Останні статті і огляди
Новини
Технологія DLSS 4 для GeForce RTX 50 забезпечить генерацію кількох додаткових кадрів
-
Tetronga
Member
Галюцинації ШІ замість графіки Працю художників просто викинули на смітник любителі милоапскейлів і фреймгенів, який сором
-
Conqistador
Member
прогресс курильщика, вот вам три фейкокадра вместо одного "производительность" выше на 300%
-
Mort
Junior
Я попытался изобразить удивление от новости, что будет работать только на 50й серии. Но это давно уже стало нормой. Моя мечта, что бы амд сделала такой же фрейм ген, только опенсорсным и лучшего качества, и что бы нвидия успокоилась, сколько можно разводить.
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
Факт, ще інпутлаг добренькийlostsoulforever: ↑ 07.01.2025 11:24 Цікаво що ці чудові прекрасні фреймгени завжди демонструють на статиці, жахливий гостінг і артефакти. показувать не хочуть
-
AntonyKandaurov
Member
- Звідки: Славетне місто Запоріжжя
Mort
"Тащаз" кажуть в амд і фср4 працюватиме тільки на 8000 серії.
"Тащаз" кажуть в амд і фср4 працюватиме тільки на 8000 серії.
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
Вона вже зробила, але є нюансMort: ↑ 07.01.2025 11:25 Я попытался изобразить удивление от новости, что будет работать только на 50й серии. Но это давно уже стало нормой. Моя мечта, что бы амд сделала такой же фрейм ген, только опенсорсным и лучшего качества, и что бы нвидия успокоилась, сколько можно разводить.
-
AntonyKandaurov
Member
- Звідки: Славетне місто Запоріжжя
Enjthesilence
Зараз свідки DLSR і DLAA вам розкажуть які ви фапальщики на натив.
Зараз свідки DLSR і DLAA вам розкажуть які ви фапальщики на натив.
-
unique-neon
Member
Фреймген суттєво просаджує нативний фпс. Це окрім лагу між поточним і минулим кадром. Так що якщо це покращать, то і зменшиться затримка. Ну але буде видно.Ararat: ↑ 07.01.2025 11:11Ну то есть вместо одного промежуточного кадра будет три. И каким образом это должно улучшить картинку и уменьшить задержку?
-
taras_cs
Member
- Звідки: Варшава-Київ-Дніпро
Моє ІМХО:
На вхід ідуть 3 натів кадри, воно генерить 2 наперед, потім надходить свіжий натів кадр #4, і воно генерує один вигаданий перед ним і одразу 2 після нього, не чекаючи на натів #5.
І так далі.
На вхід ідуть 3 натів кадри, воно генерить 2 наперед, потім надходить свіжий натів кадр #4, і воно генерує один вигаданий перед ним і одразу 2 після нього, не чекаючи на натів #5.
І так далі.
-
VolandInferno
Member
Один кадр будується в минулому, один в майбутньому, один в теперішньому часі. Тому затримка буде нівельована. Ізі.
-
Ararat
Member
Яке суттево? На 25% Длсс4 якимось магічним чином буде малювати 3 кадри, а не 1 і просаджувати нативний фпс меньше чим на 25%?unique-neon: ↑ 07.01.2025 11:31Фреймген суттєво просаджує нативний фпс. Це окрім лагу між поточним і минулим кадром. Так що якщо це покращать, то і зменшиться затримка. Ну але буде видно.Ararat: ↑ 07.01.2025 11:11Ну то есть вместо одного промежуточного кадра будет три. И каким образом это должно улучшить картинку и уменьшить задержку?
-
unique-neon
Member
Ararat
Я звідки знаю. Там же хваляться швидшим тензорним блоком в 50-й серії.
Так то зараз вмикаючи фреймген замість нативних 60 фпс можна отримати 40 фпс нативних.
Я звідки знаю. Там же хваляться швидшим тензорним блоком в 50-й серії.
Так то зараз вмикаючи фреймген замість нативних 60 фпс можна отримати 40 фпс нативних.
-
Ararat
Member
unique-neon
Ну як завжди чекати реальних тестів. Про просадку нативного фрп при увімкнені длсс3 умовчали так і тут щось прибрехують.
Ну як завжди чекати реальних тестів. Про просадку нативного фрп при увімкнені длсс3 умовчали так і тут щось прибрехують.
-
Nortrom
Member
Новая фича RTX Hair (Лучше не включать )
-
Artem_M
Member
lostsoulforever: ↑ 07.01.2025 11:24 Цікаво що ці чудові прекрасні фреймгени завжди демонструють на статиці, жахливий гостінг і артефакти. показувать не хочуть
Мені теж ця тема не подобається.Lekrs: ↑ 07.01.2025 11:22 Мені з генерацією якось не до вподоби грати, відчувається, що щось не так.
Але цікаво, що людей, які відчувають інпутлаг дуже мало... в основному народ у захваті від своїх +30-50% згенерованих кадрів...
Можливо справа у їхніх 60-75 герцових моніторах і там все не так страшно, як на 144 і вище?
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Artem_M
Мабуть залежить від реалізації в конкретній грі і базових кадрів. 60->100 це одне, а 40->70 це трохи інше. І там не 50% а майже 100%
Мабуть залежить від реалізації в конкретній грі і базових кадрів. 60->100 це одне, а 40->70 це трохи інше. І там не 50% а майже 100%
-
lostsoulforever
Member
це залежить від гри, в якомусь alan wake ходиш повільно дивися по сторонам тицяєш туди сюди взагалі не помітний цей інпут лаг, а якщо це щось динамічне, де треба багато рухатись зі зміною вектора руху, то відчувається наче персонаж це величезний грузовий корабль що плаває у кисілі,ще ж треба додати, що все більше і більше ігр буде виходити на UE5 з їх примусовим TAA, який сам по собі несе купу артефактів у динамічних сценахArtem_M: ↑ 07.01.2025 11:48lostsoulforever: ↑ 07.01.2025 11:24 Цікаво що ці чудові прекрасні фреймгени завжди демонструють на статиці, жахливий гостінг і артефакти. показувать не хочутьМені теж ця тема не подобається.Lekrs: ↑ 07.01.2025 11:22 Мені з генерацією якось не до вподоби грати, відчувається, що щось не так.
Але цікаво, що людей, які відчувають інпутлаг дуже мало... в основному народ у захваті від своїх +30-50% згенерованих кадрів...
Можливо справа у їхніх 60-75 герцових моніторах і там все не так страшно, як на 144 і вище?
але розробники ігор вже знайшли рішення для цього, не відключаємий Motion Blur, якщо тобі буде милити весь екран при кожному русі, то ти і артефактів не побачиш від цих технологій
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
lostsoulforever, что значит 'принудительный TAA', в UE5 можно впихнуть разные типы сглаживания и настроить их как угодно. Но дефолтный TSR конечно даже на макс качестве выдает крайне плохое сглаживание. Если в проект закинуть DLSS плагин то там DLAA интереснее дает результат. Ну, другие типы сглаживания я не пробовал, но наверное они точно так же могут использоваться разрабами. Т.е я не понял что имеется ввиду под 'принудительным'. Какой разрабы запилят такой и будет
У меня еще завалялись скрины с моего старого проекта в UE5 где я сравнивал TSR родной и DLAA.
Видно еще как на листве и фасадах TSR еще и Хайлайты отражений и бликов сжирает
TSR :
https://i.imgur.com/emfmnwp.jpg (сверху-слева фасад приуныл )
https://i.imgur.com/VKYNvVU.jpg
https://i.imgur.com/ShsIfcp.jpg
DLAA :
https://i.imgur.com/MPl0uad.jpg
https://i.imgur.com/K2HQwsS.jpg
https://i.imgur.com/fwOulrz.jpg
У меня еще завалялись скрины с моего старого проекта в UE5 где я сравнивал TSR родной и DLAA.
Видно еще как на листве и фасадах TSR еще и Хайлайты отражений и бликов сжирает
TSR :
https://i.imgur.com/emfmnwp.jpg (сверху-слева фасад приуныл )
https://i.imgur.com/VKYNvVU.jpg
https://i.imgur.com/ShsIfcp.jpg
DLAA :
https://i.imgur.com/MPl0uad.jpg
https://i.imgur.com/K2HQwsS.jpg
https://i.imgur.com/fwOulrz.jpg
Востаннє редагувалось 07.01.2025 12:12 користувачем Earanak, всього редагувалось 5 разів.
-
Hretcher
Junior
Тобто, на 5090 в нативі буде 30 фпс, а з длсс 230 бо всі ті кадри відюха розмила і "додумала". Таке собі, краще взяти амд і грати без мила і затримки в 60-80 фпс.
-
Reinmar
Member
Коментаторам выше "Фреймген мусор, никому не включать" - а вы его сами включали,перед тем,как советовать это не делать? 99% у вас наверное даже какрты его не поддерживают. Я как перепроходил Киберпанк с Фантом либерти на новой карте, подумал - на форуме же говорили,что это ересь, не нужно и пробовать. А потом поиграл часов 10 - думаю , ну интересно же,что это - включил и 5 минут вспоминал советчиков нелестными словами - картинка та же,а фпс вырос почти х2. Играю - кайфую. Однозначно включать! Как можно такой буст игнорировать? П.с. может в каких-то отдельных играх и есть какие-то артефакты, но в новинках однозначно нужно пробоватьи пользоваться.
Востаннє редагувалось 07.01.2025 12:06 користувачем Reinmar, всього редагувалось 1 раз.