування та синтаксис.
Ігвульф і повстанці більше не стають ворожими після того, як
Розкриття прихованого вмісту
у «Передчасний кінець».
Смарагдові сходи

Іконка «Квест доступний» для Рейнджера Верано більше не відображається після того, як квест стає недоступним.
Тепер Аделарро використовує відповідний файл закадрового голосу під час деяких своїх реплік.
Завдання за вибивання з єдиною ціллю тепер оновлюються після вбивства цілі, а не після перемоги над усіма ворогами в сутичці.
Виправлено опис чар «Бастіон» Лицаря Смерті польською мовою.
Виправлено список здобичі для скрині за межами Наку Тедека, в якій іноді не було здобичі.
Вороги за межами кімнати королеви Делемган тепер залишатимуться ворожими, якщо гравець вступить з нею в бій.
Якщо гравець переміг Стару Нуну і отримав трофей баунті, але квест не просунувся, тепер він може повернутися в місце баунті і квест оновиться.
Покращене освітлення для грибів за межами Наку Тедек.
SFX наелектрифікованої води в Наку Тедек більше не відтворюватиметься після того, як пастка, яка його викликала, була відключена.
Розмова з лейтенантом Фіделіо вже не закінчиться несподівано, якщо гравець отримає від Беленни квест «Зниклі рейнджери» і поговорить з ним перед тим, як знайти Аделаро.
Назва Fast Travel Beacons тепер точно передає їхнє призначення та значення польською мовою.
Гравець більше не може нескінченно звертатися в квесті «Природа проти виховання» до Амадіо.
Тепер гравець може розмовляти з рейнджером Касагрейда в рамках квесту «Сталева рішучість», якщо гравець пройшов певний пункт квесту «Стародавній грунт».
Оновлено синтаксис опису Death Knight Armor для відображення правильних значень здоров'я.
Руйнівний скарп

Додано правильний SFX до важеля в руїнах Піщаного моря в Shatterscarp.
Камера тепер правильно фокусується на Посланнику, коли певні персонажі висловлюють свою думку про спробу наркотиків.
Вибір конкретних варіантів діалогу під час розмови з виживальниками біля Стародавнього озера в Шаттерскарпі більше не змушує розмову нескінченно зациклюватися.
Ролики, які відбуваються під час квесту "Тіні минулого", тепер мають вібротактику контролера.
Тепер Джатта використовує правильний файл закадрового голосу для одного зі своїх зауважень під час бою.
Якщо гравець зробив вибір, який призведе до смерті Чіко, він більше не з'явиться і не буде живим під час квесту
Розкриття прихованого вмісту


Оптимізовано трасування променів біля заходу на посадку Наку Кубель у Шаттерскарпі.
Зміни у верхньому світі, що відбуваються після здійснення певних виборів під час квесту «Тіні минулого», більше не з'являтимуться раніше задуманого.
Гравці більше не можуть застрягти в непередбаченій зоні в храмі Шаттерскарпа до Ваеля.
Обертові колеса в Ryngrim's Domain тепер мають правильний SFX.
Звук для співаків у морських нетрях у Thirdborn тепер видаляється, якщо вони не присутні.
Розмова з Намехо і Тамаму вже не закінчується передчасно, якщо гравець вже виконав конкретні завдання в квесті «Дім, милий дім», перш ніж поговорити з ними вперше.
NPC Koda в Shatterscarp тепер має відповідні файли закадрового голосу для деяких його реплік.
Гравець більше не може застрягти в скелях на схилі скелі біля руїн Піщаного моря в Шаттерскарпі.
Гравець більше не може дістатися до непередбаченої зони біля кемпінгу Айко в Шаттерскарпі.
Гравець більше не може дістатися до непередбаченої зони біля схованки Паргрун у Шаттерскарпі.
Тепер гравець може належним чином отримати свою нагороду, якщо терпляче чекатиме охоронця, який має пописати в Третьонароджених.
Оновлено модель персонажа Руанги, щоб виправити помилки безперервності під час квесту «Останній напій».
Бивні Галавена

Додано умову, щоб гравці не говорили з конкретним NPC про результат квесту Keep History Alive, якщо вони його ще не пройшли.
Додано навколишні шуми натовпу для натовпу NPC у Solace Keep.
Амалія більше не забуде дати вам ключ від скрині свого табору після розмови з нею в її таборі. Гравці, які раніше стикалися з цією проблемою, отримають ключ при вході в Бивні Галавайна або після завантаження збереження гри в Бивнях Галавайна.
NPC більше не буде заходити в простір для розмови, коли розмовлятиме з Вартовим Радутом у «Бивнях» Галавайна.
Туман більше не просочується крізь стіни трубок Solace Lava Tubes під час гри з якістю тіней, встановленим на середній.
Покращено освітлення у Південній вежі Вартових у Бивнях Галавайна.
Завадив раднику Костя вимовити репліку діалогу, яка мала б зіграти лише на конкретну розв'язку в "Стародавньому ґрунті".
Розмова з Ренато в «Бивнях» Галавайна більше не відбудеться раніше, ніж планувалося.
Квест «Межі давнини» тепер буде належним чином пройдений, якщо гравець очистив воду після
Розкриття прихованого вмісту


Плакуча Верба тепер буде відбиватися, коли гравець забажає
Розкриття прихованого вмісту
в кінці «Кордонів античності».


Регіони Ендшпілю

Скориговане кадрування камери в розмовах під час квесту
Розкриття прихованого вмісту


Коригування положень тексту на карті під час проходження квесту
Розкриття прихованого вмісту


Компаньйони більше не будуть застрягати за зачиненими дверима в Саду.
Виправлено форматування польських перекладів під час фінального регіону гри.
Покращено перехід до кінцевих катсцен та кінцевих слайдів гри.
Підлягає обстеженню
Розкриття прихованого вмісту
тепер можна знайти в Саду.
Гравець більше не може отримати доступ до розмови в «Бивнях» Галавена з Янку, призначеної для іншої зони гри.
Гравець більше не застрягне в непередбаченому місці під час стрибка зі скелі в The Garden.
Гравець більше не буде застрягати в оточенні на певних ділянках під час квесту
Розкриття прихованого вмісту


Оновлено туман у The Garden, щоб хмарні VFX від таких здібностей, як Blizzard та Returning Storm, правильно відображалися.
Виправлення та покращення інтерфейсу користувача

Індикатор «новий елемент» тепер з'являтиметься в підкатегоріях у бухгалтерській книзі, щоб допомогти гравцям перейти до записів, які вони ще не читали.
Додано запит "Наступна порада" для екранів завантаження.
Додано візуальний індикатор прогресу під час завантаження збережень у Xbox Cloud.
Adra Shard тепер використовує значок призначеного предмета.
Кількість інвентарю для adra тепер буде відображатися під час перегляду її в магазині.
Іконки бафів з «Їжі» більше не з'являються обрізаними, якщо у гравця активні відразу кілька бафів.
Зміна розміру субтитрів тепер оновлюватиметься негайно, якщо гравець веде розмову.
Зміна мови гри в налаштуваннях більше не вимагає двічі вибору запиту «Застосувати».
Здібності-компаньйони більше не будуть автоматично прив'язуватися до слотів, які вже були прив'язані гравцем.
Відключена можливість відкривати книгу обліку, коли гравець мертвий або ненадовго недієздатний під час Другого дихання.
Повноекранні навчальні посібники тепер відображаються належним чином під час нової гри, навіть якщо вони були помічені в попередньому збереженні.
У рідкісних випадках завантаження несумісного збереження, кнопка «Продовжити» головного меню тепер відображатиме попередження.
Здібності Маріуса тепер мають правильну вартість респецифікації.
Кнопки миші 4/5 тепер можна прив'язати до дій.
Видаліть дозвіл на використання емодзі під час створення імені для Xbox.
Видалено запит «видаляти з інвентарю» щоразу, коли гравець використовує кидок.
Власники магазинів більше не будуть позбуватися товарів, які ви їм продали.
Опис продукту харчування Saucco тепер має правильний рядок на всіх мовах.
HUD більше не буде наполягати при виході або вході в табір для вечірок.
Вхідні дані для скасування кидка гранати тепер належним чином оновляться до правильного введення, якщо гравець змінив відскок "Взаємодія".
Гравець більше не може безперервно витрачати гроші на перевизначення супутніх очок, фактично не розподіляючи жодних.
У новій версії гравець зберігає тимчасові ефекти статусу/посилення від спорядження при вході на іншу мапу.
Гравець більше не застрягне в стані блокування після відкриття Action Radial під час блокування.
У предметі квесту «Медичне приладдя» тепер використовується правильний значок предмета.
Налаштування «Використовувати збереження Xbox» тепер приховано під час гри на Xbox або через програму Xbox на ПК, оскільки на цих платформах завжди потрібне використання Xbox Saves.
Текст для оснащення зброї з інвентарю більше не обрізається при грі з різними налаштуваннями розміру тексту.
Оновлено радіальне меню для клавіатури для використання клавіш, що не налаштовуються, 1 - 6 клавіш для прив'язки здібностей до панелі швидких дій. Це зроблено для того, щоб запобігти виникненню суперечливих вхідних даних.
Оновлено форматування тексту для опису варіантів складності гри.
Масштабування більше не використовується за замовчуванням DLSS щоразу, коли гра запускається.
Використання ESC тепер поверне гравця на попередню сторінку в радіалі дії, а не завжди закриватиме її.
Виправлення ігрового процесу, покращення та балансування

Воїн-скелет у Володіннях Рингріма тепер помічає гравця, якщо гравець вистрілить у нього під час реанімації.
Додано повідомлення про помилку при спробі зберегти гру під час кат-сцени.
Описи предметів Adra та Awakened Adra більше не стверджують, що гравці можуть розбити ці предмети на ще більше Adra.
Після знищення вогняних фітофторозів їхні тіла інертно падають на землю замість того, щоб залишатися в повітрі.
Звук підхоплення предмета тепер відтворюється, коли гравець отримує предмет під час розмови.
Атаки з пістолетів тепер більш надійно влучають у ціль.
Капітан Евіна Бардатто тепер скидає деяке спорядження на додаток до грошей.
Уточнено, що бонус/штраф за чари Кітвардера застосовується до зменшення шкоди. Бонус Kithwarder проти кіта збільшено до 10% (порівняно з 3%).
Бойова музика в Lava Tubes at Solace Keep тепер коректно оновлюється, коли гравець непомітно атакує ворога, не вбиваючи його.
Здібності компаньйона тепер правильно масштабуються відповідно до системи рівнів
Компаньйони більше не грають в стелс-гавкіт, коли гравець ковзає.
Компаньйони більше не отримують елементарного накопичення, будучи недієздатними.
Компаньйони з ефектом статусу «Шокований» більше не б'ють гравця електричним струмом, коли стоять поруч із ним.
Тепер Коннер Трентон завжди скидатиме свої унікальні черевики.
Виправлено анімацію, яка відображається від третьої особи, коли гравець простоює, біжить або біжить, тримаючи в руках різну зброю.
Натовп NPC в Solace Keep більше не буде телепортуватися в центр світу перед гравцем.
Торговці Dawnshore тепер мають у своїх магазинах від 3 до 5 відмичок за раз, що збільшилося порівняно з попередньою кількістю в 1-3.
Дослідницька музика Emerald Stair тепер продовжує звучати під час завантаження сейвів у Наку Тедек і виходу на сушу.
Вороги більше не телепортуються до Ятлі, поки вона активно телепортується на нове місце в бою.
Вороги більше не будуть застрягати, нічого не роблячи після удару у відкидання.
Смужки здоров'я ворога більше не зникнуть після того, як гравець стане недієздатним у бою.
Зниження вартості сутності тепер застосовується послідовно, замість того, щоб блокувати гравця від застосування заклинань, незважаючи на достатню кількість сутності.
Вогняні Мори тепер можуть атакувати гравців, які в даний момент блокують щитом, цілячись у істоту.
Привид виклику Х'югінна і Мунінна більше схожий на жахливих духів і менше на живих людей.
Аура Stamina Drain у привидів більше не залишається після їхньої смерті.
Тотеми Храму Бога в таборі для вечірок тепер мають ефект зеленого диму, якщо їхній бафф активний у цей момент.
Безбожні скрині тепер знову можуть породжувати вогнепальну зброю. Це також дозволяє гравцеві знаходити унікальну вогнепальну зброю, таку як Magic Mistol, у призначеному місці.
Льодові платформи та небезпека ударів більше не повинні з'являтися в повітрі під час використання стихійної зброї ближнього бою на мілководді.
Якщо гравець впаде зі скелі під час другого випробування в Наку Кубелі, він продовжить гинути замість того, щоб активувати Друге дихання.
Якщо гравець виконує спеціальну атаку чарівною паличкою на ворога після того, як відкинув його та оглушив його за допомогою Grimoire Snap, Wand Special Attack VFX тепер належним чином відображається під ворогом.
Покращено продуктивність для прикликаних істот, які з часом отримують шкоду або зникають після смерті.
Підвищена стійкість молодих ведмедів до впливу силових атак з луків, що зменшує ймовірність їх занадто частого оглушення.
Into the Fight тепер можна скасувати на інші дії раніше, щоб створити більше можливостей для подальших дій або комбо.
Знизив поріг оглушення на Delemgan Summoners.
Розкриття прихованого вмісту
Вона більше не може оглушуватися при переході між фазами бою, а її шкала приголомшення тепер скидається після зцілення після переходу.
Меч Ледвін тепер використовує правильний вигляд під час її вхідної кат-сцени в Світанку.
Maegfolc більше не запускається ненавмисно високо в повітря, коли його регдолл виконує Pull of Eora
Здібність Marius's Hunter's Sense тепер виділятиме здобич від переможених ворогів.
Одноручні сокири тепер відтворюють правильну анімацію Power Attack, граючи від третьої особи.
Оптимізовано можливості посилення союзників Amadio для підвищення продуктивності.
Тепер гравці можуть використовувати будь-яку зброю дальнього бою, щоб націлитися на Стебла люті Магран, Око гнізд Римрганда, Електричні хижі лілії, Плющ забутих душ і Генератори сутностей. Це дозволить снарядам Wand цілитися в них і наводитися на них.
Гравці на рівні складності Story Time тепер вдвічі стійкіші до впливу вхідних атак, що ускладнює переривання гравця під час виконання дій у бою.
Гравці на рівні складності «Сюжетний час» тепер повільно відновлюватимуть до 50% свого максимального здоров'я та сутності поза боєм.
Power Slide тепер впливає на всіх ворогів, крім Maegfolc. Збільшено вплив Power Slide Rank 2.
Запобігли помилці, яка спричиняла б відродження ворогів після їхньої смерті. Багато ворогів, які відродилися неправильно через цю проблему, мають бути мертвими під час завантаження ураженого збереження.
Запобігло автоматичному збереженню, коли гравець не перебуває в безпечній позиції.
Покращення якості життя системи перезаряджання вогнепальної зброї.
Назви квестів більше не затримуються на HUD навіть після проходження.
2 ранг Returning Storm тепер коректно відображає тривалість здібності у своєму описі.
Зменшено всі витрати Adra на модернізацію обладнання на 1.
Зменшення гучності VO тепер також зменшує реверберацію/відлуння від символів, роблячи їх нечутними при встановленні гучності VO на 0.
Видалено експлойт, який дозволяв гравцям пропускати перезарядку викликаного персонажа, знімаючи спорядження з предмета, який надає здатність призову.
Прибрали куб, який з'являвся після взаємодії з певними мерчантами
Вирішено невідповідності в націлюванні на порохові бочки та інші об'єкти.
Друге дихання тепер не має перезарядки на рівні складності Story Time.
Маленькі павуки, маленькі жуки та дуже маленькі жуки більше не стикаються під час анімації смерті.
Підказка «Натисніть будь-яку кнопку» тепер відтворює звуковий ефект інтерфейсу користувача, коли гравець взаємодіє з нею.
Чари Розчаровувача «Спільне нещастя» тепер правильно застосовують негативний ефект до навколишніх ворогів і більше не накладаються кілька разів на одного і того ж ворога.
Анімація сухого стрільби Гримуара більше не відтворюється, якщо гравець намагається застосувати заклинання гримуара відразу після переходу на цей гримуар. Тепер він грає лише при спробі застосувати заклинання гримуара під час перезарядки або якщо у гравця недостатньо сутності.
Гравець більше не може завдати шкоди пошкодженому Maegfolc, вдаривши туди, де була б його відсутня рука.
Тепер гравець отримає додаткове очко таланту на 5, 10, 15, 20, 25, 30 рівнях. Гравці, файли збережень яких пройшли ці рівні, отримають додаткові бали.
Прицільна сітка тепер точно вказує, чи влучить метеоритний апарат Ізмальта у ворога, коли гравець націлить його на нього.
Спорокінг більше не відродиться, якщо гравець вже вбив його.
Підводний аудіофільтр тепер належним чином оновлюється під час переміщення камери над або під водою від третьої особи.
Жовтосмуги більше не відроджуються після того, як гравець виконує свій квест за вибивання.
Оновлено шкалу здоров'я Destul для коректного відображення назви істоти.
Покращення майстерності гримуару більше не знижує вартість заклинань, що застосовуються за допомогою гримуарів.
Для покращення зброї в режимах Hard та Path of the Damned тепер потрібно більше матеріалів для оновлення: Hard: +1 до рослинних матеріалів за оновлення, +1 до Adra Materials за покращення рівня, Path of the Damned: +2 до рослинних матеріалів за оновлення, +2 до рослинних матеріалів за покращення рівня
Використання здібності відразу після закінчення зарядки здібності завжди буде успішним.
Тепер палички правильно атакують цілі, що стоять у воді.
Снаряди «Водяних жуків» тепер правильно спрямовуються до цілей, якщо жуки нападають на них, стоячи у воді.
При зміні налаштувань складності здоров'я та сутність гравця тепер коректно оновлюються відносно щойно обраної складності.
При завантаженні будь-яких збережених даних вібрація геймпада тепер залишається включеною, якщо у гравця вона вже була включена.
При грі на складності Path of the Damned вороги тепер мають +20% до додаткової швидкості атаки.
Рукавички Wildwalker Gloves тепер мають функцію перезарядки, що не дозволяє NPC нескінченно вкорінюватися на місці завдяки її ефектам.
Xaurips у Форті Нортріч тепер реагуватиме на те, що гравець збиває Лють Магранта та вбиває ксауріпа.
Ятлі більше не перестає слідувати за гравцем під час дослідження Покинутої шахти в Руйнівнику.
Ігвульф більше не застрягає в петлі, якщо його ціль зникає під час телепортації на початку бою.
Удосконалення анімації

Скориговані анімації Хасуї під час квесту "Перший контакт з ворогом".
Скориговано анімацію Iwao під час розмови.
Скориговано анімацію ротів NPC, емоцій та жестів під час розмови поза розмовами.
Скоригована лицьова анімація в розмові на Лінні в Світанку.
У «Гримуарі» Ейлари більше немає порожніх сторінок.
У ворогів більше не буде збільшуватися в розмірах зброя, якщо на них напали під час використання певної анімації.
У Джатти більше не буде ненормальної анімації клацання в розмовах під час квесту
Розкриття прихованого вмісту
Покращена анімація останнього персонажа, що зустрівся під час квесту
Розкриття прихованого вмісту
Покращено ліпсінк для розмови про вербування Ятлі в Thirdborn.
Покращено ліпсінк Хілгарда під час розмови з ним під час квесту
Розкриття прихованого вмісту
Покращена ліпсінка Кая під час розмови з ним у Смарагдових сходах про
Розкриття прихованого вмісту
Покращено ліпсінк Рангіра під час квесту
Розкриття прихованого вмісту
Лодвін більше не зникне після певних катсцен під час квесту "Тіні минулого".
Різне

Варіант волосся на обличчі, який гравець може вибрати для свого Посланця, більше не розтягується ненормально під час кат-сцен.
Відрегульований туман і освітлення в нетрях.
Змінено деякі богоподібні функції, щоб вони не затискалися головою гравця.
Скореговано деякі зачіски, щоб вони не затискалися головою гравця.
Блокування зброєю тепер використовує правильний SFX під час гри від першої особи.
Виправили матеріали одягу на вбранні торговця Альоні.
Ведмеді Dreamthrall більше не виділяються в текстурах, якщо дивитися на них здалеку.
Увімкнено трасування променів для волосся персонажів для покращення вигляду тіней персонажів.
Виправляйте візуальні ефекти на місцевості навколо озера Лакуна.
Для платформи Windows тепер він встановлює значення масштабування графіки за замовчуванням на масштабування, яке підтримується комп'ютером, на якому він працює.
Покращено ефект теплової деформації повітря над лавою.
У Ryngrim's Domain колесо, що обертається позаду Рингріма, більше не змінює положення, коли гра знаходиться поза фокусом.
Змінено рендеринг фонових ресурсів у саду для покращення продуктивності.
NPC у Naku Tedek тепер мають належний вигляд рук.
Оптимізовано певне освітлення в саду для покращення продуктивності.
Оптимізовані візуальні ефекти Ice Wand AOE для покращення продуктивності.
Оптимізовано візуальні ефекти на Clear Out для покращення продуктивності.
Оптимізовано візуальні ефекти на Fan of Flames для покращення продуктивності.
Оптимізовано візуальні ефекти на Jolting Touch для покращення продуктивності на режимах з високим FPS.
Оптимізовано візуальні ефекти на Spirit Lance для покращення продуктивності.
Оптимізовано візуальні ефекти на зброї 'Emerald Splitter' для покращення характеристик.
Повернувшись до 3 рангу, Storm тепер стабільно відображає свої візуальні ефекти.
Викликані Земні Мори тепер більш послідовно відображають свої візуальні ефекти.
Гримуар Aurochs-Skin тепер містить відповідні символи на своїх сторінках.
Екран більше не мерехтить і не розтягується при зарядці атаки зброєю далекого бою.
Голос за кадром Ятлі більше не різко обривається під час розмови з нею в «Саду».
Відправлено через 46 хвилин 34 секунди:
Спробував запустити гру після оновлення, а вона мені каже, що мені потрібно оновити мікрокод для мого процесора.... :eek:
спойлер
Avowed-Win64-Shipping_PJA6yhWTbZ.png
Довелось оновлювати.
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

VovaII
Скільки я той патч качав вчора...
12 ГБ, а швидкість була лише 0,8 МБ/с (Game Pass).
Добре, що там хоч пофіксали щось. І на тому подяка
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

За одно включив насильно DLSS4. А щось не знайшов, шо саме потрібно вибрати в налаштуваннях гри, а що в Нвідія Апп? Тому лишив як саме вибралось. Граю на обмеженні в 60фпс, нижче дуже рідко падає.
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Виявилось, що "маленька мохнатка" потрібна, щоб розчакловувати певні об'єкти на мапі. А ніхто не попередив. І я на добру таку годину застряг на цьому моменті. — Потім Гугл допоміг. Але було неприємно. Вільного часу і так мало, а тут ще таке. :(
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

VovaII: 23.03.2025 22:27 Виявилось, що "маленька мохнатка" потрібна, щоб розчакловувати певні об'єкти на мапі. А ніхто не попередив. І я на добру таку годину застряг на цьому моменті. — Потім Гугл допоміг. Але було неприємно. Вільного часу і так мало, а тут ще таке. :(
Ну, великий здоровань потрібний для того, щоб палити коріння. То можна було здогадатись, що оте фіолетове також чогось хоче )
Через це їх двох і тягав. Але з вогнем простіше, можна взяти самий дешманський гримуар і використовувати за потребою.

зі. якщо є час на перегравання цілих квестів, то годинка на експерименти мала б знайтись ;)
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

taras_cs: 10.03.2025 20:36Не забудьте оновити бібліотеку XeSS до 2.x версії
Невідомо, що то за бібліотека в мене була, але Інтел релізнула версію 2.0
Водоспади навіть в balanced моді виглядають, як треба. Шукав вчора різницю із натівом - не знайшов.
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 24.03.2025 09:56Ну, великий здоровань потрібний для того, щоб палити коріння. То можна було здогадатись, що оте фіолетове також чогось хоче )
В теорії так. Але до того моменту гра "вела за руку" і все пояснювалось до того як з'являлось по сюжету, або при появі. — А тут: "Нате Вам"...

Що правда був там один "дзвіночок": коли в грі писалось щось типу "вкажіть Гному(забув як його там) заморозити воду" — а по факту він такого, принаймні в мене, не вмів...
Геральт: 24.03.2025 09:56зі. якщо є час на перегравання цілих квестів, то годинка на експерименти мала б знайтись
— Так в тому то й справа, що експериментувати не було з чим. Тої дівчини в моїй команді ще не було. І я ще не знав, що її теж можна взяти в команду. І відповідно не знав, що вона щось вміє.
Neuromantic
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков

Повідомлення

В Стімі вже зі знижкою 20%, за 1599 грн
Відповісти