Останні статті і огляди
Новини
Вело овери?
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
Ramon
Та копійки, проблема навіть не в тому що стерлася зірка, а й її підшипник і почало клинити.
Та копійки, проблема навіть не в тому що стерлася зірка, а й її підшипник і почало клинити.
-
alfredhaos
Member
На що треба більше всього звернути увагу, коли транспортуєш вел у сумці? Я так розумію захистити вилку треба, і все?
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
Якщо знімаєш заднє колесо, обережно з перекидкою. Мені зламалиalfredhaos: ↑ 24.05.2023 17:09 На що треба більше всього звернути увагу, коли транспортуєш вел у сумці? Я так розумію захистити вилку треба, і все?
-
alfredhaos
Member
Та я буду транспортувати сам, 10 годин в Інтерсіті, а потім одразу по приїду зберу.
Тоді кину захист на перекидку, мало що буде.
Тоді кину захист на перекидку, мало що буде.
-
Hotspur
Member
дуже корисно
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
Hotspur
Поради правильні, але передбачають що в тебе вже вєлік по розміру і руль по ширині.
Поради правильні, але передбачають що в тебе вже вєлік по розміру і руль по ширині.
-
Hotspur
Member
сідло забув. я собі от трохи вужче купив, бо наче норм, але якщо довго крутити то треба трохи вужчеdead_rat: ↑ 24.05.2023 23:32Поради правильні, але передбачають що в тебе вже вєлік по розміру і руль по ширині.
-
Hotspur
Member
вже знову жара . їздити зранку або вночі
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
Зранку стрьомно, мене вже раз переїхалиHotspur: ↑ 25.05.2023 15:13 вже знову жара . їздити зранку або вночі
-
Ramon
Member
- Звідки: 3dolbuniv
А в чому прикол такого керма як на прев'юшці?)
У мене ось таке, то як заї..довбешся тримати по одному, переміщаєш руки як завгодно , перманентно на чілі, на розслабленні
-
Hotspur
Member
знову ???dead_rat: ↑ 25.05.2023 17:23мене вже раз переїхали
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
Ні, я про той раз маю на увазі, результат спроби покататися рано в ранці. Водіі заспані і зовсім не очікують велосипедистів
Відправлено через 9 хвилин 49 секунд:
Класичне шоссерне кермо, можна тримати трьома хватами. Дуже зручна штука. Основна перевага - аеродинаміка, бо сидиш дуже компактно.Ramon: ↑ 26.05.2023 00:34 А в чому прикол такого керма як на прев'юшці?)
Я от навпаки слабо уявляю як користуватися кермом що на твоєму фото.
-
Hotspur
Member
а ввечері вони п'яніdead_rat: ↑ 26.05.2023 05:18Ні, я про той раз маю на увазі, результат спроби покататися рано в ранці. Водіі заспані і зовсім не очікують велосипедистів
-
Ramon
Member
- Звідки: 3dolbuniv
dead_rat
Насправді дуже зручна штука)
Хочеш аеродинамічності - берешся за нижні секції, там де перемикачі і гальма
А як захочеш сісти "як дядько" з практично прямою спиною - берешся за верхні секції
Ну і кут нахилу можна відрегулювати в декількох точках (куди ж без цього )
Насправді дуже зручна штука)
Хочеш аеродинамічності - берешся за нижні секції, там де перемикачі і гальма
А як захочеш сісти "як дядько" з практично прямою спиною - берешся за верхні секції
Ну і кут нахилу можна відрегулювати в декількох точках (куди ж без цього )
-
Hotspur
Member
ні. серйозні туристи їздять на молоко чи джонсі. не серйозні на барані чи палці. і це не просто такRamon: ↑ 26.05.2023 14:05Насправді дуже зручна штука)
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
Ramon
В мене був вєл з таким рульом, наче і багато хватів, але всі незручні. Зазвичай рама розрахована на руль-палку і коли ставлять «бабочку» то один хват зависокий, а другий занизький. Та й гальма лише в одному хваті
В мене був вєл з таким рульом, наче і багато хватів, але всі незручні. Зазвичай рама розрахована на руль-палку і коли ставлять «бабочку» то один хват зависокий, а другий занизький. Та й гальма лише в одному хваті
-
Ramon
Member
- Звідки: 3dolbuniv
Hotspur
Я в принципі не турист а так, можу за день накатати 30-35км по місту, і бути в ці моменти постійно скрученим заради аеродинаміки то не для мене))
А для далеких дистанцій і особливо непогоди - в наявності автівка
Відправлено через 4 хвилини 17 секунд:
dead_rat
Він мені з-за кордону приїхав таким, не думаю що це його нерідне кермо)
Коли як хвататись за кермо - це залежить від обстановки навколо, якщо їдеш по дорозі з купою машин то ясно що треба аби гальма були в руці)
Хоча була пара ситуацій коли доводилось швидко перехвачувати до гальм, в принципі не проблема
Я в принципі не турист а так, можу за день накатати 30-35км по місту, і бути в ці моменти постійно скрученим заради аеродинаміки то не для мене))
А для далеких дистанцій і особливо непогоди - в наявності автівка
Відправлено через 4 хвилини 17 секунд:
dead_rat
Він мені з-за кордону приїхав таким, не думаю що це його нерідне кермо)
Коли як хвататись за кермо - це залежить від обстановки навколо, якщо їдеш по дорозі з купою машин то ясно що треба аби гальма були в руці)
Хоча була пара ситуацій коли доводилось швидко перехвачувати до гальм, в принципі не проблема
-
dead_rat
Member
- Звідки: Берлін
Ви неправильно розумієте аеродинаміку, ніякої скрученості при нормальній посадці нема. Саме щоб нічого не нило і не боліло і є ті відео про байк фіт. Перевірено поїздками по 150-200 кмRamon: ↑ 26.05.2023 14:55 Hotspur
Я в принципі не турист а так, можу за день накатати 30-35км по місту, і бути в ці моменти постійно скрученим заради аеродинаміки то не для мене))
А для далеких дистанцій і особливо непогоди - в наявності автівка
-
Ramon
Member
- Звідки: 3dolbuniv
dead_rat
Можливо, тим більше що я не їздив такі дистанції)
Мені подобається те, що я можу на своєму велі їхати з практично вертикально рівною спиною
Можливо, тим більше що я не їздив такі дистанції)
Мені подобається те, що я можу на своєму велі їхати з практично вертикально рівною спиною
-
Hotspur
Member
200 км я не їздив, але 150 км за раз на ашані проїхати за раз неможливо якщо ти не про гонщик саме тому всі наші ашановоди не їздять на такі дистанціїdead_rat: ↑ 26.05.2023 15:01Ви неправильно розумієте аеродинаміку, ніякої скрученості при нормальній посадці нема. Саме щоб нічого не нило і не боліло і є ті відео про байк фіт. Перевірено поїздками по 150-200 км