игру делали под железо пс4 из 2013 года, ау. Перформанс патчами допилят, сони как правило много человекоресурсов закладывает на постпродMessiaH: ↑ 06.06.2024 07:17 визуально очень слабо и оптимизация просто дно при такой картинке
Останні статті і огляди
Новини
Ghost of Tsushima (PC) | 2024
-
Shaolin_Style
Member
- Звідки: Wakanda
-
MessiaH
Member
Shaolin_Style
Ничего не допилят, 4 патча вышли и ничего не поменялось. На пк порт делали с версии для пс5
Ничего не допилят, 4 патча вышли и ничего не поменялось. На пк порт делали с версии для пс5
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Пройшов фактично. Лишилось DLC, але то таке. Два перші острови зачищені повністю, на третій терпіння не вистарчило.
Отже, порівнючи з асасінами, кращий сюжет і бойова. Все решта гірше.
Але...сюжет частково "нівелюється" посередніми сайдами, в яких ще й кат-сцени пропускати не можна: кат-сцена на початку, в середині, і, звісно ж, кат-сцена з коником після завершення завдання. Мав під боком інший монітор, то щось там собі читав паралельно. А так і не знаю, як би витерпів.
Бойова цікава, але перевантажена. Різновидів тих всіх метальних приблуд просто забагато і про них банально забував. Як і про стійки. Боси практично всі однакові і досить легкі (грав на макс складності), крім Коджиро. Єдиний, хто змусив попітніти.
З мінусів особливостей:
- якась "плоска", мультяшна графіка,
- вбогі анімації (на лисицю на камінні без сліз дивитись не можна),
- паркур, який нагадує перші Tomb Raider,
- інколи неадекватна камера (особливо відчувалось при викликах, коли другий-третій ворог вибігає з-за якогось куща/дерева і орієнтуватись треба фактично на звук),
- грінд складова, через відсутність адекватного підсвічування луту
- альтернативна схема керування для мишоклави, де цілитись з луку, наприклад, треба ctrl, а не тракдиційно ПКМ
Не полишало відчуття, що гра штучно затягнута. Але навіть так, зайняло ~75год. Що для відкритого світу таке собі.
Загалом, на один раз може бути. Але аж такого розриву з асасінами, як можна було подумати по відгуках, і близько нема.
Якщо старфілд - гра про екрани завантажень, то сабж можна сміливо назвати грою про кат-сцени
Отже, порівнючи з асасінами, кращий сюжет і бойова. Все решта гірше.
Але...сюжет частково "нівелюється" посередніми сайдами, в яких ще й кат-сцени пропускати не можна: кат-сцена на початку, в середині, і, звісно ж, кат-сцена з коником після завершення завдання. Мав під боком інший монітор, то щось там собі читав паралельно. А так і не знаю, як би витерпів.
Бойова цікава, але перевантажена. Різновидів тих всіх метальних приблуд просто забагато і про них банально забував. Як і про стійки. Боси практично всі однакові і досить легкі (грав на макс складності), крім Коджиро. Єдиний, хто змусив попітніти.
З мінусів особливостей:
- якась "плоска", мультяшна графіка,
- вбогі анімації (на лисицю на камінні без сліз дивитись не можна),
- паркур, який нагадує перші Tomb Raider,
- інколи неадекватна камера (особливо відчувалось при викликах, коли другий-третій ворог вибігає з-за якогось куща/дерева і орієнтуватись треба фактично на звук),
- грінд складова, через відсутність адекватного підсвічування луту
- альтернативна схема керування для мишоклави, де цілитись з луку, наприклад, треба ctrl, а не тракдиційно ПКМ
Не полишало відчуття, що гра штучно затягнута. Але навіть так, зайняло ~75год. Що для відкритого світу таке собі.
Загалом, на один раз може бути. Але аж такого розриву з асасінами, як можна було подумати по відгуках, і близько нема.
Якщо старфілд - гра про екрани завантажень, то сабж можна сміливо назвати грою про кат-сцени
-
Draqoon
Member
- Звідки: КиyB
В длц краще йти після отримання останньої стійки, по дебільному додали в ДЛЦ речі які корисні до 3-ї локації
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
В цілому ОК, але з зануренням біда, Махатма Ганді від самураїв псує загальну картину.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Рекомендую серіал "Шьоґун". Там гармати вважали дикунським варварством, до пістолів також ставились досить зневажливо. Отрута - зброя жінок. І т.д.waryag: ↑ 30.07.2024 20:58 В цілому ОК, але з зануренням біда, Махатма Ганді від самураїв псує загальну картину.
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
В цілому, сюжет вийшов ок, бойовка вдала (хоча деякі боси могли бути і поскладніше, а типів ворогів - побільше).waryag: ↑ 30.07.2024 20:58В цілому ОК, але з зануренням біда, Махатма Ганді від самураїв псує загальну картину.
Ледь не головна проблема - затягнутість і неможливість пропуску анімацій і діалогів.
-
AFU_power
Member
В длц треба йти після отримання костюму привида інакше повністю не вийде пройтиDraqoon: ↑ 07.06.2024 22:26 В длц краще йти після отримання останньої стійки, по дебільному додали в ДЛЦ речі які корисні до 3-ї локації