SSD. Выбор накопителя, результаты тестов

SSD, HDD, Flash и прочие носители информации
Відповісти
Автор
Повідомлення
almazmusic
Король клавиатуры
Аватар користувача
Звідки: Planet Earth

Повідомлення

Востаннє редагувалось 05.03.2015 11:09 користувачем Vovchic_jrc, всього редагувалось 62 разів.
DuckRider
Member
Аватар користувача

Повідомлення

ya98: 01.09.2023 20:45 Alex+
Я так понял, что Кингстон теперь тоже кидает клиентов с Украины. Лично я ранее сталкивался с таким отношением от Тим-труп... Так же ВД и Сигейт, но это ещё когда ссд не придумали. И с материнкой Асус та же фигня была. Отсюда вывод: теперь всё решает цена. Если есть кингстон с 5 лет гарантии на безбуферном контроллере и непонятно какой памяти за 3500 и какой-нибудь кингспек аналогичной ёмкости тоже на безбуферном контроллере и непонятно какой памяти с проверочной гарантией за 2500, то походу надо брать китайца. Ибо сколько протянет девайс зависит только от вашей удачи а заменять его всё равно никто не будет как минимум до конца передела мира.
А вы не клиенты. Не обижайтесь, но вы хрен знает кто, которые взяли хрен знает где, хрен знает что, вот и всё :dontknow: Беру всё белое, не имел ни одного отказа в гарантии по продукции кингстон в лице озу и ссд. То что вы себе придумали - называется международной гарантией, при этом отправить товар нужно будет в магазин в котором вы брали. И такая гарантия мало у кого есть в принципе.
kassiop
Junior

Повідомлення

ya98: 01.09.2023 20:45 Я так понял, что Кингстон теперь тоже кидает клиентов с Украины.
Ибо сколько протянет девайс зависит только от вашей удачи а заменять его всё равно никто не будет как минимум до конца передела мира.
А у Samsung гарантія трушна? Чи є якийсь досвід?
Alex+
Member

Повідомлення

ya98
Сказати важко як воно працює, проте кидати через плече своїх клієнтив це небезпечно. Можна втратити багато клієнтів, адже "бренд" це не тільки розробка та продаж продукту, але і підтримка та сервіс. На сайті є цілий список офіційних партнерів: https://www.kingston.com/ua/wheretobuy
Також, на сайті кінга зазначено, що навіть за неможливості обміну за місцем покупки залишається можливою процедура RMA:
якщо ви не можете отримати гарантійне обслуговування в місці первісного придбання або в офіційного дилера чи розповсюджувача Kingston, у якого ви придбали продукт, то це можна зробити безпосередньо в сервісному центрі Kingston після одержання номера дозволу на повернення матеріалів (Return Material Authorization, RMA) від компанії Kingston. Номер RMA можна отримати онлайн за адресою: kingston.com/support. За певних обставин ми можемо вимагати підтвердження покупки.

Після отримання номера RMA від компанії Kingston ви маєте протягом 30 (тридцяти) днів надіслати продукт за адресою: Kingston Technology Europe Co LLP, Kingston Court, Brooklands Close, Sunbury on Thames, Middlesex, TW16 7EP, U.K. (Велика Британія). Страхування й транспортні витрати на відправку продуктів оплачуєте ви
https://www.kingston.com/ua/company/warranty
Тобто якщо навіть магазин "кинув", то можна самому відправити, але фінансова сторона питання досить спірна. За суму відправок туди-сюди можна нового ссд придбати.
kassiop: 01.09.2023 21:12А у Samsung гарантія трушна?
За тим же принципом.

PS: це вже розмова не за темою вибору ссд, тому офтоп
ms142
Member
Звідки: Киев

Повідомлення

kassiop: 01.09.2023 20:41 Якщо ці доводи справедливі, тоді по вашому Алі треба заборонити в Україні.
С чего бы? Ваше право покупать что угодно и где угодно. Разрешенное к продаже и покупке.
Тут треба або штанці надіти, або хрестик зняти.
Это вообще к чему?
Яким чином занюхана Розетка краща за свій оригінал Алі?
С каких пор Розетка:
а) стала занюханой?
б) стала копией Али?
И лично для меня Розетка таки во многом лучше, чем Алик.
На якомусь етапі - так (у нинішній схемі - не кожного) Але якщо це взагалі не робити то конкуренти із більш якісним сервісом обгонять.
Пример конкурентов с таким сервисом (гарантией на купленный товар на Алике). Если у конкурентов есть свой магазин на Алике, то потрудитесь проанализировать цены и распространяется ли официальная гарантия на покупку у любого продавана на Алике.

Ну и раз Вы такое борец с негативными проявлениями в экономике и бизнесе, то предложите тому же Кингстону свои услуги по организации гарантийного обслуживания товаров, купленных на Алике. Еще и заработаете прилично.
Или это как раз тот случай, когда
Тут треба або штанці надіти, або хрестик зняти.
??
Или Вы это делать не собираетесь, а вот кто-то должен Вам обеспечить низкую цену подвального Алика и при этом официальную гаранитю? К сожалению (или к счастью) это так не работает.
lewerlin
Member
Аватар користувача
Звідки: Миронівка

Повідомлення

Alex+: 01.09.2023 21:14Сказати важко як воно працює, проте кидати через плече своїх клієнтив це небезпечно. Можна втратити багато клієнтів, адже "бренд" це не тільки розробка та продаж продукту, але і підтримка та сервіс. На сайті є цілий список офіційних партнерів: https://www.kingston.com/ua/wheretobuy
Також, на сайті кінга зазначено, що навіть за неможливості обміну за місцем покупки залишається можливою процедура RMA:
У випадку з нами? Та легко.
З особистого
спойлер
У піврічного делла з рейду вилітає хард. В айдраку горить червоним. Це гарантійний. Сервер повністю офіційний, підтримка next business day(приїжджає інженер делла, привозить новий хард і міняє на наступний день після заявки). До війни так і було. Зараз - шиш. Відписують з Варшави, що до нас надто небезпечно їхати.
І це чистокровний ентерпрайз.
Alex+
Member

Повідомлення

lewerlin
Сервер де виходить з ладу якийсь компонент це мабуть трохи не те.
Тут для обслуговування треба спеціальна людина, яка замінить компонент без втрати гарантії, бо відправити таке кудись для цієї процедури досить накладно. А для обміну дохлого ссд таке не потрібно, потрібні лише поставки для підмінного фонду і який небуть представник, та і відправка не накладна (в межах країни)
Востаннє редагувалось 01.09.2023 21:40 користувачем Alex+, всього редагувалось 1 раз.
kassiop
Junior

Повідомлення

ms142: 01.09.2023 21:27 ... а вот кто-то должен Вам обеспечить низкую цену подвального Алика и при этом официальную гаранитю?
Я теж всі думки пояснив, і якщо я незгодний із вашими доводами , а ви із моїми - то у нас різний базис - не буду сперечатись.

От тільки ця цитата - тобто на Алі товар підвальний, а у наших продаванів прямо трушний, аж самі роблять на своїх фабриках разом із Кінгстон. :rotate:

На рахунок хуцпи євреям у вас та нашої влади ще повчитися треба. :shuffle:
ms142
Member
Звідки: Киев

Повідомлення

kassiop: 01.09.2023 21:39 От тільки ця цитата - тобто на Алі товар підвальний, а у наших продаванів прямо трушний, аж самі роблять на своїх фабриках разом із Кінгстон. :rotate:
На Алике очень много подвальных продаванов. Кто будет разбираться с оригинальностью продукции? А у нас, кроме серых, есть и официальные продавцы. И что тут не так?
На рахунок хуцпи євреям у вас та нашої влади ще повчитися треба. :shuffle:
Вы не ответили на поставленные вопросы.
Теперь все понятно, мне надо было раньше догадаться.
Слив в принципе засчитан.
За сим откланиваюсь, отвечать Вам больше не буду, так что не утруждайте себя.
kassiop
Junior

Повідомлення

ms142: 01.09.2023 21:49 Слив в принципе засчитан.
Взаємно.

Але це тільки по даному питанню. Досить вже. І ми просто не домовимося.
По іншим питанням - радий буду спілкуватися.

Незрозуміло на що ви образилися? Я вже навів свої доводи. Можу розібрати ваші додаткові питання у персональних відповідях.
Не хотів вас ніяк зачепити. Дякую за відповіді.
lewerlin
Member
Аватар користувача
Звідки: Миронівка

Повідомлення

Alex+: 01.09.2023 21:38Сервер де виходить з ладу якийсь компонент це мабуть трохи не те.
Тут для обслуговування треба спеціальна людина, яка замінить компонент без втрати гарантії, бо відправити таке кудись для цієї процедури досить накладно. А для обміну дохлого ссд таке не потрібно, потрібні лише поставки для підмінного фонду і який небуть представник, та і відправка не накладна (в межах країни)
У випадку з дисками, часто могли за домовленістю просто прислати новий. В 2U серверах зазвичай корзини з дисками прямо на морді, пристосовані під гарячу заміну.
Тай тут приклад був у відношенні. І це не консьюмерський сегмент, тобі завжди йдуть на зустріч. Ну, раніше... йшли.
Melofon
Member
Аватар користувача
Звідки: Николаев

Повідомлення

kassiop: 01.09.2023 20:41Була така думка, але я пояснив останньою фразою, що у процесі, хоча скоріше не буду -
И на этом Вася сдулся :lol:
Хватит засирать тему своим имхо-бредом! :nunu: :horror:
kassiop
Junior

Повідомлення

Melofon: 02.09.2023 12:01 И на этом Вася сдулся
1. Я не Вася.
2. Здуватися було нічому - я аматор і питав, вже знаючи приблизно відповідь.
3. Мені одному це не потрібно, прибічників мало, якщо ви бажаєте переплачувати, та не отримувати гарантію - то я тут не лікар.
4. Так, на той рівень доводів, що тут був - уже сперечатися не хочеться - ні по суті, ні емоційно.
WalkMan
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Alex+: 01.09.2023 21:14гарантійне обслуговування в місці первісного придбання або в офіційного дилера чи розповсюджувача Kingston, у якого ви придбали продукт, то це можна зробити безпосередньо в сервісному центрі Kingston після одержання номера дозволу на повернення матеріалів (Return Material Authorization, RMA) від компанії Kingston
це не працює :down:

Відправлено через 3 хвилини 14 секунд:
lewerlin
з next business day зараз біда, але приїжджають і міняють, правда терміни розтягнулись суттєво
Alex+
Member

Повідомлення

WalkMan: 02.09.2023 14:29це не працює
кажу те що вони кажуть. Якщо ви перевіряли на практиці, то діліться досвідом. Здогадки та теорії не цікавлять
ARomanA
Member
Аватар користувача
Звідки: Днепр

Повідомлення

Хтось чув таке, що не всі 970 EVO Plus 2TB можна оновити до останньої версії прошивки через ПЗ самсунга?
Щось на зразок того, що Корея оновиться,а Таіланд - ні?
Чи з різними регіонами, можливо, питання?
Сьогодні перший раз почув це від людини однієї, здивувався.
Alex+
Member

Повідомлення

ARomanA: 04.09.2023 22:55в це від людини однієї
А чим він це підтверджує?
Таке знаю тільки про оемні самсунги.
Звичайні оригінальні ссд (не підробка) повинні оновлюватись незалежно від країни виробництва, бо інакше це виглядає безглуздо з точки зору виробника.
Вони тільки собі гірше зроблять.
ARomanA
Member
Аватар користувача
Звідки: Днепр

Повідомлення

Alex+: 04.09.2023 23:11А чим він це підтверджує?
Лише на словах, придбав в одному магазині і повернув, тепер шукає в інших саме Корею, і щоб воно оновилося обов'язково...
Alex+
Member

Повідомлення

ARomanA
думаю, то він просто не розібрався як оновити, або якийсь глюк самсунговського "чарівника"
7mindfields
Member
Аватар користувача

Повідомлення

ARomanA: 04.09.2023 23:54
Alex+: 04.09.2023 23:11А чим він це підтверджує?
Лише на словах, придбав в одному магазині і повернув, тепер шукає в інших саме Корею, і щоб воно оновилося обов'язково...
Насправді звучить абсурдно, на руках були 840 про, 860 ево, 860 про, 870, 970 ево та про, і всі, або майже всі зібрані в китаї :dontknow:
Melofon
Member
Аватар користувача
Звідки: Николаев

Повідомлення

7mindfields

Ну возможно то большинство сата в китае собирают:
спойлер
Зображення
А вот мой самс 850 ево в Китае так что может я и прав.
Відповісти