не треба таке робити. 25 кмч це відносно безпечно. 40 кмч тут в темі іздять пару шосерів по рівному і я з горкиPiter Cantrope: ↑ 16.10.2023 21:06Хоча він сказав, що їх легко обдурити, переставивши магнітик.
Останні статті і огляди
Новини
Вело овери?
-
Hotspur
Member
-
Filabatya
Member
- Звідки: Івано-Франківськ
Piter Cantrope
при збільшенні макс швикості ви крім того що швидще будете зношувати ланс і касету(передачі) суттєво втратите в пробізі на один заряд акума, тому як вже берете беріть максимальний акум
при збільшенні макс швикості ви крім того що швидще будете зношувати ланс і касету(передачі) суттєво втратите в пробізі на один заряд акума, тому як вже берете беріть максимальний акум
-
Hotspur
Member
а ще покришки ротора і колодкиFilabatya: ↑ 17.10.2023 00:13при збільшенні макс швикості ви крім того що швидще будете зношувати ланс і касету(передачі)
-
Piter Cantrope
Member
- Звідки: Калуш
Та який сенс брати ровер 24 кг якщо після 25 км/год всі ті кілограми треба буде дурно штовхати.
Тоді я б вже брав звичайний. Та й у мене є звичайні, аж два, щоб по місту під'їхати швиденько і машину не витягувати.
Хочу щось цікаве.
Тоді я б вже брав звичайний. Та й у мене є звичайні, аж два, щоб по місту під'їхати швиденько і машину не витягувати.
Хочу щось цікаве.
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
Piter Cantrope
Бери мотоцикл.
Чи шоссер. Чи для адреналій фікс без додаткових гальм.
Бо їзда на 25 кг вєліку це брєд, то лише з гори на ньому скакати, а от задоволення від самої їзди по рівному - нуль.
Бери мотоцикл.
Чи шоссер. Чи для адреналій фікс без додаткових гальм.
Бо їзда на 25 кг вєліку це брєд, то лише з гори на ньому скакати, а от задоволення від самої їзди по рівному - нуль.
-
Piter Cantrope
Member
- Звідки: Калуш
В брата була колись "ямаха" R1. Він мене підштовхнув, я взяв "кавасакі" ER-6N. Але майже одразу продав, і добре зробив. То не моє. Якщо візьму знову мотик, то шанси дожити до 30 добряче так зменшуються.
Та й не подобається мені бензиновий транспорт. Вихлопи, масла і то все. Наступну машину хочу електричну.
Я живу не в такому місці де на якомусь шосері можна багато куди поїхати. Треба щось більш універсальне. Щоб селами можна було проїхатись, і на річку, і через ліс проїхати, і в якісь цікаві місця щоб фото зробити. А в неділю зранку сісти собі, і на повному заряді їхати на швидкості 30-35-40 до брата в гості. Так набагато цікавіше, ніж машиною.
Я можу взяти і звичайний ровер, і так просто собі їхати, я в добрій формі. Але хочу елекричне, щоб мене трохи везло)
Та й не подобається мені бензиновий транспорт. Вихлопи, масла і то все. Наступну машину хочу електричну.
Я живу не в такому місці де на якомусь шосері можна багато куди поїхати. Треба щось більш універсальне. Щоб селами можна було проїхатись, і на річку, і через ліс проїхати, і в якісь цікаві місця щоб фото зробити. А в неділю зранку сісти собі, і на повному заряді їхати на швидкості 30-35-40 до брата в гості. Так набагато цікавіше, ніж машиною.
Я можу взяти і звичайний ровер, і так просто собі їхати, я в добрій формі. Але хочу елекричне, щоб мене трохи везло)
-
Hotspur
Member
бери отой хайбайк і не видумуй. норм вел. вилку купиш потім і гальма і будеш їздити.Piter Cantrope: ↑ 17.10.2023 13:29Але хочу елекричне, щоб мене трохи везло)
-
odessitmws
Member
- Звідки: Воля або смерть🇺🇦
Не знаю как 25 но с 17 все ок, по ровняку катится так же, ну разгон и в горку так себе, но это моторчик перекрывает с большим запасомdead_rat: ↑ 17.10.2023 12:15їзда на 25 кг вєліку це брєд
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
Дядьку, ви можете мені не впарювати.odessitmws: ↑ 17.10.2023 15:14Не знаю как 25 но с 17 все ок, по ровняку катится так же, ну разгон и в горку так себе, но это моторчик перекрывает с большим запасомdead_rat: ↑ 17.10.2023 12:15їзда на 25 кг вєліку це брєд
Звичайно, якщо все життя лише на такому корчові катали, то нема з чим порівняти.
Я місяць тому вже покатався на шоссері з торбами. Як раз десь 17-19 кіло завантажений. На ньому неможливо навіть з правильною технікою вкручувати стоячи. Тільки як мішка у цирку переступати з педалі на педаль.
-
Mike88
Member
- Звідки: Dnipro
Вело овери, є контакти тямущих механіків з Дніпра? треба зробити ТО і консервацію
-
Piter Cantrope
Member
- Звідки: Калуш
Вага вашого ровера 17? А що за ровер, що там електричне і скільки самі електричні компоненти важать?odessitmws: ↑ 17.10.2023 15:14 Не знаю как 25 но с 17 все ок
-
odessitmws
Member
- Звідки: Воля або смерть🇺🇦
Piter Cantrope
ну батарейка 2кг мотор 3 с хвостиком и алюминиевая рама на сингле 11 (просто подбираются звезды под оптимальную скорость в зависимости от стиля катания) в итоге передачи просто не нужны, ибо вкачать все силы мускульные можно на этой оптимальной передаче, а крайние режимы помогает закрыть мотор
на самом деле на карбоновой раме+руль+вилка+подседел+седло+ мотор на 250который сильно легче можно вообще пушинку сделать с мотором поменьше
ну батарейка 2кг мотор 3 с хвостиком и алюминиевая рама на сингле 11 (просто подбираются звезды под оптимальную скорость в зависимости от стиля катания) в итоге передачи просто не нужны, ибо вкачать все силы мускульные можно на этой оптимальной передаче, а крайние режимы помогает закрыть мотор
на самом деле на карбоновой раме+руль+вилка+подседел+седло+ мотор на 250который сильно легче можно вообще пушинку сделать с мотором поменьше
-
suhigor
Member
- Звідки: Днепр
Денис в blackbike, всё там делаю, классный мастерMike88: ↑ 17.10.2023 15:20 Вело овери, є контакти тямущих механіків з Дніпра? треба зробити ТО і консервацію
-
Piter Cantrope
Member
- Звідки: Калуш
Був я в цьому магазині сьогодні. Перше загальне враження - вага тих електророверів така, що треба 3 рази подумати чи варта та батарея 500-600Вт год того, щоб тягати за собою ровер 23-25 кг. Якщо не знімати ліміт 25 км/год, то молодій здоровій людині отак щоб просто кататись сенсу не бачу. Це хіба старшій людині, або якщо є обмеження по здоров'ю, виїхати приємно на недовгу прогулянку.
Цей в теорії мені був сподобався ємністю батареї і малим пробігом, але в реальності виявився найгіршим. Цей мотор bafang 410 з невеличким запізненням стартував, десь до пів секунди, і воно так неприродньо відчувалось. І крім того я цей ровер ніяк не міг розігнати більше 32-33км/год. Там просто як стіна, як не крути, ти просто змагаєшся з чимось, що тебе тримає, як якір. То до 25 він тебе розганяє, від 25 до 32 їхати неприємно, а далі взагалі неможливо. Якщо зняти ліміт, то в принципі нормально, їде 40+, але все одно якесь відчуття не те. Можливо це конкретно на цьому ровері якісь налаштування такі. Я вчора читав цю тему, почув думку "коли вєлік 25 кг потрапляє на вибоїну, то ці 25кг прилітають у спину". На конкретно цьому ровері я це точно відчув. На інших не настільки, а на цьому було дуже неприємно.
Цей був непоганий. Бошівський мотор зрозуміло працював, а після 25 їхалось в принципі не аж так важко. Я його розігнав своїми ногами до 43. Але довго так би не поїхав. Тільки конкретно цей з немалим пробігом, покоцаний, відчувається що він був добряче в користуванні. Недолік бошу, що там треба тільки свої батареї, монітори і все інше. Вартість такої батареї на заміну робить конкретно цей ровер недоцільним. З бафангом простіше, можна самому збирати батареї більшої ємності, деталі дешевші.
Цей Cube був реально класний. Сам ровер якісний, гальма, сідло, гарні фари. Не зважаючи на вагу, керувати зручно. І мотор якийсь перформанс, то я думаю що їхав на ньому всі 50. Точно не знаю бо комп'ютер показує неточно коли магніт переставити. Сам комп'ютер набагато інтуїтивніший ніж бафанг. Можна в принципі поставити на нього ґуму з протектором і по лісу поїде, і взимку по місту, але не знаю чи варто таким займатись.
Цей старшій людині на прогулянку, або може в магазин на закупи, якщо машини нема. А так гроші на вітер.
Ще там був отакий Haibike, тільки не на продаж. Взагалі, якщо така якість у всіх haibike'ів, то фірма хороша. Мотор ямаха мені сподобався найбільше. Якось так гладенько працює. Але знову ж, можна тільки оригінальні комплектуючі, і не можна свою батарею. І це мене змушує думати про той haibike, який мені запропонували. З одного боку якісний, з іншого 24 кг і батарея після 16 тис км, оригінальна ємність була 500Wh, зараз лишилось десь 80%. Яку відстань та батарея буде везти мене, а яку я її разом з важкою рамою після того? Але ж наїздив на ньому попередній власник 16 тис за 2-3 роки, значить подобалось йому, і мені може сподобається.
Отакі пироги. Думається мені, що європейці роблять собі ведмежу послугу, обмежуючи ровери на 25км.
Для себе от думаю, чи справді не краще взяти якийсь легенький велосипед, поставити 250W редукторне колесо спереду. Кареточні залишили двояке враження. Під гору прикольно тягне, але загалом якось суперечливо.
Цей в теорії мені був сподобався ємністю батареї і малим пробігом, але в реальності виявився найгіршим. Цей мотор bafang 410 з невеличким запізненням стартував, десь до пів секунди, і воно так неприродньо відчувалось. І крім того я цей ровер ніяк не міг розігнати більше 32-33км/год. Там просто як стіна, як не крути, ти просто змагаєшся з чимось, що тебе тримає, як якір. То до 25 він тебе розганяє, від 25 до 32 їхати неприємно, а далі взагалі неможливо. Якщо зняти ліміт, то в принципі нормально, їде 40+, але все одно якесь відчуття не те. Можливо це конкретно на цьому ровері якісь налаштування такі. Я вчора читав цю тему, почув думку "коли вєлік 25 кг потрапляє на вибоїну, то ці 25кг прилітають у спину". На конкретно цьому ровері я це точно відчув. На інших не настільки, а на цьому було дуже неприємно.
Цей був непоганий. Бошівський мотор зрозуміло працював, а після 25 їхалось в принципі не аж так важко. Я його розігнав своїми ногами до 43. Але довго так би не поїхав. Тільки конкретно цей з немалим пробігом, покоцаний, відчувається що він був добряче в користуванні. Недолік бошу, що там треба тільки свої батареї, монітори і все інше. Вартість такої батареї на заміну робить конкретно цей ровер недоцільним. З бафангом простіше, можна самому збирати батареї більшої ємності, деталі дешевші.
Цей Cube був реально класний. Сам ровер якісний, гальма, сідло, гарні фари. Не зважаючи на вагу, керувати зручно. І мотор якийсь перформанс, то я думаю що їхав на ньому всі 50. Точно не знаю бо комп'ютер показує неточно коли магніт переставити. Сам комп'ютер набагато інтуїтивніший ніж бафанг. Можна в принципі поставити на нього ґуму з протектором і по лісу поїде, і взимку по місту, але не знаю чи варто таким займатись.
Цей старшій людині на прогулянку, або може в магазин на закупи, якщо машини нема. А так гроші на вітер.
Ще там був отакий Haibike, тільки не на продаж. Взагалі, якщо така якість у всіх haibike'ів, то фірма хороша. Мотор ямаха мені сподобався найбільше. Якось так гладенько працює. Але знову ж, можна тільки оригінальні комплектуючі, і не можна свою батарею. І це мене змушує думати про той haibike, який мені запропонували. З одного боку якісний, з іншого 24 кг і батарея після 16 тис км, оригінальна ємність була 500Wh, зараз лишилось десь 80%. Яку відстань та батарея буде везти мене, а яку я її разом з важкою рамою після того? Але ж наїздив на ньому попередній власник 16 тис за 2-3 роки, значить подобалось йому, і мені може сподобається.
Отакі пироги. Думається мені, що європейці роблять собі ведмежу послугу, обмежуючи ровери на 25км.
Для себе от думаю, чи справді не краще взяти якийсь легенький велосипед, поставити 250W редукторне колесо спереду. Кареточні залишили двояке враження. Під гору прикольно тягне, але загалом якось суперечливо.
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
Piter Cantrope
Пане, ви пізнали мудрість надзвичайно швидко!
Ровер на 20+ кг це . Особливо класно, як ви підмітили, наїхати на щось і отримати ці 20 кг з розмаху під низ спини. А ще зручно в повсякденні, наприклад заности по сходах(ніт).
Моя повага, що розігнали таке до 40+ своїми ногами.
Пане, ви пізнали мудрість надзвичайно швидко!
Ровер на 20+ кг це . Особливо класно, як ви підмітили, наїхати на щось і отримати ці 20 кг з розмаху під низ спини. А ще зручно в повсякденні, наприклад заности по сходах(ніт).
Моя повага, що розігнали таке до 40+ своїми ногами.
-
Hotspur
Member
вони дорожчі і кращі всього . ну з певними особливостями звичайноPiter Cantrope: ↑ 17.10.2023 23:50Кареточні залишили двояке враження. Під гору прикольно тягне, але загалом якось суперечливо.
Відправлено через 25 секунд:
середній ДХ підвіс з парою доопрацюваньdead_rat: ↑ 18.10.2023 00:03Ровер на 20+ кг це . Особливо класно, як ви підмітили, наїхати на щось і отримати ці 20 кг з розмаху під низ спини.
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
Я ж і кажу, тільки з гори цей хлам і кидатиHotspur: ↑ 18.10.2023 00:08середній ДХ підвіс з парою доопрацюваньdead_rat: ↑ 18.10.2023 00:03Ровер на 20+ кг це . Особливо класно, як ви підмітили, наїхати на щось і отримати ці 20 кг з розмаху під низ спини.
-
Hotspur
Member
я їздив на 180-180 по місту. зручноdead_rat: ↑ 18.10.2023 00:09Я ж і кажу, тільки з гори цей хлам і кидати
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
Медицина тут безсильнаHotspur: ↑ 18.10.2023 00:11я їздив на 180-180 по місту. зручноdead_rat: ↑ 18.10.2023 00:09Я ж і кажу, тільки з гори цей хлам і кидати
-
Hotspur
Member
зараз навіть скажу на чому. Trek Slashdead_rat: ↑ 18.10.2023 00:12Медицина тут безсильна