Останні статті і огляди
Новини
AMD анонсувала технологію FidelityFX Super Resolution 3.1
-
erazel
Member
- Звідки: Тернопіль
Пропоную обговорити AMD анонсувала технологію FidelityFX Super Resolution 3.1
Ну тобто по суті вони нам показують яка недолуга їхня технологія FSR2.2
P.S. Нічого проти ФСР не маю.Сам з ним пройшов весь Балдурс Гейт 3. Але просто смішно виглядає, "дивіться як наша поточна реалізація лажає".
Ну тобто по суті вони нам показують яка недолуга їхня технологія FSR2.2
P.S. Нічого проти ФСР не маю.Сам з ним пройшов весь Балдурс Гейт 3. Але просто смішно виглядає, "дивіться як наша поточна реалізація лажає".
-
1nsane
Member
- Звідки: Ларнака, Кипр
>правда, не стали раскрывать, когда её смогут испытать рядовые геймеры.
Если код уже доступен, то просто идешь и меняешь библиотеку
Но по семверу переход в мажорной версии означает возможные проблемы в обратной совместимости между релизами. Осталось понять, следует ли АМД семверу или следует "маркетинговому" версионированию, когда версии ставятся от левой пятки и чтобю клиенту круче казалось.
Если код уже доступен, то просто идешь и меняешь библиотеку
Но по семверу переход в мажорной версии означает возможные проблемы в обратной совместимости между релизами. Осталось понять, следует ли АМД семверу или следует "маркетинговому" версионированию, когда версии ставятся от левой пятки и чтобю клиенту круче казалось.
-
IronWithin
Member
А мені чомусь здається що вони показують які слабкі місця усуває нова версія наглядним прикладом, а не текстовим варіантом повним наукових термінів які мало хто зрозумів би…erazel: ↑ 21.03.2024 10:29 Пропоную обговорити AMD анонсувала технологію FidelityFX Super Resolution 3.1
Ну тобто по суті вони нам показують яка недолуга їхня технологія FSR2.2
P.S. Нічого проти ФСР не маю.Сам з ним пройшов весь Балдурс Гейт 3. Але просто смішно виглядає, "дивіться як наша поточна реалізація лажає".
-
kolio
Member
- Звідки: Україна-матінко
і erazel і IronWithin праві
по факту в сухий залишок такий: 2.2 має недоліки які частково усунено в 3.1
по факту в сухий залишок такий: 2.2 має недоліки які частково усунено в 3.1
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Смішно юзати "чужу" технологію, бо "рідну" для твоєї карти не додали, і одночасно її ганити. А покращувати технологію не смішно. Як і демонструвати різницю очевидним чином.erazel: ↑ 21.03.2024 10:29 Ну тобто по суті вони нам показують яка недолуга їхня технологія FSR2.2
P.S. Нічого проти ФСР не маю.Сам з ним пройшов весь Балдурс Гейт 3. Але просто смішно виглядає, "дивіться як наша поточна реалізація лажає".
Граю в нативі, якби щось
-
Павло
Member
Не знаю про чужу чи ні но на рх 5700 включав фср і висновок тільки один! Це просто мило мильне! Добре, що гра і без нього на високих видавала спокійно 60+ фпс. Но висновок тільки один до длсс воно сильно не дотягує!Геральт: ↑ 21.03.2024 11:18Смішно юзати "чужу" технологію, бо "рідну" для твоєї карти не додали, і одночасно її ганити. А покращувати технологію не смішно. Як і демонструвати різницю очевидним чином.erazel: ↑ 21.03.2024 10:29 Ну тобто по суті вони нам показують яка недолуга їхня технологія FSR2.2
P.S. Нічого проти ФСР не маю.Сам з ним пройшов весь Балдурс Гейт 3. Але просто смішно виглядає, "дивіться як наша поточна реалізація лажає".
Граю в нативі, якби щось
-
unique-neon
Member
Я заплутався. На скрінах порівнюються мухи з котлетами скейлінг з генератором кадрів?
-
daesz
Member
Ні, FSR2.2 / FSR 3.1 = скейлинг, FSR 3.0 = фг.unique-neon: ↑ 21.03.2024 11:24 Я заплутався. На скрінах порівнюються мухи з котлетами скейлінг з генератором кадрів?
Як і в ненавідії - DLSS2.0 = скейлинг, DLSS3.0 = фг, DLSS3.5 = рейреконстракшн.
-
unique-neon
Member
daesz
Ага, дякую. Мене зпантеличила нумерація
Ну, сильний прогрес тоді
Ага, дякую. Мене зпантеличила нумерація
Ну, сильний прогрес тоді
-
erazel
Member
- Звідки: Тернопіль
Я не про те. А про те що "колись згодом в нових іграх буде нова технологія. А поки що подивіться які недоліки має те чим ви зараз користуєтесь". Тобто якби було "ось вам нова технологія котру ви можете використовувати вже і зараз" то це було б нормально, а так технологію ще не дали в масовий сегмент а поточну реалізацію вже "обкакали". Я б за таке маркетолухам вуха намяв.IronWithin: ↑ 21.03.2024 11:02 А мені чомусь здається що вони показують які слабкі місця усуває нова версія наглядним прикладом, а не текстовим варіантом повним наукових термінів які мало хто зрозумів би…
То як з еплом - на кожній презентації новинок думаєш "і як ми могли користуватися таким застарілим невдалим девайсом"
Відправлено через 2 хвилини 55 секунд:
Я сміюсь не з самої технології, а з підходу , коли нове ще не завезли в масовий сегмент, а по старому вже "проїхались катком маркетингу".Геральт: ↑ 21.03.2024 11:18 Смішно юзати "чужу" технологію, бо "рідну" для твоєї карти не додали, і одночасно її ганити. А покращувати технологію не смішно. Як і демонструвати різницю очевидним чином.
Граю в нативі, якби щось
-
taras_cs
Member
- Звідки: Варшава-Київ-Дніпро
А що вони мали сказати?erazel: ↑ 21.03.2024 11:47Я сміюсь не з самої технології, а з підходу , коли нове ще не завезли в масовий сегмент, а по старому вже "проїхались катком маркетингу".
"Ми анонсуємо новий FSR 3.1 але ми його вам не покажемо, тому що в вас докУментов нема"?
-
kalakawa
Member
Двома руками "за" розвиток в цьому напрямку
-
daesz
Member
Єдине що трохи засмучує - це що другий квартал може стати третім, а то й кінцем четвертого у амуде. Пунктуальність у них шкутильгає і я це говорю як власник і карти, і ЦП від амуде
-
taras_cs
Member
- Звідки: Варшава-Київ-Дніпро
Я теж вже 2 дні власник ЦП від АМД.daesz: ↑ 21.03.2024 12:19і я це говорю як власник і карти, і ЦП від амуде
Але тільки процесора, тому що мамка АМ5 досі не доїхала (магазин не висилає через БЖ, яких в них 30 штук, як написано на сайті)
-
kalakawa
Member
І все не відповідає дійсності. Маркетологи такого з брендингом наворотили, що на голову не налазитьdaesz: ↑ 21.03.2024 11:29Ні, FSR2.2 / FSR 3.1 = скейлинг, FSR 3.0 = фг.unique-neon: ↑ 21.03.2024 11:24 Я заплутався. На скрінах порівнюються мухи з котлетами скейлінг з генератором кадрів?
Як і в ненавідії - DLSS2.0 = скейлинг, DLSS3.0 = фг, DLSS3.5 = рейреконстракшн.
-
Scoffer
Member
А справжня наркоманія в брендуванні APU. Там без потужних медикаментів не розберешся.kalakawa: ↑ 21.03.2024 13:07Маркетологи такого з брендингом наворотили, що на голову не налазить
-
XpertVision
Member
- Звідки: Київ
Мені здалося чи на першій парі прев'ю fsr 3.1 ще більш мильный ніж 2.0?
-
Gelonyrum
Member
Є таке, зате не мерехкотить так сильно, деякі ігри просто неможливо було з фср грати через мерехтіння волосся. А так потихенько допилюють, кайф)XpertVision: ↑ 21.03.2024 14:38 Мені здалося чи на першій парі прев'ю fsr 3.1 ще більш мильный ніж 2.0?
А найбільше порадувало ось це:
Тепер власники нвідій 2000-3000 поколінь зможуть і рибку з'їсти, і кадри згенерувати)а також «відв'язує» генерацію кадрів від технології масштабування. Це, наприклад, дозволяє використовувати Intel XeSS або Nvidia DLSS разом із механізмом генерації кадрів від AMD.
-
Pride91
Member
Короче кажучи гра на моніторі, що має меншу роздільність, не так спаплюжить картинку, як масштабування тієї ж меншої роздільності на ваш монітор з вищою роздільністю. О як закрутив, переходимо на HD+ і ніякого гостінгу. Абсурдні часи потребують абсурдних ідей.
-
taras_cs
Member
- Звідки: Варшава-Київ-Дніпро
Щось ви перекрутили.Pride91: ↑ 21.03.2024 19:21 Короче кажучи гра на моніторі, що має меншу роздільність, не так спаплюжить картинку, як масштабування тієї ж меншої роздільності на ваш монітор з вищою роздільністю. О як закрутив, переходимо на HD+ і ніякого гостінгу. Абсурдні часи потребують абсурдних ідей.
Нормальний апскейл (DLSS, XeSS, FSR) не може бути гіршим за розтягування меншої роздільної здатності на більшу. Хоча, буває, що додає артефактів. А інакше - навіщо він тоді потрібний?