За перший день продано понад мільйон копій Kingdom Come: Deliverance II

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
Sashr
Member

Повідомлення

Пропоную обговорити За перший день продано понад мільйон копій Kingdom Come: Deliverance II

І вона того варта.
Я награв вже 12 годин і що дивує, так це технічний рівень гри. Я не зустрів поки що якоїсь реальної проблеми чи багу. В наш час, та для такої масштабної гри - це показник.
Звісно, можливий варіант як і у Сталкера, де перші 10-20 годин теж були доволі стабільні а потім як почалося... але судячи по оглядам, то все має бути добре.
AFU_power
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Sashr: 06.02.2025 09:37Звісно, можливий варіант як і у Сталкера, де перші 10-20 годин теж були доволі стабільні
Та не сміши, там достатньо було першої катсцени в Заліссі на ранніх патчах, щоб зрозуміти, що все дуже погано
Ararat
Member

Повідомлення

Sashr: 06.02.2025 09:37 Пропоную обговорити За перший день продано понад мільйон копій Kingdom Come: Deliverance II

І вона того варта.
Я награв вже 12 годин і що дивує, так це технічний рівень гри. Я не зустрів поки що якоїсь реальної проблеми чи багу. В наш час, та для такої масштабної гри - це показник.
Звісно, можливий варіант як і у Сталкера, де перші 10-20 годин теж були доволі стабільні а потім як почалося... але судячи по оглядам, то все має бути добре.
У игры какие то проблемы с сейвами. Она похоже при перезагрузке не подчищает не нужные данные.
Поясню: сохранившись в лесу я побрел в одну сторону и наткнулся на стаю волков. Они меня загрызли и после загрузки та стая тупо прибежала ко мне и опять напала. Еще раз перезагрузился, сейчас волки не напали. Пошел в другую сторону, наткнулся на лагерь бандитов. Меня заметели, огрёб, перезагрузка. Иду туда же и вижу бандитов в режиме поиска, которые меня высматривают.
Jekonda
Member
Аватар користувача
Звідки: Ukraine

Повідомлення

Sashr: 06.02.2025 09:37 Пропоную обговорити За перший день продано понад мільйон копій Kingdom Come: Deliverance II

І вона того варта.
Я награв вже 12 годин і що дивує, так це технічний рівень гри. Я не зустрів поки що якоїсь реальної проблеми чи багу. В наш час, та для такої масштабної гри - це показник.
Звісно, можливий варіант як і у Сталкера, де перші 10-20 годин теж були доволі стабільні а потім як почалося... але судячи по оглядам, то все має бути добре.
Мені на свіжих патчах і то вже довелось консоль дева двічі використовувати, бо гра зламалась
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

І у гри великий потенціал зростання. У першої частини був жахливий технічний стан, тож багато гравців чекає на реальні відгуки.
Kilo
Member
Аватар користувача
Звідки: Запорожье

Повідомлення

Забавно на этом фоне читать новости от ЕА(или они там совсем поехавшие или это попытка сделать хорошую мину)про провал DA.короче говоря идиоты считают что провалилась мз-за "недостаток онлайновых функций как ключевую проблему игры, а не её сюжетные или геймплейные особенности." :banghead:
https://www.unian.net/games/glava-elect ... 06627.html
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

Kilo: 06.02.2025 10:04Забавно на этом фоне читать новости от ЕА(или они там совсем поехавшие или это попытка сделать хорошую мину)про провал DA.короче говоря идиоты считают что провалилась мз-за "недостаток онлайновых функций как ключевую проблему игры, а не её сюжетные или геймплейные особенности." :banghead:
https://www.unian.net/games/glava-elect ... 06627.html
Не треба занадто серйозно сприймати корпоспік. Всі все розуміють, але реальні причини підмінюють на зручні і безпечні.
VBerezovsky
Member
Аватар користувача

Повідомлення

waryag: 06.02.2025 10:09
Kilo: 06.02.2025 10:04Забавно на этом фоне читать новости от ЕА(или они там совсем поехавшие или это попытка сделать хорошую мину)про провал DA.короче говоря идиоты считают что провалилась мз-за "недостаток онлайновых функций как ключевую проблему игры, а не её сюжетные или геймплейные особенности." :banghead:
https://www.unian.net/games/glava-elect ... 06627.html
Не треба занадто серйозно сприймати корпоспік. Всі все розуміють, але реальні причини підмінюють на зручні і безпечні.
Знаючи ЕА та їх історію загублених франшиз, я б не був таким впевненим, що вони все розуміють.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Накотив рішейд, доставив нормальний quick save, ніби можна грати.

До речі, про локалізацію
Вкладення
1.jpg
vsx
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

А говорили что ААА игр без трассировки больше не будет. Вот что бывает если сделать нормальную игру не на УГ5
VolandInferno
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Десь заплакав у кутку один сралкер.
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

VBerezovsky: 06.02.2025 10:31 Знаючи ЕА та їх історію загублених франшиз, я б не був таким впевненим, що вони все розуміють.
Уявімо, що ти один з керівників ЕА.
Що ти обереш: обережні заяви в наративах корпорації, що погіршать становище компанії, але збережуть твої (досить гарні) особисті положення і добробут, чи рубанеш правду, яка може покращити стан компанії, але тебе за це з'їдять?
VBerezovsky
Member
Аватар користувача

Повідомлення

waryag: 06.02.2025 12:22
VBerezovsky: 06.02.2025 10:31 Знаючи ЕА та їх історію загублених франшиз, я б не був таким впевненим, що вони все розуміють.
Уявімо, що ти один з керівників ЕА.
Що ти обереш: обережні заяви в наративах корпорації, що погіршать становище компанії, але збережуть твої (досить гарні) особисті положення і добробут, чи рубанеш правду, яка може покращити стан компанії, але тебе за це з'їдять?
Ну, казати, що Вейлгард провалився через відсутність лайв-сервісу - це ніфіга не обережна заява, бо є з ходу два приклади - Конкорд (якому це не допомогло) та, власне, гра, в темі якої ми знаходимося і яка продалася мільйоном копій в перший день.

Плюс ЕА вже довго і вперто показує нерозуміння своєї ж фанбази і небажання давати їм те, чого фанати хочуть. Гра за грою, франшиза за франшизою - C&C4, практично будь-яка NFS після Carbon, будь-яка Battlefield після 4, всі Dragon Age після Origins, Dead Space, який з хорору до третьої частини перетворився на кооп-шутер, лутбокси в останньому Battlefront, Titanfall, SimCity... Цей список можна продовжувати і продовжувати. ЕА змушує розробників засовувати завідомо провальні речі в ігри в гонитві за трендами, а потім дивуються низьким продажам та вбивають студії. І це вже триває скоро як два десятки років.

То казати можна все, що завгодно, але досвід показує, що їх нічому провали не вчать.
Відповісти