Останні статті і огляди
Новини
Розетка и гарантия (старая песня про то, как розетка уклоняется от исполнения обязательств). Нужен совет
-
Prokofev
Junior
Добрый вечер, подскажите пожалуйста, забрал видеокарту с магазина Розетки, фискальный чек выдали, а вот гарантийного талона нет. Сказали что гарантия по чеку, так ли это ?
А , в приложении написано "что на данный товар гарантийный талон отсутствует" . Странно.
Написал в поддержку, жду ответа
А , в приложении написано "что на данный товар гарантийный талон отсутствует" . Странно.
Написал в поддержку, жду ответа
-
Shpoker
Member
- Звідки: Киев
Prokofev
розетка давно по чеку гарантию даёт, только чек лучше сразу копию сними, а то через пол года он в тыкву превратится))
розетка давно по чеку гарантию даёт, только чек лучше сразу копию сними, а то через пол года он в тыкву превратится))
-
OverPow
Member
- Звідки: Киев
2024 год. По гарантию можно через приложение обратиться. Аж целых 5 кнопок нажатьProkofev: ↑ 19.02.2024 18:13 Добрый вечер, подскажите пожалуйста, забрал видеокарту с магазина Розетки, фискальный чек выдали, а вот гарантийного талона нет. Сказали что гарантия по чеку, так ли это ?
А , в приложении написано "что на данный товар гарантийный талон отсутствует" . Странно.
Написал в поддержку, жду ответа
-
ramm
Member
Щоб не створювати окрему тему, запитаю тут:
Ситуація така - пів року тому купив монітор в магазині Comfy, 09.02 він почав глючити, а саме почало самовільно вмикатися меню монітора, наче кнопки залипають. 12.02 монітор був доставлений в сервіс центр, де його маринували до 24.02, щоб з радістю повідомити про відсутність будь-яких поломок, хоча при прийомі персонал магазину на власні очі побачив некоректну роботу. Менеджер, котра приймала монітор в магазині, попросила моє відео некоректної роботи монітору, що б переслати в сц. Та оскільки монітор повернули в суботу, сц не працює і я маю велику підозру, що монітор ніхто не оглядав і просто дотягнули 14 днів, скинувши всю відповідальність на персонал магазину, і ніякі відео/фото докази не будуть достатнім доказом для сц. Відсилати монітор на ремонт після кожної відмови я не збираюсь, це як доводити що ти не верблюд. Тому запитання наступне:
Хтось мав досвід спілкування з ДПСС (Держпродспоживслужба), чи вона взагалі працює? Є якісь впливові важелі для подібної ситуації?
Ситуація така - пів року тому купив монітор в магазині Comfy, 09.02 він почав глючити, а саме почало самовільно вмикатися меню монітора, наче кнопки залипають. 12.02 монітор був доставлений в сервіс центр, де його маринували до 24.02, щоб з радістю повідомити про відсутність будь-яких поломок, хоча при прийомі персонал магазину на власні очі побачив некоректну роботу. Менеджер, котра приймала монітор в магазині, попросила моє відео некоректної роботи монітору, що б переслати в сц. Та оскільки монітор повернули в суботу, сц не працює і я маю велику підозру, що монітор ніхто не оглядав і просто дотягнули 14 днів, скинувши всю відповідальність на персонал магазину, і ніякі відео/фото докази не будуть достатнім доказом для сц. Відсилати монітор на ремонт після кожної відмови я не збираюсь, це як доводити що ти не верблюд. Тому запитання наступне:
Хтось мав досвід спілкування з ДПСС (Держпродспоживслужба), чи вона взагалі працює? Є якісь впливові важелі для подібної ситуації?
-
Shpoker
Member
- Звідки: Киев
ramm
У меня чуйка что его втихаря отремонтировать могли, проверяй на следы вскрытия корпуса сразу
У меня чуйка что его втихаря отремонтировать могли, проверяй на следы вскрытия корпуса сразу
-
masikpasik
Member
ramm
спож служба пише відписки, що зараз через заборону перевірок вони ні чого не можут зробити, звертайтесь до суду
спож служба пише відписки, що зараз через заборону перевірок вони ні чого не можут зробити, звертайтесь до суду
-
Mainkoon
Member
- Звідки: ми з України
ramm
Навіщо? Треба перевіряти монітор на предмет глюків на видачі.Відсилати монітор на ремонт після кожної відмови я не збираюсь
-
Евгений King
Member
- Звідки: Казна-де
Забирайте/перевіряйте, або якщо можливо перевіряйте на пошті.ramm: ↑ 24.02.2024 17:31 Ситуація така
У разі якщо нічого не робили - знову шліть на сервіс.
Після третьої поїздки на сервіс зазвичай вони просто повернуть кошти, аби далі не затягувати проблему котра може перейти вже до суду.
PS: не полініться якщо буде необхідність другий раз тягти на сервіс, здавати його в той же магазин, тому самому менеджеру, що і раніше, і ВИМАГАТИ від нього РІВНОЦІННУ заміну на термін відсутності вашого девайсу. Будуть бігати як вжарені і все одразу запрацює, бо сервісу прилетить від манагерів привіт.
-
yupi
Member
ramm
Если монитор приезжает на точку выдачи, то там его прийти осмотреть. Если дефект остался, то опять отправлять назад с письменным подтверждением и так 3 раза по кругу а потом либо жалуемся в озпп либо сразу в точке выдачи об этом говорим, можно ещё позвонить на горячую линию к ним.
Если монитор приезжает на точку выдачи, то там его прийти осмотреть. Если дефект остался, то опять отправлять назад с письменным подтверждением и так 3 раза по кругу а потом либо жалуемся в озпп либо сразу в точке выдачи об этом говорим, можно ещё позвонить на горячую линию к ним.
-
Евгений King
Member
- Звідки: Казна-де
Тільки найкращий варіант завжди спокійно, дотошно і наполегливо описувати проблему, неадекватне звернення буде розглядатись так же неадекватно.
-
ramm
Member
Монітор поїхав назад до сц, моєї присутності не знадобилося. Менеджер на прийомці - відповідальна і адекватна людина, а от сц схоже навіть не оглядало монітор. Єдине, що дратує, це відсутність монітора вже третій тиждень (заміну видали, але там тільки вга роз'єм).
-
shnok
Member
Таке запитання: А як йдуть справи з гарантійним випадком, коли не я є першим покупцем? тобто я купив товар з рук, з гарантійним талоном, колись читав що потрібна згода першого покупця, тощо. Немає ніяких підводних каменів? якщо що цікавить ситуація не тільки з розеткою, а взагалі.
-
Stiff
Member
300 лет назад, когда у меня была gtx770 4gb, и у нее начались бсоды (я думал проц отваливается) я отправил без проблем без ничего, чисто с гарантийкой на имя первого покупателя. Не знаю че они делали, карта вернулась из сервиса, проблема не вернулась, я пол годика на ней еще посидел и так и продалshnok: ↑ 21.03.2024 19:58 Таке запитання: А як йдуть справи з гарантійним випадком, коли не я є першим покупцем? тобто я купив товар з рук, з гарантійним талоном, колись читав що потрібна згода першого покупця, тощо. Немає ніяких підводних каменів? якщо що цікавить ситуація не тільки з розеткою, а взагалі.
-
Soto
Member
- Звідки: Украина
Если это не автомат калашникова, то паспорт предъявлять магазину не надоshnok: ↑ 21.03.2024 19:58 Таке запитання: А як йдуть справи з гарантійним випадком, коли не я є першим покупцем?
Откуда им знать кто там у неё был первым?
Брал диск, HDD, не запустился, вернул на следующий день, и ещё через день получил новый. Никаких лишних вопросов, телефонных звонков и прочего - в центр выдачи принёс, талон гарантийный показал (чек), получил талон о том что они приняли товар (пришлось им о нём напомнить), пришёл на следующий день и забрал новый.
-
n+gibat[]r
Member
Сдал на днях в Розетку монитор Samsung G70B в ремонт, накрылся спустя 2 месяца после покупки (пол-экрана черные пол-экрана белые и полосы разноцветные постепенно проявляются), забрали и сказали что мол поремонтируют скорее всего, но меня больше интересует возврат денег, ибо я прекрасно знаю как сейчас ремонтники работают из-за войны там одни криворукие работают, (ремонтировал в прошлом году ноут и телефон сгоревшие от скачков напряжения, долго не могли починить даже за деньги в официальном сервисе), по монитору и до поломки была проблема что он не выходил сам из режима ожидания при включении ПК, приходилось вручную включать (эта проблема не только у меня), как думаете будет ли это достаточная причина снова отказаться от отремонтированного монитора и потребовать вернуть деньги в связи с неустранимой проблемой? (если таки решат ремонтировать с помощью паяльника и чьей-то матери а не вернуть деньги на карту сразу)
-
l-m
Member
Ця проблема тільки з Нвідієї, з АМД/Інтелом її немає. І не тільки з Сасмунгами, ще з АОС тощо. Коротше, з таким успіхом можна й відеокарту спробувати повернутиn+gibat[]r: ↑ 07.05.2024 22:13 по монитору и до поломки была проблема что он не выходил сам из режима ожидания при включении ПК, приходилось вручную включать (эта проблема не только у меня), как думаете будет ли это достаточная причина снова отказаться от отремонтированного монитора и потребовать вернуть деньги в связи с неустранимой проблемой?
Відправлено через 25 хвилин 58 секунд:
А, згадав ще — через HDMI може прокидатись, спробуйте.
-
ramm
Member
Мені тричі ремонтували монітор, перший раз описаний на цій сторінці, другий раз "ремонт" був кращим - монітор прожив два тижні, після чого поїхав в сц на місяць і тепер він наче працює. Щоб повернути гроші, потрібно щоб сц видав висновок - "ремонту не підлягає", але з ним будуть тягнути до останнього, як з термінами, так і з ремонтом - просто повертати неробочий товар назад, щоб знову відправити його в сц. По термінах - зараз дуже зручне формулювання - 14(30) днів з моменту скасування військового стану, тобто запитуйте у ГШ коли ваш монік відремонтують. Єдиний дієвий спосіб впливу - кожен день "штурмувати" саппорт, якщо все дуже погано пишіть на хотлайні, соцмережах відгуки про магазин і свою проблему. Є підозра, що сц - це мті сервіс, вони і до 22го року такими були, війна лише відмазка.n+gibat[]r: ↑ 07.05.2024 22:13 как думаете будет ли это достаточная причина снова отказаться от отремонтированного монитора и потребовать вернуть деньги в связи с неустранимой проблемой?
-
n+gibat[]r
Member
Дякую, i через DP i через HDMI так.l-m: ↑ 08.05.2024 06:28 Ця проблема тільки з Нвідієї, з АМД/Інтелом її немає. І не тільки з Сасмунгами, ще з АОС тощо. Коротше, з таким успіхом можна й відеокарту спробувати повернути
Відправлено через 25 хвилин 58 секунд:
А, згадав ще — через HDMI може прокидатись, спробуйте.
Отправлено спустя 1 минуту 15 секунд:
Так, в чеку також написали менi 14 днiв з уточненням що до 28 днiв можуть затримати i мовляв у вiйськовий час можна ще й довше затримку.ramm: ↑ 08.05.2024 07:17Мені тричі ремонтували монітор, перший раз описаний на цій сторінці, другий раз "ремонт" був кращим - монітор прожив два тижні, після чого поїхав в сц на місяць і тепер він наче працює. Щоб повернути гроші, потрібно щоб сц видав висновок - "ремонту не підлягає", але з ним будуть тягнути до останнього, як з термінами, так і з ремонтом - просто повертати неробочий товар назад, щоб знову відправити його в сц. По термінах - зараз дуже зручне формулювання - 14(30) днів з моменту скасування військового стану, тобто запитуйте у ГШ коли ваш монік відремонтують. Єдиний дієвий спосіб впливу - кожен день "штурмувати" саппорт, якщо все дуже погано пишіть на хотлайні, соцмережах відгуки про магазин і свою проблему. Є підозра, що сц - це мті сервіс, вони і до 22го року такими були, війна лише відмазка.n+gibat[]r: ↑ 07.05.2024 22:13 как думаете будет ли это достаточная причина снова отказаться от отремонтированного монитора и потребовать вернуть деньги в связи с неустранимой проблемой?
Буду значить з ними воювати, бо відремонтований (відновлений) мотлох мати замість нової речі якось не дуже хочеться, особливо враховуючи, що деталь можуть поміняти на таку ж браковану плюс майстри зараз один "краще" іншого, і через війну і взагалі.
-
Engineer_1988
Member
Розетка про це каже, коли оформлювали монік його в СЦ мабуть і пишуть на бумажці що йому на руки видали.ramm: ↑ 08.05.2024 07:17 По термінах - зараз дуже зручне формулювання - 14(30) днів з моменту скасування військового стану, тобто запитуйте у ГШ коли ваш монік відремонтують.
це спосіб не дієвий і нема смислу, він раніше 18-24 днів товар з СЦ не отримає.ramm: ↑ 08.05.2024 07:17 Єдиний дієвий спосіб впливу - кожен день "штурмувати" саппорт
щось Остапа понесло... Товар прийнято по гарантії, очікуйте.....йому не відмовили. Товар був у користуванні - лише через СЦ.ramm: ↑ 08.05.2024 07:17 якщо все дуже погано пишіть на хотлайні, соцмережах відгуки про магазин і свою проблему.
...я 2 рази за 2 місяці з грудня 2023 по січень 2024 здавав по гарантії мишку), і термін очікування становить не менше 20 днів 100%...
Тут потрібно іншого боятися, що його товар можуть відремонтувати з ЗЧ, що були у вжитку.. У мене саме так двічі було...На 3 раз коли знову приїхали не мої частини корпусу мишки - Розетка повернула кошти .
перед цим прочитайте про Дон Кіхота Ламанцького . Бойові дії починати, коли протермінують термін зазначений Вам. В любому випадку все закінчиться або заміною на новий такий або повернення коштів, а чекати треба, Ви не один.. Більше скажу, Ваш товар в СЦ буде їхати не менше 7 днів)))))...n+gibat[]r: ↑ 08.05.2024 19:29 Буду значить з ними воювати,
А Вас не повинно турбувати, відремонтували/замінили - які питання? Ви в середину не полізете, бо автоматично забудете за гарантію.n+gibat[]r: ↑ 08.05.2024 19:29 бо відремонтований (відновлений) мотлох мати замість нової речі якось не дуже хочеться, особливо враховуючи, що деталь можуть поміняти на таку ж браковану плюс майстри зараз один "краще" іншого, і через війну і взагалі.
Це як обслуговування нового авто по гарантії, Ви ж не знаєте Вам поміняли той фільтр повітряний чи залишили щоб бігав далі, а по рахунку Ви платите...
Взагалі на Розетці такі речі не потрібно купувати, знаючи як вона працює у гарант. випадках...
-
n+gibat[]r
Member
Розетка зазвичай нормально повертала кошти, колись бракований SAMSUNG S7 брав який карти пам'яті не бачив, так повернули відразу гроші, i купив iнший одразу але в офiцiйному магазинi Samsung, і недавно в 2022 році ще так бракований HDD зовнiшнiй взяв який з 2тб ємності записував тільки 1тб а потім зависав намертво, теж за пару днів поміняли.Engineer_1988: ↑ 08.05.2024 19:41 А Вас не повинно турбувати, відремонтували/замінили - які питання? Ви в середину не полізете, бо автоматично забудете за гарантію.
Це як обслуговування нового авто по гарантії, Ви ж не знаєте Вам поміняли той фільтр повітряний чи залишили щоб бігав далі, а по рахунку Ви платите...
Взагалі на Розетці такі речі не потрібно купувати, знаючи як вона працює у гарант. випадках...
Але це все були товари повернуті в 14-денний термін, а ось монітор здох на 2 місяці і тому тут уже починаються танці з бубном.
Та й інші магазини зараз не кращі, особливо невеликі всіма силами ухиляються від повернення товару, бо їм цей мотлох потім дівати кудись треба неліквідний, простiше покупця "кинути".