Вело овери?

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

mumu:я би взяв на 29 колесах "комп"
+ зірку 34Т або навіть 36Т для рівного рельєфу і високої швидкості, додатковий ланцюг, камеру (±1.5к до ціни)
підтримую :up:
3-14:В этом отношении 3шка любая очень крута в городах где нет крутых градиентов.
мені в 2004-2006 роках (останні класи школи) від родича дістався велосипед на 3-швидкісній планетарці шимано на додачу до мого сталевого фул рігідного author trophу з трансмісією 3х6. цієї планетарки часто було мало навіть на середніх, не крутих підйомах, а добре було їхати по рівній місцевості з зовсім невеличкими підйомами. тому я рідко його брав і катався весь час на author'і. виходило помітно швидше і комфортніше. наступні роки, коли з універу приїжджав в рідне місто на літні канікули покупатись на морі, також катався на пляж на цьому байку з планетаркою і так само було не завжди зручно. хоча, скоріше за все, 7-швидкісна мала б в тих умовах бути вже ок.
3-14:Сейчас к этому еще добавили 1х, который очень крут для всяких там кантрийных спортсменов, но в городском режиме откровенно глуп и дорог по расходникам
завжди катався на даблі-тріплі (окрім байку з планетаркою :) ), а минулого року пересів на сінгл як раз просто для звичайних покатух містом і лісо-парками без жодних гонок і КК. на мій смак, для такого режиму катання сінгл це прикольно, навіть нехай це буде трохи дорожче по ціні і витратним запчастинам. без сумнівів зручніше та приємніше, хоча, здавалось би, нічого особливого. зараз бачу для себе так, що на шосері — дабл, для всього іншого — сінгл. я от і на флетбар домане-гібриді для міста, якщо все складеться з ним, теж обов'язково поставлю сінгл спереду. жодного разу не зустрічав людей чи навіть історій в ютубі, про те як спробувавши сінгл спереду, хтось сказав би, що йому не підійшло і він хоче назад на дабл.
3-14:особливо у випадку 1х є можливість підібрати комфортну передачу
у мене був 12шв. sram з передньою зіркою 32 зуби і ззаду 11-50, не відчував, що чогось бракує, завжди було ок. окрім, звичайно, довгих прямих ділянок на асфальті, де доводилось крутити як зайцю-енерджайзеру, щоб тримати бажану швидкість. з 36 зіркою було б норм без жодних "але".
Dark-seer
Member
Аватар користувача
Звідки: Deutschland

Повідомлення

у нас есть магазины с адекватными ценами на запчасти или только с европы/китая тащить?

Отправлено спустя 1 минуту 34 секунды:
красавец, жалко большой :(
https://www.olx.ua/obyavlenie/velosiped ... 8c157e84db

Отправлено спустя 2 минуты 11 секунд:
и еще раздуплите на счет совместимости эксцентриков/осей, под ось надо специальную раму/вилку?
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Dark-seer:только с европы/китая тащить?
оно. бывают распродажи но 1-2 раза в год

Отправлено спустя 27 минут 36 секунд:
там цены плохие
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Dark-seer:под ось надо специальную раму/вилку?
взагалі так, але в випадках типу циклону GSX можна отаке купити для рами:
https://probicyclegroup.com/ru/parts/17 ... t-kit.html

Відправлено через 2 хвилини 39 секунди:
Dark-seer:жалко большой
якщо вже на крадені велосипеди дивитись, то там купа варіантів, на будь-який смак.
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

leif:цієї планетарки часто було мало навіть на середніх, не крутих підйомах, а добре було їхати по рівній місцевості з зовсім невеличкими підйомами.
Це можна вилікувати більшою зіркою позаду, або меншою попереду. Я десь пів року катався по Києву на шиманівскій 3х, на деяких підйомах було некомфортно, але це типу як Паркова, нинішня Лобановського або Володимирський узвіз. На інших більш менш заїжджав. Можливо тут дається взнаки моє дитинство, де по дорозі від моря додому був підйом на 40 метрів з градієнтом близько 3-4%. Ми там дітьми заїжджали на українах та аїстах. :gigi:
leif:не відчував, що чогось бракує
це була з моєї сторони скоріше підколка, що типу 8 швидкостей на планетарці це мало, а 10 на 1х це вже ок :) Насправді я думаю що 2х скоро залишиться тільки на шосерах, оскільки там критично важливо мати малий крок між сусідніми передачами, а все їнше вб'ють маркетологи, компаніям так вигідніше, а тут ще й кастомерам подобається :)
leif:сінгл як раз просто для звичайних покатух містом
я у своєму пості більше філософствував на рахунок регулярної їзди містом кожного дня, як-то на роботу. Там у 1х є ряд суттєвих мінусів. Окрім ціни сервісу, наприклад, є така штука, що перед зупинкою на червоне непогано було б перемкнути на більш тягову передачу. В цьому плані найкраща планетарка, там це можна зробити просто на місці. Посередині знаходяться тріпли і дабли, бо там можна скинути передню зірку на меншу. А в 1х вже треба пів-касети перестрибнути, на цьому можна пустити сльозу по гріпшіфтам, котрі були зручні в цьому плані.

В будь-якому разі регулярня їзда по місту на зовнішній трансмісії це біль. Або дорого, якщо проводити регулярний сервіс в майстерні, або геморойно, якщо сервісувати самому, або просто забиваєш болт і їздиш до моменту поки у тебе лусне ланцюг і міняєш всю трансмісію або і велосипед разом :laugh: Я скажу що більшість регулярних катунів на роботу вибирають саме третій шлях, у мене під офісом сотні байків стоять, і більшість в такому стані, що скоріше за все там вже фіксована передача, а на тих байках з макетом вилки, так ще й фіксована вилка. :rotate:
murzik
Member

Повідомлення

цн ви про 1 зірку спереду? фігня?
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

murzik:цн ви про 1 зірку спереду? фігня?
Чому фігня? Нормальна річ для своєї ЦА, зі своїми плюсами і мінусами.
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

3-14:а все їнше вб'ють маркетологи, компаніям так вигідніше, а тут ще й кастомерам подобається
можливо з часом це станеться, але поки до цього далеко. в GRX — будь-ласка, дабл або сінгл на вибір, нові групи Deor 20го року так само: 1х10, 2х10, 1х11, 2х11. кому як зручно. так, для SLX\XT\XTR вибору і правда не залишили, але навряд ті, хто реально купує велосипеди на старших групах буде сильно перейматись стосовно трохи швидшого зносу компонентів і їхньої дещо більшої вартості.

при цьому попередні покоління старших груп ще пропонували вибір сінгл-дабл, тільки з останнього не пропонують. не знаю...це диванна аналітика, звичайно, але я сумніваюсь, що якщо б на дабли був суттєвий попит, вони б їх не залишили. ймовірніше, що дабли в старших групах купували досить рідко, тому їх прибрали, а в Deor і нижче залишили, оскільки їх ЦА може більше перейматись стосовно вартості касети, ланцюгів і т.д.
3-14:В будь-якому разі регулярня їзда по місту на зовнішній трансмісії це біль. Або дорого, якщо проводити регулярний сервіс в майстерні, або геморойно, якщо сервісувати самому, або просто забиваєш болт і їздиш до моменту поки у тебе лусне ланцюг і міняєш всю трансмісію або і велосипед разом Я скажу що більшість регулярних катунів на роботу вибирають саме третій шлях, у мене під офісом сотні байків стоять, і більшість в такому стані, що скоріше за все там вже фіксована передача, а на тих байках з макетом вилки, так ще й фіксована вилка.
це так, велика частка людей коли купують велосипед думають, що будуть його регулярно обслуговувати, а як доходить справа, то починають пропускати-забивати, навіть почистити-змастити ланцюг в облом :facepalm: для таких і правда планетарка найкращий вибір, тут без сумнівів. мій друг в Данії має один шосер і ще один байк для поїздок на роботу на планетарці і барабанних гальмах :idea: каже, що для нього це оптимальний конфіг, але він досить раціональна людина. я у його друзів бачив настільки вбиті велосипеди, що аж якось здивований був, думав, в одній з велосипедних столиць світу не можуть так люди себе поводити з технікою, що це тільки у нас так. аж, виявилось, ні :)

Відправлено через 1 хвилину 54 секунди:
upd.

а ні, для SLX 7100, XT 8100 та XTR 9100 також є дабл. звідки я взяв що в останньому поколінні тільки сінгл? щось поплутав. от що значить у людини каталогів шимано немає :laugh:
murzik
Member

Повідомлення

і на скільки тисяч км вистачить касети при 1х10 з двома цепками? (10 шв деор 1400 грн ..)
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

leif:це так, велика частка людей коли купують велосипед думають, що будуть його регулярно обслуговувати, а як доходить справа, то починають пропускати-забивати, навіть почистити-змастити ланцюг в облом
Я б сказав, що більшість людей думають, що те, що вони бачать на ціннику в магазині це кінцева ціна велосипеда. Купляють собі щось, скажімо за 400 баксів, потім роблять перше ТО по гарантії, потім дізнаються що друге буде їм коштувати 50-100 баксів мінімум (це я про Польшу говорю, можливо в Україні ціни нижче) і забивають глибокий болт на сервіс. А там вже пофіг яка у тебе трансмісія, або вилка, воно все одно не працює.

Знову ж таки, тут я кажу про людей, що регулярно їздять на роботу в будь-яку погоду. Якщо, як люблять в Україні, купити модний МТБ, а потім кататися на ньому по набережній влітку 200 км на місяць в хорошу погоду, то можливо сервіс це не така вже й велика проблема :)
leif:мій друг в Данії має один шосер і ще один байк для поїздок на роботу на планетарці і барабанних гальмах
майже мій сетап. У мене ще тільки до цього додається МТБ велосипед для покатух по лісі або коли погода не годиться для шосера.
leif: в одній з велосипедних столиць світу не можуть так люди себе поводити з технікою
Зі свого досвіду життя в Данії та спілкування з місцевими жителями, можу сказати, що для більшості там, велосипед — це засіб пересування, що має бути економічно ефективним та задовільняти певні вимоги. Там ніхто не купить для поїздок на роботу умовний деор замість умовної асери, базуючись на тому, що перша лінійка вища у каталозі від другої.

Відправлено через 8 хвилини 15 секунди:
murzik:і на скільки тисяч км вистачить касети при 1х10 з двома цепками?
приблизно настільки, наскільки вистачить будь-якої іншої пристойної касети. Тут же справа не в тому, що касета якась гірша за якістю, а в тому що вона в два+ рази дорожча. а якщо порівнювати не 1х10 з 2х10, а з 2х9, то різниця буде вже 4+ рази.
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

murzik:і на скільки тисяч км вистачить касети при 1х10 з двома цепками? (10 шв деор 1400 грн ..)
если мыть и не катать зимой на долго. средняя 10 ездит 1500 км покойно. кампа может больше, спроси тут у владельца.
murzik
Member

Повідомлення

Hotspur
Касета на 1500 км? Це ж капець мало
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

murzik:Касета на 1500 км? Це ж капець мало
то наш "експерт" шось не в той каталог подивився :laugh: якісний ланцюг може прожити 1500 при належному догляді. касета як мінімум в 3-4 рази довше відходить.
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

murzik
В мене касета тіагровська (HG500) на 10 пройшла 3200+ з моменту покупки. Міняти не збираюся поки. На мтб-гібриді мікрошіфтова касета пройшла 3700+, зараз з'явилися проскакування під навантаженням, хоча ланцюг, 2й для цієї касети, в порядку. Можливо збились налаштування, там цілий групсет мікрошіфтовий, а, як відомо, все що нижче шімано деора не тримає налаштувань і ламається об суху траву :laugh:
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

murzik:Касета на 1500 км? Це ж капець мало
цепь. кассета в 2-3 раза больше
Востаннє редагувалось 06.03.2021 23:54 користувачем Hotspur, всього редагувалось 1 раз.
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

leif:ланцюг може прожити 1500 при належному догляді
ланцюг, доречі, у мене теж проїхав вже ті-самі 3200+ :rotate:
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

3-14:ланцюг, доречі, у мене теж проїхав вже ті-самі 3200+
ого. а заміряв знос?
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

leif:ого. а заміряв знос?
тільки що поміряв. 0.75 провалюється, 1 ще ні. Скоро міняти.
murzik
Member

Повідомлення

Crossbow
Плануєш міняти вел на щось інше?

Отправлено спустя 36 минут 7 секунд:
цей магазин http://sportsline.com.ua/index.php?productID=6071
краще драйвспорт?
Відповісти