- ??? Графіка на 4, навіть зараз виглядає прийнятно. Візуальний стиль ретрофутуризму витриманий на всі 100%. Занадто "яскраво"? - це суб'єктивне сприйняття.Shaolin_Style: ↑ 21.12.2022 10:15 Объясню с точки зрения геймдизайна. Есть такая вещь как иммерсивность (степень и глубина погружения в игровой мир) которая пряма зависит от трех параметров:
- реалистичность визуальной картинки
- наличие логичных слаженных игровых механик способных удерживать игрока "в потоке"
- отсутствие оправданий игровых условностей без должной необходимости (как пример даже интерфейс в некоторых играх пытаются завернуть внутрь игры, что бы не рушить степень погружения его наличием)
Далее, вторичный сценарий основной сюжетной ветки, это вообще не игровая условность как вы выразились, а самая обычная сценарная импотенция. Более того игра никак не выросла относительно предыдущей игры Bethesda в плане качества нарративного дизайна, все те же статичные диалоги с камерой-восьмеркой как в конце нулевых.
f4 очень далека даже от этой характеристики.Ідеальних ігр не існує.
что одобрили и поддержали рублем гривной, то и получили. Вы действительно не видите причинно-следственную связь?Васильович: ↑ 20.12.2022 18:32 P.S. Fallout 76 я успішно "закинув" - це зовсім інша гра по своїй суті (про це теж вже писав).
- В Ф4 більше злагоджених ігрових механік ніж в ф1 і ф2, навіть враховуючи примітивну діалогову систему і скіллчекінг. І перша і друга частини були максимально примітивними в плані ігрових механік - все зводилося до 10 агілки і ударах/стрільбі в очі. Розвиток вмінь був лінійним і не додавав ніяких нових механік окрім більшої шкоди/шансу на успіх.
- Знову суб'єктивне враження. Інтерфейс вписаний в світ ще з першої частини, і з першої частини вони були з додаванням мультяшно-комічних ілюстрацій.
Тільки не кажіть, що сюжет ф1 і ф2 це шедевр.
Нічого страшного в Ф76 не бачу, сайд-проєкт, котрий з кожним сезоном збагачується новим контентом, казуальний сурвайвал-шутер в світі фоллауту. Якщо вам він заважає, то не дивіться в його сторону.