З'явилися нові чутки про ремейк The Elder Scrolls IV: Oblivion

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
bigmonstr666
Member
Аватар користувача
Звідки: kyiv

Повідомлення

Предлагаю обсудить З'явилися нові чутки про ремейк The Elder Scrolls IV: Oblivion
Ще і скайоблівіон виходить у цьому році, це прям свято для фанатів облівіон :super: повертаємось у 2006 :beer:
stoned
Member
Аватар користувача
Звідки: omicron persei 420

Повідомлення

bigmonstr666: 14.01.2025 15:38повертаємось у 2006
З одним маленьким але:gigi:
Зображення
inverter0ne
Junior

Повідомлення

Чому не Морровінд?
Reinmar
Member

Повідомлення

stoned
Лажа якась, про 300 фпс у 2003 навіть не знали. Бо таких старих ігр, що колись не "тягнули", а вже пішли у такому фпс, ще не було або був лок рушіїв на 30 чи 60, а для нових тоді ідеалом були 50-60.
uncle_doc
Member
Звідки: Днепр

Повідомлення

шо, апять?
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Чесно кажучи гра і на свій час не була ідеальною, квести гільдій були цікавими, а основний був нудним до неможливості, ще й все портив жахливий автолевелінг в грі. Не знаю, навіщо робити рімейк цієї гри.

Відправлено через 44 секунди:
Reinmar: 14.01.2025 16:03 stoned
Лажа якась, про 300 фпс у 2003 навіть не знали. Бо таких старих ігр, що колись не "тягнули", а вже пішли у такому фпс, ще не було або був лок рушіїв на 30 чи 60, а для нових тоді ідеалом були 50-60.
Я грав на лоу десь в 25 ФПС, кінематографічно :laugh:
Востаннє редагувалось 14.01.2025 16:26 користувачем kairo, всього редагувалось 1 раз.
Spiryt
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Судя по описанию, то обкатают новые механики в ремейке, а потом, в той , или иной степени добавят в шестые свитки.
Плюс, хорошая возможность, исправить ошибки оригинала
Reinmar: 14.01.2025 16:03 stoned
Лажа якась, про 300 фпс у 2003 навіть не знали. Бо таких старих ігр, що колись не "тягнули", а вже пішли у такому фпс, ще не було або був лок рушіїв на 30 чи 60, а для нових тоді ідеалом були 50-60.
Есть каста людей, которая свято верит, что раньше игры выходили в идеально состоянии, без багов и с хорошей оптимизацией. Но они или тогда еще не играли в игры, или их уже подводит память
Востаннє редагувалось 14.01.2025 16:13 користувачем Spiryt, всього редагувалось 1 раз.
El Barrent
Member
Аватар користувача
Звідки: Метрополія Московії.

Повідомлення

TES без модів? кек
Сidonix
Member
Аватар користувача
Звідки: Житомир

Повідомлення

Даю підказку. Ще можна Skyrim перенести на UE5 та ще раз продати, на цей раз по захищеному прайсу.
Entar
Member

Повідомлення

Reinmar: 14.01.2025 16:03 Лажа якась, про 300 фпс у 2003 навіть не знали.
Тоді для багатьох, було за щастя якщо гра запустилась. Якщо йде більшу частину часу на 20-30 фпс то взагалі кайф, "літає".
stoned
Member
Аватар користувача
Звідки: omicron persei 420

Повідомлення

Reinmar
Spiryt
Якщо панове не вміють в іронію, раджу порівняти ванілу з минулорічною демкою на UE 5.3 використовуючи ваше профільне залізо. ;)
Востаннє редагувалось 14.01.2025 16:29 користувачем stoned, всього редагувалось 1 раз.
_Andrik_
Member
Аватар користувача
Звідки: Кременчук-PL

Повідомлення

Робимо все що завгодно ,аби ніхто не питав про
спойлер
cDWLNQfZ79PLmzkRetYSKe-1200-80.jpg
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

_Andrik_: 14.01.2025 16:28 Робимо все що завгодно ,аби ніхто не питав про
спойлер
cDWLNQfZ79PLmzkRetYSKe-1200-80.jpg
Випустять той самий Старфілд тільки у всесвіті Сувоїв.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Reinmar: 14.01.2025 16:03 stoned
Лажа якась, про 300 фпс у 2003 навіть не знали. Бо таких старих ігр, що колись не "тягнули", а вже пішли у такому фпс, ще не було або був лок рушіїв на 30 чи 60, а для нових тоді ідеалом були 50-60.
Та невже?
GPU Shootout with Unreal Tournament 2003 - July 2002
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Геральт: 14.01.2025 16:32
Reinmar: 14.01.2025 16:03 stoned
Лажа якась, про 300 фпс у 2003 навіть не знали. Бо таких старих ігр, що колись не "тягнули", а вже пішли у такому фпс, ще не було або був лок рушіїв на 30 чи 60, а для нових тоді ідеалом були 50-60.
Та невже?
GPU Shootout with Unreal Tournament 2003 - July 2002
В 480р? Навіть на 2002й рік, це вже низька роздільна здатність була.
uncle_doc
Member
Звідки: Днепр

Повідомлення

kairo: 14.01.2025 16:37
В 480р? Навіть на 2002й рік, це вже низька роздільна здатність була.
нормально це було, 800x600 це зараз як 2к
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

uncle_doc: 14.01.2025 16:46
kairo: 14.01.2025 16:37
В 480р? Навіть на 2002й рік, це вже низька роздільна здатність була.
нормально це було, 800x600 це зараз як 2к
Звісно, 800x600 в 2002-му це як 8к зараз)))
спойлер
Screenshot 2025-01-14 164821.png
Тоді вже повним ходом всі переходили на 1024х768. В мене в 2003 був середній ПК із ЕЛТ 1024х768 монітором.

Відправлено через 1 хвилину 44 секунди:
До речі тести Облівіона в 1600р Хай))
спойлер
chart_high-end_performance_8.gif
vsx
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

uncle_doc: 14.01.2025 16:46 нормально це було, 800x600 це зараз як 2к
Тогда это самые дешевые crt мониторы были 14-15". Это явно не 2К сейчас.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

uncle_doc: 14.01.2025 16:46
kairo: 14.01.2025 16:37
В 480р? Навіть на 2002й рік, це вже низька роздільна здатність була.
нормально це було, 800x600 це зараз як 2к
Та поруч і 800*600 є
Але ж мова не про це. А про те, що ігри "не вміли у високий FPS". Вміли і показували. В нативі і без генераторів :shuffle:
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Геральт: 14.01.2025 17:19
uncle_doc: 14.01.2025 16:46
нормально це було, 800x600 це зараз як 2к
Та поруч і 800*600 є
Але ж мова не про це. А про те, що ігри "не вміли у високий FPS". Вміли і показували. В нативі і без генераторів :shuffle:
23 ФПС в Облівіоні на найпотужнішій карті того часу.
Відповісти