Нові подробиці про консоль Nintendo Switch 2, фото материнської плати та чипа

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
byaka
Member

Повідомлення

illyha: 03.01.2025 12:31 Продать старьё по конскому прайсу - Хуанг не мог остаться в стороне от такой затеи
Ви в будь який момент можете купити asus rog ally чи steam deck якi живуть на сучасному залiзi 1-2 години.
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

Melofon: 03.01.2025 17:55 1536 ядер ампер конечно сильно мощнее чем у прошлой 256 ядер Максвелл, но почему бы уже не сделать на архитектуре Ада? Тогда бы и производительность была бы выше и доступна была бы и генерация кадров от инвидия.
Старая архитектура дешевле. И, судя по новостям, нинка не хочет привязываться к проприетарщине от нвидиа и работает над кастомным апскейлером. Будет забавно, если на основе ФСР )
tornadox
Member
Аватар користувача

Повідомлення

unique-neon: 04.01.2025 11:09
tornadox: 04.01.2025 10:45Графіка яскрава, стиль мультяшний, а не фотореалістичний, тому виглядає свіжо навіть через роки.
Це виключно завдяки залізу древніх. І я навіть за у цьому пункті на фоні того, що комбо NV з RTX та Epic з UE5 зробили з ринком. Хоч якась альтернатива цьому променисто-нанітовому неподобству.
tornadox: 04.01.2025 10:45Геймплей інтуїтивний — підходить як дітям, так і дорослим, але щоб досконало опанувати, треба постаратися
Як де. В маріо норм. А наприклад зельди, починаючи з ботви, половину часу проводиш листаючи нескінченні мерзотні меню. Плюс великі пустопорожні карти. Перший раз ще хоча б в новинку було. А повторити це все у тотк через 5 років, включаючи карту, та додати ще більш пустопорожню і монотонну підземну карту - я взагалі не розумію як таке гравці одобрили, ну та бог з ним.
Я, чесно кажучи, знаю небагато про ігри Nintendo, окрім серій Super Mario та Pokémon. Вперше зіграв у Super Mario на NES, а потім у Super Mario Land: 6 Golden Coins на Game Boy/Color/Advance. Нещодавно купив ретроконсоль, щоб перепройти ці ігри. Якщо примітивний геймплей Super Mario Land: 6 Golden Coins ще залишився цікавим, то новіші ігри мене не вразили. Навіть дуже популярний Super Mario 64 виявився розчаруванням. У Pokémon я теж розчарувався: механіки виглядають застарілими, а гринд, який колись здавався нормальним після школи, тепер абсолютно не підходить. Щодо серії Zelda, то вона мені, як і раніше, не "заходить".

Коли вийшов Switch, мені він подобався, головним чином, через порти ААА-ігор типу Metro, Witcher, Skyrim, Bioshock. А ще його зручно використовувати як ретроемулятор для старих ігор. Це все доповнювали тривалий час автономної роботи та компактний розмір, особливо в Lite-версії.
спойлер
Зображення
Однак ОС Android, якій колись пророкували успіх як ігровій платформі, не виправдала сподівань. Хоч на мобільних ОС і виходили справді хороші ігри, з часом усе перетворилося на "казино" з мікротранзакціями. Цю ж систему тепер активно перенесли й на сучасні ПК-ігри :mad:.

Підсумовуючи, Switch вже не найкращий вибір для ретроемуляції. За $50–100 можна купити якісну ретроконсоль, готову з коробки до емуляції. Прості моделі тягнуть ігри до PS1, середні - PSP/Dreamcast, а старші дозволяють грати в PS2/GameCube. ААА-ігри спокійно запускаються на портативках з архітектурою x86.

Тому Switch 2 має бути значно конкурентоспроможнішим за ціною, автономністю і продуктивністю. Зараз Steam Deck, ROG Ally та інші хендхелди здатні запускати будь-які ігри. Чудес не станеться IMHO фанбаза Switch 2 зможе триматися тільки на вірних фанатах Nintendo.

Відправлено через 21 хвилину 20 секунд:
byaka: 04.01.2025 12:53
illyha: 03.01.2025 12:31 Продать старьё по конскому прайсу - Хуанг не мог остаться в стороне от такой затеи
Ви в будь який момент можете купити asus rog ally чи steam deck якi живуть на сучасному залiзi 1-2 години.
З однієї сторони, в ААА-іграх Nintendo Switch витримує ті самі 2 години. З іншої сторони, якщо грати в якийсь Super Mario, то х86 хендхелди явно покажуть рівний, якщо не кращий, результат.
спойлер
2 години про які вона казала не турбуватися...
Зображення
А взагалі-то завжди можна звернутися ще до старіших ігрових консолей. :gigi:
спойлер
Зображення
Востаннє редагувалось 04.01.2025 13:48 користувачем tornadox, всього редагувалось 1 раз.
byaka
Member

Повідомлення

tornadox: 04.01.2025 13:42 [
Відправлено через 21 хвилину 20 секунд:
byaka: 04.01.2025 12:53
Ви в будь який момент можете купити asus rog ally чи steam deck якi живуть на сучасному залiзi 1-2 години.
З однієї сторони, в ААА-іграх Nintendo Switch витримує ті самі 2 години.
спойлер
Зображення

Не пишiть неперевірену інформацію будь ласка!
Востаннє редагувалось 04.01.2025 13:51 користувачем byaka, всього редагувалось 2 разів.
Grava
Member
Аватар користувача
Звідки: Запоріжжя

Повідомлення

tornadox: 04.01.2025 13:42З однієї сторони, в ААА-іграх Nintendo Switch витримує ті самі 2 години
Перша ревізія тримає 2.5 години. Лайт 3.5, в2 та олед 4+++++. Це без даунвольта. Мій лайт живе десь 4г20хв з даунвольтом.
Востаннє редагувалось 04.01.2025 13:57 користувачем Grava, всього редагувалось 1 раз.
tornadox
Member
Аватар користувача

Повідомлення

byaka
Прошу дуже, для прикладу взяв Stardew Valey та Doom 2016/Eternal - час плюс мінус однаковий, але з різницею що ААА ігри на свічі мило мильне.
https://reviews2go.home.blog/2018/08/06 ... e-chart-2/
byaka
Member

Повідомлення

tornadox: 04.01.2025 13:52 byaka
Прошу дуже, для прикладу взяв Stardew Valey та Doom 2016/Eternal - час плюс мінус однаковий, але з різницею що ААА ігри на свічі мило мильне.
https://reviews2go.home.blog/2018/08/06 ... e-chart-2/
"Original / 2017 Model"
Це стара модель якої вже немає в продажу!
Grava
Member
Аватар користувача
Звідки: Запоріжжя

Повідомлення

tornadox
Як писав вище - це перша ревізія, яка вжа давно не продається.
tornadox
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Grava: 04.01.2025 13:49
tornadox: 04.01.2025 13:42З однієї сторони, в ААА-іграх Nintendo Switch витримує ті самі 2 години
Перша ревізія тримає 2.5 години. Лайт 3.5, в2 та олед 4+++++. Це без даунвольта. Мій лайт живе десь 4г20хв з даунвольтом.
В мене свіча нема, тому глянув в інтернеті.
the original LCD Steam Deck gets anywhere between 2 to 8 hours, drawing from a 40Whr battery. The Steam Deck OLED lasts between 3 to 12 hours, not just because of a larger 50Whr battery, but because of improved power efficiency.
byaka хотів приткнути, що x86-консолі тримають лише 1–2 години. Так, Nintendo Switch має базово трохи довший час роботи, але це досягається за рахунок сильно врізаних текстур і простіших ігор. На x86-хендхелдах можна запускати будь-які сучасні ААА-ігри, тому порівнювати автономність без вказування однакових ігор некоректно. Погоджуєтеся?

До того ж важко уявити, що хтось грає 4 години без паузи. Якщо час автономності критичний, можна підключити компактний павербанк на 60–70 Вт⋅год, і це повністю вирішує проблему. У наш час це вже не щось незвичайне. (Буквально на днях купив собі повербанк на 60 ват*годин за $25. Тобто геймер, який може купити собі Зельду, може дозволити витратити ще 50% бюджету додатково на 6-9 годин гри.)

Тож уся проблема з автономністю, яку постійно підіймають фанати Nintendo, виглядає надуманою.
byaka
Member

Повідомлення

tornadox: 04.01.2025 14:12
Grava: 04.01.2025 13:49
Перша ревізія тримає 2.5 години. Лайт 3.5, в2 та олед 4+++++. Це без даунвольта. Мій лайт живе десь 4г20хв з даунвольтом.
the original LCD Steam Deck gets anywhere between 2 to 8 hours, drawing from a 40Whr battery. The Steam Deck OLED lasts between 3 to 12 hours, not just because of a larger 50Whr battery, but because of improved power efficiency.
byaka хотів приткнути, що x86-консолі тримають лише 1–2 години. Так, Nintendo Switch має базово трохи довший час роботи, але це досягається за рахунок сильно врізаних текстур і простіших ігор. На x86-хендхелдах можна запускати будь-які сучасні ААА-ігри, тому порівнювати автономність без вказування однакових ігор некоректно. Погоджуєтеся?

До того ж важко уявити, що хтось грає 4 години без паузи. Якщо час автономності критичний, можна підключити компактний павербанк на 60–70 Вт⋅год, і це повністю вирішує проблему. У наш час це вже не щось незвичайне.

Тож уся проблема з автономністю, яку постійно підіймають фанати Nintendo, виглядає надуманою.
Це все зрозумiло з x86,але:
в свiтч значно довший час роботи (якщо брати олед версiю),
важить значно меньше (потримайте годину 600 грам стiм дека в руках),
коштує менше,
мicця займає меньше,
хорошi ексклюзиви якi є тiльки там.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Tetronga: 04.01.2025 11:41NES була топовою до виходу PC Engine. SNES була технологічно більш нова, аніж Sega Mega Drive. N64 була технічно найпотужнішою консоллю до виходу Dreamcast. Gamecube була чисто по циферкам потужніше, ніж PS2 і тому Капком, наприклад, випускала всі топові ігри в першу чергу на кубик, а потім даунгрейдила на PS2.
NES випущена на самому тормозному 8-бітному процесорі на ринку в 83му році, котрому на той час 8 років стукнуло. Тим часом 83й рік це вже епоха перших 32-бітних або сильно просунутих 16-бітних.
SNES випущена на 8/16 бітному 3.58 МГц процесорі на 2 роки пізніше за Mega Drive, котра в свою чергу на 16/32 7.6 MHz.
N64 також випущена на 2 роки пізніше за всіх конкурентів, так що рахувати її за аналог сатурну трішки не коректно. Gamecube туди ж з запізненням в майже ті ж два роки. Тут треба згадати що то бурні часи і рік для компа це було овер дофіга, а не як зараз. А два то взагалі прірва.
А те що капком спочатку випускала для нінтенди то взагалі ні про що не говорить. У нінтенди кабальні умови на випуск ігруль на їхній платформі.
Евгений King
Member
Аватар користувача
Звідки: Казна-де

Повідомлення

Щось якийсь тухлий апгрейд у Nintendo виходить
Стара (актуальна) консоль - 0.5Tflops
Нова, якщо прикинути приблизно - 2.5Tflops
Воно то в 5 разів продуктивніше, але все ще замало для актуальних іграшок
tornadox
Member
Аватар користувача

Повідомлення

byaka: 04.01.2025 14:21 Це все зрозумiло з x86,але:
в свiтч значно довший час роботи (якщо брати олед версiю),
важить значно меньше (потримайте годину 600 грам стiм дека в руках),
коштує менше,
мicця займає меньше,
хорошi ексклюзиви якi є тiльки там.
тоді накидаю ще свої "але"
  • ПК має найбільшу бібліотеку ігор за останні 30 років існування індустрії, в які ви не пограєте на жодній консолі одночасно. Це тисячі тайтлів, серед яких є як класика, так і сучасні ігри. Більшість "ексклюзивів" інших платформ із часом портуються на ПК, бо виробники зрозуміли, що це дає більший прибуток.
  • Ексклюзиви Nintendo, звісно, існують, але більшість із них - це дитячі чи сімейні ігри. Для закоренілих ПК-геймерів вони не становлять великого інтересу. До того ж багато таких ігор можна запустити на емуляторах, якщо раптом є бажання їх спробувати.
  • x86-хендхелди, на відміну від Switch, не потребують окремої док-станції для підключення до телевізора. Достатньо просто кабеля, і ви отримуєте повноцінний ігровий досвід.
  • Steam Deck та інші x86-пристрої здатні запускати будь-які сучасні ААА-ігри з високою графікою. Ви також можете налаштовувати графіку під свої потреби, встановлювати моди та навіть використовувати ці пристрої для роботи чи мультимедіа.
  • Хоч Switch дешевший, але це компенсується тим, що ігри для ПК зазвичай коштують значно дешевше, а часто й роздаються безкоштовно, наприклад, у Epic Games Store. У довгостроковій перспективі це робить x86-хендхелди вигіднішими фінансово.
  • 600 грамів Steam Deck - не така вже й велика вага. Більше того, у Deck ергономічніший дизайн і контролери, які не викликають дискомфорту після тривалої гри, на відміну від маленьких Joy-Con'ів Switch.
  • x86-хендхелди трохи більші за Switch, але це компенсується їхньою універсальністю. Ви отримуєте консоль, ПК і ретроемулятор в одному пристрої, що забезпечує набагато більше можливостей.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Евгений King
Я не згоден. Я хоч вище і констатую факт що нінтенда сидить на застарілому залізі, але оскільки це не мультиплатформа з пекарнею, то і проблем з продуктивністю немає. Ігроділи зжеруть заліза скільки не дай. Хоч 2.5 терафлопси, хоч 25. За останні 10 років приріст в картинці насправді мізерний, а місцями і даунгрейд.
tornadox
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Евгений King: 04.01.2025 14:35 Щось якийсь тухлий апгрейд у Nintendo виходить
Яка аудиторія, такий і апгрейд. Маю друга, котрий на старті взяв Switch Lite, і це був єдиний його ігровий пристрій за останні 10 років. Тож, коли він таки вирішив зрадити і купити PS5, він досі вважає, що 7-річна РДР2 - це з розділу фантастики. Але це і справді дуже крута гра з дуже крутою графікою, яка не вимагає променів.
byaka
Member

Повідомлення

tornadox: 04.01.2025 14:38
byaka: 04.01.2025 14:21 Це все зрозумiло з x86,але:
в свiтч значно довший час роботи (якщо брати олед версiю),
важить значно меньше (потримайте годину 600 грам стiм дека в руках),
коштує менше,
мicця займає меньше,
хорошi ексклюзиви якi є тiльки там.
тоді накидаю ще свої "але"
  • ПК має найбільшу бібліотеку ігор за останні 30 років існування індустрії, в які ви не пограєте на жодній консолі одночасно. Це тисячі тайтлів, серед яких є як класика, так і сучасні ігри. Більшість "ексклюзивів" інших платформ із часом портуються на ПК, бо виробники зрозуміли, що це дає більший прибуток.
  • Ексклюзиви Nintendo, звісно, існують, але більшість із них - це дитячі чи сімейні ігри. Для закоренілих ПК-геймерів вони не становлять великого інтересу. До того ж багато таких ігор можна запустити на емуляторах, якщо раптом є бажання їх спробувати.
  • x86-хендхелди, на відміну від Switch, не потребують окремої док-станції для підключення до телевізора. Достатньо просто кабеля, і ви отримуєте повноцінний ігровий досвід.
  • Steam Deck та інші x86-пристрої здатні запускати будь-які сучасні ААА-ігри з високою графікою. Ви також можете налаштовувати графіку під свої потреби, встановлювати моди та навіть використовувати ці пристрої для роботи чи мультимедіа.
  • Хоч Switch дешевший, але це компенсується тим, що ігри для ПК зазвичай коштують значно дешевше, а часто й роздаються безкоштовно, наприклад, у Epic Games Store. У довгостроковій перспективі це робить x86-хендхелди вигіднішими фінансово.
  • 600 грамів Steam Deck - не така вже й велика вага. Більше того, у Deck ергономічніший дизайн і контролери, які не викликають дискомфорту після тривалої гри, на відміну від маленьких Joy-Con'ів Switch.
  • x86-хендхелди трохи більші за Switch, але це компенсується їхньою універсальністю. Ви отримуєте консоль, ПК і ретроемулятор в одному пристрої, що забезпечує набагато більше можливостей.
Я згодний що Deck має багато переваг,а не за прайс пс5.Тодi вже пс5 має багато переваг :D
Востаннє редагувалось 04.01.2025 14:49 користувачем byaka, всього редагувалось 2 разів.
DuckRider
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Евгений King: 04.01.2025 14:35 Щось якийсь тухлий апгрейд у Nintendo виходить
Стара (актуальна) консоль - 0.5Tflops
Нова, якщо прикинути приблизно - 2.5Tflops
Воно то в 5 разів продуктивніше, але все ще замало для актуальних іграшок
Будуть напрягати дупу, щоб працювало :dontknow: найкраща ігрова графіка була при пс4, там до 2тфлопс, після пс4 все скатилось, приріст графіки малий, системні вимоги дикі (той випадок коли не консолі нагадили, а пк). Єдине на що сподіваюсь, так це на те, що будуть трігери замість л2/р2
tornadox
Member
Аватар користувача

Повідомлення

byaka: 04.01.2025 14:47 Я згодний що Deck має багато переваг,а не за прайс пс5.Тодi вже пс5 має багато переваг :D
Стосовно ціни, Steam Deck OLED на офіційному сайті Steam коштує 549 USD за версію на 512 ГБ без податків. В українському магазині, де я купував, із доставкою в один робочий день ціна виходить близько 690 USD (залежно від курсу). Це не так і багато, враховуючи всі витрати і час на виїзд за кордон: транспорт (автобус, поїзд, авто), митниця, податки, готель, харчування. Я не вважаю таку націнку чимось несправедливим, враховуючи існуючі проблеми з виїздом для певної категорії людей. Ну а хіба з Nintendo Switch OLED ситуація інша? Мені здається, що теж саме: ціна на місці трохи вища за "офіційну", але економія часу й зусиль того вартує.

Щодо переваг останніх поколінь консолей перед ПК - їх фактично немає. Якщо коротко, базова консоль обіцяє зручність "plug-and-play", але в реальності вам доведеться докуповувати аксесуари(зовнішні ССД, додаткові геймпади, гарнітури і т.д.), платити за підписки (PS Plus, Xbox Game Pass) та миритися з дорожчими іграми. У підсумку консоль втрачає свою нібито "дешеву" перевагу й підходить лише для тих, хто ніколи не користувався ПК.

Все залежить від вашої бібліотеки ігор і того, як ви її використовуєте. Наприклад, Xbox має велику бібліотеку зворотної сумісності, чого Sony надати не може в такому обсязі. Плюс Game Pass та Game Pass Ultimate із хмарним стримінгом - величезна перевага. Але навіть це блякне перед x86-хендхелдами. У мене, наприклад, після покупки Steam Deck автоматично відкривається доступ до близько 2 тисяч наявних ігор із Steam, Epic, Ubisoft, EA, GOG, Battle.net і т.д. І це не враховуючи розпродажі та безкоштовні роздачі, які постійно проходять у тій же Epic Games Store.

Додатково вся х86 бібліотека доступна через хмарні сервіси, такі як GeForce Now або Shadow. Таким чином, я можу грати на Deck у дорозі, а вдома на ПК чи телевізорі - без втрати прогресу. Що до PS5 або Xbox Series X/S, навіть із Game Pass ви все одно обмежені певною екосистемою, тоді як PC - це свобода.

Відправлено через 16 хвилин 34 секунди:
Scoffer: 04.01.2025 14:39 Евгений King
Я не згоден. Я хоч вище і констатую факт що нінтенда сидить на застарілому залізі, але оскільки це не мультиплатформа з пекарнею, то і проблем з продуктивністю немає. Ігроділи зжеруть заліза скільки не дай. Хоч 2.5 терафлопси, хоч 25. За останні 10 років приріст в картинці насправді мізерний, а місцями і даунгрейд.
Так, але ж на Switch є певна крос-платформа. З моменту його виходу це була єдина портативна сучасна консоль із вбудованим геймпадом, що дозволяло портувати такі ігри, як Skyrim, Doom 2016, Apex Legends, Witcher 3 тощо. Однак навіть тоді продуктивність консолі була серйозно обмежена.

Вимоги в іграх постійно зростають через нові рушії, як той самий Unreal Engine 5. І тут постає питання: чи будуть сторонні розробники готові вкладати час і ресурси в портування своїх ігор для обмеженого заліза? Це ж треба вирізати текстури, урізати продуктивність, адаптувати гру під специфічні обмеження, а потім ще й підтримувати її на цій платформі. Усе це сильно ускладнюється, коли на ринку вже є "зоопарк" x86-хендхелдів, які можуть запускати будь-які сучасні ігри без особливих компромісів.

Тому є високий ризик, що Switch 2 буде обмежений, як і перший Switch, лише ексклюзивами Nintendo та портами старих ігор, які колись виходили на Switch 1. Тобто компанії доведеться ще більше концентруватися на своїх ексклюзивах, адже в плані крос-платформи вона вже навряд чи зможе конкурувати.
Востаннє редагувалось 04.01.2025 15:41 користувачем tornadox, всього редагувалось 1 раз.
Tetronga
Member

Повідомлення

Scoffer: 04.01.2025 14:33
Tetronga: 04.01.2025 11:41NES була топовою до виходу PC Engine. SNES була технологічно більш нова, аніж Sega Mega Drive. N64 була технічно найпотужнішою консоллю до виходу Dreamcast. Gamecube була чисто по циферкам потужніше, ніж PS2 і тому Капком, наприклад, випускала всі топові ігри в першу чергу на кубик, а потім даунгрейдила на PS2.
NES випущена на самому тормозному 8-бітному процесорі на ринку в 83му році, котрому на той час 8 років стукнуло. Тим часом 83й рік це вже епоха перших 32-бітних або сильно просунутих 16-бітних.
SNES випущена на 8/16 бітному 3.58 МГц процесорі на 2 роки пізніше за Mega Drive, котра в свою чергу на 16/32 7.6 MHz.
N64 також випущена на 2 роки пізніше за всіх конкурентів, так що рахувати її за аналог сатурну трішки не коректно. Gamecube туди ж з запізненням в майже ті ж два роки. Тут треба згадати що то бурні часи і рік для компа це було овер дофіга, а не як зараз. А два то взагалі прірва.
А те що капком спочатку випускала для нінтенди то взагалі ні про що не говорить. У нінтенди кабальні умови на випуск ігруль на їхній платформі.
Яка різниці скільки років, якщо на той час NES була ліпшою консоллю по своїм можливостям? Які в неї були конкуренти, не згадаєш? Atari 2600, чел. Sega Master System ніби пізніше вийшла.

У SNES було на екрані водночас 256 кольорів проти 64 у Мега Драйв, і значно більш просунутий звуковий чіп.

Ну так тоді всі випускали консолі коли самі захочуть, чому дивуватись? Ти ж не скажеш, що Соні Плейстейшен погана консоль і взагалі її не можна порівнювати з 3DО, бо та вийшла в 1993 проти плойки в 1994? Ніхто новорив коли там вийшли консолі, все порівнюється в рамках одного покоління. Твій тейк був взагалі, нагадаю: "Нінтендо ніколи не випускала технічно хорошу консоль". І взагалі в Америці кубик стартував в 2001, як і ящик. А пс2 стартувала через 2 роки після Дрімкаст. Все, не можна їх порівнювати, бо тоді тобі буде незручно сперечатись в інтернеті? :gigi:
Grava
Member
Аватар користувача
Звідки: Запоріжжя

Повідомлення

tornadox: 04.01.2025 15:14Steam, Epic, Ubisoft, EA, GOG, Battle.net
Тут така справа, свіч беруть грати в екзи нінтендо, а не оце все. Бо не портативність, не залізо, не мультиплатформа а саме ігри нінтендо є сістем селлером. І найчастіще не замість пк, дека, пс5 або хбокса, а разом з ним, як доповнення до свого ігрового досвіду.
Востаннє редагувалось 04.01.2025 15:37 користувачем Grava, всього редагувалось 1 раз.
Відповісти