Останні статті і огляди
Новини
Marvel's Spider-Man 2 стартувала на PC із технічними проблемами
-
Sunrise007
Member
Пропоную обговорити Marvel's Spider-Man 2 стартувала на PC із технічними проблемами
Як завжди такі відгуки від власників хдд та жетеІкс 1650?
Як завжди такі відгуки від власників хдд та жетеІкс 1650?
-
Mercator
Member
- Звідки: Зазеркалье
та ні, насправді гра дуже хріново працює на профільному конфігу. Статери\просадки до 40 кадрів, місцями пропадає освітлення на секунду. коротше треба патчі. поки рефанднув, почекаю знижок.Sunrise007: ↑ 31.01.2025 11:58 Пропоную обговорити Marvel's Spider-Man 2 стартувала на PC із технічними проблемами
Як завжди такі відгуки від власників хдд та жетеІкс 1650?
-
Skiff93
Member
- Звідки: Вінницька область
Не зовсім розумію, які складності у портуванні зараз можуть бути...?
Це ж не якась PS3 зі своїм унікальним процом... Звичайний Ryzen і RX карта, ну пам'ять спільна і GDDR5.
Якби якісь фішки геймпада чи роботу того (типу) надшвидкого SSD ігри реально використовували і це потрібно було адаптувати, але ж ніхто (навіть внутрішні студії Sony) цим не користуються.
Ну ratchet and clank портували і жере він купу відеопам'яті і оперативки. Але це, мабуть, єдина гра, де цей можливості суперСіСіДі дійсно використовували.
В індустрії зараз все більше лінивих рукопопів з кожними роком. Деградація конкретна.
Це ж не якась PS3 зі своїм унікальним процом... Звичайний Ryzen і RX карта, ну пам'ять спільна і GDDR5.
Якби якісь фішки геймпада чи роботу того (типу) надшвидкого SSD ігри реально використовували і це потрібно було адаптувати, але ж ніхто (навіть внутрішні студії Sony) цим не користуються.
Ну ratchet and clank портували і жере він купу відеопам'яті і оперативки. Але це, мабуть, єдина гра, де цей можливості суперСіСіДі дійсно використовували.
В індустрії зараз все більше лінивих рукопопів з кожними роком. Деградація конкретна.
-
Lekrs
Member
Ну що ж, як завжди чекаєм правок. Теперішні релізи, вони такі...
-
Shaolin_Style
Member
- Звідки: Wakanda
Nixxes Software - ясно
-
Gelonyrum
Member
А найгірше, що вона крашиться від будь-чого, от буквально: "скіпнув інтро? - Краш.", "Альтабнувся? - Краш.", "Поміняв щось в налаштуваннях? - Краш.", "Запустив сюжетку? - Краш!"Mercator: ↑ 31.01.2025 12:07та ні, насправді гра дуже хріново працює на профільному конфігу. Статери\просадки до 40 кадрів, місцями пропадає освітлення на секунду. коротше треба патчі. поки рефанднув, почекаю знижок.Sunrise007: ↑ 31.01.2025 11:58 Пропоную обговорити Marvel's Spider-Man 2 стартувала на PC із технічними проблемами
Як завжди такі відгуки від власників хдд та жетеІкс 1650?
Таких нестабільних ігор я давненько не бачив.
Востаннє редагувалось 31.01.2025 12:54 користувачем Gelonyrum, всього редагувалось 1 раз.
-
vsx
Member
- Звідки: Kyiv
Не каждую игру получается нормально портировать, по крайней мере сразу. Посмотрим что будет с TLOU2. Вот там намечается бурление и ажиотаж.
-
Nirtu
Junior
Якраз буде що затестети вечором на 5080
-
ackstarvinta
Member
- Звідки: Львів
не розумію в чому складність портування.
PS 5 це 8 ядер Zen 2 x86 архітектури. Тобто, це Ryzen 7 3700 Pro
16 ОЗУ
Відеомапа RDNA 36CU, тобто щось між RX 6650XT та 6700XT, або умовна 3060 чи 3060ti.
Так, я згідний що там інша архітектура пам'яті. Але все ж, якого дідька воно може лагати на умовному Zen 3 та 3060ті?
Архітектура та сама, все те ж саме крім ОЗП, яка одночасно з VRAM. Але в тієї же 3060ti пам'ять рівно з такою швидкістю як в PS5 - 448GB/s
Просто руки з дупи, скоріш за все
PS 5 це 8 ядер Zen 2 x86 архітектури. Тобто, це Ryzen 7 3700 Pro
16 ОЗУ
Відеомапа RDNA 36CU, тобто щось між RX 6650XT та 6700XT, або умовна 3060 чи 3060ti.
Так, я згідний що там інша архітектура пам'яті. Але все ж, якого дідька воно може лагати на умовному Zen 3 та 3060ті?
Архітектура та сама, все те ж саме крім ОЗП, яка одночасно з VRAM. Але в тієї же 3060ti пам'ять рівно з такою швидкістю як в PS5 - 448GB/s
Просто руки з дупи, скоріш за все
Востаннє редагувалось 31.01.2025 13:26 користувачем ackstarvinta, всього редагувалось 1 раз.
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
-
Mercator
Member
- Звідки: Зазеркалье
до речі крашів за 2 години не було жодного. а ось статери\підвисання тощо - дофігаGelonyrum: ↑ 31.01.2025 12:51А найгірше, що вона крашиться від будь-чого, от буквально: "скіпнув інтро? - Краш.", "Альтабнувся? - Краш.", "Поміняв щось в налаштуваннях? - Краш.", "Запустив сюжетку? - Краш!"Mercator: ↑ 31.01.2025 12:07
та ні, насправді гра дуже хріново працює на профільному конфігу. Статери\просадки до 40 кадрів, місцями пропадає освітлення на секунду. коротше треба патчі. поки рефанднув, почекаю знижок.
Таких нестабільних ігор я давненько не бачив.
Отправлено спустя 1 минуту 22 секунды:
в тому що це все робилось під один спек залізу, а тепер купа складнощів з великим обсягом різноманітного заліза.ackstarvinta: ↑ 31.01.2025 13:24 не розумію в чому складність портування.
PS 5 це 8 ядер Zen 2 x86 архітектури. Тобто, це Ryzen 7 3700 Pro
16 ОЗУ
Відеомапа RDNA 36CU, тобто щось між RX 6650XT та 6700XT, або умовна 3060 чи 3060ti.
Так, я згідний що там інша архітектура пам'яті. Але все ж, якого дідька воно може лагати на умовному Zen 3 та 3060ті?
Архітектура та сама, все те ж саме крім ОЗП, яка одночасно з VRAM. Але в тієї же 3060ti пам'ять рівно з такою швидкістю як в PS5 - 448GB/s
Просто руки з дупи, скоріш за все
-
MessiaH
Member
Я за неё уже боюсь, там наверное в 4к меньше чем с 5090 и не подходи дажеvsx: ↑ 31.01.2025 12:53 Не каждую игру получается нормально портировать, по крайней мере сразу. Посмотрим что будет с TLOU2. Вот там намечается бурление и ажиотаж.
Отправлено спустя 1 минуту 16 секунд:
Краги на народной версии, генерация кадров от АМД помогает со статеррамиMercator: ↑ 31.01.2025 13:30до речі крашів за 2 години не було жодного. а ось статери\підвисання тощо - дофіга
-
Tessier-Ashpool
Member
- Звідки: Дніпро/Батумі
відеомапа, боже, дай мі сил
-
Dilfin
Member
Рейтрейсінг, ДЛСС... Хуанг, той, що в куртці казав, що це спростить роботу для програмістів, але насправді це ускладнило роботу програмістів, бо в грі є і статичне освітлення і динамічне і все на купу... а желізо до тепер не стягує повного трасування променів.ackstarvinta: ↑ 31.01.2025 13:24 не розумію в чому складність портування.
PS 5 це 8 ядер Zen 2 x86 архітектури. Тобто, це Ryzen 7 3700 Pro
16 ОЗУ
Відеомапа RDNA 36CU, тобто щось між RX 6650XT та 6700XT, або умовна 3060 чи 3060ti.
Так, я згідний що там інша архітектура пам'яті. Але все ж, якого дідька воно може лагати на умовному Zen 3 та 3060ті?
Архітектура та сама, все те ж саме крім ОЗП, яка одночасно з VRAM. Але в тієї же 3060ti пам'ять рівно з такою швидкістю як в PS5 - 448GB/s
Просто руки з дупи, скоріш за все
-
Skiff93
Member
- Звідки: Вінницька область
Ryzen 7 4750G без графіки (задушений по частоті 15+%), то Zen2 з 8Mb кешу, до 3700x він не дотягує.ackstarvinta: ↑ 31.01.2025 13:24 не розумію в чому складність портування.
PS 5 це 8 ядер Zen 2 x86 архітектури. Тобто, це Ryzen 7 3700 Pro
16 ОЗУ
Відеомапа RDNA 36CU, тобто щось між RX 6650XT та 6700XT, або умовна 3060 чи 3060ti.
Так, я згідний що там інша архітектура пам'яті. Але все ж, якого дідька воно може лагати на умовному Zen 3 та 3060ті?
Архітектура та сама, все те ж саме крім ОЗП, яка одночасно з VRAM. Але в тієї же 3060ti пам'ять рівно з такою швидкістю як в PS5 - 448GB/s
Просто руки з дупи, скоріш за все
А ПЗП повністю нівелюється кінськими таймінгами GDDR пам'яті (на яких GPU по барабану, а от CPU страждає сильно). По GPU 6700 (без xt).
Але це гарантовані 60+ майже в усіх іграх в на високих-максималках в FullHD, середньо-високі в 1440p (зрідка потрібно FSR на якість).
У мене андервольтнута 6700xt і довгий час сидів на Ryzen 5 4650G - я знаю, що говорю.
-
MetalistForever
Member
- Звідки: Харьков
Обычно SONY свои игры на пк за полгода патчами правит и после продукт в съедобном состоянии ( чаще всего )Skiff93: ↑ 31.01.2025 12:31 Не зовсім розумію, які складності у портуванні зараз можуть бути...?
Це ж не якась PS3 зі своїм унікальним процом... Звичайний Ryzen і RX карта, ну пам'ять спільна і GDDR5.
Якби якісь фішки геймпада чи роботу того (типу) надшвидкого SSD ігри реально використовували і це потрібно було адаптувати, але ж ніхто (навіть внутрішні студії Sony) цим не користуються.
Ну ratchet and clank портували і жере він купу відеопам'яті і оперативки. Але це, мабуть, єдина гра, де цей можливості суперСіСіДі дійсно використовували.
В індустрії зараз все більше лінивих рукопопів з кожними роком. Деградація конкретна.
-
Sunrise007
Member
скачав, викрутив все на максимум(окрім лучЄй), 60фпс на профільному залізі(12400ф+3070 в 1080р).Sunrise007: ↑ 31.01.2025 11:58 Пропоную обговорити Marvel's Spider-Man 2 стартувала на PC із технічними проблемами
Як завжди такі відгуки від власників хдд та жетеІкс 1650?

Класіка, що і треба було довести.

- спойлер
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Поки добрався до гри, 3 рази вилетіла. Але на тому й ніби все, десь годинний забіг, все ок.
20Гіг рами і 13гіг врами злизала, правда )
Сама гра - таке собі. Чисто на безриб'ї.
20Гіг рами і 13гіг врами злизала, правда )
Сама гра - таке собі. Чисто на безриб'ї.
-
Skiff93
Member
- Звідки: Вінницька область
А якщо Chrome, де 100+ вкладок, закрити?Геральт: ↑ 31.01.2025 20:09 Поки добрався до гри, 3 рази вилетіла. Але на тому й ніби все, десь годинний забіг, все ок.
20Гіг рами і 13гіг врами злизала, правда )
Сама гра - таке собі. Чисто на безриб'ї.
Ну VRAM, скільки жере, то не показник - просто резервується про всяк випадок.
Відправлено через 1 хвилину 31 секунду:
Ну для таких затичок (з норм ГПУ) FullHD - максимум.Sunrise007: ↑ 31.01.2025 20:04скачав, викрутив все на максимум(окрім лучЄй), 60фпс на профільному залізі(12400ф+3070 в 1080р).Sunrise007: ↑ 31.01.2025 11:58 Пропоную обговорити Marvel's Spider-Man 2 стартувала на PC із технічними проблемами
Як завжди такі відгуки від власників хдд та жетеІкс 1650?![]()
Класіка, що і треба було довести.![]()
- спойлер
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Skiff93
Хромом не користуюсь
То промені так жеруть. Виключив, і маю спокій. Графону що так, що так нема.
Хромом не користуюсь

То промені так жеруть. Виключив, і маю спокій. Графону що так, що так нема.