То це фіча, а не бага? Я так залутав і снайперок і якесь інш ружжо, яке зустрів в реальній грі набагато пізніше, а я вже упакований молодецьavuremybe: ↑ 02.12.2024 17:34Це відбувається тільки біля псі аномалій, якщо потрапив під вплив.Varzek: ↑ 01.12.2024 23:14 А как тебе постоянно появляющиеся снайперки в рюкзаке? Вступаешь в бой, а у тебя внезапно вместо твоей пушки поломанная снайперка. Ай да Григорович, ну точно украинский Кодзима. Действительно инновационный геймплей
Типу розлом біля заправки на затоні.
Останні статті і огляди
Новини
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
-
nick_ii
Junior
- Звідки: Львів
-
Donate
Member
Коли прикрутять шанс промаху гаврикам від дистанції як в минулих частинах ось тоді щось зміниться. А так тільки якщо ти в полі то практично труп Дистанція тут не змінює шанс ураженняHotspur: ↑ 02.12.2024 04:11 Народ а шо з боями бо побігав пару годин і мене валять всі зустрічні бандити з 1-3 черг прям жесть якась. броню треба нормальну ?
-
Cirax
Member
- Звідки: Киев
Больше всего бесит выброс. Начинается выброс, а укрытие закрыто, и попасть никак в него.
-
tablestikus
Member
- Звідки: Київ
Мене трохи бентежить що як такових аномалій в зоні мало. Ну і бісить момент що якщо знайти зброю в поганому "червоному" стані її в магазині не продати, а якщо відремонтувати і прийти продавати, то ціна продажу буде меньша за ціну ремонта. І тоді таскати стволи сенсу нема з трупів якщо червоні, тіки розрядити та викинути в кущі.
А ну і дивно що ну зовсім ніяк не описано і не підсвічено на мапі сундук для речей та що коробки з їжою і медикаментами щоб відкрити - треба чиркати ножем.
Хоча ще бісять траєкторії бігу собак, це наче якісь кіборги.
Відправлено через 2 хвилини 29 секунд:
О і ще, а чи можна якось вимкнути фічу коли кожен раз коли ти відкриваєш рюкзак у тебе всі предмети перемішуються?
А ну і дивно що ну зовсім ніяк не описано і не підсвічено на мапі сундук для речей та що коробки з їжою і медикаментами щоб відкрити - треба чиркати ножем.
Хоча ще бісять траєкторії бігу собак, це наче якісь кіборги.
Відправлено через 2 хвилини 29 секунд:
О і ще, а чи можна якось вимкнути фічу коли кожен раз коли ти відкриваєш рюкзак у тебе всі предмети перемішуються?
-
avuremybe
Member
Завжди так було. Червона == сміття. На продаж є сенс таскати тільки жовту, та і то не калаші, а щось зі стартовою ціною 10+tablestikus: ↑ 02.12.2024 20:55Ну і бісить момент що якщо знайти зброю в поганому "червоному" стані її в магазині не продати, а якщо відремонтувати і прийти продавати, то ціна продажу буде меньша за ціну ремонта. І тоді таскати стволи сенсу нема з трупів якщо червоні, тіки розрядити та викинути в кущі.
-
tablestikus
Member
- Звідки: Київ
Хоча знайомий каже на Ростоку є чувак що "червону" скупа.avuremybe: ↑ 02.12.2024 20:59Завжди так було. Червона == сміття. На продаж є сенс таскати тільки жовту, та і то не калаші, а щось зі стартовою ціною 10+tablestikus: ↑ 02.12.2024 20:55Ну і бісить момент що якщо знайти зброю в поганому "червоному" стані її в магазині не продати, а якщо відремонтувати і прийти продавати, то ціна продажу буде меньша за ціну ремонта. І тоді таскати стволи сенсу нема з трупів якщо червоні, тіки розрядити та викинути в кущі.
-
Fen1xz
Member
Красное оружие покупает скупщик который возле бара сидит где арена, там в локации 3 торгаша, вот тот что в отдельном гараже берет всё, цены там конечно смешные, но пока денег нет, то можно и красное потаскать. (По крайней мере до патчей точно покупал, после патчей не смотрел)avuremybe: ↑ 02.12.2024 20:59Завжди так було. Червона == сміття. На продаж є сенс таскати тільки жовту, та і то не калаші, а щось зі стартовою ціною 10+tablestikus: ↑ 02.12.2024 20:55Ну і бісить момент що якщо знайти зброю в поганому "червоному" стані її в магазині не продати, а якщо відремонтувати і прийти продавати, то ціна продажу буде меньша за ціну ремонта. І тоді таскати стволи сенсу нема з трупів якщо червоні, тіки розрядити та викинути в кущі.
-
avuremybe
Member
Так а сенс який?tablestikus: ↑ 02.12.2024 21:02Хоча знайомий каже на Ростоку є чувак що "червону" скупа.avuremybe: ↑ 02.12.2024 20:59
Завжди так було. Червона == сміття. На продаж є сенс таскати тільки жовту, та і то не калаші, а щось зі стартовою ціною 10+
Навіть жовту, яка низької вартості, нема сенсу носити. Краще патронами/гранатами завантажитись. Там профіт на одиницю ваги значно вищий
-
tablestikus
Member
- Звідки: Київ
Ну я бігаю на квест чи на якусь точку розвідати і потім назад на базу - ваги вистача ще пачку стволів нести. Бо грошей стабільно не вистача як і патронів на які треба гроші.avuremybe: ↑ 02.12.2024 21:16Так а сенс який?
Навіть жовту, яка низької вартості, нема сенсу носити. Краще патронами/гранатами завантажитись. Там профіт на одиницю ваги значно вищий
-
possum
Member
Елки-палки, да ведь давно известно, что экономика сломана полностью. Не ждите, ее не починят. Поставьте мод на продажу убитых стволов - и все проблемы решатся. Появится проблема переносимого веса. Но она также фиксится Делов - на три минуты. Я считаю, что ствол, который уронил только что убитый тобой противник, обязан быть продаваемы. Каким бы убитым он ни был - из него по тебе только что стреляли. Это значит, что его ценность выше нуля. И любой техник или продавец найдет ему применение. Поэтому вполне логично убрать ограничение на его продажу. Тем более, учитывая стоимость ремонтов и апгрейдов, которую заламывают в игре ремонтники... Когда я проапгрейдил экзу "Алмаз" почти по полному списку улучшений, у меня на это ушло несколько СОТЕН ТЫСЯЧ кредитов. Это вы ПЫС называет балансом?tablestikus: ↑ 02.12.2024 21:35Ну я бігаю на квест чи на якусь точку розвідати і потім назад на базу - ваги вистача ще пачку стволів нести. Бо грошей стабільно не вистача як і патронів на які треба гроші.avuremybe: ↑ 02.12.2024 21:16
Так а сенс який?
Навіть жовту, яка низької вартості, нема сенсу носити. Краще патронами/гранатами завантажитись. Там профіт на одиницю ваги значно вищий
Востаннє редагувалось 02.12.2024 22:10 користувачем possum, всього редагувалось 1 раз.
-
tablestikus
Member
- Звідки: Київ
Хоча набільш незрозуміла для мене річ в 2024 році - це коли стоїть вантажівка в кузов якої я не можу попасти підійшовши до неї і нажавши пробіл. Требя бігати шукати на що залізти щоб потрапити на капот, а потім на дах кабіни і потім тіки в кузов.
-
possum
Member
)))) А тебя не приводит в недоумение тот факт, что обычная филенчатая дверь является непреодолимым препятствием для сталкера, вооруженного РПГ, сотней гранат, в экзоскелете и внушительным телосложением (напомню - в конфигах игры рост героя определен как 180 см)? Ты не можешь ни открыть запертую дверь, ни выбить ее - до тех пор, пока не забежишь с обратной стороны и не отщелкнешь защелку. Или пока не бросишь гранату, ибо там две доски поперек двери прибиты (непреодолимое препятствие).tablestikus: ↑ 02.12.2024 22:07 Хоча набільш незрозуміла для мене річ в 2024 році - це коли стоїть вантажівка в кузов якої я не можу попасти підійшовши до неї і нажавши пробіл. Требя бігати шукати на що залізти щоб потрапити на капот, а потім на дах кабіни і потім тіки в кузов.
Или когда обычная газонная ограда высотой чуть выше груди не дает сталкеру перелезть через нее (перепрыгнуть он не может), вынуждая бежать на 300 метров в сторону, выискивая пролом в ней.
Григорович, помни - на букву "А" начинается не только слово "Атмосферность", но и слово "Абсурд". А на букву "Б" - не только "Баланс", но и "Бредятина".
Востаннє редагувалось 02.12.2024 22:24 користувачем possum, всього редагувалось 1 раз.
-
Eduard1980
Member
- Звідки: somewhere
Цікаво, умовний Елден Рінг(підстав овердофіга інших ігр) з такими самими непробивними дверями (хоча у перса в руках молот більший за перса і магії повний мішок) так само тебе баранить, чи тільки сталкер?possum: ↑ 02.12.2024 22:13 А тебя не приводит в недоумение тот факт, что обычная филенчатая дверь является непреодолимым препятствием для сталкера, вооруженного РПГ, сотней гранат, в экзоскелете и внушительным телосложением
-
possum
Member
Pro primo - мне не нравится Elden Ring по куче других причин. Pro secundo - мир фэнтези имеет свои послабления, которыми можно объяснить некоторые несуразности. Но если вы хвалите мир сталкера за "реализьм" и "атьмосферность", то не ожидайте, что деревянная дверь, которая ведет себя как металлическая, будет восприниматься логической нормой.Eduard1980: ↑ 02.12.2024 22:21Цікаво, умовний Елден Рінг(підстав овердофіга інших ігр) з такими самими непробивними дверями (хоча у перса в руках молот більший за перса і магії повний мішок) так само тебе баранить, чи тільки сталкер?possum: ↑ 02.12.2024 22:13 А тебя не приводит в недоумение тот факт, что обычная филенчатая дверь является непреодолимым препятствием для сталкера, вооруженного РПГ, сотней гранат, в экзоскелете и внушительным телосложением
Или приведите поведение вещей в норму, или объясняйте запертость филенчатой дверки "действием особого артефакта, которым ее закрыли с этой стороны". То бишь, действуйте по логике той самой фентези: "Все несуразности можно объяснить отсылкой на действие магических чар!" )
-
Eduard1980
Member
- Звідки: somewhere
Мені здається, що ти задофіга хочеш.possum: ↑ 02.12.2024 22:28 Или приведите поведение вещей в норму, или объясняйте запертость филенчатой дверки
З таким підходом береш любу гру і починаєш її хейтити, бо в ній обов'язково є недоліки, які не стикаються з реальністю.
Назви пару ігор, які на твою думку максимально відповідають вимогам сучасного геймдеву.
-
possum
Member
Без проблем ответил бы на этот вопрос, постольку поскольку он касается примеров логически непротиворечивого мира (а не придуманного тобой критерия). Но это уведет дискурс далеко в оффтопик. Мы здесь обсуждаем не геймдев в целом, а конкретно взятую игру. Поэтому еще раз повторю - непробиваемые филенчатые двери и непреодолимые оградки являются глупейшими элементами геймдизайна Сталкера 2. В обоих случаях можно было решить вопрос с проникновением совершенно иначе, не вызывая у игрока недоумения: "Блин, так из-за этой щеколды я не мог ее открыть с той стороны?"Eduard1980: ↑ 02.12.2024 22:38Мені здається, що ти задофіга хочеш.possum: ↑ 02.12.2024 22:28 Или приведите поведение вещей в норму, или объясняйте запертость филенчатой дверки
З таким підходом береш любу гру і починаєш її хейтити, бо в ній обов'язково є недоліки, які не стикаються з реальністю.
Назви пару ігор, які на твою думку максимально відповідають вимогам сучасного геймдеву.
Вообще, не нужно так остро реагировать на мои замечания. Я критикую лишь те игры, которые представляют для меня интерес. Это значит, что Сталкер мне нравится (о чем я уже не раз говорил). И я считаю, что он мог бы стать лучше (тем более, что он сейчас оооочень далеко от совершенства).
Востаннє редагувалось 02.12.2024 22:49 користувачем possum, всього редагувалось 1 раз.
-
Cirax
Member
- Звідки: Киев
Да это можно кончится, мотать такие концы.tablestikus: ↑ 02.12.2024 21:35Ну я бігаю на квест чи на якусь точку розвідати і потім назад на базу - ваги вистача ще пачку стволів нести. Бо грошей стабільно не вистача як і патронів на які треба гроші.avuremybe: ↑ 02.12.2024 21:16
Так а сенс який?
Навіть жовту, яка низької вартості, нема сенсу носити. Краще патронами/гранатами завантажитись. Там профіт на одиницю ваги значно вищий
Пару километров в одну сторону, пару обратно.
Полчаса для заработка десятки кредитов.
-
Eduard1980
Member
- Звідки: somewhere
Ти не ответіл би, бо ти злився, постольку постольку.possum: ↑ 02.12.2024 22:45
Без проблем ответил бы на этот вопрос, постольку поскольку он касается примеров логически непротиворечивого мира (а не придуманного тобой критерия). Но это уведет дискурс далеко в оффтопик. Мы здесь обсуждаем не геймдев в целом, а конкретно взятую игру.
Ти конкретно обсираєш гру, яка нічим не гірша за купу інших ігор, бо всі твої висери підходять для хейту абсолютно любої гри.
Логіческі непротворечівий ти наш обсуждатель.
-
possum
Member
Еще два дня назад я тебе написал (и не я один, кстати), что когда у тебя нет аргументов, ты переходишь на личность собеседника.Eduard1980: ↑ 02.12.2024 22:58Ти не ответіл би, бо ти злився, постольку постольку.possum: ↑ 02.12.2024 22:45
Без проблем ответил бы на этот вопрос, постольку поскольку он касается примеров логически непротиворечивого мира (а не придуманного тобой критерия). Но это уведет дискурс далеко в оффтопик. Мы здесь обсуждаем не геймдев в целом, а конкретно взятую игру.
Ти конкретно обсираєш гру, яка нічим не гірша за купу інших ігор, бо всі твої висери підходять для хейту абсолютно любої гри.
Логіческі непротворечівий ти наш обсуждатель.
Если тебе это помогает справиться с фрустрацией - флаг в руки
-
Барбарис
Member
- Звідки: Вінниця
Сходив після складу контейнерів в Рудому лісі на кар'єрний екскаватор: червоне оточення, шторм, Викид, потім захід сонця. Краса. Заліз на екскаватор - полтери спавняться, внизу бандоси снайперять, ворони атмосферні, ще й пригнув на ачівку. На зворотному шляху з перевантаженням занессло з цікавості до Відьминого кола: мутанти, зомбі, стріляючі глюки - ледве вибрався. Зате до Ростка в тумані взагалі без проблем добрався.
Шикарно провів пару годин.
Шикарно провів пару годин.