Останні статті і огляди
Новини
Intel представила технологію масштабування XeSS 2 з генерацією кадрів
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
Пропоную обговорити Intel представила технологію масштабування XeSS 2 з генерацією кадрів
xess кращий за фср від амд, але все ще не дотягує до длсс по якості зображення, цікаво подивитись на цю версію
xess кращий за фср від амд, але все ще не дотягує до длсс по якості зображення, цікаво подивитись на цю версію
-
Yaroslav308
Member
Ха-ха, обещали экстраполяцию, а выкатили, как и все, интерполяцию.
Intel разрабатывает технологию масштабирования ExtraSS с генерацией кадров
Intel разрабатывает технологию масштабирования ExtraSS с генерацией кадров
- спойлер
-
l-m
Member
Можливо там якийсь геніальний менеджер не повірив що екстраполяція не буде працювати та змусив її розробити. Але зненацька (ні) воно все ж не спрацювало, а гроші й час витрачені (тому й пізніше всіх зробили вже звичайну інтерполяцію).Yaroslav308: ↑ 03.12.2024 19:00 Ха-ха, обещали экстраполяцию, а выкатили, как и все, интерполяцию.
Intel разрабатывает технологию масштабирования ExtraSS с генерацией кадровСначала сказали, а потом подумали, интел такой интел.
- спойлер
-
Захар Беркут
Member
А так от чим вони збираються конкурувати - мило наше все!
Ну може так навіть 4060 Нвідії та 7700 АМД доженуть.
Ну може так навіть 4060 Нвідії та 7700 АМД доженуть.
- спойлер
- Ні всеруться як завжди на жаль, це ж Інтел.
-
Inqizitor2022
Member
- Звідки: Харьков
У меня только один вопрос - зачем опять вендоры плодят проприетарные стандарты, если нужно собраться и утвердить один универсальный?
-
Reinmar
Member
Inqizitor2022
из разряда: зачем делают все производители свои двигатели, почему не утвердить единый двигатель на все авто. А зачем такие вещи стандартизировать? Это не базовая обязательная неизменная часть, как какие-то разъемы или штекеры. Они конкурируют в развитии этими фишками как раз.
из разряда: зачем делают все производители свои двигатели, почему не утвердить единый двигатель на все авто. А зачем такие вещи стандартизировать? Это не базовая обязательная неизменная часть, как какие-то разъемы или штекеры. Они конкурируют в развитии этими фишками как раз.
-
vmsolver
Member
Ответье на вопрос, для чего они всё это делают и вы ответите на свой.Inqizitor2022: ↑ 03.12.2024 21:56У меня только один вопрос - зачем опять вендоры плодят проприетарные стандарты, если нужно собраться и утвердить один универсальный?
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
пограй без "мила" в Сталкер 2, скажеш скільки фпсЗахар Беркут: ↑ 03.12.2024 20:49 А так от чим вони збираються конкурувати - мило наше все!
Ну може так навіть 4060 Нвідії та 7700 АМД доженуть.
- спойлер
- Ні всеруться як завжди на жаль, це ж Інтел.
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Не вендоры, а чипмейкеры.Inqizitor2022: ↑ 03.12.2024 21:56У меня только один вопрос - зачем опять вендоры плодят проприетарные стандарты, если нужно собраться и утвердить один универсальный?
Лидер рынка не заинтересован в продвижении открытых стандартов, он давно и успешно использует проприетарные.
АМД с интел было бы выгодно хоть частично обьединить усилия, но не срослось.
-
daesz
Member
Було 120 в 1080р та близько сотні в 2к. На 7800хт само собою.Enjthesilence: ↑ 03.12.2024 22:41пограй без "мила" в Сталкер 2, скажеш скільки фпсЗахар Беркут: ↑ 03.12.2024 20:49 А так от чим вони збираються конкурувати - мило наше все!
Ну може так навіть 4060 Нвідії та 7700 АМД доженуть.
- спойлер
- Ні всеруться як завжди на жаль, це ж Інтел.
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
100 фпс в нативі без фреймгену? це брехня, вибач. не знаю на яких ти там налаштуваннях запускав гру і з якими модами, але в нативі в 2к ніяких 100 фпс в тебе не буде це якась постіронія? 7800х3D + 4090 в 2к ледь 100 фпс тримає просто за поселенням, який там 7800хт
Востаннє редагувалось 03.12.2024 23:55 користувачем Enjthesilence, всього редагувалось 2 разів.
-
daesz
Member
З фреймгеном звичайно. Умова ж наче була без мила, а не без мила та ФГ.Enjthesilence: ↑ 03.12.2024 23:49100 фпс в нативі без фреймгену? це брехня, вибач. не знаю на яких ти там налаштуваннях запускав гру і з якими модами, але в нативі в 2к ніяких 100 фпс в тебе не буде
Все вправо офк.
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
а з фреймгеном, зрозуміло ох і фпс той)) мило є з фг, в русі це помітно, це не магічна паличка яка просто додає кадрів, хех дивно що ви не бачите мила і артефактів з фрейм геном, проте з длсс бачите)) (стоїш статично зображення чітке, починаеєш бігти все пливе, особливо рослинніть, а ще інпутлаг кінський, шимерінг і графічні баги, як наприклад двоїння голографічного прицілу) і 100 фпс с фг і без - це абсолютно різний фпс, мда от же Хуанг дійсно молодець, таку шляпу продати, гарний маркетинг. мде, якщо люди не бачать проблем з фг, тоді скрутні часи настали з оптимізацією ігор, де найсильніші камні будуть просідати до 50-60 фпс без фреймгенуdaesz: ↑ 03.12.2024 23:51З фреймгеном звичайно. Умова ж наче була без мила, а не без мила та ФГ.Enjthesilence: ↑ 03.12.2024 23:49
100 фпс в нативі без фреймгену? це брехня, вибач. не знаю на яких ти там налаштуваннях запускав гру і з якими модами, але в нативі в 2к ніяких 100 фпс в тебе не буде
Все вправо офк.
-
daesz
Member
Інпут лаг помітний, вже десь в сусідній темі писав, якщо поставити вісінк і включити фреймнен (фактично, 60 фпс з 30 базових) - то це тупо не грабельно, рухи як галяретка. Але з 60 з чимось бейслайн в 120+ - інпут лаг не настільки помітний (але він є, і це факт).Enjthesilence: ↑ 03.12.2024 23:53а з фреймгеном, зрозуміло ох і фпс той)) мило є з фг, в русі це помітно, це не магічна паличка яка просто додає кадрів, хех дивно що ви не бачите мила і артефактів з фрейм геном, проте з длсс бачите)) (стоїш статично зображення чітке, починаеєш бігти все пливе, особливо рослинніть, а ще інпутлаг кінський, шимерінг і графічні баги, як наприклад двоїння голографічного прицілу) і 100 фпс с фг і без - це абсолютно різний фпс, мда от же Хуанг дійсно молодець, таку шляпу продати, гарний маркетинг. мде, якщо люди не бачать проблем з фг, тоді скрутні часи настали з оптимізацією ігор, де найсильніші камні будуть просідати до 50-60 фпс без фреймгенуdaesz: ↑ 03.12.2024 23:51
З фреймгеном звичайно. Умова ж наче була без мила, а не без мила та ФГ.
Все вправо офк.
На рахунок мила у сталкері важко судити - бо там вічно або ніч, або дощ, або гроза, але я його не помічав, як і шлейфів (на 7800хт), на 4070с - ще не пробував, багато роботи+немає е/е по 6 годин в сутку
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
в голографічний приціл подивись і порухай камерою, що там тестити? одразу все видно, ще лцв пливе і рослинність в русі. та хоча мені тут вже розповідали, що фг це просто казка, яка нічого поганного не робить, просто магічним чином 50 фпс перетворює на 130, угу. ну як не бачиш, то й добре звичайно і розробники так само думають тепер, навіщо щось оптимізувати, якщо є таке чудо як "фреймген" я якби не бачив візуальних глітчей, все одно дуже чутливий до інпутлагу, а тут уж соррі ну біда.daesz: ↑ 04.12.2024 00:09Інпут лаг помітний, вже десь в сусідній темі писав, якщо поставити вісінк і включити фреймнен (фактично, 60 фпс з 30 базових) - то це тупо не грабельно, рухи як галяретка. Але з 60 з чимось бейслайн в 120+ - інпут лаг не настільки помітний (але він є, і це факт).Enjthesilence: ↑ 03.12.2024 23:53
а з фреймгеном, зрозуміло ох і фпс той)) мило є з фг, в русі це помітно, це не магічна паличка яка просто додає кадрів, хех дивно що ви не бачите мила і артефактів з фрейм геном, проте з длсс бачите)) (стоїш статично зображення чітке, починаеєш бігти все пливе, особливо рослинніть, а ще інпутлаг кінський, шимерінг і графічні баги, як наприклад двоїння голографічного прицілу) і 100 фпс с фг і без - це абсолютно різний фпс, мда от же Хуанг дійсно молодець, таку шляпу продати, гарний маркетинг. мде, якщо люди не бачать проблем з фг, тоді скрутні часи настали з оптимізацією ігор, де найсильніші камні будуть просідати до 50-60 фпс без фреймгену
На рахунок мила у сталкері важко судити - бо там вічно або ніч, або дощ, або гроза, але я його не помічав, як і шлейфів (на 7800хт), на 4070с - ще не пробував, багато роботи+немає е/е по 6 годин в сутку
-
fuksa
Member
- Звідки: Харьков
ох уж эти немыльные нативщики)
-
daesz
Member
А де взяти голо приціл? Я тільки пролог пройшов, скачав суто ФГ потеститиEnjthesilence: ↑ 04.12.2024 00:14в голографічний приціл подивись і порухай камерою, що там тестити? одразу все видно, ще лцв пливе і рослинність в русі. та хоча мені тут вже розповідали, що фг це просто казка, яка нічого поганного не робить, просто магічним чином 50 фпс перетворює на 130, угу. ну як не бачиш, то й добре звичайно і розробники так само думають тепер, навіщо щось оптимізувати, якщо є таке чудо як "фреймген" я якби не бачив візуальних глітчей, все одно дуже чутливий до інпутлагу, а тут уж соррі ну біда.daesz: ↑ 04.12.2024 00:09
Інпут лаг помітний, вже десь в сусідній темі писав, якщо поставити вісінк і включити фреймнен (фактично, 60 фпс з 30 базових) - то це тупо не грабельно, рухи як галяретка. Але з 60 з чимось бейслайн в 120+ - інпут лаг не настільки помітний (але він є, і це факт).
На рахунок мила у сталкері важко судити - бо там вічно або ніч, або дощ, або гроза, але я його не помічав, як і шлейфів (на 7800хт), на 4070с - ще не пробував, багато роботи+немає е/е по 6 годин в сутку
-
DuckRider
Member
Собраться и убить фреймгены, чтоб толпа идиотов-разработчиков даже не думала своими кривыми руками оптимизировать игры под этот мусорInqizitor2022: ↑ 03.12.2024 21:56 У меня только один вопрос - зачем опять вендоры плодят проприетарные стандарты, если нужно собраться и утвердить один универсальный?
-
man1242
Member
на амд фср просто ужасен в сталкере что просто боль, самый ужасный скейлер из доступных в игре но на длсс вообще проблем нету с любым пресетомdaesz: ↑ 04.12.2024 00:09Інпут лаг помітний, вже десь в сусідній темі писав, якщо поставити вісінк і включити фреймнен (фактично, 60 фпс з 30 базових) - то це тупо не грабельно, рухи як галяретка. Але з 60 з чимось бейслайн в 120+ - інпут лаг не настільки помітний (але він є, і це факт).Enjthesilence: ↑ 03.12.2024 23:53
а з фреймгеном, зрозуміло ох і фпс той)) мило є з фг, в русі це помітно, це не магічна паличка яка просто додає кадрів, хех дивно що ви не бачите мила і артефактів з фрейм геном, проте з длсс бачите)) (стоїш статично зображення чітке, починаеєш бігти все пливе, особливо рослинніть, а ще інпутлаг кінський, шимерінг і графічні баги, як наприклад двоїння голографічного прицілу) і 100 фпс с фг і без - це абсолютно різний фпс, мда от же Хуанг дійсно молодець, таку шляпу продати, гарний маркетинг. мде, якщо люди не бачать проблем з фг, тоді скрутні часи настали з оптимізацією ігор, де найсильніші камні будуть просідати до 50-60 фпс без фреймгену
На рахунок мила у сталкері важко судити - бо там вічно або ніч, або дощ, або гроза, але я його не помічав, як і шлейфів (на 7800хт), на 4070с - ще не пробував, багато роботи+немає е/е по 6 годин в сутку
-
Nekros
Member
Так може ще будеYaroslav308: ↑ 03.12.2024 19:00 Ха-ха, обещали экстраполяцию, а выкатили, как и все, интерполяцию.
Intel разрабатывает технологию масштабирования ExtraSS с генерацией кадровСначала сказали, а потом подумали, интел такой интел.
- спойлер