До кінця листопаду Nvidia DLSS 3.0 будуть підтримувати вже 14 ігор

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
Hiden
Member
Аватар користувача
Звідки: Запорожье

Повідомлення

Предлагаю обсудить До кінця листопаду Nvidia DLSS 3.0 будуть підтримувати вже 14 ігор
но из-за особенностей алгоритмов он доступен только на новом поколении GeForce RTX
ну канешна :lol:

Отправлено спустя 16 минут 39 секунд:
ждем несовместимый длсс 4.0 на новом поколении...
Vecchio
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Воу, вжух, 136,5фпс, вот это прирост, как круто!
спойлер
Зображення
Только ни в коем случае не делите 1000 мс на 37,9 мс, а то узнаете, что... :nunu:
Mircull
Member

Повідомлення

DLSS в режиме производительность еще и с генерацией кадров? Это успех успехов.

Ниже режима Качество я бы не спускался, дальше начинается мыло.
Ostin
Member

Повідомлення

То навіщо розробляти високодеталізоване оточення, якщо його потім задеелесесить відеокарта і на виході буде просто якась апроксимація?
Технологія може й гарна, для низькопродуктивного обладнання. Але ж воно зводить нанівець всю роботу розробника ігор. Можна просто робити текстурки простішими, адже всім фпс став важливішим за якість зображення. Це вже не кажучи про можливий інпут, який зростатиме, але я не знаю, чи це так.
bes
Member
Звідки: Kryvyi Rih

Повідомлення

если это список игр для людей которым не хватает производительности и они вынуждены покупать карты за 1500+ моё почтение . Пойду поиграю на дешманской консоли за 500 баксов в gow ragnarok
konb999
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

А я вот прошёл плаг тейл новую на мониторе 1440х3440 на 4090 как раз с активной генерацией кадров. Для теоретиков-свидетелей конских задержек скажу что в сингле никакой разници с активной технологией и без абсолютно не чувствуется. Возможно в сетевых шутерах и не стоит её включать. Но 4090 итак дает преемлимый уровень производительности. Просто включая даную технологию получаешь упор в частоту монитора - 180 геоц(без генерации 130-160), плавнейшую и детальнейшую картинку на всех ультрах, отсутствие мыла как с длсс 2.0. И массу удовольствия от игры! ИМХО очень достойная технология для сингловых игр!
block_stupid
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Мені цікаво коли адміністрація забанить konb999, за аватарку (2-3 статті).
bes
Member
Звідки: Kryvyi Rih

Повідомлення

block_stupid: 16.11.2022 13:58 Мені цікаво коли адміністрація забанить konb999, за аватарку (2-3 статті).
если коня забанят откуда мы будем узнавать из первых уст о том как идут игры на 4090 ?
MuDOZ
Member
Аватар користувача
Звідки: Львів

Повідомлення

bes: 16.11.2022 14:00
block_stupid: 16.11.2022 13:58 Мені цікаво коли адміністрація забанить konb999, за аватарку (2-3 статті).
если коня забанят откуда мы будем узнавать из первых уст о том как идут игры на 4090 ?
Чесно, другий серж зі своєю х370 що перетворилась в тикву, вже блювати тяне коли бачу «а я на своїй 4090»
Marc Crass
Member
Звідки: из Владимиро-Суздальского княжества

Повідомлення

Mircull: 16.11.2022 13:27 DLSS в режиме производительность еще и с генерацией кадров? Это успех успехов.

Ниже режима Качество я бы не спускался, дальше начинается мыло.
Мыло сейчас начинается уже в нативе, если в дровах специально не покопаться и не отключить к-н трилинейную оптимизацию и не включить фильтрацию текстур на качество. Как люди играют с ещё большим мылом - :dontknow:
konb999
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

MuDOZ: 16.11.2022 14:17
bes: 16.11.2022 14:00

если коня забанят откуда мы будем узнавать из первых уст о том как идут игры на 4090 ?
Чесно, другий серж зі своєю х370 що перетворилась в тикву, вже блювати тяне коли бачу «а я на своїй 4090»
Чого?
Мене, наприклад, навіть не тягне блювати коли таки козаки, як ти, яким ця карта не світить росповідають як це пагано і взагалі яка нікчемна 4090! І які класні і розумні хлопці, які продовжують назло хуангу користуватись 970-ми! :-/
А таких повідомлень тут набагато більше аніж «а я на своїй 4090».

Отправлено спустя 1 минуту 10 секунд:
bes: 16.11.2022 14:00
block_stupid: 16.11.2022 13:58 Мені цікаво коли адміністрація забанить konb999, за аватарку (2-3 статті).
если коня забанят откуда мы будем узнавать из первых уст о том как идут игры на 4090 ?
:teacher:
Так что задумайтесь, прежде чем писать!
Kollers
Junior

Повідомлення

bes
А где там старые клоуны форумов вроде их там звали Феликс и его кенты по разуму? сори на форуме был очень давно и всех представителей ума не вспомню.
MuDOZ
Member
Аватар користувача
Звідки: Львів

Повідомлення

Kollers: 16.11.2022 14:39 bes
А где там старые клоуны форумов вроде их там звали Феликс и его кенты по разуму? сори на форуме был очень давно и всех представителей ума не вспомню.
В бані походу
kolio
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна-матінко

Повідомлення

якби nvidia могла, то вони ще й різні версії cuda ядер робили, та так що вони не сумісні між собою і потрібно компілити ігри, ПО під кожне покоління карток. Нічого - мабуть до цього теж дійдемо
MuDOZ
Member
Аватар користувача
Звідки: Львів

Повідомлення

kolio: 16.11.2022 15:23 якби nvidia могла, то вони ще й різні версії cuda ядер робили, та так що вони не сумісні між собою і потрібно компілити ігри, ПО під кожне покоління карток. Нічого - мабуть до цього теж дійдемо
Не підсказуй
kalakawa
Member
Аватар користувача

Повідомлення

konb999: 16.11.2022 13:45 А я вот прошёл плаг тейл новую на мониторе 1440х3440 на 4090 как раз с активной генерацией кадров. Для теоретиков-свидетелей конских задержек скажу что в сингле никакой разници с активной технологией и без абсолютно не чувствуется. Возможно в сетевых шутерах и не стоит её включать. Но 4090 итак дает преемлимый уровень производительности. Просто включая даную технологию получаешь упор в частоту монитора - 180 геоц(без генерации 130-160), плавнейшую и детальнейшую картинку на всех ультрах, отсутствие мыла как с длсс 2.0. И массу удовольствия от игры! ИМХО очень достойная технология для сингловых игр!
Мене найбільше цікавить що там з синхронізацією кадрів? Питання не риторичне, що там з синхронізацією кадрів?
Я як підсів на vsync, більше не можу грати з розірваним зображенням
konb999
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

kalakawa: 16.11.2022 18:53
konb999: 16.11.2022 13:45 А я вот прошёл плаг тейл новую на мониторе 1440х3440 на 4090 как раз с активной генерацией кадров. Для теоретиков-свидетелей конских задержек скажу что в сингле никакой разници с активной технологией и без абсолютно не чувствуется. Возможно в сетевых шутерах и не стоит её включать. Но 4090 итак дает преемлимый уровень производительности. Просто включая даную технологию получаешь упор в частоту монитора - 180 геоц(без генерации 130-160), плавнейшую и детальнейшую картинку на всех ультрах, отсутствие мыла как с длсс 2.0. И массу удовольствия от игры! ИМХО очень достойная технология для сингловых игр!
Мене найбільше цікавить що там з синхронізацією кадрів? Питання не риторичне, що там з синхронізацією кадрів?
Я як підсів на vsync, більше не можу грати з розірваним зображенням
Все вплрядко. Я теж з джисінком граю. Розривів немає.
Ozymandij
Junior
Звідки: Львів

Повідомлення

kalakawa: 16.11.2022 18:53
konb999: 16.11.2022 13:45 А я вот прошёл плаг тейл новую на мониторе 1440х3440 на 4090 как раз с активной генерацией кадров. Для теоретиков-свидетелей конских задержек скажу что в сингле никакой разници с активной технологией и без абсолютно не чувствуется. Возможно в сетевых шутерах и не стоит её включать. Но 4090 итак дает преемлимый уровень производительности. Просто включая даную технологию получаешь упор в частоту монитора - 180 геоц(без генерации 130-160), плавнейшую и детальнейшую картинку на всех ультрах, отсутствие мыла как с длсс 2.0. И массу удовольствия от игры! ИМХО очень достойная технология для сингловых игр!
Мене найбільше цікавить що там з синхронізацією кадрів? Питання не риторичне, що там з синхронізацією кадрів?
Я як підсів на vsync, більше не можу грати з розірваним зображенням
Генерація кадрів добре працює лише коли кадрів більше 90, а краще коли більше 120 - щоб зробити 160 чи 240, тобто тоді коли є достатній набір данних для генерації кадрів і коли імпутлаг перестає грати велику роль (навіть для шутанів це від 120 кадрів).
Тобто вона добре працюватиме на 4060 В FHD і на 4090 в 4К і на 4070 для 2К, а от для кого 4080?

Та сама історія з ДЛСС 2+ і ФСР2+ вони придатні лише для 4К моніторів в режимі суперякості, решта режимів (особливо на FHD)- люте мило
Mircull
Member

Повідомлення

Ozymandij: 17.11.2022 00:35
kalakawa: 16.11.2022 18:53
Мене найбільше цікавить що там з синхронізацією кадрів? Питання не риторичне, що там з синхронізацією кадрів?
Я як підсів на vsync, більше не можу грати з розірваним зображенням
Генерація кадрів добре працює лише коли кадрів більше 90, а краще коли більше 120 - щоб зробити 160 чи 240, тобто тоді коли є достатній набір данних для генерації кадрів і коли імпутлаг перестає грати велику роль (навіть для шутанів це від 120 кадрів).
Тобто вона добре працюватиме на 4060 В FHD і на 4090 в 4К і на 4070 для 2К, а от для кого 4080?

Та сама історія з ДЛСС 2+ і ФСР2+ вони придатні лише для 4К моніторів в режимі суперякості, решта режимів (особливо на FHD)- люте мило
Для чего нужно 4080 - это вопрос которым задаются все геймеры мира.
Відповісти