Технологія DLSS 4 для GeForce RTX 50 забезпечить генерацію кількох додаткових кадрів

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
block_stupid
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Dremjke: 07.01.2025 12:19 Ці бовдури хочуть 4к 120fps в нативі. Воно не дивно, бо самі живуть у паралельній реальності і бажання відповідні. Із улюблених відеоігр - це графіки моніторингу.
Мало в які ігри граю останні роки. Але періодично комусь щось купую/збираю і тестую.
От наприклад мені на 16" (120hz) ноуті з 4070 без DLSS було не комфортно грати, мала кількість кадрів. Включив, fps бустанувся і стало комфортно, мило звісно нікуди не зникає, але в цьому випадку було краще трохи мила ніж слайдшоу.
А от вже на великому моніторі 4К це мило харить дуже сильно, і збільшення кількості кадрів не компенсує мильну картинку з артефактами.
В обох випадках, якщо дійсно екшон динамічні сцени, всратий кисіль і дискомфорт робиться х2.

В мене поки думка така, ці технології для бюджетних кофігурацій, щоб збільшими fps до комфортного рівня з компромісами у вигляді мила та артефактів.
Переважно із знайомих його так і використовують. Коли ж в нативі можна отримати 0.1% 70FPS+ то будуть грати в нативі.


А стосовно когось обзивати. Ну мабуть "бовдури" не розуміють що тут корінь сам, шо буде або мило, або артефакти. Це як з "oled не викорає, користуюсь 2 роки", але ж фізика для нас усіх одна і сама, і oled вигорає, бо це його базова особливість, її можна тільки трошки сповільними.
Так само і з фреймгеном. Для мене ця технологія була топ коли там фільм бустанути з 24 кадрів до 60. А в іграх хіба що в повільних.


Тобто fsr/dlss (з fg) це не чарівна палочка і не замінить воно нативку. І ніякі нейронки не зрівняються з нативкою (бо щоб зрівнятись, їм треба буде потужності більше, ніж малювати саму нативку).
Це просто зручна додаткова фунція/інстурмент, для окремих випадків та окремих користувачів. Ідеалу немає. І хтось з якимись компромісами може збиритись, а хтось ні. В когось зір такий що піщинку бачить за метр, а хтось і каменюку перед носом не бачить, і обом нормально з цим бо звикли, або останнім бреше собі "не жирний, а кістка широка".

Відправлено через 10 хвилин 54 секунди:
Очікую тестів 5090, дорога ссссобака. Але покаже чи є якийсь прогрес.
Хоча поки що в залізі зараз все розчаровує і сильний дизбаланс для збірок.
Немає ще моніторів microLED, а болячки IPS/VA/OLED ніяк не полікуються через сам принцип технологій. А це ще років міінмум 5 чекати, якогось 5К 27" 240Hz microLED (за адекватну) ціну.
Відеокарт навіть близько таких немає, щоб видавали потрібну картнку в нативці з трасуванням гляху.
CPU без широкої шини пам'яті, та і пам'ять поки що дорога якщо брати HBM десь в 256-512GB.
PCI-E має проблеми із затримками. І тому не можна збільшити кількість і якісь фізики та анімацій в іграх.
Бо зараз в статиці картинка майже реалістична, але анімації жахливі це множать на нуль.
Для онлайн ігр, мережа дуже слабка, останні років 20 майже стоїть на місці. Як було 15 років в мене гігабіт, так і є, і більше не отримаєш.
Але тут ще і затримки також важливі, щоб купу подій в грі переавати через мережу з низьким пінгом до 5-10мс.

Надія на оптичний pci-e/cxl, hmb на процах. Або взагалі ще nvidia хай cpu пиляє, і тоді три компанії можуть пиляти чіплетні APU з спільною пам'ятю, допиляють софт щоб зайвий раз туди сюди нічого не копіювалось. microLED з якимсь DP 3.0 оптичним. Та cxl оптичним з парою терабайн ddr6-7, як кешу перед ssd.
А ще краще VR гарнітури з купою сенсорів, microled екранами по 8-16K на одне око.
Але це років 10-15...і точно вже не на кремнії.
Axel_force
Junior

Повідомлення

В этом контексте главное для начала определиться с определением, что такое натив? Рендер изображения в нативном для монитора разрешении без сглаживания? Сглаживание уже само по себе предполагает наличие на экране интерполированных пикселей, то есть - не настоящих. ;)
doc-oc
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ararat: 07.01.2025 11:11 Ну то есть вместо одного промежуточного кадра будет три. И каким образом это должно улучшить картинку и уменьшить задержку?
Никаких и не улучшит. Простой буллщит для дурачков. В чистую производительность не могут, а могут только в маркетинг.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

doc-oc: 07.01.2025 14:17
Ararat: 07.01.2025 11:11 Ну то есть вместо одного промежуточного кадра будет три. И каким образом это должно улучшить картинку и уменьшить задержку?
Никаких и не улучшит. Простой буллщит для дурачков. В чистую производительность не могут, а могут только в маркетинг.
Чому не можуть, якщо кожне покоління в нативі приріст продуктивності? А в цьому ще й ціна нижча, де логіка?
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Axel_force: 07.01.2025 14:11 В этом контексте главное для начала определиться с определением, что такое натив? Рендер изображения в нативном для монитора разрешении без сглаживания? Сглаживание уже само по себе предполагает наличие на экране интерполированных пикселей, то есть - не настоящих. ;)
От-от. Нативний натив - без АА на малому пікселі. Натив 2ї свіжості - рідна роздільча з АА. Апскейл - в жодному разі не натив, чи з АА чи без. Це відвертий тухляк.
Shtopor
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Так будуть покращувати DLSS та Framegen аби не було артефактів і лагів, що ця технологія буде жерти все більше і більше ресурсів. В кінці прийдуть до ідеальної якості картинки, але зрозуміють що було простіше поліпшувати нативний рендер.
Це як намагатись зробити економічний еклектрокар на бензогенераторі...

P.S.: Пробував Framegen там де він більше всього потрібен був - в Сталкер 2 на середніх FullHD (DLSS Balanced) на RTX 3060 Laptop (знаю що відро, але міняти на ноут з 4060 мало сенсу).
Так вот - інпут лаг нереальный, грати навіть в одиночну компанію важко. Такого лагу навіть не було коли грав в Battlefield з мобільного 4G інтернету.
Краще 40-50 фпс але з мінімальним лагом, ніж 70 фпс але такий калєчний. Може в інших іграх і на інших конфігураціях воно працює краще... але там де воно було б корисним...
Ararat
Member

Повідомлення

Shtopor: 07.01.2025 14:39 Так будуть покращувати DLSS та Framegen аби не було артефактів і лагів, що ця технологія буде жерти все більше і більше ресурсів. В кінці прийдуть до ідеальної якості картинки, але зрозуміють що було простіше поліпшувати нативний рендер.
Це як намагатись зробити економічний еклектрокар на бензогенераторі...

P.S.: Пробував Framegen там де він більше всього потрібен був - в Сталкер 2 на середніх FullHD (DLSS Balanced) на RTX 3060 Laptop (знаю що відро, але міняти на ноут з 4060 мало сенсу).
Так вот - інпут лаг нереальный, грати навіть в одиночну компанію важко. Такого лагу навіть не було коли грав в Battlefield з мобільного 4G інтернету.
Краще 40-50 фпс але з мінімальним лагом, ніж 70 фпс але такий калєчний. Може в інших іграх і на інших конфігураціях воно працює краще... але там де воно було б корисним...
Ти ж розуміеш що інпут лаг з 70 фпс з фг, такий самий як і при 35? Хоча ні, він такий самий як при 35 з включеним антілагом.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Геральт: 07.01.2025 14:28
Axel_force: 07.01.2025 14:11 В этом контексте главное для начала определиться с определением, что такое натив? Рендер изображения в нативном для монитора разрешении без сглаживания? Сглаживание уже само по себе предполагает наличие на экране интерполированных пикселей, то есть - не настоящих. ;)
От-от. Нативний натив - без АА на малому пікселі. Натив 2ї свіжості - рідна роздільча з АА. Апскейл - в жодному разі не натив, чи з АА чи без. Це відвертий тухляк.
Грати без АА я готовий лише в тому випадку, якщо мені за це будуть платити.
oversteve
Member
Аватар користувача
Звідки: Ukraine

Повідомлення

Shtopor: 07.01.2025 14:39 Так вот - інпут лаг нереальный, грати навіть в одиночну компанію важко. Такого лагу навіть не було коли грав в Battlefield з мобільного 4G інтернету.
Краще 40-50 фпс але з мінімальним лагом, ніж 70 фпс але такий калєчний. Може в інших іграх і на інших конфігураціях воно працює краще... але там де воно було б корисним...
так ви на слайди хуанга подивіться, ви там бачите шось про 60гц геймінг? там всюди 240гц, тобто технологія розрахована на те, що у вас в базі карта достатньо кадрів редерить (і відповідно мала затримка), а усе інше домальовує аби картинка була більш плавна на високогерцових мордах
NUN4AG
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Galactick: 07.01.2025 11:15 Оцей пластилін точно вартий того :laugh:
спойлер
Зображення
Головне - RT on та кількість ФПСів :lol:
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

kairo: 07.01.2025 13:274090 навіть через два роки залишається другою чи третьою картою за продуктивністю на ринку.
Третьою, яка плавно перетече в четверту.
5090 > 5080 =\> 4090 > 5070Ti =\> 4080S.
Між 5080 і 5090 вийде Super\Ti в 2026.
oversteve
Member
Аватар користувача
Звідки: Ukraine

Повідомлення

bombeybox: 07.01.2025 15:08
kairo: 07.01.2025 13:274090 навіть через два роки залишається другою чи третьою картою за продуктивністю на ринку.
Третьою, яка плавно перетече в четверту.
5090 > 5080 =\> 4090 > 5070Ti =\> 4080S.
Між 5080 і 5090 вийде Super\Ti в 2026.
а з чого ви вирішили, що 5080 обійде 4090? :think: я думаю мова скорше про 5090Д
vmsolver
Member

Повідомлення

Shtopor: 07.01.2025 14:39Пробував Framegen там де він більше всього потрібен був - в Сталкер 2 на середніх FullHD (DLSS Balanced) на RTX 3060 Laptop
Есть две проблемы, 3060 не умеет генерить кадры DLSS-ом, получается был включен FG FSR? Вторая, как уже выше заметили, FG не для ситуации, когда низкий фпс.
Shtopor: 07.01.2025 14:39Так будуть покращувати DLSS та Framegen аби не було артефактів і лагів, що ця технологія буде жерти все більше і більше ресурсів
Улучшают DLSS и улучшают быстродействие тензорных блоков, которые работают во много раз эффективнее обычного рендера за счет другого типа вычислительной нагрузки, рендер это сложный многоэтапный процесс, где каждый этап по-разному нагружает разные блоки GPU, а также использует доступ к случайным данным. DLSS при вычислении картинки использует нейросеть, которой не нужен случайный доступ, коэффициенты лежат плотным куском (кусками, так как там слои) и читаются последовательно с высокой/максимальной полосой, то есть это быстро. Вычисления довольно регулярные и простые. Эффективность выше.

Удивительно, что ещё кто-то сомневается, что нейросетей будет больше, и мощностей для них тоже, это будущее.
Звезда S0-2
Member

Повідомлення

странная хрень
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

oversteve: 07.01.2025 15:11а з чого ви вирішили, що 5080 обійде 4090?
А чому ні? Приріст ~30% в RAW - є, цього достатньо щоб догнати 4090 не вприраючись в ВРАМ, а далі драйвери, фейкфрейми і таке інше.

Enjthesilence: 07.01.2025 14:27Чому не можуть, якщо кожне покоління в нативі приріст продуктивності? А в цьому ще й ціна нижча, де логіка?
Чистий приріст від покоління десь 30%, цього тільки достатньо щоб новий передтоп догнав старий топ, а не як колись, новий міддл догнав старий топ.
Все інше це фейкфрейми, які працюють погано в багатьох іграх (є приємні виключення), побачимо обіцяні покращення плавності генерації в длсс 4.
Попередню генерацію вмикати можна було тільки якщо нативних фпс мінімум 60 з урахуванням витрат на генерацію, інакше - графічні артефакти в русі.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

bombeybox: 07.01.2025 15:08
kairo: 07.01.2025 13:274090 навіть через два роки залишається другою чи третьою картою за продуктивністю на ринку.
Третьою, яка плавно перетече в четверту.
5090 > 5080 =\> 4090 > 5070Ti =\> 4080S.
Між 5080 і 5090 вийде Super\Ti в 2026.
Згідно тестів Хуанга, без DLSS 5070ті десь на 30% швидша за 4070ті. Остання на 37% слабша за 4090 згідно TPU. І треба не забувати, що 5070ті та 5080 мають 16 ГБ ВРАМ проти 24ГБ у 4090. Взагалі, треба чекати реальні тести.

На рахунок Супер версій, до них ще десь 1,5 року
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

kairo: 07.01.2025 15:22Згідно тестів Хуанга, без DLSS 5070ті десь на 30% швидша за 4070ті. Остання на 37% слабша за 4090 згідно TPU. І треба не забувати, що 5070ті та 5080 мають 16 ГБ ВРАМ проти 24ГБ у 4090. Взагалі, треба чекати реальні тести.
Взагалі пофіг на 5070ті, це обрубок яким була і 4070ті, важливо щоб 5080 була на рівні 4090 в RAW і краще в технологіях і помітно дешевше, а це, згідно клеймів хуанга - так і є, це те що я вангував ще рік назад і це те чого чекав, тому - будемо купувати :super:
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

bombeybox: 07.01.2025 15:25
kairo: 07.01.2025 15:22Згідно тестів Хуанга, без DLSS 5070ті десь на 30% швидша за 4070ті. Остання на 37% слабша за 4090 згідно TPU. І треба не забувати, що 5070ті та 5080 мають 16 ГБ ВРАМ проти 24ГБ у 4090. Взагалі, треба чекати реальні тести.
Взагалі пофіг на 5070ті, це обрубок яким була і 4070ті, важливо щоб 5080 була на рівні 4090 в RAW і краще в технологіях і помітно дешевше, а це, згідно клеймів хуанга - так і є, це те що я вангував ще рік назад і це те чого чекав, тому - будемо купувати :super:
Треба реальні тести, Хуанг зацікавлений в тому, щоб продемонструвати відрив нового покоління від старого. Я вже мовчу про цей цирк із "5070 на рівні 4090".
Nortrom
Member
Аватар користувача

Повідомлення

цей цирк із "5070 на рівні 4090".
Всё новое — это хорошо забытое старое (с)
Зображення
denizen
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

5080 > 4090
та спекуляція це чистой води.
Хочуть продати те ж саме, що було вже.
Взагалі не бачу в 5ххх поколінні майже ніякого покращення, тільки 5090 має помітне покращення, але за рахунок тупого збільшення кількості блоків та TDP.
Відповісти