Телевізор слабеньким залізом вправляється робити уплавнялку для 4K і навіть для 8K, збільшує частоту кадрів з 24-25 у кілька разів, а потужні відяхи у Full HD - 4K ледве-ледве збільшують кількість кадрів менш ніж удвічі чомусь...Vpupkin: ↑ 19.03.2023 00:12 Большая разница в качестве и в количестве,
Відправлено через 15 хвилин 45 секунд:
Звичайно ж не бачив. Як я міг бачити DLSS, якщо найпотужніша карта, за якій траплялося сидіти - це GTX 960, а порівняти була змога тільки з Radeon HD 7750, GT 710 та старими інтелівськими встройками. В ютубі стопкадри не розглядаю, бо знаю, що Ютуб страшенно пережме й спотворить, тож можу розглядати лише порівняльні скріншоти, але я й в них мало тямлю й часто ніяк не можу знайти різниці між трасуванням та без трасування, та між сусідніми налаштуваннями якості, банально відрізнити взагалі на якому скріншоті якість гірша, а на якому краща.odessitmws: ↑ 19.03.2023 00:40и этот человек рассказывает что длсс портит картинку в 4к на качестве ты хоть сам видел работу длсс а не по стопкадрам в ютубе?Kassatka: ↑ 19.03.2023 00:29коли FPS скажімо падає до 2-5
Просто знаю, що всі розглядають DLSS та FSR як милиці, що погіршують якість поліпшуючи FPS і всі хочуть, щоб тягнуло в нативі без DLSS та FSR, але відяхи надто дорогі й навіть найдорожчі топи у нативному 4K високі FPS не витягують.
Відправлено через 19 хвилин 14 секунд:
- Про випадки з 2-5 FPS
Ну а так Core 2 Quad не витягував битви у Rome: Total War з великою кількістю солдат на одній карті, тож FPS падав страшенно до таких цифр, але накази можна віддавати навіть на паузі, тож успішно проводив битви в режимі слайдшоу. Ще на цьому ж Core 2 Quad вже в ремастері цього першоРиму на стратегічній карті, де навантаження на комп незначне, чогось раптом виявив, що страшенно лагає й комп дуже погано і повільно реагує на натискання мишкою. Вивів на екран FPS і несподівано побачив 2 FPS. Виявилось, що займаючись моддингом я ввів чіт-код, який виводить на екран сховану інформацію по ШІ-суперників, а криворукі розробники зробили так, що при цьому FPS чомусь падає разів в десять. Хоча яка різниця для FPS повинна бути чи покаже в інформації про ворожий об'єкт знак питання чи цифру поточної характеристики, якщо для власних об'єктів виводиться така цифра без падіння FPS. Причому на початку гри цей ефект не сильно виникає, а от з накопиченням ходів ситуація різко погіршується. Криворукість розробників, але найбільш яскравий приклад, коли низький FPS переростає в височезний інпутлаг і не дає грати.
Буду й DLSS юзати звичайно при потребі, я не маю забобонів, що тільки в нативі. Якщо FPS не дотягує, то DLSS завжди допоможе. Це куди ліпше ніж сильно понижувати налаштування якості чи тим більше знижувати розподільчу здатність екрану. Не тільки DLSS Quality, але й DLSS Performance стане в нагоді, якщо не топову карту навантажити променями. Знов-таки аби лишень гра підтримувала цю технологію DLSS, а спробуй віднайди таку гру, коли не трикляті екшени чи шутери. Але для цього вже RTX 4000 не вимагається, й 3000 покоління вистачить.odessitmws: ↑ 19.03.2023 00:40 и этот человек рассказывает что длсс портит картинку в 4к на качестве