Останні статті і огляди
Новини
Авиация и космические технологии
-
Clay Allison
Member
В этой теме предлагаю обсуждать самолёты, вертолёты, космические аппараты и т. п.
ЗАПРЕЩЕНО системы вооружений, ракеты/снаряды/тощо
ЗАПРЕЩЕНО системы вооружений, ракеты/снаряды/тощо
-
tcpdump
Member
а как она должна их подстраховать? 9 женщин не родят ребёнка за меся. ну и почему должна тоже вопрос. любая отрасль будет рада если ей кинуть несколько сотен миллионов для повышения конкурентоспособностиAvenger80: ↑ 13.09.2021 22:38Почему она не подстраховывает своих производителей?
-
Scoffer
Member
Якщо чесно, то я сам поняття не маю що з авіапромом робити і як його врятувати. З китайцями мутили - не вийшло. Ринок Індії давно і щільно сидить на запоребрику, і навряд чи індуси захотять міняти одне гівнеце на інше. Араби вже наїлись нашими ракетами, котрі вони вже з 20 років чекають.
Мутити спільні підприємства з Пакістаном? Ну турки он ще, але у них теж не прям щоб все гарно з економікою було на такі розтрати.
Відправлено через 2 хвилини 15 секунд:
Та і Пакістан така ж біднота як і ми, тільки і того що давні покупці військової техніки.
Відправлено через 15 хвилин 50 секунд:
tcpdump
Ну типу наукоємке виробництво, розвиває машинобудування в цілому.
Але якщо дивитись сугубо з економічної точки зору окремо взятої індустрії, то профіту в авіакосмопромі немає. Той же ейрбас або в збитках-дотаціях, або в мінімальних плюсах. За 2020 рік, наприклад, 1.17 мільярда чистого збитку.
Мутити спільні підприємства з Пакістаном? Ну турки он ще, але у них теж не прям щоб все гарно з економікою було на такі розтрати.
Відправлено через 2 хвилини 15 секунд:
Та і Пакістан така ж біднота як і ми, тільки і того що давні покупці військової техніки.
Відправлено через 15 хвилин 50 секунд:
tcpdump
Ну типу наукоємке виробництво, розвиває машинобудування в цілому.
Але якщо дивитись сугубо з економічної точки зору окремо взятої індустрії, то профіту в авіакосмопромі немає. Той же ейрбас або в збитках-дотаціях, або в мінімальних плюсах. За 2020 рік, наприклад, 1.17 мільярда чистого збитку.
-
Avenger80
Member
- Звідки: Харьков
Вся проблема украинского авиапрома - в отсутствии развернутого техобслуживания, сервиса. Мы отпускаем самолёт, а там нам уже всё равно как он обслуживается. А современный мир диктует другие условия... Т.е. мало купить самолёт - надо ещё его нормально и обслужить потом, чтоб в каждом аэропорту был обменный фонд блоков, запчастей на самолёт. Как с теми же Кинетиками - всем нравится когда прошивки обновляются регулярно, когда техподдержка прийдёт на помощь. А с нашими самолётами по-другому - как с китайскими роутерами с Али-экспресс.
Востаннє редагувалось 13.09.2021 23:21 користувачем Avenger80, всього редагувалось 1 раз.
-
Scoffer
Member
А у Боінга 3 лярди чистого збитку за 2020
-
Avenger80
Member
- Звідки: Харьков
Scoffer
Так это ж из-за ковида.
Так это ж из-за ковида.
-
Scoffer
Member
Avenger80
А у нас через війну. А різниця-то яка? Збиток він і в Африці збиток. До того ж ейрбас перманентно в мінусах з самого його народження. Максимум у них було щось в районі півмільярда чистого прибутку, котрий був благополучно просраний наступного ж року.
Відправлено через 7 хвилин 57 секунд:
авіапром це тобі не відяхи майнерам клепати, там лопатою гроші не гребуть
Відправлено через 2 хвилини 15 секунд:
У боінга правда частіше прибуток ніж збитки, а локхід взагалі в великих плюсах по життю. Але треба враховувати що вони обидва працюють на бездоний бюджет американської армії.
А у нас через війну. А різниця-то яка? Збиток він і в Африці збиток. До того ж ейрбас перманентно в мінусах з самого його народження. Максимум у них було щось в районі півмільярда чистого прибутку, котрий був благополучно просраний наступного ж року.
Відправлено через 7 хвилин 57 секунд:
авіапром це тобі не відяхи майнерам клепати, там лопатою гроші не гребуть
Відправлено через 2 хвилини 15 секунд:
У боінга правда частіше прибуток ніж збитки, а локхід взагалі в великих плюсах по життю. Але треба враховувати що вони обидва працюють на бездоний бюджет американської армії.
-
Scoffer
Member
tcpdump
Ну це давно відомий факт, що державних підприємств існувати не повинно за одним виключенням - медицина. Ні заводів, ні пожежників, ні шкіл, нікого взагалі. Працювати по держзамовленю за бюджетні кошти на конкурентній основі - так, триматись на балансі держави - ні.
А от з медиками, на жаль, не все так просто - конфлікт інтересів: державі б хотілось щоб всі були здорові і пахали як коні, а медикам навпаки, щоб в напівдохлому стані знаходились якнайдовше.
І саме з цієї причини у нас роблять все навпаки: заводи в державу і розкрадати, а медиків в приватну сферу
Саме смішне, що народ ще й підтримує таке положення справ.
Ну це давно відомий факт, що державних підприємств існувати не повинно за одним виключенням - медицина. Ні заводів, ні пожежників, ні шкіл, нікого взагалі. Працювати по держзамовленю за бюджетні кошти на конкурентній основі - так, триматись на балансі держави - ні.
А от з медиками, на жаль, не все так просто - конфлікт інтересів: державі б хотілось щоб всі були здорові і пахали як коні, а медикам навпаки, щоб в напівдохлому стані знаходились якнайдовше.
І саме з цієї причини у нас роблять все навпаки: заводи в державу і розкрадати, а медиків в приватну сферу
Саме смішне, що народ ще й підтримує таке положення справ.
-
zmax
Member
- Звідки: Zp
у Негоды вышло хорошее видео про ребят из Ростова. Сами делают из карбона беспилотники, утверждают что у них полный цикл производства. Еще один правильный пример что можно, если сильно захотеть.
-
УСВ
Member
ну да .. как всегда ,виноват ктото другой
через отсутсвие мозгов а не война
-
gehka3
Катярко
- Звідки: Днепр
Заканчивайте с оффтопом, это всё нытьё не за авиацию а за авиастроение сугубо местное, что несколько разница,
-
mumu
Member
- Звідки: Житомир
zmax,
у нас і безпілотники, і літаки, і гелікоптери роблять на приватних підприємствах.
у нас би і літали по Україні більше приватних літаків, якби спростили/покращили правила польотів, облаштування аеродромів та процедури отримання свідоцтв.
у нас і безпілотники, і літаки, і гелікоптери роблять на приватних підприємствах.
у нас би і літали по Україні більше приватних літаків, якби спростили/покращили правила польотів, облаштування аеродромів та процедури отримання свідоцтв.
-
Scoffer
Member
https://coub.com/view/2rfyrx
Відправлено через 1 хвилину 12 секунд:
mumu
Та у нас і зараз не сильно складні правила. Просто авіація це дорога забава. Не у кожного є хоча б сто кілобаксів на б/в літак 30-40 річної давнини.
Відправлено через 1 хвилину 12 секунд:
mumu
Та у нас і зараз не сильно складні правила. Просто авіація це дорога забава. Не у кожного є хоча б сто кілобаксів на б/в літак 30-40 річної давнини.
-
tablestikus
Member
- Звідки: Київ
Ну так это ж классика пост-совка - гос.предприятие - всегда убыточно и денег всегда нет, но верхушка всегда жирует. Ибо всем пофих же на доход и успех предприятия.Scoffer: ↑ 14.09.2021 11:57 Ну це давно відомий факт, що державних підприємств існувати не повинно за одним виключенням - медицина. Ні заводів, ні пожежників, ні шкіл, нікого взагалі. Працювати по держзамовленю за бюджетні кошти на конкурентній основі - так, триматись на балансі держави - ні.
А от з медиками, на жаль, не все так просто - конфлікт інтересів: державі б хотілось щоб всі були здорові і пахали як коні, а медикам навпаки, щоб в напівдохлому стані знаходились якнайдовше.
І саме з цієї причини у нас роблять все навпаки: заводи в державу і розкрадати, а медиків в приватну сферу
Саме смішне, що народ ще й підтримує таке положення справ.
Отправлено спустя 1 минуту 57 секунд:
Я работал над разработками беспилотников два года в Украине - это вполне можно даже в полу-кустарных условиях делать вполне ок продукт. Правда проект загнулся ввиду того что инвестор не захотел вступать в коррупционные схемы в минобороны, а без этого ни одни испытания успешные на полигонах не привели к контрактуzmax: ↑ 14.09.2021 14:21 у Негоды вышло хорошее видео про ребят из Ростова. Сами делают из карбона беспилотники, утверждают что у них полный цикл производства. Еще один правильный пример что можно, если сильно захотеть.
Отправлено спустя 1 минуту 19 секунд:
можно и в 12к обойтисьScoffer: ↑ 16.09.2021 10:18 https://coub.com/view/2rfyrx
Відправлено через 1 хвилину 12 секунд:
mumu
Та у нас і зараз не сильно складні правила. Просто авіація це дорога забава. Не у кожного є хоча б сто кілобаксів на б/в літак 30-40 річної давнини.
https://auto.ria.com/uk/auto_an_2_20097147.html
-
Scoffer
Member
Так у нього розхід палива літр на кілометр. Ще й дорогого авіабензу. Всю решту ціни оперативно витратиш на експлуатаціюtablestikus: ↑ 16.09.2021 11:27можно и в 12к обойтись
-
tablestikus
Member
- Звідки: Київ
Можно купить и поставить во дворе)Scoffer: ↑ 16.09.2021 11:33Так у нього розхід палива літр на кілометр. Ще й дорогого авіабензу. Всю решту ціни оперативно витратиш на експлуатаціюtablestikus: ↑ 16.09.2021 11:27можно и в 12к обойтись
-
Scoffer
Member
~6 тисяч гривень/100 кілометрів на бенз + бенз на взліт-посадку + інші розходи на амортизацію літака + послуги аеродромів. Я думаю тищь 10 на сотню в середньому точно встане. І на зберігання пару-трійку кілобаксів на рік просто щоб стояв десь.
Відправлено через 4 хвилини 40 секунд:
Відправлено через 4 хвилини 40 секунд:
Ну для цього можна і без пілотного посвідчення обійтисьtablestikus: ↑ 16.09.2021 11:44Можно купить и поставить во дворе)
-
zmax
Member
- Звідки: Zp
врядли он хранится на аэродроме да и вообще пользуется услугами диспетчеров. это же колхозник, взлетает с грунтовки и летает на высоте воробья.Scoffer: ↑ 16.09.2021 11:49+ послуги аеродромів.
-
Scoffer
Member
zmax
Ну без диспетчера, наскільки я в курсі, літати не можна, але він там щось копійки коштує відносно інших затрат. Чи-то 5 євро, чи-то 10 за політ, щось таке.
Відправлено через 3 хвилини 8 секунд:
Або там взагалі абонплата якась Зовсім з голови вилетіло. В будь-якому випадку цей пункт чисто символічний.
Ну без диспетчера, наскільки я в курсі, літати не можна, але він там щось копійки коштує відносно інших затрат. Чи-то 5 євро, чи-то 10 за політ, щось таке.
Відправлено через 3 хвилини 8 секунд:
Або там взагалі абонплата якась Зовсім з голови вилетіло. В будь-якому випадку цей пункт чисто символічний.
-
Avenger80
Member
- Звідки: Харьков