Чутки: реліз відеокарт GeForce RTX 50 (Blackwell) перенесено на початок 2025-го

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Enjthesilence
Якість на відео вище. Тести у відкритому доступі. Спокійно можна порівнювати. І чим далі тим більше буде кандидатів. Он, Сенуа можна практично в лоб з AW2 порівнювати. Похмурий сетінг, коридорка.
спойлер
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 23.07.2024 00:48 Enjthesilence
Якість на відео вище. Тести у відкритому доступі. Спокійно можна порівнювати. І чим далі тим більше буде кандидатів. Он, Сенуа можна практично в лоб з AW2 порівнювати. Похмурий сетінг, коридорка.
порівняти можна все що хочеш. сенуа - менше геометрії і об'єктів, менше джерел світла, майже нема штучних джерел світла, в рази менше поверхонь під віддзеркалення і тд. рівні на порядок більш "коридорні" за ав2, там є достатньо великий простір з вертикальністю і саме тому сенуа має більший зазор продуктивності для зображення ніж ав2, але ж сенуа все ще дуже вибаглива до заліза гра. так десь сенуа дійсно виглядає краще за ав2 (все таки наніт + люмен), але знову ж таки, показувати там об'єктивно треба менше за ав, а продуктивність в них десь на рівні
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

По своему опыту работы в UE5 скажу что запороть там легко можно и оптимизацию и визуал и материалы и стриминг ассетов. Сравнивай не сравнивай а все упрется в конкретных разработчиков, художников+артдиректоров, программистов+тестеров и еще много чего другого. Лично для меня есть пока две игры к которым у меня минимум претензий на UE5, это Робокоп и Palworld :gigi: Еще за Satisfactory тревожно, перевели с UE4 на UE5.1 и у меня все сдохло в статтерах на тяжелой фабрике... Но сейчас говорят что на UE5.4 переведут а там уже PSO-Cache и куча новых механизмов по оптимизации (которые они могут не задействовать :gigi: )
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Enjthesilence: 23.07.2024 00:53 а продуктивність в них десь на рівні
Це жарт такий?
QHD:
Зображення
Зображення
4080: 66 кадрів з DLSS в AW2 і практично те саме, але в нативі в Senua
Десь на рівні...

Геометрії йому мало. Так там камінчики, що той ліс в AW2 просто ховається. Вже не кажу про готель. Є й і відносно відкриті локації. Сенуа постійно зі смолоскипом лазить, штучного світла нема, ага.
Та зрештою, і скріншотів і відео в неті повно. Так що якість то вже кожний сам може оцінити, бажано особисто в грі.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 23.07.2024 01:16
Enjthesilence: 23.07.2024 00:53 а продуктивність в них десь на рівні
Це жарт такий?
QHD:
Зображення
Зображення
4080: 66 кадрів з DLSS в AW2 і практично те саме, але в нативі в Senua
Десь на рівні...

Геометрії йому мало. Так там камінчики, що той ліс в AW2 просто ховається. Вже не кажу про готель. Є й і відносно відкриті локації. Сенуа постійно зі смолоскипом лазить, штучного світла нема, ага.
Та зрештою, і скріншотів і відео в неті повно. Так що якість то вже кожний сам може оцінити, бажано особисто в грі.
тобі дійсно треба пояснити, що скали і камінчики сенуї набагато легше відрендерити ніж густу рослинність і ліс в ав? (ліс там відрив жопи, до речі, в цілому рослинність в іграх - одне з найважчих для заліза речей) да й ти відходиш від суті суперечки, тому що ми не порівнюємо камінчики наніту з юе5, мова ж йде за освітлення, ретрейсинг і ну ідіоту зрозуміло що в цьому плані набагато легше освітлення у сенуї. смолоскип - у героїні, не дорівнює неоновому освітленню у місті, це також треба пояснювати? скільки стрибків освітлення дає смолоскип щей у відкритій місцевості в порівнянні з купою джерел освітлення у ав2, ти дуже далекий від того як працює графіка в іграх, або дуже непоганий троль, я спатки
Вкладення
3221.jpg
man1242
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Enjthesilence: 23.07.2024 01:20
Геральт: 23.07.2024 01:16
Це жарт такий?
QHD:
Зображення
Зображення
4080: 66 кадрів з DLSS в AW2 і практично те саме, але в нативі в Senua
Десь на рівні...

Геометрії йому мало. Так там камінчики, що той ліс в AW2 просто ховається. Вже не кажу про готель. Є й і відносно відкриті локації. Сенуа постійно зі смолоскипом лазить, штучного світла нема, ага.
Та зрештою, і скріншотів і відео в неті повно. Так що якість то вже кожний сам може оцінити, бажано особисто в грі.
тобі дійсно треба пояснити, що скали і камінчики сенуї набагато легше відрендерити ніж густу рослинність і ліс в ав? (ліс там відрив жопи, до речі, в цілому рослинність в іграх - одне з найважчих для заліза речей) да й ти відходиш від суті суперечки, тому що ми не порівнюємо камінчики наніту з юе5, мова ж йде за освітлення, ретрейсинг і ну ідіоту зрозуміло що в цьому плані набагато легше освітлення у сенуї. смолоскип - у героїні, не дорівнює неоновому освітленню у місті, це також треба пояснювати? скільки стрибків освітлення дає смолоскип щей у відкритій місцевості в порівнянні з купою джерел освітлення у ав2, ти дуже далекий від того як працює графіка в іграх, або дуже непоганий троль, я спатки
Прогрев хомяка на лучи, две игры за 4года с пасттрейсингом это сильно :lol: снова же компромис производительность на качество картинки не сопастовимы даже в сравнении с 2000м где приход шейдеров просто перевернул стол верх ногами. Лично мое мнение лучше стремится к достижению 1000гц мониторам чем сидеть в 30фпс и наблюдать шум в виде трассировки.
vmsolver
Member

Повідомлення

man1242: 23.07.2024 06:48компромис производительность на качество картинки не сопастовимы даже в сравнении с 2000м где приход шейдеров просто перевернул стол верх ногами
Вот только мы в 2024-м, и за это время графика поменялась на столько, что перевернуть стол вверх ногами практически невозможно, в 2000-м же это делали условно говоря все кому не лень, называется эффект малой базы.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Enjthesilence: 23.07.2024 01:20 тобі дійсно треба пояснити, що скали і камінчики сенуї набагато легше відрендерити ніж густу рослинність і ліс в ав? (ліс там відрив жопи, до речі, в цілому рослинність в іграх - одне з найважчих для заліза речей) да й ти відходиш від суті суперечки, тому що ми не порівнюємо камінчики наніту з юе5, мова ж йде за освітлення, ретрейсинг і ну ідіоту зрозуміло що в цьому плані набагато легше освітлення у сенуї. смолоскип - у героїні, не дорівнює неоновому освітленню у місті, це також треба пояснювати? скільки стрибків освітлення дає смолоскип щей у відкритій місцевості в порівнянні з купою джерел освітлення у ав2, ти дуже далекий від того як працює графіка в іграх, або дуже непоганий троль, я спатки
Та є там і рослинність (дійсно фантастика) і така собі пожежа в тому лісі (маєш 2в1: рослинність і джерела світла). Мало того, в AW2 ще й мило мильне.
Так ще й швидкодія гірша за Сенуа десь так на 40%
спойлер

Зрештою, візьми та стягни ту Сенуа, там гри на 6-8год. І побачиш, що там краща графіка і краща швидкодія.
І то я ще Аватар не беру, з відкритим світом і який фактично весь в рослинності. І не темні заблюрені сцени, а день і сонечко.
Пора вже визнати, що зелені промені - маркетингова дурня і не більше. Ігр з ними мало, реалізовані вони криво, жеруть як не в себе. То тупикова гілка, як і фізикс.
Але з іншого боку, без покупців 2080, які пройшли на ній аж цілий Контрол, та покупців 3080, які пройшли на ній 2077 (двічі), може й не було б таких бомбезних (в графічному плані) Сенуа та Аватар'а :D
Vlaad13
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 23.07.2024 09:04
Enjthesilence: 23.07.2024 01:20 тобі дійсно треба пояснити, що скали і камінчики сенуї набагато легше відрендерити ніж густу рослинність і ліс в ав? (ліс там відрив жопи, до речі, в цілому рослинність в іграх - одне з найважчих для заліза речей) да й ти відходиш від суті суперечки, тому що ми не порівнюємо камінчики наніту з юе5, мова ж йде за освітлення, ретрейсинг і ну ідіоту зрозуміло що в цьому плані набагато легше освітлення у сенуї. смолоскип - у героїні, не дорівнює неоновому освітленню у місті, це також треба пояснювати? скільки стрибків освітлення дає смолоскип щей у відкритій місцевості в порівнянні з купою джерел освітлення у ав2, ти дуже далекий від того як працює графіка в іграх, або дуже непоганий троль, я спатки
Та є там і рослинність (дійсно фантастика) і така собі пожежа в тому лісі (маєш 2в1: рослинність і джерела світла). Мало того, в AW2 ще й мило мильне.
Так ще й швидкодія гірша за Сенуа десь так на 40%
спойлер

Зрештою, візьми та стягни ту Сенуа, там гри на 6-8год. І побачиш, що там краща графіка і краща швидкодія.
І то я ще Аватар не беру, з відкритим світом і який фактично весь в рослинності. І не темні заблюрені сцени, а день і сонечко.
Пора вже визнати, що зелені промені - маркетингова дурня і не більше. Ігр з ними мало, реалізовані вони криво, жеруть як не в себе. То тупикова гілка, як і фізикс.
Але з іншого боку, без покупців 2080, які пройшли на ній аж цілий Контрол, та покупців 3080, які пройшли на ній 2077 (двічі), може й не було б таких бомбезних (в графічному плані) Сенуа та Аватар'а :D
может потому что игра новее?
было бы странно если игра 2020 года была бы красивее игры 2024 и лучше во всем :laugh:
man1242
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vmsolver: 23.07.2024 08:45
man1242: 23.07.2024 06:48компромис производительность на качество картинки не сопастовимы даже в сравнении с 2000м где приход шейдеров просто перевернул стол верх ногами
Вот только мы в 2024-м, и за это время графика поменялась на столько, что перевернуть стол вверх ногами практически невозможно, в 2000-м же это делали условно говоря все кому не лень, называется эффект малой базы.
Ну не знаю как ответь, но если брать факты то все что ниже 4090 пасттрейсинг тянет довольно плохо, как вывод прогрев для гоев на коробке. Сама маркетинговая модель и построение модельного ряда с их то ценами уже выглядит довольно подозрительно, на данный момент массы прогреты и покупают условно какую-то 4070 чтоб поиграть в свои "любимые"игры с чудо ефектами в лужах и под кустами в передовом 2к а на деле получают в лицо не редко с упором в цпу 20-40фпс.Хитрая куртка ему тыкает пальцем на коробку где указано длсс 3, с радостью хомяк судя из хвалебных отзывов включает чудо приблуду и получает с ходу ореолы гостинг мыло, лесенка и гипершарп с задвоением игрового хаба и как вы думаете был обманут хомяк или нет ? Для прогрева гоев что щас купили 40хх супер выпустят 50хх с ещё более передовым длсс4 который случайно будет локнут программно на уже порядком устаревших картах что и года нету :lol:

Відправлено через 4 хвилини 40 секунд:
Геральт: 23.07.2024 09:04
Enjthesilence: 23.07.2024 01:20 тобі дійсно треба пояснити, що скали і камінчики сенуї набагато легше відрендерити ніж густу рослинність і ліс в ав? (ліс там відрив жопи, до речі, в цілому рослинність в іграх - одне з найважчих для заліза речей) да й ти відходиш від суті суперечки, тому що ми не порівнюємо камінчики наніту з юе5, мова ж йде за освітлення, ретрейсинг і ну ідіоту зрозуміло що в цьому плані набагато легше освітлення у сенуї. смолоскип - у героїні, не дорівнює неоновому освітленню у місті, це також треба пояснювати? скільки стрибків освітлення дає смолоскип щей у відкритій місцевості в порівнянні з купою джерел освітлення у ав2, ти дуже далекий від того як працює графіка в іграх, або дуже непоганий троль, я спатки
Та є там і рослинність (дійсно фантастика) і така собі пожежа в тому лісі (маєш 2в1: рослинність і джерела світла). Мало того, в AW2 ще й мило мильне.
Так ще й швидкодія гірша за Сенуа десь так на 40%
спойлер

Зрештою, візьми та стягни ту Сенуа, там гри на 6-8год. І побачиш, що там краща графіка і краща швидкодія.
І то я ще Аватар не беру, з відкритим світом і який фактично весь в рослинності. І не темні заблюрені сцени, а день і сонечко.
Пора вже визнати, що зелені промені - маркетингова дурня і не більше. Ігр з ними мало, реалізовані вони криво, жеруть як не в себе. То тупикова гілка, як і фізикс.
Але з іншого боку, без покупців 2080, які пройшли на ній аж цілий Контрол, та покупців 3080, які пройшли на ній 2077 (двічі), може й не було б таких бомбезних (в графічному плані) Сенуа та Аватар'а :D
Ну хелблейд 2 имхо графика довольно посредственна, анимации и модели выглядят дёшево и это очень контрастирует с кастценами и кутые моментами где оно реализовано на порядок лучше, снова Натив сглаживаем просто разрыв жопы как и реализация фср и длсс, хотя последний немного получше будет.
vmsolver
Member

Повідомлення

man1242: 23.07.2024 10:45Ну не знаю как ответь, но если брать факты то все что ниже 4090 пасттрейсинг тянет довольно плохо, как вывод прогрев для гоев на коробке
Знаете, я совершенно не удивился, что токсичный комент на форуме написал чел у которого Радеон вместо видеокарты :)
Вы уже определили кто гой, а кто нет (конечно же радеонщики :lol: ), и пытаетесь этим словом оскорбить кучу народа, потом вам этого стало мало и выяснилось, что они ещё и хомяки, причем обманутые! :lol: Какой вы эксперт по обману.., а не пытаетесь ли вы нас обмануть своим токсичным нытьём?
man1242: 23.07.2024 10:45Сама маркетинговая модель и построение модельного ряда с их то ценами уже выглядит довольно подозрительно
Открою большой секрет, нвидиа и другие конторы пытаются снять с рынка максимум денег, всё, можете их в этом не подозревать, у них это в уставных документах написано :lol:
man1242: 23.07.2024 10:45на данный момент массы прогреты и покупают условно какую-то 4070 чтоб поиграть в свои "любимые"игры с чудо ефектами в лужах и под кустами в передовом 2к а на деле получают в лицо не редко с упором в цпу 20-40фпс
Не знаю что такое прогретые массы, так можно сказать о чем угодно имея в виду все что угодно. Люди смотрят тесты, цены и решают что им надо.
А в своих любимых играх они чключают DLSS и играют с лучами с нормальным фпс. Вот то что имприлетает "в лицо", радеонщикам же конечно прилетает не это, а то что вы написали :lol:
man1242: 23.07.2024 10:45включает чудо приблуду и получает с ходу ореолы гостинг мыло, лесенка и гипершарп с задвоением игрового хаба и как вы думаете был обманут хомяк или нет ?
Включает и получает картинку зачастую качественей чем натив, радеонщикам это не понять, но такие как вы часто приводят в пример недостатки первой версии dlss, которой уже давно ни у кого нет, архитектура сети была изменена и качество сильно выросло, в любом случае оно выше чем у фср, хм, все лучше чем фср )))
man1242: 23.07.2024 10:45 Для прогрева гоев что щас купили 40хх супер выпустят 50хх с ещё более передовым длсс4
Ох как же вы о других людях переживаете, широченной души человек, вот только люди сами разберутся что им делать и как тратить свои деньги.
То что вы вляпались в Радеон, не означает что это правильный выбор для других.
Борщ
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Скільки ж тут порваних червоних срак в треді, приємно)

Відправлено через 1 хвилину 49 секунд:
vmsolver
Ваші аргументи - не аргументи :D Я тут людині раз 5 и 6 пояснював і не тільки я один, що RT до віддзеркалення у дзеркалі немає абсолютно ніякого відношення - глухо. Зі стіною і то більш цікаво побалакати.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

man1242: 23.07.2024 10:45
vmsolver: 23.07.2024 08:45
Вот только мы в 2024-м, и за это время графика поменялась на столько, что перевернуть стол вверх ногами практически невозможно, в 2000-м же это делали условно говоря все кому не лень, называется эффект малой базы.
Ну не знаю как ответь, но если брать факты то все что ниже 4090 пасттрейсинг тянет довольно плохо, как вывод прогрев для гоев на коробке. Сама маркетинговая модель и построение модельного ряда с их то ценами уже выглядит довольно подозрительно, на данный момент массы прогреты и покупают условно какую-то 4070 чтоб поиграть в свои "любимые"игры с чудо ефектами в лужах и под кустами в передовом 2к а на деле получают в лицо не редко с упором в цпу 20-40фпс.Хитрая куртка ему тыкает пальцем на коробку где указано длсс 3, с радостью хомяк судя из хвалебных отзывов включает чудо приблуду и получает с ходу ореолы гостинг мыло, лесенка и гипершарп с задвоением игрового хаба и как вы думаете был обманут хомяк или нет ? Для прогрева гоев что щас купили 40хх супер выпустят 50хх с ещё более передовым длсс4 который случайно будет локнут программно на уже порядком устаревших картах что и года нету :lol:

Відправлено через 4 хвилини 40 секунд:
Геральт: 23.07.2024 09:04
Та є там і рослинність (дійсно фантастика) і така собі пожежа в тому лісі (маєш 2в1: рослинність і джерела світла). Мало того, в AW2 ще й мило мильне.
Так ще й швидкодія гірша за Сенуа десь так на 40%
спойлер

Зрештою, візьми та стягни ту Сенуа, там гри на 6-8год. І побачиш, що там краща графіка і краща швидкодія.
І то я ще Аватар не беру, з відкритим світом і який фактично весь в рослинності. І не темні заблюрені сцени, а день і сонечко.
Пора вже визнати, що зелені промені - маркетингова дурня і не більше. Ігр з ними мало, реалізовані вони криво, жеруть як не в себе. То тупикова гілка, як і фізикс.
Але з іншого боку, без покупців 2080, які пройшли на ній аж цілий Контрол, та покупців 3080, які пройшли на ній 2077 (двічі), може й не було б таких бомбезних (в графічному плані) Сенуа та Аватар'а :D
Ну хелблейд 2 имхо графика довольно посредственна, анимации и модели выглядят дёшево и это очень контрастирует с кастценами и кутые моментами где оно реализовано на порядок лучше, снова Натив сглаживаем просто разрыв жопы как и реализация фср и длсс, хотя последний немного получше будет.
ви вже вигадайте щось нове, тому що зелені карти продавались без ретрейсингу і длсс набагато краще за амд, якось і без прогріву гоїв, чому ж так?
да, да, пастрейсінг в іграх відносно нова технологія і дуже вибаглива до заліза, а от у звичайному ретрейсингу, я собі не відмовляю в проектах де він дійсно поліпшує зображення, то в чому проблема?
"лесенка, гипершарп и мыло" одразу помітно людину, яка не може в длсс. назвав все що тільки можливо і мило і якимось чином перешарм сюди ж :shuffle: ну твій фср - дійсно тупорила технологія перешарпу, я з цим сперечатись не стану, найгірший апскейлер з усіх можливих. Я не стану про це з тобою сперечатись, тому що маю змогу увімкнути длсс, чи тандем длдср + длсс і побачити різницю, пограти в гру, а ти ні і вже зараз виходять проекти з системними вимогами під апскейлер і цього буде більше, тож тут краще мати ліпший варіант.

Відправлено через 7 хвилин 55 секунд:
Геральт: 23.07.2024 09:04
Enjthesilence: 23.07.2024 01:20 тобі дійсно треба пояснити, що скали і камінчики сенуї набагато легше відрендерити ніж густу рослинність і ліс в ав? (ліс там відрив жопи, до речі, в цілому рослинність в іграх - одне з найважчих для заліза речей) да й ти відходиш від суті суперечки, тому що ми не порівнюємо камінчики наніту з юе5, мова ж йде за освітлення, ретрейсинг і ну ідіоту зрозуміло що в цьому плані набагато легше освітлення у сенуї. смолоскип - у героїні, не дорівнює неоновому освітленню у місті, це також треба пояснювати? скільки стрибків освітлення дає смолоскип щей у відкритій місцевості в порівнянні з купою джерел освітлення у ав2, ти дуже далекий від того як працює графіка в іграх, або дуже непоганий троль, я спатки
Та є там і рослинність (дійсно фантастика) і така собі пожежа в тому лісі (маєш 2в1: рослинність і джерела світла). Мало того, в AW2 ще й мило мильне.
Так ще й швидкодія гірша за Сенуа десь так на 40%
спойлер

Зрештою, візьми та стягни ту Сенуа, там гри на 6-8год. І побачиш, що там краща графіка і краща швидкодія.
І то я ще Аватар не беру, з відкритим світом і який фактично весь в рослинності. І не темні заблюрені сцени, а день і сонечко.
Пора вже визнати, що зелені промені - маркетингова дурня і не більше. Ігр з ними мало, реалізовані вони криво, жеруть як не в себе. То тупикова гілка, як і фізикс.
Але з іншого боку, без покупців 2080, які пройшли на ній аж цілий Контрол, та покупців 3080, які пройшли на ній 2077 (двічі), може й не було б таких бомбезних (в графічному плані) Сенуа та Аватар'а :D
я її пройшов в перший день у геймпасі, дякую за пораду. ти все ще не розумієш, як працює сцена у графіці і що важче рендерити
Firebrand
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Борщ: 23.07.2024 12:24що RT до віддзеркалення у дзеркалі немає абсолютно ніякого відношення - глухо.
в 10 раз, проясняю, в АВ2 РТ вкл= мазня в зеркале, мне все равно как оно реализовано с РТ или без, я вижу картинку на экране ,что при РТ вкл=мазня в зеркале,если выкл, там только отблеск фонарика и силуэт, все. Что здесь непонятного, кто из нас стенка? :laugh: Реализация убогая, так понятнее?

Отправлено спустя 2 минуты 35 секунд:
Enjthesilence: 23.07.2024 12:33одразу помітно людину, яка не може в длсс
:lol:
Борщ
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Firebrand: 23.07.2024 12:50в 10 раз, проясняю, в АВ2 РТ вкл= мазня в зеркале, мне все равно как оно реализовано с РТ или без, я вижу картинку на экране ,что при РТ вкл=мазня в зеркале,если выкл, там только отблеск фонарика и силуэт, все. Что здесь непонятного, кто из нас стенка? Реализация убогая, так понятнее?
:facepalm: :(

І з цими людьми я, напевно, ходжу поряд по вулицям. І ці люди мають право голосу.
DEVES
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Firebrand
вопрос цены. За $300-$400 терпимо, за большее терпила... ;)
Firebrand
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Борщ
о как оно , оказывается, не жметь корона, ваше высочество? :lol:
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Firebrand: 23.07.2024 12:50
Борщ: 23.07.2024 12:24що RT до віддзеркалення у дзеркалі немає абсолютно ніякого відношення - глухо.
в 10 раз, проясняю, в АВ2 РТ вкл= мазня в зеркале, мне все равно как оно реализовано с РТ или без, я вижу картинку на экране ,что при РТ вкл=мазня в зеркале,если выкл, там только отблеск фонарика и силуэт, все. Что здесь непонятного, кто из нас стенка? :laugh: Реализация убогая, так понятнее?

Отправлено спустя 2 минуты 35 секунд:
Enjthesilence: 23.07.2024 12:33одразу помітно людину, яка не може в длсс
:lol:
так проблема не в рт, а в розробнику, який не може реалізувати відзеркалення у своїй грі, тобі це пояснюють, ну не подобається "мазня", вимикай і дивись на ліхтарик :beer: але ж тобі вже скинули приклад того, що рт - це в першу чергу не відзеркалення, яких за проходження ти помітиш десь секунд 5-10, а глобальне освітлення і там наглядно показано, як рт покращає освітлення і глибину сцени, якщо ти цього не помічаєш, а граєш тільки перед дзеркалами, тоді ця технологія не для тебе, все. але ці відзеркалення ретрейсингу, все ще покращують зображення в багатьох місцях, де без них їх просто нема, чи вони виглядають занадто всрато і їх куди більше за дзеркало.
Вкладення
1.png
2.png
3.png
4.png
7.png
MetalistForever
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков

Повідомлення

Думаю , что в начале 2025 ... Хуанг выйдет и скажет : ... переносим все на конец 2025 :D :-P !
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Хоспаде, да в AW2 этих зеркал кот наплакал, тоже мне катастрофа. Мы уже это как то на форуме обсуждали кстати. Там перестрелка скриншотами была. В итоге кто-то насчитал аж целых по-моему 8 мест в игре где есть зеркала. Я понимаю если бы это игра была про зеркала, или куча катсцен рядом с ними была или еще какие то механики с зеркалами как в сайлент-хилле. Но тут это просто декорация фоновая, которая в глаза бросается от силы в трех местах в игре. И вообще, че вы там в этом зеркале хотели увидеть то, игра и так от третьего лица, возьмите да и рассмотрите своего персонажа и без зеркала )) Короч вы поняли о чем я, IMHO - какая то проблема высосанная из пальца.

https://i.imgur.com/BiKrSPt.png
https://i.imgur.com/7vvRQba.png
https://i.imgur.com/szcq8rn.png
https://i.imgur.com/R86zV2x.png упс, это другое но тоже с PathTracing-ом ))
https://i.imgur.com/DnY17kr.jpg
https://i.imgur.com/SrvreLX.png
:horror:
Відповісти