Останні статті і огляди
Новини
Microsoft DirectSR спростить інтеграцію поширених технологій масштабування
-
Gelonyrum
Member
Пропоную обговорити Microsoft DirectSR спростить інтеграцію поширених технологій масштабування
Кайф, от це ми чекаємо!
Модери і без того вводили моди на апскейлери доволі оперативно, а з цією фішкою можна буде грати будь-яку гру з технологією, яка тобі подобається найбільше, кайф нереальний)
Кайф, от це ми чекаємо!
Модери і без того вводили моди на апскейлери доволі оперативно, а з цією фішкою можна буде грати будь-яку гру з технологією, яка тобі подобається найбільше, кайф нереальний)
-
kalakawa
Member
Це вже краще
-
Usagi
Member
- Звідки: Дніпро
Тільки от у амуде вже є фср, який працює на любій фуллскрін апці. (вмикається через адреналін).
Не кажу що директср не потрібен. Ні, навпаки, це дуже круто але поки не зрозуміло скільки можливостей він дасть і яка буде складність використання для девів
Не кажу що директср не потрібен. Ні, навпаки, це дуже круто але поки не зрозуміло скільки можливостей він дасть і яка буде складність використання для девів
-
Gelonyrum
Member
Ви про генератор кадрів в адреналіні? Він ж дуже такий собі в порівнянні з фср генератором імплементованим нативно в гру.Usagi: ↑ 29.02.2024 13:01 Тільки от у амуде вже є фср, який працює на любій фуллскрін апці. (вмикається через адреналін).
-
agarus
Member
One ring for nvidia, one for amd, one for intel. And one ring for MS, to rule them all.
-
Vpupkin
Member
- Звідки: Dnipro
Это когда тебе незачем использовать апскейлер.Gelonyrum: ↑ 29.02.2024 12:25кайф нереальний)
-
1nsane
Member
- Звідки: Ларнака, Кипр
На бумаге выглядит слишком хорошо.
По сути все оба темпоральных апскейлера сейчас это API, и могут быть взаимозаменяемы. То есть ты можешь заменить DLSS с помощью FSR2, при этром просто транслировав API вызовы.
Я так понимаю, майки хотят сделать этот API унифицированным и частью DirectX? То есть игра будет создаваться не с вызовами DLSS или FSR2, а с вызовами DirectSR, которые дальше можно целять к любому темпоральному апйскейлеру.
Имхо это как-то уж сильно бьет по чемоданам, которые зеленые заносили за использование DLSS.
Было бы еще неплохо, если бы твики для API были выложены в более удобном конфиге. Потому что в большинстве случаев DLSS и FSR2 привинчены очень коряво, и с помощью настроек векторов и пр. можно оч сильно поднять качество.
По сути все оба темпоральных апскейлера сейчас это API, и могут быть взаимозаменяемы. То есть ты можешь заменить DLSS с помощью FSR2, при этром просто транслировав API вызовы.
Я так понимаю, майки хотят сделать этот API унифицированным и частью DirectX? То есть игра будет создаваться не с вызовами DLSS или FSR2, а с вызовами DirectSR, которые дальше можно целять к любому темпоральному апйскейлеру.
Имхо это как-то уж сильно бьет по чемоданам, которые зеленые заносили за использование DLSS.
Было бы еще неплохо, если бы твики для API были выложены в более удобном конфиге. Потому что в большинстве случаев DLSS и FSR2 привинчены очень коряво, и с помощью настроек векторов и пр. можно оч сильно поднять качество.
-
Usagi
Member
- Звідки: Дніпро
Ні. Саме фср(апскейл) про що стаття.Gelonyrum: ↑ 29.02.2024 13:07 Ви про генератор кадрів в адреналіні? Він ж дуже такий собі в порівнянні з фср генератором імплементованим нативно в гру.
-
1nsane
Member
- Звідки: Ларнака, Кипр
Так то FSR1, он же не темпоральный. В статье идет разговор про DLSS и FSR2+, которые темпоральные и требуют интеграции в движок.Usagi: ↑ 29.02.2024 13:24Ні. Саме фср(апскейл) про що стаття.Gelonyrum: ↑ 29.02.2024 13:07 Ви про генератор кадрів в адреналіні? Він ж дуже такий собі в порівнянні з фср генератором імплементованим нативно в гру.
FSR1 - это просто прикольный аскейл, который накладывается потом уже на растр. Как reshade.
-
ADv
Member
- Звідки: Одесса
Шаг правильный, если действительно будет работать так, как заявлено. Нынешний зоопарк апскейлеров - тот ещё гемор для разработчиков и лакомое поле для манагеров, заносами пытающихся застолбить технологию только для ихнего цвета видяхи.
-
Learjet
Member
- Звідки: Днепр
А як воно вмикається підкажіть будь ласка?Usagi: ↑ 29.02.2024 13:01 Тільки от у амуде вже є фср, який працює на любій фуллскрін апці. (вмикається через адреналін).
Не кажу що директср не потрібен. Ні, навпаки, це дуже круто але поки не зрозуміло скільки можливостей він дасть і яка буде складність використання для девів
-
Usagi
Member
- Звідки: Дніпро
Прям біля фреймгену галочка (гейминг-графік). Але вище правильно зауважили що це фср1, який мяко кажучи не дужеLearjet: ↑ 29.02.2024 14:10А як воно вмикається підкажіть будь ласка?Usagi: ↑ 29.02.2024 13:01 Тільки от у амуде вже є фср, який працює на любій фуллскрін апці. (вмикається через адреналін).
Не кажу що директср не потрібен. Ні, навпаки, це дуже круто але поки не зрозуміло скільки можливостей він дасть і яка буде складність використання для девів
-
Learjet
Member
- Звідки: Днепр
В мене фреймгену точно немає бо рикса580. А ще стоять дрова у minimal комплектації. Інсталюю повну, пошукаю. ДякуюUsagi: ↑ 29.02.2024 14:13Прям біля фреймгену галочка (гейминг-графік). Але вище правильно зауважили що це фср1, який мяко кажучи не дуже
-
Wonderboy
Member
Спочатку лохи купляють 27" 4к монітори "бо нема мила", потім на своїх 3060 щось починають підозрювати і з радісним вереском зустрічають апскейл і фреймген.
-
maxn
Member
- Звідки: Днепр
увидел
-
maxafon
Member
В нвідії вже давно така технологія є - https://github.com/NVIDIAGameWorks/Streamline
Streamline is an open-sourced cross-IHV solution that simplifies integration of the latest NVIDIA and other independent hardware vendors’ super resolution technologies into applications and games. This framework allows developers to easily implement one single integration and enable multiple super-resolution technologies and other graphics effects supported by the hardware vendor.
-
Nortrom
Member
В некоторых играх есть типа Иммортал\АватарВ мене фреймгену точно немає бо рикса580
-
oversteve
Member
- Звідки: Ukraine
а вам в голову не приходило, що "лохи" 27" 4к монітори купують не тільки для ігорєй?Wonderboy: ↑ 29.02.2024 14:19 Спочатку лохи купляють 27" 4к монітори "бо нема мила", потім на своїх 3060 щось починають підозрювати і з радісним вереском зустрічають апскейл і фреймген.
-
Wonderboy
Member
Ні, не приходило, бо чомусь вас усього такого програміста новина привабила. Як і мене. Але мене чисто поглузувати, а вас чомусь заїлоoversteve: ↑ 29.02.2024 14:39а вам в голову не приходило, що "лохи" 27" 4к монітори купують не тільки для ігорєй?