Мало в які ігри граю останні роки. Але періодично комусь щось купую/збираю і тестую.Dremjke: ↑ 07.01.2025 12:19 Ці бовдури хочуть 4к 120fps в нативі. Воно не дивно, бо самі живуть у паралельній реальності і бажання відповідні. Із улюблених відеоігр - це графіки моніторингу.
От наприклад мені на 16" (120hz) ноуті з 4070 без DLSS було не комфортно грати, мала кількість кадрів. Включив, fps бустанувся і стало комфортно, мило звісно нікуди не зникає, але в цьому випадку було краще трохи мила ніж слайдшоу.
А от вже на великому моніторі 4К це мило харить дуже сильно, і збільшення кількості кадрів не компенсує мильну картинку з артефактами.
В обох випадках, якщо дійсно екшон динамічні сцени, всратий кисіль і дискомфорт робиться х2.
В мене поки думка така, ці технології для бюджетних кофігурацій, щоб збільшими fps до комфортного рівня з компромісами у вигляді мила та артефактів.
Переважно із знайомих його так і використовують. Коли ж в нативі можна отримати 0.1% 70FPS+ то будуть грати в нативі.
А стосовно когось обзивати. Ну мабуть "бовдури" не розуміють що тут корінь сам, шо буде або мило, або артефакти. Це як з "oled не викорає, користуюсь 2 роки", але ж фізика для нас усіх одна і сама, і oled вигорає, бо це його базова особливість, її можна тільки трошки сповільними.
Так само і з фреймгеном. Для мене ця технологія була топ коли там фільм бустанути з 24 кадрів до 60. А в іграх хіба що в повільних.
Тобто fsr/dlss (з fg) це не чарівна палочка і не замінить воно нативку. І ніякі нейронки не зрівняються з нативкою (бо щоб зрівнятись, їм треба буде потужності більше, ніж малювати саму нативку).
Це просто зручна додаткова фунція/інстурмент, для окремих випадків та окремих користувачів. Ідеалу немає. І хтось з якимись компромісами може збиритись, а хтось ні. В когось зір такий що піщинку бачить за метр, а хтось і каменюку перед носом не бачить, і обом нормально з цим бо звикли, або останнім бреше собі "не жирний, а кістка широка".
Відправлено через 10 хвилин 54 секунди:
Очікую тестів 5090, дорога ссссобака. Але покаже чи є якийсь прогрес.
Хоча поки що в залізі зараз все розчаровує і сильний дизбаланс для збірок.
Немає ще моніторів microLED, а болячки IPS/VA/OLED ніяк не полікуються через сам принцип технологій. А це ще років міінмум 5 чекати, якогось 5К 27" 240Hz microLED (за адекватну) ціну.
Відеокарт навіть близько таких немає, щоб видавали потрібну картнку в нативці з трасуванням гляху.
CPU без широкої шини пам'яті, та і пам'ять поки що дорога якщо брати HBM десь в 256-512GB.
PCI-E має проблеми із затримками. І тому не можна збільшити кількість і якісь фізики та анімацій в іграх.
Бо зараз в статиці картинка майже реалістична, але анімації жахливі це множать на нуль.
Для онлайн ігр, мережа дуже слабка, останні років 20 майже стоїть на місці. Як було 15 років в мене гігабіт, так і є, і більше не отримаєш.
Але тут ще і затримки також важливі, щоб купу подій в грі переавати через мережу з низьким пінгом до 5-10мс.
Надія на оптичний pci-e/cxl, hmb на процах. Або взагалі ще nvidia хай cpu пиляє, і тоді три компанії можуть пиляти чіплетні APU з спільною пам'ятю, допиляють софт щоб зайвий раз туди сюди нічого не копіювалось. microLED з якимсь DP 3.0 оптичним. Та cxl оптичним з парою терабайн ddr6-7, як кешу перед ssd.
А ще краще VR гарнітури з купою сенсорів, microled екранами по 8-16K на одне око.
Але це років 10-15...і точно вже не на кремнії.