Интересно что бы получилось если не разосрались с разработчиком ЦП, чай после райзена наверное придумал давно что можно поменять и как должно работать.
Да и АМД пора подумать про новинку, не получится бесконечное кол-во раз улучшать райзен.
Останні статті і огляди
Новини
Intel відзвітувала про розв'язання проблем зі швидкодією десктопних процесорів Core Ultra 200
-
Alexsandr
Member
-
alexeygalas
Member
- Звідки: Україна Хмельницький
Софт оптимізовувати не хочемо, але маримо колись пересісти на арм. Круто. Так не буває. Не буде руху в цьому напрямку - будемо ще тоді 50 років сидіти на великих ядрах. І скільки ще можна буде збільшувати кількість чи частоту? Вже вперлись в можливості кремнію. Треба інакше якось виходити із ситуації.VRoman: ↑ 19.12.2024 19:50А слабо им сделать проц который бы просто работал без спец софта, обновлений винды и прочей программной присыпки для каждой отдельной проги? Сделали бы одни большие ядра без мелких, и наверняка все проблемы ПО мгновенно сами собой отвалились.
Якщо далі робити великі ядра - будете через 2 роки скиглити - чого 48 великих ядер жеруть 480вт. Хочу менше!!
Потрібно стиснувши зуби робити нову архітектуру і викидати старий непотріб, починати повільний перехід.
А оце "зробити процессор і не міняти ПО і шоб робило на всі гроші" - це як дайте мені bmw з b58 але нехай робить на 80 бензі точно так само як на 98, бо ж моя старенька таврія бігає на 80 значить і ти повинен бігати.
Не можна тягнути за собою сумісність з технологіями 80х років і вимагати еффективності при цьому
Відправлено через 13 хвилин 26 секунд:
Є дуже показовий приклад: PS3 і XBOX 360.
Обидва цп на архітектурі IBM PowerPC. Але Microsoft не стала мудрити і замовила проц із 3 однаковими ядрами.
А Sony замовили одне велике ядро і 7 SPE універсальних асинхронних воркерів, які могли паралельно виконувати еффективно різні задачі, поки основне ядро займається грубими обчисленнями. І як результат: студії, які забили на оптимізацію і хотіли викатати ігри чим найшвидше викатали ігри, які на XB360 відчутно працювали швидше ніж на 1 ядрі ps3. А ігри внутрішньої студії Sony, які використали всі переваги Cell Processor (The Last of Us, Uncharted II) вийшли набагато гарнішими і технологічнішими і головне швидшими.
І навіть геймдеви скоро почнуть теж використовувати переваги великих і малих ядер, хочеться вам цього чи ні. Бо потрібно рухатись вперед, а не додавати однотипні ядра, розраховуючи, що наступного року TSMC вдасться ще менші транзистори зробити.