oversteve: ↑
26.12.2024 20:43
скорше за все він має на увазі, що повітря збоку не зможе нормально виходити, бо потік від нижніх вентиляторів по боках не буде давати, буде шось типу ефекту, що був у того 90мм кулера з 120мм вентилятором і вищими температурами, про який ми колись дискутували
Там проблема була в іншому - найсильніший потік у пропелерів саме на їх краях і чим ближче до центру - тим слабший потік, тому 120мм пропелер на 90мм кулері фактично втрачає свою ефективність через це. Тим не менше - гаряче повітря не може застоюватись між ребрати радіатору, бо тиск повітря від пропелерів просто напросто буде його витискати і він буде йти туди, де тиск слабший (ака path of least resistance)
oversteve: ↑
26.12.2024 20:43
але тут троха інша ситуація, бо у відяхи є свої вентилятори, які будуть брати потрібну частину повітря від нижніх вентиляторів і продувати радіатор, якщо все ок відлаштовано і застою не буде, вже не кажучи про варіанти НВ з наскрізним продувом хвоста радіатора
В цьому якраз і діло, worst case scenario - це посторонні звуки, якщо пропелери
одинакового розміру будуть в безпосередній близькості один від одного, але і тут мимо, бо на ВК пропелери 80-100мм, а знизу будуть стояти 120-140, у випадку 3х 92мм у найтро+ та 2х 140 - турбулентності і постороннього шуму не було, це при зазорі десь 2.5мм (товщина стандартної сантехнічної прокладки)
Відправлено через 41 секунду:
Patruletz: ↑
26.12.2024 21:03
я от тільки прогнав 2 рази фурмарк, по 2 хвилини, другий прогон це зняв бокове скло.
карті краще коли вона ззовні повітря не забирає, максимально дивно
1 - спойлер
2 - спойлер
У мене у фурмарці із знятим склом на д31 температури росли 1*С