Cyberpunk 2077 отримав підтримку Nvidia DLSS 4 в оновленні 2.21

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Telllinex
Junior

Повідомлення

Пропоную обговорити Cyberpunk 2077 отримав підтримку Nvidia DLSS 4 в оновленні 2.21

Вже на реддіті виклали .длл який можна зафорсити з інспектором(профіль J) в будь-яку гру
Власні враження - пропав блюр при русі взагалі, 960x540 до FullHD(Performance) виглядають просто афігенно.
Є враження, що додали трошки шарпу, але не критично.
На 3060 з'їло 15 фпс на длаа в порівнянні з нативом...
Edit: As mentioned in the comments you can edit CustomSettingsNames.xml from Profile Inspector and change Preset G (Unused) to this:

<UserfriendlyName>Preset J (transformer)</UserfriendlyName>

<HexValue>0x0000000A</HexValue>
, закинути новий dll в папку з грою, в інспекторі вибрати гру і пресет J, і для впевненості з DLSS Tweaks увімкнути Debug меню
D_ad
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Telllinex: 23.01.2025 17:11 Вже на реддіті виклали .длл який можна зафорсити з інспектором(профіль J) в будь-яку гру
Чекаю не дочекаюся, коли н-відіа в своєму Арр введуть функцію оновлення бібліотек Dll, щоб не танцювати з бубном.

На скільки я розумію, якщо я просто оновлю гру зараз тільки через Steam/GOG, то... вона ще буде використовувати ще старі бібліотеки, допоки я не заміню щось власноруч, або перевстановлю гру? Не підкажеш, будь ласка...
Telllinex
Junior

Повідомлення

D_ad: 23.01.2025 17:22
Telllinex: 23.01.2025 17:11 Вже на реддіті виклали .длл який можна зафорсити з інспектором(профіль J) в будь-яку гру
Чекаю не дочекаюся, коли н-відіа в своєму Арр введуть функцію оновлення бібліотек Dll, щоб не танцювати з бубном.

На скільки я розумію, якщо я просто оновлю гру зараз тільки через Steam/GOG, то... вона ще буде використовувати ще старі бібліотеки, допоки я не заміню щось власноруч, або перевстановлю гру? Не підкажеш, будь ласка...
В кіберпанкі ти вже можеш використовувати Transformer Model якщо оновиш гру, а вищеописаний спосіб для того щоб запустити новий длл і пресет в інших іграх)
Devijack
Member
Аватар користувача
Звідки: Запорожье

Повідомлення

Навіщо для старої гри якій вже 5 років в сучасних картах підтримка DLSS 4? Нові карти в натіві не тягнуть таку стару гру? Ну камон, гра виходила навіть не під минула а аж позаминуле покоління. Тобто стільки років позаду, розробки, технології, ссанина у вуха. Стільки всього зробили, а потужності не вистачає на гру якій 5 років?
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Киберпанк был пройден на релизе и еще раз на релизе ДЛЦ. Игра конечно отличная...
Но среди всяких этих новшеств лично я жду патч на Alan Wake 2 что бы пройти тамошние ДЛЦ.
А то обещали что апгрейды в AW2 будут затрагивать не только RTX 5000 но и прошлые видяхи.
Тамошний PT и Апскейлеры вызывали боль, есть небольшая надежда что боли будет меньше :laugh:
Востаннє редагувалось 23.01.2025 17:43 користувачем Earanak, всього редагувалось 1 раз.
Nikoliasik_Zeus
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Devijack: 23.01.2025 17:39 Навіщо для старої гри якій вже 5 років в сучасних картах підтримка DLSS 4? Нові карти в натіві не тягнуть таку стару гру? Ну камон, гра виходила навіть не під минула а аж позаминуле покоління. Тобто стільки років позаду, розробки, технології, ссанина у вуха. Стільки всього зробили, а потужності не вистачає на гру якій 5 років?
:lol:
сделали но есть нюанс...
Зображення
Grava
Member
Аватар користувача
Звідки: Запоріжжя

Повідомлення

Devijack: 23.01.2025 17:39потужності не вистачає на гру якій 5 років?
Так, на максималках 60 немає в фуллхд на ртх5090 :rotate:
Entar
Member

Повідомлення

Devijack: 23.01.2025 17:39 Навіщо для старої гри якій вже 5 років в сучасних картах підтримка DLSS 4? Нові карти в натіві не тягнуть таку стару гру? Ну камон, гра виходила навіть не під минула а аж позаминуле покоління. Тобто стільки років позаду, розробки, технології, ссанина у вуха. Стільки всього зробили, а потужності не вистачає на гру якій 5 років?
А скажіть будь ласка, як добитися якості згладжування як в DLAA в старих іграх? Особливо в тих де мерехтять края об'єктів.
Telcontar
Member
Аватар користувача
Звідки: Чернiгiв

Повідомлення

Telllinex
А можете дати посилання на тему на Reddit? :beer:

UPD: знайшов.
https://www.reddit.com/r/nvidia/comment ... patch_221/
Devijack
Member
Аватар користувача
Звідки: Запорожье

Повідомлення

Entar
Шо там в тебе мерехтить у 4к? В 4к сглажування зайве. Хібащо ти граєш носом перед 100-дюймовим телевізором замість монітору, тоді питань немає.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Entar: 23.01.2025 17:46 А скажіть будь ласка, як добитися якості згладжування як в DLAA в старих іграх? Особливо в тих де мерехтять края об'єктів.
Рендер 200% ?
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Entar: 23.01.2025 17:46
Devijack: 23.01.2025 17:39 Навіщо для старої гри якій вже 5 років в сучасних картах підтримка DLSS 4? Нові карти в натіві не тягнуть таку стару гру? Ну камон, гра виходила навіть не під минула а аж позаминуле покоління. Тобто стільки років позаду, розробки, технології, ссанина у вуха. Стільки всього зробили, а потужності не вистачає на гру якій 5 років?
А скажіть будь ласка, як добитися якості згладжування як в DLAA в старих іграх? Особливо в тих де мерехтять края об'єктів.
DLDSR в панелі керування нвідія
Entar
Member

Повідомлення

Enjthesilence: 23.01.2025 18:38 DLDSR в панелі керування нвідія
Я вчора проводив такий експеримент. Виключив згладжування в АС Одісеї, включив цей длдср 2.25. Фпс знизилося з 90-100 до 60-70, а мерехтіння ітд гірше стало ніж з рідним згладжуванням (хоча і з рідним воно трохи є, але то небо і земля).
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Entar: 23.01.2025 18:40
Enjthesilence: 23.01.2025 18:38 DLDSR в панелі керування нвідія
Я вчора проводив такий експеримент. Виключив згладжування в АС Одісеї, включив цей длдср 2.25. Фпс знизилося з 90-100 до 60-70, а мерехтіння ітд гірше стало ніж з рідним згладжуванням (хоча і з рідним воно трохи є, але то небо і земля).
перешарп? там нижче налаштування для цього
за Ас нічого не кажу там не тестив, да й не стара це гра.
Robostyle
Member

Повідомлення

Вот жеж орда симпов...как плавно Дефаулт ГГ в промо из парня в девку превратился

Nikoliasik_Zeus: 23.01.2025 17:43
:lol:
сделали но есть нюанс...
Зображення

З.Ы. Можно кулинарные курсы открывать по превращению 1% мин ФПС в дегенерированые ФПС :laugh:
block_stupid
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Devijack: 23.01.2025 18:29 Entar
Шо там в тебе мерехтить у 4к? В 4к сгладжування зайве. Хібащо ти граєш носом перед 100-дюймовим телевізором замість монітору, тоді питань немає.
Не розумію цієї агресії. Може як раз коли ви носом в 100-дюймовий телевізор втикаєтесь то і не бачите. Може зір поганий.
Але це не значить що такий зір поганий у всіх. В 4К на 27-28 дюймів дуже добре видно і драбинки і мерехтіння.
Ситуація сильно покращується в 5-6К, але все одно ще зберігається.

Переважно картинка норм, дивлячись які ігри та стилістика. Наприклад решітки всякі (радіаоторні на авто, забори, трава).
Але дивлячись де яке згладжування, то і мило добре видно.
Коли очі трохи стомлені після робочого дня і під вечір, такі деталі менше кидаються в очі, зір слабшає (чи концентрація).
Ну і дивлячись яке освітлення ще, чи не має сильного контрасту коли збору щось засвітлює.

Зараз коли розробляють microLED, то по троху приходять до розробок щоб робити дуже багато суб-субпікселів на один монохромний субпіксель. Щоб не було коли вигорить маленький суб-піксель то не кидалось в очі, бо люди це помічають. І це на диких PPI.

І скільки б люди не говорила, не горбся перед монітором, не сиди близько. Люди все одно при концентрації, при іграх буду тикатись носом в тей монітор.
А телевізор на 1-2 метрів від очей, це багатьох дуже не комфортно, бо це також не microled з купою своїй плюсів.

Комусь FHD 32" норм, а комусь 4K 24" все ще мало бо видно курва ті пікселі.

Відправлено через 1 хвилину 31 секунду:
А по сабжу, картинка дійсно багатьом буде дуже ок. Але мене одразу тригерили миготіння, та зміна картинки на екранах (там де шум, але по факту візерунки були).
Але і знову показв в плавній динаміці на авто, а де екшон розбірки як шутані? Чи там все порве на друзки з дикими шлюками?
Reinmar
Member

Повідомлення

Devijack
Гра рік тому оновлена у версії 2.0 по "графону" суттєво, для тих, хто в танку та і не 5 їй,а 4 роки по факту
а взагалі ти клоун і провокатор на срачі
IC9517
ATI&Vmod_fan
Аватар користувача
Звідки: Баку Азербайджан

Повідомлення

Новый Transformer DLSS приводит к вылету игры буквально за секунду при использовании даунвольта курвой (2730MHz 0.925V), который я настроил 1,5 года назад и который с того времени ни разу не приводил к проблемам (тем более за секунду). Что оно там такое задействует-то?
При этом обычный разгон работает нормально (+150МГц до 2955МГц 1.05В)
PS: перепроверил несколько раз.
Skiff93
Member
Звідки: Вінницька область

Повідомлення

IC9517: 23.01.2025 21:47 Новый Transformer DLSS приводит к вылету игры буквально за секунду при использовании даунвольта курвой (2730MHz 0.925V), который я настроил 1,5 года назад и который с того времени ни разу не приводил к проблемам (тем более за секунду). Что оно там такое задействует-то?
PS: перепроверил несколько раз.
Нарешті реальна нагрузка на тензорні ядра пішла просто, які за всі ці дегенерації відповідають.
Їм би окремо частоту (і напругу в ідеалі) регулювати б дали як у древні часи до уніфікованої шейдерної архітектури
vmsolver
Member

Повідомлення

Skiff93: 23.01.2025 21:56Їм би окремо частоту (і напругу в ідеалі) регулювати б дали
Не получится, tensor-core подключены непосредственно к регистровому файлу, куда подключены и другие исполнительные устройства (АЛУ, FP и т.д.), и всё это работает в одном клоковом домене.
Відповісти