S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Игры для ПК, консолей и прочих платформ
Відповісти
Автор
Повідомлення
Alexsandr
Member

Повідомлення

VovaII: 16.01.2025 12:07 Скільки тон нагріб? ПК кожну модельку буде рахувати у відкритому світі, навіть в ящику багато зберігати не варто.
Це було проблемою у попередніх Сталкерах, де рушій був 32-розрядний і більше 655хх предметів "не тянув", і це був загальний "лічильник" на всі предмети у грі. А тут 64-розрядний. Про які обмеження можна говорити??
[/quote]
Даже в вашем описании 655хх это не ограничение 32 бит, это ограничение переменной при создании.
mertvei
Member
Аватар користувача
Звідки: львов

Повідомлення

VovaII
В мене взагалі якесь дежавю с багами,як в першому сталкер і,як вони змогли так точно повторити баги, це щось неймовірне.Зате атмосфера повна,першого сталкера навіть баги і ті рідні :) :) :)

Отправлено спустя 2 минуты 22 секунды:
До речі сталкер перший гра яка,привчила робити кучу сейвів .
Dremjke
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

mertvei: 16.01.2025 23:23До речі сталкер перший гра яка,привчила робити кучу сейвів .
Можу порадити періодично робити бекапи сейвів, бо бували випадки, коли у людей вони кудись зникали...
Robostyle
Member

Повідомлення

А я помню времена Soldiers of Fortune II, когда сейвы только ломали игру…и надо было на одном дыхании проходить миссию, уповая что игра не забарахлит
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Eduard1980: 16.01.2025 15:33Те, що моди встановлені тебе не бентежить?
Залежить від того, який мод встановлений. Чи Вам всі моди однакові?
Барбарис: 16.01.2025 16:46Подивись ролики на ютубі, де по 10000 гранат чи костюмів спавнянь - там гра висне і ламається на топових системах.
Тобто для Вас: 10000 гранат кожну із яких потрібно намалювати і просто число що на один-два нулі відрізняється — це одне і те ж саме навантаження на ПК?
Cirax: 16.01.2025 16:54С одного здания, где постоянный спам противника, вынес за 4 ходки около 500кг.
Ещё килограм 200 бросил разной мелочи, что по дешевле.
А я люблю хабар збирати, але не люблю ходити туди-сюди, хоч і кажуть що ходити корисно. От і намагаюсь зробити так як мені подобається. І не скаржусь коли сам щось не те "накрутив". Нажаль сучасні моди не вмію робити, тому використовую, по мінімум, ті про які нема зауважень. В попередніх Сталкерах, подивившись готові правки конфігів, сам редагував собі вантажопідйомність, дальність виявлення предметів, дальність підбору предметів. Як це можливо робити в Сталкер 2 — уявлення не маю. І це викликає великі сумніви, що розробники зроблять Редактор модів. Наприклад для деяких простих модів потрібно якісь сторонні екзешники запускати. В попередніх Сталкерах можна було редагувати розмір поясу: кількість рядів і кількість слотів на ньому. Якось, чисто для тесту, бігав із поясом на 3 ряди і по 7 слотів у кожному. В кожний слот по артефакту і продавати зайві не доводилось, бо і так на всі слоти не вистачало. — Щоб нормально відображалось, потрібно було в конфігах зменшити розмір слотів, координати їх розташування на екрані, і ще там щось. — Працювало і не вилітало. Правда це було на одному із останніх проходжень, яке я не стільки проходив, скільки вивчав можливості гри.

Відправлено через 11 хвилин 12 секунд:
Alexsandr: 16.01.2025 23:00Даже в вашем описании 655хх это не ограничение 32 бит, это ограничение переменной при создании.
— Це я так зрозумів пояснення одного із модоробів, що робив засніжену ЗП.
Як зроблять мод на засніжений Сталкер 2 — точно ще раз пройду.
mertvei: 16.01.2025 23:23В мене взагалі якесь дежавю с багами,як в першому сталкер і,як вони змогли так точно повторити баги, це щось неймовірне.Зате атмосфера повна,першого сталкера навіть баги і ті рідні
+1
Наче вони частину коду із попередніх Сталкерів: Ctrl+C --> Ctrl+V.
mertvei: 16.01.2025 23:23До речі сталкер перший гра яка,привчила робити кучу сейвів .
Трошки по експериментував, а потім знай шов пройти і дієвий ваант, сейви називав так: 0000, 0001, 0002, ... — Чому чотиризначні числа, бо сейвів набігало більше 1000. Потім, після проходження, всі гамузом видаляв.
Dremjke: 16.01.2025 23:49Можу порадити періодично робити бекапи сейвів, бо бували випадки, коли у людей вони кудись зникали...
Нова віха... Сам поки не робив такого. Підкажіть із якої папки, чи всю папку?
Eduard1980
Member
Аватар користувача
Звідки: somewhere

Повідомлення

VovaII: 17.01.2025 10:38
Eduard1980: 16.01.2025 15:33Те, що моди встановлені тебе не бентежить?
Залежить від того, який мод встановлений. Чи Вам всі моди однакові?
Ну так гра ламається при використанні функції на яку встановлений мод, хіба не так? Значить мод винен? Чи все ж таки гра? Мабуть гра, бо моди вони різні //сарказм
Хочеш весь лут в рюкзаку вмістити :rotate: Нащо тоді тобі твій сундук особистий, хай все в рюкзаку лежить.
ya98
Member
Звідки: Одесса

Повідомлення

Народ, к кто-то смог сбить вертолёт в НИИЧАЗ? Специально принёс с собой гранатомёт, пару раз зарядил по вертолёту но он всё равно улетает. Это по скрипту происходит или стоит попробовать принести пулемёт или снайперку?
Барбарис
Member
Аватар користувача
Звідки: Вінниця

Повідомлення

VovaII, про костюмів прочитати оперативки не вистачило? І 10000 це просто число, щоб розумів куди дивитись. Справа не в так в кількості, як в тому що кожен з числа - суб'єкт розрахунку пк. Але, схоже, пояснювати марно.
Dremjke
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

VovaII: 17.01.2025 10:38Нова віха... Сам поки не робив такого. Підкажіть із якої папки, чи всю папку?
C:\Users\username\AppData\Local\Stalker2\Saved\Steam\SaveGames -->> ось цю всю директорію можете бекапити. На всякий випадок.
Cirax
Member
Звідки: Киев

Повідомлення

ya98: 17.01.2025 13:07 Народ, к кто-то смог сбить вертолёт в НИИЧАЗ? Специально принёс с собой гранатомёт, пару раз зарядил по вертолёту но он всё равно улетает. Это по скрипту происходит или стоит попробовать принести пулемёт или снайперку?
Там Коршунов улетает, не собьёш.
Відповісти