Доброго дня. В мене є підозра, що моя система, rtx 4070 і R5-5600x не видають таких фпс (мінімальних в першу чергу), які вони могли б видавати. Спостерігаються в іграх мікрофрізи, падіння фпс до нижче 50 фпс (при стабільних 90-120).
При цьому, оскільки увімкнений g-sync , який на моєму моніторі працює до 48 Гц, то я так розумію відчуття "не плавності" виникає в моменти падіння фпс нижче 48 із-за того що мабуть g-sync в ці моменти перестає працювати.
Питання:
1) В мене в моніторингу msi AB через RTSS ніяк не відображаються 0.1% і 1%. Ставлю там галочки, називаю їх, а все ніяк. Як можна це виправити? Може десь в RTSS налаштуваннях треба покопатися?
2) Можливо для визначення проблеми варто заюзати якусь іншу прогу, бо вищенаведена не показує затримок cpu і gpu окремо.
3) Де краще установлювати фпс ліміти?
Дивився відео про лімітери, але там все неодзнозначно. RTSS лімітер дає більш рівну лінію фреймтайму, але чи це добре, порівняно з внутрішньоігровим чи нвідіа?
Для чого лімітер - бо мені здається, що коли фпс в грі коливається від 140 до 40 при середньому 100 відчуття неплавності більше ніж при ліміті в 100. Можливо якось по іншому треба?
4) По налаштуванням Nvidia, які налаштування оптимальні для найкращої якості картинки але без речей які суттєво впливають на продуктивність?
Особливо важливо по максимуму перекинути всю нагрузку що можливо з проца на відеокарту.
Я так розумію це потрійна буферизація, вона стоїть увімкнута. Що ще?
Нвідіа рефлекс - викл (бо навпаки посилює фрізи).
Буду вдячний за матеріали на цю тему!
Останні статті і огляди
Новини
Мікрофрізи. Налаштування RTSS і налаштування в відеодрайвері Nvidia і вплив їх на фпс. Як добитися плавності?
-
Entar
Member
-
ddO
Member
Entar
1. Все повинно працювати. "Моніторинг" - в табличці "Графік Властивості" виділяєте "Framerate 1%Low", ставите там галочку, а внизу де "Властивості графіку" ставите галочку на пункті "Показувати в Оверлейному Екранному ..." і далі можете вибрати в списку, що поряд, показувати текстом/ графіком ... - натискаєте "застосувати" - і все повинно з'явитись. Якщо ні - то спробуйте виключити/ включити оверлей гарячими кнопками. Можливо навіть закрити та запустити знову AB. Ну працювати воно повинно.
3.Ніколи не задумувався про лімітери фпс. Сам просто ставлю в драйвері нвідіа ліміт по герцовці дисплея (зараз 120), щоб в меню, чи ще десь фпс не злітав за межі розумного.
P.S. Можу бути неправий, але за моїми спостереженнями всі ці мікрофрізи пов'язані із внутрішньоігровими подіями (підгрузки локацій / фізики/ анімації/ різні взаємодії і т.д.) та до відеокарти не мають аж такого прямого відношення, а більше завантажують процесор.
1. Все повинно працювати. "Моніторинг" - в табличці "Графік Властивості" виділяєте "Framerate 1%Low", ставите там галочку, а внизу де "Властивості графіку" ставите галочку на пункті "Показувати в Оверлейному Екранному ..." і далі можете вибрати в списку, що поряд, показувати текстом/ графіком ... - натискаєте "застосувати" - і все повинно з'явитись. Якщо ні - то спробуйте виключити/ включити оверлей гарячими кнопками. Можливо навіть закрити та запустити знову AB. Ну працювати воно повинно.
3.Ніколи не задумувався про лімітери фпс. Сам просто ставлю в драйвері нвідіа ліміт по герцовці дисплея (зараз 120), щоб в меню, чи ще десь фпс не злітав за межі розумного.
P.S. Можу бути неправий, але за моїми спостереженнями всі ці мікрофрізи пов'язані із внутрішньоігровими подіями (підгрузки локацій / фізики/ анімації/ різні взаємодії і т.д.) та до відеокарти не мають аж такого прямого відношення, а більше завантажують процесор.
-
Евгений King
Member
- Звідки: Казна-де
По перше, всі sync технології, які не мають за собою аппаратного забезпечення, повна шляпа і викликають більше лагів. Ваш монітор має сертифікацію AMD FreeSync і тільки умовний g-sync. Не знаю як на сьогодні, та раніше драйвер писав, що підтримка g-sync є умовною і може викликати артефакти зображення чи інші неприємні ефекти, при ввімкненні.
По друге, 5600x на сьогодні дуже замало, якби мова йшла про 5800, це було б терпимо, та 5600 буде вельми помітним вузьким місцем.
По третє нвідіа рефлекс по своїй суті і природі не може посилювати фрізи, щось у вас не так, в хардварному чи софтовому плані.
В четверте, пріорітет обмеження фпс наступний:
- у грі (найкраще)
- у RTSS
- у драйвері Nvidia
Якщо ви вже дійшли до думки обмеження фпс, то ВАРТО вимкнути і g-sync і рефлекс, бо перший буде створювати деякого роду затримки виводу, а другий, в такому сценарії, не буде працювати зовсім.
"Перекинути" навантаження з проца на карту не вийде, вони займаються різними справами і якщо процессор не встигає малювати геометрію кадру, то карта не заповнить нові кадри, бо заповняти нічого.
Що в результаті?
Я раджу вимикати sync, скільки не пробував і не тестив, він додає тільки більше лагів, а коли фпс не стабільний, то взагалі гра перетворюється в кашу.
Рефлекс у грі та режим низької затримки у драйвері можна включити, вони або покращать ситуацію, у іграх де не буде лімітованого фпс, або не дадуть нічого, коли фпс фіксований.
Потрійна буферизація працює виключно з вертикальною синхронізацією і боюсь вона вам нічим не допоможе.
Стосовно ліміту фпс - цілком гарне рішення, і це працює найкраще у шуттерах, це працює краще за рефлекс, але чи можете ви виставити доволі високу планку ліміту, залежить від заліза.
Найпростіше і оптимальне рішення - замінити проц на 5700x3d/5800x3d, вони дадуть дуже гарний буст системі і приберуть більшу частину фрізів.
По друге, 5600x на сьогодні дуже замало, якби мова йшла про 5800, це було б терпимо, та 5600 буде вельми помітним вузьким місцем.
По третє нвідіа рефлекс по своїй суті і природі не може посилювати фрізи, щось у вас не так, в хардварному чи софтовому плані.
В четверте, пріорітет обмеження фпс наступний:
- у грі (найкраще)
- у RTSS
- у драйвері Nvidia
Якщо ви вже дійшли до думки обмеження фпс, то ВАРТО вимкнути і g-sync і рефлекс, бо перший буде створювати деякого роду затримки виводу, а другий, в такому сценарії, не буде працювати зовсім.
"Перекинути" навантаження з проца на карту не вийде, вони займаються різними справами і якщо процессор не встигає малювати геометрію кадру, то карта не заповнить нові кадри, бо заповняти нічого.
Що в результаті?
Я раджу вимикати sync, скільки не пробував і не тестив, він додає тільки більше лагів, а коли фпс не стабільний, то взагалі гра перетворюється в кашу.
Рефлекс у грі та режим низької затримки у драйвері можна включити, вони або покращать ситуацію, у іграх де не буде лімітованого фпс, або не дадуть нічого, коли фпс фіксований.
Потрійна буферизація працює виключно з вертикальною синхронізацією і боюсь вона вам нічим не допоможе.
Стосовно ліміту фпс - цілком гарне рішення, і це працює найкраще у шуттерах, це працює краще за рефлекс, але чи можете ви виставити доволі високу планку ліміту, залежить від заліза.
Найпростіше і оптимальне рішення - замінити проц на 5700x3d/5800x3d, вони дадуть дуже гарний буст системі і приберуть більшу частину фрізів.
-
Entar
Member
ddO
Дякую, от по відображенню 1% і 0.1%, саме так як ви написали в мене не працює.
Так, я теж думаю що процесор, але ці затримки процесора зменшуються при зменшенні роздільної здатності масштабування, тіней, деталізації ландшафту.
Отправлено спустя 14 минут 35 секунд:
Чи може мені спробувати увімкнути якось FreeSync без гсінха? Як я можу це зробити через драйвер нвідіа?
А в чому саме конкретно добавлялися незручності із-за г-сінха?
Мене в першому варіанті бентежить, що із-за низьких частот в деяких іграх може стати навіть гірше, особливо там де упор в однопоток, типу WOW
Дякую, от по відображенню 1% і 0.1%, саме так як ви написали в мене не працює.
Так, я теж думаю що процесор, але ці затримки процесора зменшуються при зменшенні роздільної здатності масштабування, тіней, деталізації ландшафту.
Отправлено спустя 14 минут 35 секунд:
Не зовсім зрозумів... на сайті нвідіа я бачив мій монітор (ну майже мій, без Е2) підтримує г-сінх.Евгений King: ↑ 21.01.2025 14:08 Ваш монітор має сертифікацію AMD FreeSync і тільки умовний g-sync.
Чи може мені спробувати увімкнути якось FreeSync без гсінха? Як я можу це зробити через драйвер нвідіа?
Це я вже розумію що в ідеалі проц міняти. Планую це, але не завтра. Мені хочеться, якщо міняти, то на 3D процесор, рівня хочаб 7600х3д, а в ідеалі 7800х3д/9800х3д, а це повна заміна платформи, + вони зараз дорогущі у нас, думаю +- через рік.Евгений King: ↑ 21.01.2025 14:08 По друге, 5600x на сьогодні дуже замало, якби мова йшла про 5800, це було б терпимо, та 5600 буде вельми помітним вузьким місцем.
А чому g-sync? Як же бути з розривами екрану тоді? Мені ці розриви менше всього потрібні, а імпут-лаг не такий принциповий.Евгений King: ↑ 21.01.2025 14:08 Якщо ви вже дійшли до думки обмеження фпс, то ВАРТО вимкнути і g-sync і рефлекс, бо перший буде створювати деякого роду затримки виводу
Цікаво, я думав це навпаки маст хев тенхологія. Спробую ввечері, відпишусь.Евгений King: ↑ 21.01.2025 14:08 Я раджу вимикати sync, скільки не пробував і не тестив, він додає тільки більше лагів, а коли фпс не стабільний, то взагалі гра перетворюється в кашу.
А в чому саме конкретно добавлялися незручності із-за г-сінха?
Другий дуже дорогий, перший - мені не подобаються низькі частоти, плюс якщо я через рік всерівно буду оновлюватися то навіщо... хоча, подумаю про це, дякую.Евгений King: ↑ 21.01.2025 14:08 Найпростіше і оптимальне рішення - замінити проц на 5700x3d/5800x3d, вони дадуть дуже гарний буст системі і приберуть більшу частину фрізів.
Мене в першому варіанті бентежить, що із-за низьких частот в деяких іграх може стати навіть гірше, особливо там де упор в однопоток, типу WOW
-
Евгений King
Member
- Звідки: Казна-де
Так а що там думати, якщо всі тести в вакуумних умовах є на трубі, ось вам приклад:
І тепер погляньте, як через вузьке місце в ролі 5600, 4060 що була в огляді, в деяких іграх не показала більше FPS при активації DLSS/FSR/XeSS, це чітко видно в спайдермені ремастер та Хогвардсі.
У Вас же 4070, їй ще більше не вистачає процессора, процессор, кеш і підсистема пам'яті перегружені, 4070 відпочиває, бо їй не дають роботи
У Вас же 4070, їй ще більше не вистачає процессора, процессор, кеш і підсистема пам'яті перегружені, 4070 відпочиває, бо їй не дають роботи
-
Entar
Member
Я про те, наскільки 5700x3d допоможе.Евгений King: ↑ 21.01.2025 14:29 Так а що там думати, якщо всі тести в вакуумних умовах є на трубі, ось вам приклад:
-
Евгений King
Member
- Звідки: Казна-де
На заборі теж написано... Є аппаратний g-sync та емуляція, ваш монітор фрісінк, він може в емуляцію, але при нестабільному фпс будуть дикі статтериEntar: ↑ 21.01.2025 14:23 Не зовсім зрозумів... на сайті нвідіа я бачив мій монітор (ну майже мій, без Е2) підтримує г-сінх.
Чи може мені спробувати увімкнути якось FreeSync без гсінха? Як я можу це зробити через драйвер нвідіа?
Знову таки все є на трубі, не треба вам 7800x3d/9800x3d, якщо у вас не 4080+ карта, та й у 5700 не такі й то низькі частоти, в порівнянні з 5800, 100-200Мгц ніколи сильно не впливають на загальну картину:Entar: ↑ 21.01.2025 14:23 Другий дуже дорогий, перший - мені не подобаються низькі частоти, плюс якщо я через рік всерівно буду оновлюватися то навіщо... хоча, подумаю про це, дякую.
Мене в першому варіанті бентежить, що із-за низьких частот в деяких іграх може стати навіть гірше, особливо там де упор в однопоток, типу WOW
Для вас 5800x3d дорогий, але через рік ви купите 9800x3d з повною новою платформою, ага, вірюEntar: ↑ 21.01.2025 14:23 Це я вже розумію що в ідеалі проц міняти. Планую це, але не завтра. Мені хочеться, якщо міняти, то на 3D процесор, рівня хочаб 7600х3д, а в ідеалі 7800х3д/9800х3д, а це повна заміна платформи, + вони зараз дорогущі у нас, думаю +- через рік.
Розриви будуть сильно помітні тільки коли фпс гри ПЕРЕВИЩУЄ герцовку екрана, не ваш випадок пане. Так, їх можливо помітити і в меншому фпс, але то сидіти з лупоюEntar: ↑ 21.01.2025 14:23 А чому g-sync? Як же бути з розривами екрану тоді? Мені ці розриви менше всього потрібні, а імпут-лаг не такий принциповий.
Маст хев маркетингове сміття, половина ваших статтерів від сінку.Entar: ↑ 21.01.2025 14:23 Цікаво, я думав це навпаки маст хев тенхологія. Спробую ввечері, відпишусь.
А в чому саме конкретно добавлялися незручності із-за г-сінха?
-
Entar
Member
А взагалі без синхронізації як боротися з "тірінгом" тоді?Евгений King: ↑ 21.01.2025 14:42 На заборі теж написано... Є аппаратний g-sync та емуляція, ваш монітор фрісінк, він може в емуляцію, але при нестабільному фпс будуть дикі статтери
Я про 5700х3д, там частоти буст до 4100, порівняно з моїми 4650 (@4800).Евгений King: ↑ 21.01.2025 14:42 Знову таки все є на трубі, не треба вам 7800x3d/9800x3d, якщо у вас не 4080+ карта, та й у 5700 не такі й то низькі частоти, в порівнянні з 5800, 100-200Мгц ніколи сильно не впливають на загальну картину
Дорогий - для того щоб купувати його в платформу яка через рік+- буде замінюватися.Евгений King: ↑ 21.01.2025 14:42 Для вас 5800x3d дорогий, але через рік ви купите 9800x3d з повною новою платформою, ага, вірю
Зрозумів що треба пробувати щоб було зрозуміло, ввечері відпишу по результатах...Евгений King: ↑ 21.01.2025 14:42 Розриви будуть сильно помітні тільки коли фпс гри ПЕРЕВИЩУЄ герцовку екрана, не ваш випадок пане. Так, їх можливо помітити і в меншому фпс, але то сидіти з лупою
Маст хев маркетингове сміття, половина ваших статтерів від сінку.
-
Entar
Member
Відключення синхронізації ніяких переваг не дало, але моменти з розривами зображення трошечки посилился.
-
VolandInferno
Member
Ввімкніть V-Sync Fast в налаштуваннях панелі Nvidia і забудьте за будь-які розриви. Ні єдінага разрива!!!(с) В іграх всі синхронизації вимкнути.Entar: ↑ 21.01.2025 21:57Відключення синхронізації ніяких переваг не дало, але моменти з розривами зображення трошечки посилился.
Найкраще працює в доповненні з G-Sync/Freesync
-
Entar
Member
Протестував ще декілька разів. Підняв павер ліміти на проц, поміняв трохи налаштування. При 48+ фпс наче розривів немає.
Буду ще тестити. А взагалі зрозумів що краще взяти вже 5700х3д, щоб рік-півтора, поки я ще буду на АМ4, було комфортніше.
Цікаве спостереження. В обоих асасінах (валхалла і Одісея) при піднятті на 20% роздільної здатності екрана, ростуть затримки не тільки гпу а і цпу відповідно десь на 20%.
Буду ще тестити. А взагалі зрозумів що краще взяти вже 5700х3д, щоб рік-півтора, поки я ще буду на АМ4, було комфортніше.
Цікаве спостереження. В обоих асасінах (валхалла і Одісея) при піднятті на 20% роздільної здатності екрана, ростуть затримки не тільки гпу а і цпу відповідно десь на 20%.