Виправив_Andrik_: ↑ 20.08.2024 23:45а в звичайному житті майже усі шосо/гравелісти під пахвами або на плечах носять свої велоси у вище описаних ситуаціях
Останні статті і огляди
Новини
Вело овери?
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
МТБ так само. А володарі джипів не їдуть у багнюку._Andrik_: ↑ 20.08.2024 23:45 dead_rat
Чуваки за ради трюків неймовірні речі виробляють , а в звичайному житті майже усі шосо/гравелісти під пахвами або на плечах носять свої велоси у вище описаних ситуаціях
Але я повторюю, гревел проїде усюди прекрасно. Це чисто ментальний бзік в усіх, боятися велів без вилки з 100 мм ходом.
-
Hotspur
Member
ні. це професійний велосипедист а не чувакdead_rat: ↑ 20.08.2024 23:20От будь ласка чувак випендрюється на гревелі.
Відправлено через 31 секунду:
це ілюзіїdead_rat: ↑ 21.08.2024 09:09Але я повторюю, гревел проїде усюди прекрасно.
-
_Andrik_
Member
- Звідки: Кременчук-PL
dead_rat
цікаво через скільки колеса зробляться квадратними після таких ділянокАле я повторюю, гревел проїде усюди прекрасно.
- спойлер
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
_Andrik_
Не через скільки, ви гадаєте що шоссейні колеса менш витривалі ніж МТБ шні?
Десь вже було відео як хлопці намагалися зламати карбонове колесо: сдули задню покришку і лупили ним по всьому як могли. Таки зламали, але це зайняло дуже багато зусилль.
Інша справа, що без амортизації ваші долоні будуть добряче відбиті. Гуму можна поставити і не зовсім лису.
Самі-то багато їздите по такому?
Не через скільки, ви гадаєте що шоссейні колеса менш витривалі ніж МТБ шні?
Десь вже було відео як хлопці намагалися зламати карбонове колесо: сдули задню покришку і лупили ним по всьому як могли. Таки зламали, але це зайняло дуже багато зусилль.
Інша справа, що без амортизації ваші долоні будуть добряче відбиті. Гуму можна поставити і не зовсім лису.
Самі-то багато їздите по такому?
-
_Andrik_
Member
- Звідки: Кременчук-PL
dead_rat
Маю двупідвіс , що значно подовжує життя колесам при такому стилі катання.Не через скільки, ви гадаєте що шоссейні колеса менш витривалі ніж МТБ шні?
ціна такого колеса за межами розумного , навіть більше , один з екстремалів по бетонних сходах з'їзжав в якості тесту на міцність на голому ободіДесь вже було відео як хлопці намагалися зламати карбонове колесо: сдули задню покришку і лупили ним по всьому як могли. Таки зламали, але це зайняло дуже багато зусилль.
Так , в основі мого катання їзда по таких треїлах, асфальт тільки щоб до цих трас доїхатиСамі-то багато їздите по такому?
-
_VlaD_
Member
И при этом даже у него количество зубов как у хоккеиста. Обычный чувак рассыпался бы на запчасти уже после спуска по лестнице.Hotspur: ↑ 21.08.2024 11:20 ні. це професійний велосипедист а не чувак
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
_Andrik_
Якщо ж задача там проїхати бо так сталося, то я і на шоссері проїду. Звичайно без задоволення.
Доречі, вітаю, ви один з дуже небагатьох володарів МТБ, хто використовує МТБ за призначенням.
Маю двупідвіс
Один я бачу протиріччя?ціна такого колеса за межами розумного
Тоді вам МТБ.Так , в основі мого катання їзда по таких треїлах
Якщо ж задача там проїхати бо так сталося, то я і на шоссері проїду. Звичайно без задоволення.
Доречі, вітаю, ви один з дуже небагатьох володарів МТБ, хто використовує МТБ за призначенням.
-
_VlaD_
Member
Не проедешь. Я видел финиш соревнований велопробега на 100 км. Там половина народа со сломанными спицами приехало, ибо был участок дороги фиговый. Некоторые спортсмены небольшого веса повыкручивали с колес часть спиц, чтобы вел был легче. Та самая погоня за минимальным весом велосипеда.dead_rat: ↑ 21.08.2024 16:14Якщо ж задача там проїхати бо так сталося, то я і на шоссері проїду
Т.е шоссейный вел правильный должен быть рассчитан для езды по шоссе без существенных запасов прочности. Только тогда он будет иметь минимальный вес.
Если шоссейный вел спокойно ездит по ступенькам, значит он неправильно спроектирован, имеет избыточную прочность и лишний вес.
Большие нагрузки и быстрая езда по шоссе - это немного взаимоисключающие вещи.
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Вы правда не видите разницы между обычными дорогами/тропинками и участками соревнований, специально выбранными, чтобы дать прос ся опытным райдерам на гоночных МТБ?_VlaD_: ↑ 21.08.2024 16:38Не проедешь. Я видел финиш соревнований велопробега на 100 км. Там половина народа со сломанными спицами приехало, ибо был участок дороги фиговый. Некоторые спортсмены небольшого веса повыкручивали с колес часть спиц, чтобы вел был легче. Та самая погоня за минимальным весом велосипеда.
Вес карбоновых шоссеров давно уперся в ограничение регламента, с запасом прочности там нормально._VlaD_: ↑ 21.08.2024 16:38Т.е шоссейный вел правильный должен быть рассчитан для езды по шоссе без существенных запасов прочности. Только тогда он будет иметь минимальный вес.
Если шоссейный вел спокойно ездит по ступенькам, значит он неправильно спроектирован, имеет избыточную прочность и лишний вес.
Большие нагрузки и быстрая езда по шоссе - это немного взаимоисключающие вещи.
А еще им желательно не рассыпаться полностью при каждом завале.
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
Ай, я їздив велопробіги по 250 км за день і нічого не ламав. Мабуть щось не те робив._VlaD_: ↑ 21.08.2024 16:38Не проедешь. Я видел финиш соревнований велопробега на 100 км.dead_rat: ↑ 21.08.2024 16:14Якщо ж задача там проїхати бо так сталося, то я і на шоссері проїду
За три роки накат приблизно 17к км і єдина зламана спиця була коли мене збила автівка.
Відправлено через 3 хвилини 21 секунду:
_VlaD_
Ваші знання про шоссейні велосипеди прямо таки воажають. Але вони трохи застрягли в часах СРСР.
Ніхто за мінімальною вагою не женеться, веліки спроектовані стандартно на сумарну вагу 110 кіло (тобто спортсмен+вел) з урахуванням ударів і стрибків чи наїзду на лежачого поліцейського при 60+ км/годину. Тим більш, що регламент не дозволяє вєли легші за 6,8 кіло.
На швидкість впливає не вага вєла(в розумних прєдєлах) а аеродинаміка. Тож швидші вєліки часто трохи важчі.
-
Hotspur
Member
шосейні колеса там зламаються але не з 1 дня. це абсолютно очевидноdead_rat: ↑ 21.08.2024 14:15Не через скільки, ви гадаєте що шоссейні колеса менш витривалі ніж МТБ шні?
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
З чого?Hotspur: ↑ 21.08.2024 17:49шосейні колеса там зламаються але не з 1 дня. це абсолютно очевидноdead_rat: ↑ 21.08.2024 14:15Не через скільки, ви гадаєте що шоссейні колеса менш витривалі ніж МТБ шні?
В них той самий хаб, ті самі спиці, обід навіть глибший. З чого шоссерне колесо має бути менш надійним за МТБшне?
Я порівнюю мтб і шоссейні ДТ Свісс карбонові колеса однієї цінової категорії: хаб однаковий, спиць 28 проти 24, рекомендована масса 110 кг і там і там. Масса 1550 грам проти 1450(частково за рахунок тих 4х спиць)
От не бачу я чого шоссерне колесо має бути помітно слабшим.
-
_Andrik_
Member
- Звідки: Кременчук-PL
Про амортизовану вилку пан забув ,і кут нахилу, і підрульовй стакан .dead_rat: ↑ 21.08.2024 17:59З чого?Hotspur: ↑ 21.08.2024 17:49 шосейні колеса там зламаються але не з 1 дня. це абсолютно очевидно
В них той самий хаб, ті самі спиці, обід навіть глибший. З чого шоссерне колесо має бути менш надійним за МТБшне?
Я порівнюю мтб і шоссейні ДТ Свісс карбонові колеса однієї цінової категорії: хаб однаковий, спиць 28 проти 24, рекомендована масса 110 кг і там і там. Масса 1550 грам проти 1450(частково за рахунок тих 4х спиць)
От не бачу я чого шоссерне колесо має бути помітно слабшим.
В моєму розумінні це порівняня motogp i mxgp дуже добре накладається на велотематику,все vs mtb. Проїхати можна , але як і навіщо.
П.С. А що до зазначеного за вашою логікою протиріччя, то просто стрибніть з півметрового парапету не згинаючі коліна.
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
_Andrik_
Так я ж і сказав, якщо задача регулярно катати по кореням - мтб.
Якщо колись проїхати - інша справа.
Звичайно вилка зменшує ударні навантаження, звичайно кути кращі для більш зручного керування на спуску, товші шини з протектором краще тримають на грунтовці. Я до того, що шоссер(тим більше гревел) витримує набагато більше, ніж прийнято думати
Відправлено через 53 секунди:
Відправлено через 1 хвилину 28 секунд:
От зараз стояв на зупинці, мимо проїхало кілька двопідвісів. По місту, на роботу… нащо…
Так я ж і сказав, якщо задача регулярно катати по кореням - мтб.
Якщо колись проїхати - інша справа.
Звичайно вилка зменшує ударні навантаження, звичайно кути кращі для більш зручного керування на спуску, товші шини з протектором краще тримають на грунтовці. Я до того, що шоссер(тим більше гревел) витримує набагато більше, ніж прийнято думати
Відправлено через 53 секунди:
Чому б відразу не головою вниз?не згинаючі коліна.
Відправлено через 1 хвилину 28 секунд:
От зараз стояв на зупинці, мимо проїхало кілька двопідвісів. По місту, на роботу… нащо…
-
_Andrik_
Member
- Звідки: Кременчук-PL
dead_rat
Вибачаюсь за відвертість , але на тих велах , звична поїздка з пункта .А до B. може стати цілою пригодою якої звичайний велик разом з шосо/гре/ашан/ ніколи не дасть. Тіж бровки чи сходи стають розвагою , а не перешкодою.От зараз стояв на зупинці, мимо проїхало кілька двопідвісів. По місту, на роботу… нащо…
-
Filabatya
Member
- Звідки: Івано-Франківськ
Ямаха Тенере проти ямахи МТ07)
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
Ага, а асфальт і велодоріжки - навпаки перетворюються на униле повзання равликом._Andrik_: ↑ 21.08.2024 19:27 dead_ratВибачаюсь за відвертість , але на тих велах , звична поїздка з пункта .А до B. може стати цілою пригодою якої звичайний велик разом з шосо/гре/ашан/ ніколи не дасть. Тіж бровки чи сходи стають розвагою , а не перешкодою.От зараз стояв на зупинці, мимо проїхало кілька двопідвісів. По місту, на роботу… нащо…
Уявляєте проїхати 100 км на мтб? А для шоссера це взагалі не те що не питання, а середненька поїздка попити кави.
-
_Andrik_
Member
- Звідки: Кременчук-PL
Навіщо мтб шнику далекі відстані , щоб що ???dead_rat: ↑ 21.08.2024 19:57Ага, а асфальт і велодоріжки - навпаки перетворюються на униле повзання равликом._Andrik_: ↑ 21.08.2024 19:27 dead_rat
Вибачаюсь за відвертість , але на тих велах , звична поїздка з пункта .А до B. може стати цілою пригодою якої звичайний велик разом з шосо/гре/ашан/ ніколи не дасть. Тіж бровки чи сходи стають розвагою , а не перешкодою.
Уявляєте проїхати 100 км на мтб? А для шоссера це взагалі не те що не питання, а середненька поїздка попити кави.
Ваші 100км не варті навіть 20 на трейлах, бо це тупо крутити в нікуди, ніж адреналіново лупасити по схилах з перешкодами і стрибками , кожна поїздка це нова пригода замість просто накрутити кілометрів .
Так, максимум я близько 60 за виїзд намотував , але то кожен метр відрізнявся .
Може пропустили , то повторюю, МТБ наче велик , як і гре/шосс , але це інші планети
-
Hotspur
Member
їзжу регулярно 100 км на МТБdead_rat: ↑ 21.08.2024 19:57Уявляєте проїхати 100 км на мтб?