Автотема: всё из мира авто-мото

Разговоры обо всем
Ответить
Автор
Сообщение
SergN
Member
Откуда: Kyiv

Сообщение

Scoffer: 15.11.2024 12:51Як я вище казав, у мене є досвід експлуатації китайомобіля. І не китайомобіля теж. А ти лише басні розповідаєш.
Якого автомобіля з пневмою у тебе є досвід експлуатації, байкар?
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

fantomrulezz
У мене шведська збірка. Наскільки я знаю до нас китайську і не поставляли. Вони її пихають до азії, австралії і отого всього.
Ну і якщо на те пішло, то хто зараз європа? Куди не плюнь - комплектуха вся все одно китайська, під яким би брендом не випускалась, в кращому випадку викруткова збірка в європі налагоджена.

Відправлено через 7 хвилин :
І які гарантії що у швеції мою машину не збирали турки? :laugh:

Відправлено через 14 хвилин 28 секунд:
Взагалі я не дуже задоволений вольвою в тому плані шо як на машину в 4 рази дорожче за попередню, вона навіть не в 2 рази краще. Наступного разу спробую взяти якогось америкоса, жипа там, чи повнорозмірного пікапа. Принаймні вони автентично виглядають.
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

Scoffer: 15.11.2024 13:35Взагалі я не дуже задоволений вольвою в тому плані шо як на машину в 4 рази дорожче за попередню, вона навіть не в 2 рази краще.
Проблема преміум-брендів.
Я не сильно думаю зараз про заміну авто, бо в мене через віддалену роботу зараз просто мізерні пробіги (щось типу 7-8к на рік) і воно якось нераціонально щось міняти.
Але ринок трохи моніторю і якщо все-таки після війни вирішу міняти, то явно це має бути щось вище класом, щоб відчути якийсь прогрес.
Так от, проблема в тому, що функціонал, який є у мене зараз в бюджетній моделі непреміального бренду, у преміальних брендів часто відсутній в базі і навіть в середніх комплектаціях.
Щоб назбирати ту ж Ауді з адаптивним круїзом, датчиками сліпих зон, автоматичним гальмуванням, утримуванням в полосі і т.д. і т.п. - треба лізти в конфігуратор і накидувати опцій окремо за дурні грощі.
І виходить аналог по функціоналу від преміум-бренду дорожче не на умовні 20-30% за бренд і матеріали, а в x2-3 рази, бо за кожну функцію (деякі з яких взагалі програмні) вимагають тисячі баксів буквально.
SergN
Member
Откуда: Kyiv

Сообщение

fantomrulezz: 15.11.2024 13:54Так от, проблема в тому, що функціонал, який є у мене зараз в бюджетній моделі непреміального бренду, у преміальних брендів часто відсутній в базі і навіть в середніх комплектаціях.
Щоб назбирати ту ж Ауді з адаптивним круїзом, датчиками сліпих зон, автоматичним гальмуванням, утримуванням в полосі і т.д. і т.п. - треба лізти в конфігуратор і накидувати опцій окремо за дурні грощі.
І виходить аналог по функціоналу від преміум-бренду дорожче не на умовні 20-30% за бренд і матеріали, а в x2-3 рази, бо за кожну функцію (деякі з яких взагалі програмні) вимагають тисячі баксів буквально.
Ну в кожного бренду власна бізнес-модель. Всі ж розуміють, що конвеєрна збірка дуже здешевлює виробництво, і той же принцип застосовується для кількох фіксованих з заводу комплектацій, які характерні мас-маркет брендам. Якщо ж преміум-бренди дають можливість з величезного конфігуратора наклацати під себе авто з будь-яким набором функцій (ну окремі можуть вимагати суміжні), то ось тут ефект масовості дуже втрачається, кости ростуть, це лягає на плечі покупця, але коли хтось готовий за це платити, він отримує авто під свої потреби. Тоді можуть бути і досить дивні комплектації, де щось із типового для мас-маркету відстунє, але так під себе сконфігурував власник.
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

SergN: 15.11.2024 14:29Ну в кожного бренду власна бізнес-модель. Всі ж розуміють, що конвеєрна збірка дуже здешевлює виробництво, і той же принцип застосовується для кількох фіксованих з заводу комплектацій, які характерні мас-маркет брендам. Якщо ж преміум-бренди дають можливість з величезного конфігуратора наклацати під себе авто з будь-яким набором функцій (ну окремі можуть вимагати суміжні), то ось тут ефект масовості дуже втрачається, кости ростуть, це лягає на плечі покупця, але коли хтось готовий за це платити, він отримує авто під свої потреби. Тоді можуть бути і досить дивні комплектації, де щось із типового для мас-маркету відстунє, але так під себе сконфігурував власник.
Так, це логічно.
Мені особисто більше імпонує підхід тих продавців, які не дають можливості прям гнучко конфігурувати окремі опції, а формують перелік різних коплектацій різної наповненостів опціями, де умовно все найнеобхідніше є або в базі або в другій комплектації, а в топовій є прям все-все-все, що виробник може запропонувати. І з урахуванням ефекту масштабу ці опції виходять сильно дешевше ніж окремо.
Ну і схоже, що я таки не один, наприклад у ВАГа, хоч і є конфігуратор, де можна під себе прям все-все скрутити, але 90% продажів приходиться на пакетні комплектації, хоча часто і вони трохи дивні. Наприклад, суперпопулярний Туарег Сільвер, в якому немає матричних фар (а для цього класу це як на мене вже мастхев).
SergN
Member
Откуда: Kyiv

Сообщение

fantomrulezz: 15.11.2024 14:37Наприклад, суперпопулярний Туарег Сільвер, в якому немає матричних фар (а для цього класу це як на мене вже мастхев).
Враховуючи те, що для нашого ринку це фактично базова комплектація з пакетних, то треба ж чимось заманювати людину до вищої.
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

SergN: 15.11.2024 14:42Враховуючи те, що для нашого ринку це фактично базова комплектація з пакетних, то треба ж чимось заманювати людину до вищої.
Але при цьому пневма є вже в сільвері :-/
Я б скоріше поміняв місцями
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

fantomrulezz
Бо пневма нафіг непотрібна і комплектації заради неї не беруть, а фари це важливо, але відчувається шо тебе вже хотять наї :censoured:
А потім у них з такими кривими комплектаціями продажі падають :laugh:
SergN
Member
Откуда: Kyiv

Сообщение

fantomrulezz: 15.11.2024 14:51
SergN: 15.11.2024 14:42Враховуючи те, що для нашого ринку це фактично базова комплектація з пакетних, то треба ж чимось заманювати людину до вищої.
Але при цьому пневма є вже в сільвері :-/
Я б скоріше поміняв місцями
Ну так от для цього, щоб задовольнити забаганки будь-кого, і є конфігуратор для індивідуальних комплектацій. Але цінники вже не пакетні.
Я думаю, що якби у нас вирізали ще пневму, втулили галогенки і зробили якусь комплектацію "бронзу", то саме вона найбільше продавалася б.
До речі, ось відразу і приклад:
Scoffer: 15.11.2024 14:56Бо пневма нафіг непотрібна
Нє чітал, но асуждаю (с) :lol:
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

SergN: 15.11.2024 15:31Я думаю, що якби у нас вирізали ще пневму, втулили галогенки і зробили якусь комплектацію "бронзу", то саме вона найбільше продавалася б.
Ще б туди залізні диски з ковпаками і на ручкє.
Бомж комплект, зато великий джип, таке в нас нарід полюбляє :laugh:
SergN
Member
Откуда: Kyiv

Сообщение

fantomrulezz: 15.11.2024 15:43
SergN: 15.11.2024 15:31Я думаю, що якби у нас вирізали ще пневму, втулили галогенки і зробили якусь комплектацію "бронзу", то саме вона найбільше продавалася б.
Ще б туди залізні диски з ковпаками і на ручкє.
Бомж комплект, зато великий джип, таке в нас нарід полюбляє :laugh:
Отож. Якраз же було таке і з бомж-Прадо (але ще фіг з ним, вважаємо, що для справжніх фермерських справ брався), і колись в нас пакетні Туареги якраз і були дуже обрізані, і там ще і салон був даунгрейднутий до тканини. Брали. Двигун лише не змогли опустити нижче 3л.
zmax
Member
Аватара пользователя
Откуда: Zp

Сообщение

я тут навпаки зацікавився v60 з фірмовим 5 цилиндровим двигуном, а ви кажете вольво не цікаве
Filabatya
Member
Аватара пользователя
Откуда: Івано-Франківськ

Сообщение

як можна такий бред про пневму говорити, коли це єдина з опцій яка дійсно характеризує преміальне авто. фари за штуку баксів ставляться на любому норм ретрофіті :facepalm:
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Filabatya
Матричні фари? Шо ти мелеш. Це пневму можна в будь-який жигулятор при великому бажанні запхнути, а на фари доведеться розкошелитись топовою комплектацією топової машини.
Filabatya
Member
Аватара пользователя
Откуда: Івано-Франківськ

Сообщение

на жигулі за 200баксів білед ставиться розмова була про туарег3. підрамник знімати всю задню підвіску блок управління авто і ше вагон кодувань і запчастин, а тут просто датчики положення і фари з кодуванням ще можливо камеру в лобовому
Последний раз редактировалось Filabatya 15.11.2024 20:09, всего редактировалось 2 раза.
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Filabatya
От якраз в туарегі пневма в сільвері, а фари в платинум на 800 тишь гривнів дорожче. Що як би натякає що насправді цінується.
Patruletz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Рівне

Сообщение

Scoffer: 15.11.2024 20:02а на фари доведеться розкошелитись топовою комплектацією топової машини
фари можна запихнути і в дешевшу модель, питання лише в купити окремо, поставити та налаштувати
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Patruletz
А можна пруфи що матричні фари ставляться в звичайні машини на афтемаркеті?
SergN
Member
Откуда: Kyiv

Сообщение

Scoffer: 15.11.2024 20:02Матричні фари? Шо ти мелеш. Це пневму можна в будь-який жигулятор при великому бажанні запхнути, а на фари доведеться розкошелитись топовою комплектацією топової машини.
О, Скоффер вчергове про пневму фантазує. Так що там з досвідом, а то гучно хвалився, а виявилося, що китайцем, а далі з'їхав з незручного питання? Ото таку пневму, яку наколхозиш в жигулятор, таку ж і матрицю там же отримаєш. Зрозуміло, яке у людини уявлення про ці опції.
Filabatya
Member
Аватара пользователя
Откуда: Івано-Франківськ

Сообщение

я би завжди вибрав пневму, за 300+200 установка баксів такі біледи з алі ставляться шо прожектори, правда коли загрузив багажник то дальнім чогось блимають :lol:
Ответить