AMD підтвердила роботу над відеокартами лінійок Radeon RX 8600 та RX 8800

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

den888: 05.12.2024 01:21
taras_cs: 04.12.2024 23:09

Чутки обіцяють +45% до рівня флагмана 7900 XTX in Ray tracing (це рівень RTX 4090 у FullHD і 4080 Super у 4K)
Та може зразу 5090, чого так дрібнитися :)
Ви не уявляєте, на що здатна любов до грошей.
Щоб продати відяху, треба враховувати побажання покупців, отже, якщо АМД зробила роботу над помилками, буде щось гідне (або ні, якщо не зробила).
Захар Беркут
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ну на зараз 7900gre єдина притомна відеокарта АМД, з розпродажів можна придбати за 500 євро.
Kullerok
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

taras_cs: 04.12.2024 23:09
vsx: 04.12.2024 20:59я бы еще адекватную трассировку добавил
Чутки обіцяють +45% до рівня флагмана 7900 XTX in Ray tracing (це рівень RTX 4090 у FullHD і 4080 Super у 4K)
Ага и плюс 10 см к писюну :lol: :lol: :laugh: :laugh: Ну сказочники наивные :lol: :lol: :lol: :gigi:
Alekss
Member

Повідомлення

taras_cs: 04.12.2024 19:40 Від AMD очікую наступне:

➠ Нормальний апскейлінг з AI, не нижче рівня Intel XeSS (хоча б на новому поколінні, решта поколінь теж хай отримають покращення)
➠ Фреймген з AI, кращий за AFMF 2
Эти мечты реализуются примерно через 5 лет и несколько поколений видеокарт. И вам придется самого себя убеждать, что вы не видите разницы между 100% рендерингом и "Нормальний апскейлінг з AI, а также Фреймген з AI, кращий за AFMF 2". То же самое относится к Nvidia DLSS.

Лучше думайте о производительности в 2к + Ray tracing, без включения дибильных технологий портящих и замыливающих изображение. Это уже сегодня позволяют сделать карты уровня RTX 4080 - например в Cyberpunk 2077. Если конечно речь не идет об играх на движке Unreal engine 5 (очередном кошмаре игровых разработчиков).

Зображення
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

Alekss: 05.12.2024 09:03
taras_cs: 04.12.2024 19:40 Від AMD очікую наступне:

➠ Нормальний апскейлінг з AI, не нижче рівня Intel XeSS (хоча б на новому поколінні, решта поколінь теж хай отримають покращення)
➠ Фреймген з AI, кращий за AFMF 2
Эти мечты реализуются примерно через 5 лет и несколько поколений видеокарт. И вам придется самого себя убеждать, что вы не видите разницы между 100% рендерингом и "Нормальний апскейлінг з AI, а также Фреймген з AI, кращий за AFMF 2". То же самое относится к Nvidia DLSS.

Лучше думайте о производительности в 2к + Ray tracing, без включения дибильных технологий портящих и замыливающих изображение. Это уже сегодня позволяют сделать карты уровня RTX 4080 - например в Cyberpunk 2077. Если конечно речь не идет об играх на движке Unreal engine 5 (очередном кошмаре игровых разработчиков).

Зображення
Ога, віддай нирку за RTX 4080, а потім NVidia запропонує щось дешевше та потужніше.

Зображення

Відправлено через 14 хвилин 42 секунди:
Alekss: 05.12.2024 09:03без включения дибильных технологий портящих и замыливающих изображение
Ви серйозно вважаєте, що DLSS бере гарну 4K картинку та починає її псувати?
Тоді звідки беруться додаткові FPS?

В мене телевізор 4K, навіщо мені 2K рендерінг?

Ось, я збільшив. Покажіть, де тут мило та зіпсовано?

Зображення
tornadox
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Рейтрейсінгофілію можна порівняти з аудіофілією - обидва ці явища виявляють схожу пристрасть до технологій, які, на думку їх прихильників, значно покращують сприйняття медіа. Аудіофіли інвестують значні кошти в дороге аудіообладнання, сподіваючись поліпшити свої враження від музики. Проте часто вони не мають належного "музичного слуху", що робить їх витрати дещо безглуздими.

Подібна ситуація спостерігається і серед рейтрейсінгфілів. Ці люди готові вкладати великі кошти в графічні карти та обладнання, яке підтримує максимальний рейтрейсінг. Однак багато з них не усвідомлюють, що в деяких іграх реалізація рейтрейсінгу може бути неякісною, що призводить до погіршення візуальної якості або навіть до значного зниження продуктивності гри. У результаті, витрачаючи великі суми на відносно незначні покращення, вони можуть отримувати менш вражаючий досвід, ніж могли б без цього фокусу на графічних ефектах.

А тепер дивимося відео.
Відповісти