спасибо за ссылку. Посмотрел первый круг. Я уже 4 года не катаю КК, но трасса мне с дивана не показалась слишком сложной. Я бы ее проехал, мне кажется. Также есть пара наблюдений. На чемпионате мира по КК все еще хватает хардтейлов, что б тут не утверждали диванные эксперты, которым по тропинкам в парке и для езды в городе нужен эндуро двуподвес. Широкий руль нужен, помимо прочего, чтоб тебя было невозможно обогнать на синглтреке
20+ середньої на 50+ км це достойний результат
у мене типова покатуха соло на 50-100 км з 400-800 метрів набору це десь 25-30 кмг, це якщо без жесті і вкручування. Там взагалі після 25 кмг десь, кожен наступний кілометр швидкості дається дуже складно.
Чисто для приколу, всі розрахунки подані для 0 градієнту і шосеру, для мтм потужність треба множити на якийсь множник типу 1.1 - 1.2. Для райдера 78 кг (взяв тут свою вагу), їхати по плоскочу на швидкості 30 кмг це 170 ват. А зі швидкістю 40 кмг це вже 370 ват. Тобто швидкість зросла всього в 1.3 рази, а потужністі для цього потрібно в 2.2 рази більше. Для 20 кмг потрібно 65 ват. Тобто при збільшенні з 20 до 30 швидкість зростає в 1.5 рази, а потужність в 2.6 рази. Коротше кажучи, 1) їздити швидко нетренованій людині важко, 2) супротив повітря грає фундаментальну роль, 3) вага грає мінімальну роль.