Огляд та тестування референсної відеокарти AMD Radeon RX 7900 XT. На що здатна топова карта рік по тому?

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

temporar: 30.11.2023 09:27
kairo: 29.11.2023 22:06 Відправлено через 12 хвилин 40 секунд:
"да я в алан вэйк играл, я фср юзал, там иначе не работало в принципе оно."
Лол, тоді навіщо ви FSR в Alan Wake 2 вмикали? :lol: І що значить "иначе не работало в принципе оно"? 3080 нормально тягне АВ2 без DLSS/FSR. Щось не сходиться.
Ну братан, я на рх сижу, или чтоб мои выводы были релевантные мне надо держать ртх карту под боком? Я понимаю, что если денег дофига, то можно и так, лично я у кореша ртх смотрел. Наверное это уже не подходит значит, надо самому купить, да? Ну это смешно, эту дрисню не замечать или оправдывать. АПСКЕЙЛЕР БЛ
Отправлено спустя 2 минуты 14 секунд:
Я думаю у меня, к слову, на 10гб 3080 были бы проблемы в алан вэйке )))
"лично я у кореша ртх смотрел"
Друг кума брата сестри сказав, що там мило)))
temporar
Member
Аватар користувача

Повідомлення

kairo: 30.11.2023 13:01
temporar: 30.11.2023 09:27
Ну братан, я на рх сижу, или чтоб мои выводы были релевантные мне надо держать ртх карту под боком? Я понимаю, что если денег дофига, то можно и так, лично я у кореша ртх смотрел. Наверное это уже не подходит значит, надо самому купить, да? Ну это смешно, эту дрисню не замечать или оправдывать. АПСКЕЙЛЕР БЛ
Отправлено спустя 2 минуты 14 секунд:
Я думаю у меня, к слову, на 10гб 3080 были бы проблемы в алан вэйке )))
"лично я у кореша ртх смотрел"
Друг кума брата сестри сказав, що там мило)))
Ты читать не умеешь? Мне никто не сказал, я сам видел, но железо не моё было. Или в вашей секте такое «не считается?»
vmsolver
Member

Повідомлення

alexeygalas: 30.11.2023 09:31 Якби усі геймстудії юзали промені з DX 12.1 DXR - на всіх би робило більш менш однаково. Але юзають в більшості код, який готує обчислення під SDK Nvidia. А з такими обчисленнями AMD карти гірше працюють.
Так все геймстудии и используют DX12 DXR. Это железо АМД имеет низкую производительность, никакими АПИ это невозможно компенсировать. Если Nvidia каждое поколение практически удваивает производительность в трассировке, то у АМД прогресс сильно слабее, в этом причина, а не в глобальных заговорах, мифическом SDK и тому подобном. Собственно, объяснять и показывать разработчикам как добиться высокой производительности на своём железе должна каждая компания, АМД это тоже касается.

В DX12 ничего от Nvidia нет, это просто абстрактный АПИ, способ взаимодействия, драйвера видеокарты должны перевести всё в удобный вид для GPU, чтобы его производительность была максимальной.

Поэтому, если АМД в том или ином виде не имеет хорошо проработанной поддержки трассировки на всех уровнях, то Nvidia тут не причём, это проблема АМД и АМД надо шевелиться, как в железе так и в софте.
Востаннє редагувалось 30.11.2023 14:13 користувачем vmsolver, всього редагувалось 1 раз.
Nouriel
Member
Аватар користувача
Звідки: Вараш

Повідомлення

Enjthesilence
перевстановляв драйвери те саме, і чому я маю вимикати апаратне прискорення у браузері якшо божественні дрова хуанга мають працювати
l-m
Member

Повідомлення

Vpupkin: 29.11.2023 21:12 Мелкие элементы одежды, пуговицы и складки едва видны без лучей.
спойлер
Зображення Зображення
Має бути соромно такі жахи в приклад наводити, адже в реальності світло робить не 1-2 відбиття від поверхонь, а мільйони до повного затухання. Тому таких чорних дірок, заміть невеликого м'якого затемнення, в реалі не буває. Та, враховуючи розміри приміщеня та інтенсивність світла, відсутність їх в першому випадку ближче до правди.
Через 10 років випустять ремастер де буде рахуватись під сотню відбиттів, а не 1-2 як зараз, та ти будеш гнобити те, що ставиш зараз у приклад :gigi:
Як це вже відбулось пару разів в СР2077, де кожного разу виявляється, що то не ті промені були (та досі не ті, до речі).

Це стосується практично всіх приведених скриншотів з приміщень.

Еслі шо, я колись займався студійною фотозйомкою, та знаю скільки та як треба виставляти світла, як воно буде виглядати тощо
Nouriel
Member
Аватар користувача
Звідки: Вараш

Повідомлення

vmsolver: 30.11.2023 14:11удваивает производительность в трассировке, то у АМД прогресс сильно слабее
це виходить всі тести де 7000 серія буває рівною 4000 в трасуванні фейк?
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vmsolver: 30.11.2023 14:11
alexeygalas: 30.11.2023 09:31 Якби усі геймстудії юзали промені з DX 12.1 DXR - на всіх би робило більш менш однаково. Але юзають в більшості код, який готує обчислення під SDK Nvidia. А з такими обчисленнями AMD карти гірше працюють.
Так все геймстудии и используют DX12 DXR. Это железо АМД имеет низкую производительность, никакими АПИ это невозможно компенсировать. Если Nvidia каждое поколение практически удваивает производительность в трассировке, то у АМД прогресс сильно слабее, в этом причина, а не в глобальных заговорах, мифическом SDK и тому подобном. Собственно, объяснять и показывать разработчикам как добиться высокой производительности на своём железе должна каждая компания, АМД это тоже касается.

В DX12 ничего от Nvidia нет, это просто абстрактный АПИ, способ взаимодействия, драйвера видеокарты должны перевести всё в удобный вид для GPU, чтобы его производительность была максимальной.

Поэтому, если АМД в том или ином виде не имеет хорошо проработанной поддержки трассировки на всех уровнях, то Nvidia тут не причём, это проблема АМД и АМД надо шевелиться, как в железе так и в софте.
І яким чином РТ продуктивність амуде/ненавідії в умовних джедай сурвайвор/хоґвартс виходить рівним?
Prescott
Member
Аватар користувача
Звідки: Dnipro

Повідомлення

daesz: 30.11.2023 14:31І яким чином РТ продуктивність амуде/ненавідії в умовних джедай сурвайвор/хоґвартс виходить рівним?
Меньшая глубина внедрения ртх, там где он "частичный" и производительность +- равна и не такая просадка в целом при ВКЛ.
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Prescott: 30.11.2023 14:43
daesz: 30.11.2023 14:31І яким чином РТ продуктивність амуде/ненавідії в умовних джедай сурвайвор/хоґвартс виходить рівним?
Меньшая глубина внедрения ртх, там где он "частичный" и производительность +- равна и не такая просадка в целом при ВКЛ.
:up:
Я не дуже великий поціновувач максимально чітких тіней, але зміна освітлення темних участків з РТ он - то реально класна штука, робить зображення більш насиченим і динамічним (в плані динаміки кольорів). Та й в деяких іграх (наприклад кп77) - тіні настільки "всраті", що вони чи так, чи так виглядають не природньо (особливо подобається коли щось в коді гри підтупить в результаті чого тінь скомкана і падає тільки на чверть лиця) :D
Глянув на порівняння сурвайвора з/без РТ і воно дійсно симпатично :)
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Prescott: 30.11.2023 14:43 Меньшая глубина внедрения ртх, там где он "частичный" и производительность +- равна и не такая просадка в целом при ВКЛ.
Так він всюди частковий. Мабуть малось на увазі "більш частковий" :)
Melofon
Member
Аватар користувача
Звідки: Николаев

Повідомлення

daesz: 30.11.2023 14:31
vmsolver: 30.11.2023 14:11

Так все геймстудии и используют DX12 DXR. Это железо АМД имеет низкую производительность, никакими АПИ это невозможно компенсировать. Если Nvidia каждое поколение практически удваивает производительность в трассировке, то у АМД прогресс сильно слабее, в этом причина, а не в глобальных заговорах, мифическом SDK и тому подобном. Собственно, объяснять и показывать разработчикам как добиться высокой производительности на своём железе должна каждая компания, АМД это тоже касается.

В DX12 ничего от Nvidia нет, это просто абстрактный АПИ, способ взаимодействия, драйвера видеокарты должны перевести всё в удобный вид для GPU, чтобы его производительность была максимальной.

Поэтому, если АМД в том или ином виде не имеет хорошо проработанной поддержки трассировки на всех уровнях, то Nvidia тут не причём, это проблема АМД и АМД надо шевелиться, как в железе так и в софте.
І яким чином РТ продуктивність амуде/ненавідії в умовних джедай сурвайвор/хоґвартс виходить рівним?
Там на столько мало того РТ что достаточно производительности более слабых РТ ядер АМД и дальше всё упирается в производительность растеризации или в проц, было бы там больше трассировки то инвидия бы показала бы лучшие результаты и это видно по другим проектам.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Nouriel: 30.11.2023 14:13 Enjthesilence
перевстановляв драйвери те саме, і чому я маю вимикати апаратне прискорення у браузері якшо божественні дрова хуанга мають працювати
Я так само вимкнув апаратне прискорення у Хромі через чорні артефакти. При цьому, що Опера, що Едж таких проблем не мають, що говорить про те, що це косяк саме даного браузера.
vmsolver
Member

Повідомлення

Собственно, на все вопросы уже ответили :beer:
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

l-m: 30.11.2023 14:15
Vpupkin: 29.11.2023 21:12 Мелкие элементы одежды, пуговицы и складки едва видны без лучей.
спойлер
Зображення Зображення
Має бути соромно такі жахи в приклад наводити, адже в реальності світло робить не 1-2 відбиття від поверхонь, а мільйони до повного затухання. Тому таких чорних дірок, заміть невеликого м'якого затемнення, в реалі не буває. Та, враховуючи розміри приміщеня та інтенсивність світла, відсутність їх в першому випадку ближче до правди.
Через 10 років випустять ремастер де буде рахуватись під сотню відбиттів, а не 1-2 як зараз, та ти будеш гнобити те, що ставиш зараз у приклад :gigi:
Як це вже відбулось пару разів в СР2077, де кожного разу виявляється, що то не ті промені були (та досі не ті, до речі).

Це стосується практично всіх приведених скриншотів з приміщень.

Еслі шо, я колись займався студійною фотозйомкою, та знаю скільки та як треба виставляти світла, як воно буде виглядати тощо
Так це нормально, графіка в іграх прогресує. Те що зараз реалізовано за допомогою променів, через умовних п'ять років буде виглядати примітивним. Так само, як проривною графікою Crysis зараз нікого не здивуєш. І так само графон Кіберпанку через умовних п'ять років буде виглядати застарівшим. Але це не відміняє того факту, що використання Рейтрейсингу робить картинку більш реалістичною прямо зараз. В якихось іграх він краще реалізований, в якихось гірше, так завжди було, але це прогрес і рух в сторону вищого реалізму графіки в іграх.

На рахунок АМД, пора вже їм напрягти булки і видати конкурентні рішення в плані РТ. Хто б що на форумах не писав, за рейтрейсингом майбутнє, а нам як покупцям треба конкуренція серед виробників, як в старі добрі часи, а не домінування одної Нвідії.
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

kairo: 30.11.2023 15:50 Я так само вимкнув апаратне прискорення у Хромі через чорні артефакти. При цьому, що Опера, що Едж таких проблем не мають, що говорить про те, що це косяк саме даного браузера.
Якщо мова про чорну "шахматку", яка зазвичай з'являється в районі курсору після клацання лінків/кнопок і тд в інтерфейсі хрому - то це косяк саме драйвера нвідії.
В мене він появився на 2070 десь в середині літа, спочатку думав мб відвалились чіпи пам'яті або гпу, поставив 1660с - те ж саме. Після довгих пошуків в інтернеті - знайшов тему на реддіті з описом, в тій же темі писали, що на більш давніх дровах проблема зникає.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

daesz: 30.11.2023 16:05
kairo: 30.11.2023 15:50 Я так само вимкнув апаратне прискорення у Хромі через чорні артефакти. При цьому, що Опера, що Едж таких проблем не мають, що говорить про те, що це косяк саме даного браузера.
Якщо мова про чорну "шахматку", яка зазвичай з'являється в районі курсору після клацання лінків/кнопок і тд в інтерфейсі хрому - то це косяк саме драйвера нвідії.
В мене він появився на 2070 десь в середині літа, спочатку думав мб відвалились чіпи пам'яті або гпу, поставив 1660с - те ж саме. Після довгих пошуків в інтернеті - знайшов тему на реддіті з описом, в тій же темі писали, що на більш давніх дровах проблема зникає.
Чому тоді проблема лише в Хромі?
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

kairo: 30.11.2023 16:14
daesz: 30.11.2023 16:05
Якщо мова про чорну "шахматку", яка зазвичай з'являється в районі курсору після клацання лінків/кнопок і тд в інтерфейсі хрому - то це косяк саме драйвера нвідії.
В мене він появився на 2070 десь в середині літа, спочатку думав мб відвалились чіпи пам'яті або гпу, поставив 1660с - те ж саме. Після довгих пошуків в інтернеті - знайшов тему на реддіті з описом, в тій же темі писали, що на більш давніх дровах проблема зникає.
Чому тоді проблема лише в Хромі?
Мені то звідкіля знати, але якби проблема була із хромом - то вона й на амуде була б. Та й думається мені, що всі браузери не працюють на одному й тому ж рушії :dontknow:
Vpupkin
Member
Звідки: Dnipro

Повідомлення

l-m
Я играл с HDR и на скриншотах сломан цвет и яркость, не стоит по ним оценивать интенсивность освещения и теней.
skrewdriver111
Member

Повідомлення

ZSX: 27.11.2023 22:00 _Andrik_
daesz
А як у вас з "чорними екранами" справи?
В мене 7900 ХТХ. І в мене драйвер зависає майже щодня. Перевстановив Windows (10) - те ж саме. Спочатку зависає, потім екран вимикається...
в мене 7900хтх, купив її в серпні, ні разу не було траблів з драйверами
ZSX
Member

Повідомлення

skrewdriver111
Вам пощастило. :beer: Тримайте пальці схрещеними.
Відповісти