Вирішив я з Dell перейти на ноути MSI, тим паче, що єдиний ноут, що підходив за параметрами на дату купівлі(сенсорний дисплей, 2 слоти ОЗП, 2 слоти ССД, відеокарта, ціна), був моделі Creator 15.
Прекрасно, що для початку це був 1 ноут саме для мене
![:) :)](./images/smilies/smile.gif)
В результаті менше ніж за 900 годин роботи почала облазити фарба з клавіш.
Він на гарантії, тут я повинен бути спокійний, пишу в техпідтримку з питанням "що робити", та як часто таке з'являється та що робити, щоб уникнути цього надалі?
Отримую відповідь: везіть в сервіс-центр. Логічно.
Сервіс центр каже: залишайте нам на діагностику. Яка, за законом, йде до 14 днів.
Ніби все правильно та в рамках, але залишити на діагностику робочий ноутбук у якого просто проблема з тим, що білі клавіші просто пофарбовані чорною фарбою, яка дуже швидко облазить, я вважаю неприйнятним для мене.
MSI Ukraine, це жесть така сервісна політика.
Пост-пересторога для користувачів та тих, хто хоче придбати собі ноут MSI-дивіться на кнопки!
P.S. В 80% часу ноутбук працював з окремою клавіатурою, тобто навантаження на його клавіатуру було мінімальним.
P.P.S. Пишу з клавіатури Rapoo E9270P, якій 8 років та жодної проблеми з написами на клавішах.