Ноут для ринку США, продовження гарантії для ринку США по перше майже вдвічі дорожче, за інші країни, по друге це подовження діє тільки в рамках країни, для якої ноут був відгружений.
Я з цього приводу ще пару років тому перетирав з нашим місцевим shop lenovo, у мене ноут був тоді зі Швейцарії, офіційна відповідь спеціаліста саппорта Lenovo була наступна - ви можете подовжити гарантію на девайс, але у випадку потреби в гарантії треба буде власноруч везти в країну, де купували і мати всі необхідні інвойси чи чеки.
То ж питання, якщо ви рекламуєте сервіс подовження гарантії, то ви гарантуєте виконання гарантійних умов на подовжений термін?
Стосовно новий - то великі сумніви, одразу не розгледів, та на коробці закреслений CPU на основній лейбі, чому? Початкова модель Legion Pro 5 перетворилась в Legion Pro 5i, також пам'ять замість 2*8 стала 2*12Gb небінарної DDR5, котра в обіході тільки останні пів року, а диск з 512Gb перетворився в 1Tb, ноут точно змінив початкову специфікацію і це точно не кастом, котрий можна під себе трохи підшаманити в shop lenovo. Я б пробив його через наш офіційний магазин Lenovo, та мені ліньки, лишу це питання для тих, хто дійсно виявить цікавість до купівлі даного аппарату