Dremjke
У мене на сата3 ссд під 60сек загрузка останньої точки після вбивста (
Останні статті і огляди
Новини
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
-
Jura
Member
-
AFU_power
Member
Сорі,але ясніше не стало....якраз оці двері я мав на увазі,ті що з картковим рідером....тільки де саме ввімкнутий сканер,і що за труп за ним?Азазелло: ↑ 23.11.2024 06:46Це до якої саме? Ту що варта охороняє, то там по рації свяжуться і скажуть код. А друга там де картковий рідер, то з трупа за ввімкнутим сканеромАзазелло: ↑ 22.11.2024 18:37 Хтось дійшов уже до майстерні Нестора?Там двері з кодовим замком,а для відкриття треба карточку...от де її взяти???
[/quote]
В майстерні в підвалі стоїть ввімкнений сканер(як той що на початку гри ставили) він б'є струмом, треба поки він перезаряджається його вимкнути, а за ним лежить труп з картою.
-
Jura
Member
потрапив на дикий острів але там не поскує охорогиць, як попасти на ту базу полодня?
-
AFU_power
Member
І саме це не завадило пройти вже половину гри до ндічазу, а зелені сусіди позастрягали на малій зоні/смітник, бо гра регулярно вилітає, або через 5-10хв дропає фпс до одноциферних значень
Відправлено через 1 хвилину 17 секунд:
Треба до калітки такої підійти, типу двері-решітки, открити її, там стоїть охоронець що спитає нащо прийшов і чувак кур'єр яких шльопнули перед базою полудня там же кабаниJura: ↑ 23.11.2024 21:17як попасти на ту базу полодня?
-
Max
Junior
- Звідки: Миколаїв
-
Jura
Member
во вхід до калітки через кабанів, охоронець не пускає, каже дикий острів не для сталкерів.AFU_power: ↑ 23.11.2024 21:19 Відправлено через 1 хвилину 17 секунд:Треба до калітки такої підійти, типу двері-решітки, открити її, там стоїть охоронець що спитає нащо прийшов і чувак кур'єр яких шльопнули перед базою полудня там же кабаниJura: ↑ 23.11.2024 21:17як попасти на ту базу полодня?
Отправлено спустя 16 минут 43 секунды:
Все розібрався до охоронця серед кабанів тре обовязково взяти вантаж!
-
yupi
Member
после патча на 4070 стало часто где 150+фпс на эпике в 2к)
просадок при этом стало в несколько раз меньше
просадок при этом стало в несколько раз меньше
-
murzik
Member
проц і5- 11400
відео 580 rx 4 Гб
диски - ссд
на мінімальних лагає у фул хд)
відео 580 rx 4 Гб
диски - ссд
на мінімальних лагає у фул хд)
-
Jura
Member
Як вбити то чудесько з зомбаками разом?
-
GraFFDyuma
Member
Побігав ще 2-3 години. Із того що сподобалось - перестрілки. Вороги дійсно обходять, закидують гренами і нормально так вицілюють. Модифікації зброї тут дійсно впливають на геймплей, особливо оптика. Тварюки ж на ветерані покищо це пекло.... на кровососах або тікаєш або по 5-10 завантажень Але така складність оправдана - грати дійсно цікаво.
Завдання на рівні 1-го сталкера + фаркраї, прямо таки ностальгія))) Баги теж на рівні першого Дуже круто реалізовано буревій і погода.
Із неприємного - світанки і заходи сонця прям геть поспішають, через це купа світлових багів, особливо якщо знаходишся в будівлях з вікнам. Багато багів з освітленням. Заходиш в якусь халупу вночі і вуаля - через вікна на вулиці день Купа мерехтінь на поверхнях. Зі звуком теж трабли суттєві. Частопісля перестрілок у якихось бетонних бункерах звук лишається з луною навіть на зовні, перемовини по рації стрибають постійно з ефекту рації на звичайну озвучку і назад.
Всі неквестові нпс тупо респляться рандомно десь збоку камери. Йдеш до будівлі - пусто, зайшов, обернувся - і тебе нашпиговують з чотирьох сторін нпс)))) Зашалом видно, що спішили і випустили дуже сиру гру, в яку все одно цікаво грати. Головне простіше відноситись до багів))) Проадок суттєвих чи статтерів взагалі немає. Всі пишуть за них при обговорені і Сайлент Хіл і Сурвайвр, але в мене всі ці інгри на Анріалі 5 на диво працюють нормально, дуже дивно.
2 рази ігра крашнулась, але тільки після кількох натискань alt + tab, при розгортані. Така сама фігня була й у Стар Варс Сурвайвр.
Завдання на рівні 1-го сталкера + фаркраї, прямо таки ностальгія))) Баги теж на рівні першого Дуже круто реалізовано буревій і погода.
Із неприємного - світанки і заходи сонця прям геть поспішають, через це купа світлових багів, особливо якщо знаходишся в будівлях з вікнам. Багато багів з освітленням. Заходиш в якусь халупу вночі і вуаля - через вікна на вулиці день Купа мерехтінь на поверхнях. Зі звуком теж трабли суттєві. Частопісля перестрілок у якихось бетонних бункерах звук лишається з луною навіть на зовні, перемовини по рації стрибають постійно з ефекту рації на звичайну озвучку і назад.
Всі неквестові нпс тупо респляться рандомно десь збоку камери. Йдеш до будівлі - пусто, зайшов, обернувся - і тебе нашпиговують з чотирьох сторін нпс)))) Зашалом видно, що спішили і випустили дуже сиру гру, в яку все одно цікаво грати. Головне простіше відноситись до багів))) Проадок суттєвих чи статтерів взагалі немає. Всі пишуть за них при обговорені і Сайлент Хіл і Сурвайвр, але в мене всі ці інгри на Анріалі 5 на диво працюють нормально, дуже дивно.
2 рази ігра крашнулась, але тільки після кількох натискань alt + tab, при розгортані. Така сама фігня була й у Стар Варс Сурвайвр.
-
alumem
Junior
- Звідки: Суми
Враги мега ультра тупые, от гранат даже не убегают. Они душат за счет того что через кусты стреляют и дробь очень далеко летит у них + рандомные спавны за спиной1GraFFDyuma: ↑ 24.11.2024 00:29 Побігав ще 2-3 години. Із того що сподобалось - перестрілки. Вороги дійсно обходять, закидують гренами і нормально так вицілюють. Модифікації зброї тут дійсно впливають на геймплей, особливо оптика. Тварюки ж на ветерані покищо це пекло.... на кровососах або тікаєш або по 5-10 завантажень Але така складність оправдана - грати дійсно цікаво.
Завдання на рівні 1-го сталкера + фаркраї, прямо таки ностальгія))) Баги теж на рівні першого Дуже круто реалізовано буревій і погода.
Із неприємного - світанки і заходи сонця прям геть поспішають, через це купа світлових багів, особливо якщо знаходишся в будівлях з вікнам. Багато багів з освітленням. Заходиш в якусь халупу вночі і вуаля - через вікна на вулиці день Купа мерехтінь на поверхнях. Зі звуком теж трабли суттєві. Частопісля перестрілок у якихось бетонних бункерах звук лишається з луною навіть на зовні, перемовини по рації стрибають постійно з ефекту рації на звичайну озвучку і назад.
Всі неквестові нпс тупо респляться рандомно десь збоку камери. Йдеш до будівлі - пусто, зайшов, обернувся - і тебе нашпиговують з чотирьох сторін нпс)))) Зашалом видно, що спішили і випустили дуже сиру гру, в яку все одно цікаво грати. Головне простіше відноситись до багів))) Проадок суттєвих чи статтерів взагалі немає. Всі пишуть за них при обговорені і Сайлент Хіл і Сурвайвр, але в мене всі ці інгри на Анріалі 5 на диво працюють нормально, дуже дивно.
2 рази ігра крашнулась, але тільки після кількох натискань alt + tab, при розгортані. Така сама фігня була й у Стар Варс Сурвайвр.