Останні статті і огляди
Новини
Автотема: всё из мира авто-мото
-
Scoffer
Member
https://www.theverge.com/2024/4/19/2413 ... tsa-defect
Тесла відкликає всі вже відвантажені кібертраки тому що педалька застряє в положенні "газ в підлогу"
Тесла відкликає всі вже відвантажені кібертраки тому що педалька застряє в положенні "газ в підлогу"
-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
Прекрасний режимScoffer: ↑ 19.04.2024 21:45 "газ в підлогу"
-
Scoffer
Member
SergN
Особливо мене позабавило виправдання: ну гальма ж все ще працюють
Особливо мене позабавило виправдання: ну гальма ж все ще працюють
-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
Нічого, і цю проблему скоро пофіксять ... сенсорною "педаллю" десь в меню на екраніScoffer: ↑ 19.04.2024 22:49ну гальма ж все ще працюють
-
Scoffer
Member
SergN
Зараз же в більшість електричок завезли режим керування однією педаллю. Залишилось піти до кінця і видалити "зайву" гальмівну педаль
Зараз же в більшість електричок завезли режим керування однією педаллю. Залишилось піти до кінця і видалити "зайву" гальмівну педаль
-
Scoffer
Member
Верховна Рада ухвалила законопроєкт №3356-д щодо обов’язковості використання рідкого біопалива (біокомпонентів) у галузі транспорту.
Згідно з документом, від травня наступного року у бензині має обовʼязково бути рідке біопаливо на рівні не менше 5%.
Для цілей цього Закону під нормативно визначеною обов’язковою часткою вмісту рідкого біопалива (біокомпонентів) в обсягах бензинів автомобільних розуміється вміст рідкого біопалива (біокомпонентів) в усіх обсягах бензинів автомобільних, що відпускаються з місць виробництва пального, місць оптової торгівлі пальним та місць роздрібної торгівлі пальним, за виключенням бензинів з октановим числом 98 і вище та бензинів, що поставляються для потреб Міністерства оборони, Державного резерву та для створення мінімальних запасів нафти та нафтопродуктів:
з 1 травня 2022 року – не менш як 5 відсотків (об’ємних), за абсолютної похибки визначення ±0,5%.
-
Blockader
Junior
Вот это у вас тут был срач однако, друг с другом ругались, заходишь сюда читаешь это всё и не видешь ни начала, ни конца.fantomrulezz: ↑ 24.02.2021 17:42Да, нет, их тут не так уж и мало, и ты их очень яркий представитель.SergN:Неадекват здесь один и он отчетливо себя показал.
Ты полностью переврал мои слова, вырвав из контекста то, чего там не было, а потом еще и сам на это обиделся. Давай еще расскажи, что я тут призываю пенсионеров в печах сжигать.
Просто сказочный персонаж. Пошел бы лучше в дом престарелых работать, раз ты так о немощных печешься.Я ничего никому не запрещаю. Запрещает прямо сейчас государство, и я тебе, болезному, дал ссылку на конкретную статью административного кодекса о правилах дорожного движения.SergN:запрещать он надумал
Но человеку, который ПДД не читал и непонятно как права получил, это видимо, слишком сложно чтиво.Рекомендую почитать Конституцию Украины (она у нас вполне приличная) и для сравнения, приличных западных государств, про то, что государство должно своим гражданам.Alexsandr:Параметр когда государство должно только местным царькам плохо сказывается на государстве.
Ни в одной из них не будет ничего про то, что государство должно гражданину автомобили, дома, заводы, пароходы и прочие материальные блага, не относящиеся к базовым потребностям. Соблюдение и равенство законов для всех, честные и непредвзятые суды - да должно. Но никак не кучу денег на халяву и бляху в придачу.
Собственно, мы вернулись к тому, что первее, курица или яйцо верховенство право или экономика. Ответ абсолютно однозначный - верховенство права.
- спойлер
- Если ищите хороший хоспис в Харькове https://rodnoy-dom.kh.ua/hospis-v-harkove/ вам стоит обратиться сюда, тут вообще очень хорошие условия для проживания и всё кратно понятно и ясно что это за компания.
-
murzik
Member
на проспекті перемоги авто зупиняється на жовтий. ззаду мопедаст гальмує до диму і каже водію авто" Эта в Одесє на жолтий останавліваются, в Кієве на жолтий не останавливаются, еще можно проехать"
на кожному циклі світлофора парочка на червоне проїде.
це як сформувались такі традиції?
і чому ці водії не хзодять пішки до сих пір
єуропа?
на кожному циклі світлофора парочка на червоне проїде.
це як сформувались такі традиції?
і чому ці водії не хзодять пішки до сих пір
єуропа?
-
zmax
Member
- Звідки: Zp
murzik
Є дозволене, є заборонено і між ними невеличка прикордонна смуга, на якій багато люблять балансувати. Як би і заборонено, а якбі ще й не перейшов межу. Приблизно як і з murzik, обговорювати політичні теми заборонено, але він завжди полюбляє , як там в фільмі було *ты ходишь по тонкому льду мой друг...*
Хто з Харкова, є тут добрий сервіс де можливо перевірити дизеляку, паливно систему та форси?
Є дозволене, є заборонено і між ними невеличка прикордонна смуга, на якій багато люблять балансувати. Як би і заборонено, а якбі ще й не перейшов межу. Приблизно як і з murzik, обговорювати політичні теми заборонено, але він завжди полюбляє , як там в фільмі було *ты ходишь по тонкому льду мой друг...*
Хто з Харкова, є тут добрий сервіс де можливо перевірити дизеляку, паливно систему та форси?
-
murzik
Member
zmax
де сказано, що обговорювати політику заборонено? тобто 73% дебілів порішали за мене, а тепер заборронено це обговорювати?
де сказано, що обговорювати політику заборонено? тобто 73% дебілів порішали за мене, а тепер заборронено це обговорювати?
-
torny
Member
- Звідки: Киев
Дійсно, є відмінність у традиціях проїзду світлофора та й інших моментів керування між різними містами. Я це побачив ще рочків двадцять тому. Звісно ПДД у всіх однакові.murzik: ↑ 06.07.2024 07:25 на проспекті перемоги авто зупиняється на жовтий. ззаду мопедаст гальмує до диму і каже водію авто" Эта в Одесє на жолтий останавліваются, в Кієве на жолтий не останавливаются, еще можно проехать"
на кожному циклі світлофора парочка на червоне проїде.
це як сформувались такі традиції?
і чому ці водії не хзодять пішки до сих пір
єуропа?
На мою думку, традиції проскочити на жовтий закріплюються в містах з великою кількістю автівок та складним трафіком. Та ще й люди в великих містах постійно поспішають.
Наприклад, на моїх маршрутах є три перехрестя з світлофорами, де для деяких напрямків зелений вмикається на 10-15 секунд. Якщо не їхати на жовтий, та ще стартувати як дідусь, то проїдуть там дві автівки за цикл. Якщо ти десятий в черзі, то проїдеш хвилин через 15. Якщо ж на жовтий ще проїде кілька машин та й газувати будуть добряче, то очікування значно зменшується. І взагалі, в великих містах керують агресивніше, ніж у менших. Я зараз в Житомирі і після Києва мене трохи парить, що тут їздять як черепахи. Проте, відстані незрівняно менші, тільки починаєш паритись через повільність руху - а вже і приїхав.
ps - основна проблема таких традицій, це коли ти в новому місті і не очікуєш незвичної поведінки на дорозі. Тут можна і в дтп потрапити.
-
leif
Member
-
fantomrulezz
Member
- Звідки: Дніпро
leif
Ну наче все логічно.
Прості люди відкладають дорогі покупки на "після війни", тому суттєво впали продажі бюджетного та середнього цінового сегменту.
Багаті, особливо корумповані чинуші (які не можуть легально вкласти гроші за кордон) купують преміум як і раніше.
Тому ринок сильно просів, але преміум сегмент просів менше і в середньому доля преміума зросла.
Ну наче все логічно.
Прості люди відкладають дорогі покупки на "після війни", тому суттєво впали продажі бюджетного та середнього цінового сегменту.
Багаті, особливо корумповані чинуші (які не можуть легально вкласти гроші за кордон) купують преміум як і раніше.
Тому ринок сильно просів, але преміум сегмент просів менше і в середньому доля преміума зросла.
-
leif
Member
fantomrulezz
Там на графіках на початку статті кількість реєстрацій в штуках, а не частка.
> Втратили шматок територій
> мільйони біженців і ВПО
> Обстріли інфраструктури
> Проблеми з енергетикою
> Мобілізація
> Падіння економіки
...
> Рекордні продажі преміум сегменту за всю історію України.
Все логічно
Там на графіках на початку статті кількість реєстрацій в штуках, а не частка.
> Втратили шматок територій
> мільйони біженців і ВПО
> Обстріли інфраструктури
> Проблеми з енергетикою
> Мобілізація
> Падіння економіки
...
> Рекордні продажі преміум сегменту за всю історію України.
Все логічно
-
Scoffer
Member
Там картинка з розподілом по країні більш цікава. Що це такого в Івано-Франківській області вирощують що там стільки елітних машин?
-
Scoffer
Member
Як повідомив генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко, за пʼятницю і першу половину суботи з автосалонів покупці викупили всі автомобілі. Автосалони пусті.
-
fantomrulezz
Member
- Звідки: Дніпро
Заради справедливості, більшість дилерів особливо нічого вільного і не везла останні два роки, лише під замовлення по передплаті.Scoffer: ↑ 22.07.2024 15:18Як повідомив генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко, за пʼятницю і першу половину суботи з автосалонів покупці викупили всі автомобілі. Автосалони пусті.
Як на ТО іздив - так в салонах субару і шкода - нуль вільних машин, лише клієнтські вже фактично викуплені.
Хоча от біля БМВ на Соколі регулярно автовоз вивантажується.
Ну хоч для когось таки настав той самий кінець епохи бідності
Отправлено спустя 1 час 36 минут 44 секунды:
Додаткові 15% податку це те, що треба, хоб зовсім добити наш авторинок."Автосалони пусті": Українці кинулися скуповувати автомобілі до запровадження нового податку
Дякуємо Данилу Гетьманцеву за це, має залишитися лише БМВ.
-
Scoffer
Member
https://apollo-news.net/opel-chef-hlt-g ... t-machbar/
Кілька десятиліть це він дуже оптимістично. Скоріше кілька років: як тільки введуть заборону на двз то на тому їм і кабиця.
PS: Коменти там місцями знатні
- Автопереклад
- У материнській компанії Opel Stellantis продажі впали в третьому кварталі. Цифри продовжують драматичну тенденцію серед німецьких автовиробників. Цифри останнім часом різко впали. На хвилі спаду бос Opel Флоріан Хюттль зробив фатальне судження про Німеччину як місце розташування автомобільної промисловості в Augsburger Allgemeine .
«Ми не можемо будувати в Німеччині електромобілі, які коштують від 25 000 до 30 000 євро», — сказав Хюттль газеті. За словами Гюттля, «німецька зарплата та витрати на енергію» роблять це неможливим. Керівник Opel говорить те, що, ймовірно, думають багато менеджерів з автомобілів у Німеччині. Її материнська компанія Stellantis також зафіксувала значне падіння продажів у третьому кварталі. Водночас обсяг продажів склав лише 33 мільярди євро, що на 27 відсотків менше, ніж у попередньому році. Особливо слабшає північноамериканський ринок.
Нещодавно Stellantis також була стурбована можливим закриттям заводів. Багатонаціональна група вже знизила свої очікування щодо прибутку наприкінці вересня. Замість двозначної норми прибутку операційний прибуток має складати від 5,5 до 7,0 відсотків.
Stellantis, до складу якого також входять інші автомобільні марки, такі як Citroën і Fiat, є ще одним виробником автомобілів, який переживає кризу. У Німеччині Volkswagen оголосив про історичну суцільну рубку. Після вже на початку вересня ( Apollo News повідомили) оголосив, що розглядає можливість закриття заводів і звільнення з експлуатаційних причин, тепер виробнича рада припускає, що принаймні три заводи доведеться закрити ( Apollo News повідомили). Цілі відділи довелося б віддавати на аутсорсинг.
Для Volkswagen виробництво в Німеччині більше не варте уваги. Навпаки, в інших країнах люди все ще дуже охоче інвестують ( Apollo News повідомили). Такий сценарій закриття заводів і звільнень, ймовірно, стосуватиметься і інших німецьких автомобільних гігантів, принаймні, якщо вірити словам боса Opel.
Завдяки забороні ЄС на двигуни внутрішнього згоряння, яка набуде чинності через кілька років, електромобілі – це майбутнє автомобільної промисловості. У майбутньому рентабельно виробляти німецькі автомобілі буде просто неможливо, а значить, німецькі автозаводи та їхні постачальники можуть бути просто зайвими. Деіндустріалізація Німеччини в автомобільному секторі може бути завершена всього за кілька десятиліть; і це незважаючи на те, що країна фактично є колискою автомобіля та має горді автомобільні традиції.
Кілька десятиліть це він дуже оптимістично. Скоріше кілька років: як тільки введуть заборону на двз то на тому їм і кабиця.
PS: Коменти там місцями знатні
-
анти__бот
Member
- Звідки: Кропивницький
Scoffer
Пересідаємо
Пересідаємо
- спойлер
-
sanya555
Member
- Звідки: Київ, Оболонь
А когда то этот запор сгореланти__бот: ↑ 04.11.2024 13:38Пересідаємо