Останні статті і огляди
Новини
Автотема: всё из мира авто-мото
-
dovjik
Member
- Звідки: Одесса
https://www.ixbt.com/news/2020/12/22/na ... -sber.html
Прямо в Москву выпускать - стрёмно вроде. Лучше бы сначала где потише покатались бы. Собственные разработки однако
Прямо в Москву выпускать - стрёмно вроде. Лучше бы сначала где потише покатались бы. Собственные разработки однако
-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
Головне, щоб за цими хайповими штуками від планокурів не потягнулися решта автовиробників. Але, на жаль, будь-яка модель бізнесу, яка принесе додаткові $$, буде набирати обертів.Hells Angels:подходишь такой к тесле.. дергаешь ручку двери, а она такая неудалось снять абонплату, пополните свой счет пожалуйста
-
Hells Angels
Member
SergN пізно, в ауді е-трон активація фар 3к евро 

-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
Отож, про що і кажу, що набирає обертів якраз з впровадженням електричок. Тому чим довше збережуться "старі мамонти", тим більше свободи можна буде відчути в праві управління своїм автомобілем (а то навіть і володіння).Hells Angels:пізно
-
Scoffer
Member
Не хвилюйтесь. Спочатку все заполонять зомбомашинами, а потім воскресне заз і випустить tavria supernova
-
Hells Angels
Member
SergN
у нас нашестя електромобілів по суті не буде, не всі мають можливість купити б/у бензин чи дизель, про нову чи бу електрику взагалі можна мовчати.
Таксисти на Ліф то вже особлива каста мабуть, в містах де є така служба таксі
Scoffer
вони лише вміли випускали авто за ціну яку потрібно було зменшити в декілька раз, якщо хочуть заробити щось масове нехай вивчають історію фольца с жуком та щось подібне.
у нас нашестя електромобілів по суті не буде, не всі мають можливість купити б/у бензин чи дизель, про нову чи бу електрику взагалі можна мовчати.
Таксисти на Ліф то вже особлива каста мабуть, в містах де є така служба таксі

Scoffer
вони лише вміли випускали авто за ціну яку потрібно було зменшити в декілька раз, якщо хочуть заробити щось масове нехай вивчають історію фольца с жуком та щось подібне.
Востаннє редагувалось 22.12.2020 16:52 користувачем Hells Angels, всього редагувалось 1 раз.
-
dovjik
Member
- Звідки: Одесса
Scoffer
Скорее уж Таврия сантафе
. Мы любим у корейцев покупать модели
Скорее уж Таврия сантафе

-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
У нас буде нашестя того, що продавалося на цивілізованих ринках десятиліття назад. Ну десь як зараз. Тому десь в 2040+ вже будуть масово надходити (битко-бляхиHells Angels:у нас нашестя електромобілів по суті не буде, не всі мають можливість купити б/у бензин чи дизель, про нову чи бу електрику взагалі можна мовчати.

-
Scoffer
Member
Я пророкую що електрифікація наступить значно раніше 40х років, але з якимись дешевими гівняними аккумуляторами типу натрієвих і перебоями в електропостачанні
Зараз практично всі концерни згорнули розвиток неелектричок. Навіть китайці. Немає сенсу. Нові екостандарти типу євро-7 на носі, під них треба вигадувати щось з двиглами, а термін окупання недостатній оскільки тотальна заборона двс теж на носі. На двс просто заб'ють.

Востаннє редагувалось 22.12.2020 17:08 користувачем Scoffer, всього редагувалось 1 раз.
-
Hells Angels
Member
SergN
машина з вбитою батареєю буде нікому не потрібна.
Зараз батарея коштує 5-6 тисяч баксів, а матеріал для їх виготовлення не безкінечний і то майже весь у азіатів.. тому буде зростання ціни на самі батареї та авто. Або Ілон таки знайде в космосі інший матеріал для батарей
машина з вбитою батареєю буде нікому не потрібна.
Зараз батарея коштує 5-6 тисяч баксів, а матеріал для їх виготовлення не безкінечний і то майже весь у азіатів.. тому буде зростання ціни на самі батареї та авто. Або Ілон таки знайде в космосі інший матеріал для батарей

-
dovjik
Member
- Звідки: Одесса
Hells Angels
Когда там экспедиция на Марс планируется?) До пояса он не долетает пока ))
Когда там экспедиция на Марс планируется?) До пояса он не долетает пока ))
-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
Ну так законодавчо ж придавили виробників еко-активісти, тому і кажу, що у нас масова навала буде в 40х з затримкою в десятиліття відносно "передовиків", де воно припаде на 30-і роки. Просто у нас основний канал надходження - вживана техніка, а не нова.Scoffer:Я пророкую що електрифікація наступить значно раніше 40х років
Машина з вбитим ДВС чи коробкою теж не треба, але це не значить, що машини викидають чи утилізують відразу при поломці ДВС/коробки. Про електички говорять лише у прив'язці до прогнозів здешевлення батарейок. Не здешевшають ще рази в 3+, то ні про яке масове розповсюдження в країнах, що не ввели заборону ДВС, не варто і говорити.Hells Angels:машина з вбитою батареєю буде нікому не потрібна.
-
Hells Angels
Member
SergN
вбите двигло чи коробку купиш б/в відремонтуєш та будеш їздити.
соти до батареї продають і люди купляють таке чув від таксиста на ліф, тільки він не сказав ціну за соту. Дай скільки раз ти її купиш, щоб зрозуміти про те що 1. потрібно купити нову батарею 2. спихнути подалі.
вбите двигло чи коробку купиш б/в відремонтуєш та будеш їздити.
соти до батареї продають і люди купляють таке чув від таксиста на ліф, тільки він не сказав ціну за соту. Дай скільки раз ти її купиш, щоб зрозуміти про те що 1. потрібно купити нову батарею 2. спихнути подалі.
-
Rabbit-kms
Junior
- Звідки: Южная Пальмира
та не гоните лошадей... хайпа не будет пока новые аккумы или еще чего не придумают... то что щас на всех не хватит, ресурс мал, запас хода тоже, дорого стоит, в массы как премиум идет по цене... так что лет 20 нам точно колесить как пещерным людям на ДВС (ну кроме мажориков с бабками)...
Отправлено спустя 1 минуту 40 секунд:
соты нужно перебирать, ибо может быть всего 10% из всей соты умерло, а 90% живые + контроллер наверное перенастраивать после замены... да и ваще лиф с его 100км пробега ваще отстой...
Отправлено спустя 1 минуту 40 секунд:
соты нужно перебирать, ибо может быть всего 10% из всей соты умерло, а 90% живые + контроллер наверное перенастраивать после замены... да и ваще лиф с его 100км пробега ваще отстой...
-
SergN
Member
- Звідки: Kyiv
і точто все те ж саме і з батарейкою. Питання лише ціни. Тому і написав, що ціни на батарейки будуть визначальними в темпах розповсюдження електричок.Hells Angels:вбите двигло чи коробку купиш б/в відремонтуєш та будеш їздити.
Відправлено через 6 хвилини 13 секунди:
Я в найближчі роки точно не є клієнтом продаванів електричок, тому купувати їх не планую. Водночас це така сама модульна фігня, як будь-який агрегат в машинах з ДВС, а тому поміняють легко, були б лише гроші.Hells Angels:Дай скільки раз ти її купиш, щоб зрозуміти про те що 1. потрібно купити нову батарею 2. спихнути подалі.
Новий ДВС на вживану машину теж часто коштує більше, ніж її ринкова вартість, проте для економії ремонтують, хоча ніхто не заважає купити новий, якщо хочеться заплатити грошей. Те саме буде і з електричками, коли чи якщо здешевшають батареї.
-
vbondarchyk
Junior
немного полезной информации для думающих критически людей о "знаменитых" моторах PSA серии Prince, которые с 2007 года по 2014-й 8 раз подряд получали престижную премию «Engine of the year» в своем классе...
кажется и на теории ДВС было пару "интересных роликов" на сей счет.
Вы верите тестам кач-ва топлива в Украине от "заслуживающих доверия организаций", тогда откуда берется такое дерьмо в топливных фильтрах после заправок на КЛО?
PS Это не ради холивара, это для справки. Кулемет треба тримати смазаним.
PSPS Очень свежий 1.6 PureTech 180 к нам пока вообще не планируют завозить: сначала нужно для неокрепших умов замутить парочку хороших наград, а вот потом можно тарить.
Да и пофиг, когда есть 2.0 BLUEHDI 180: там хотя бы блок из чугуния, гидрокомпенсаторы и цепь.
кажется и на теории ДВС было пару "интересных роликов" на сей счет.
- спойлер
- вы верите в премии "Мотор года"? Тогда мы идем к вам!
Вы верите тестам кач-ва топлива в Украине от "заслуживающих доверия организаций", тогда откуда берется такое дерьмо в топливных фильтрах после заправок на КЛО?
PS Это не ради холивара, это для справки. Кулемет треба тримати смазаним.

PSPS Очень свежий 1.6 PureTech 180 к нам пока вообще не планируют завозить: сначала нужно для неокрепших умов замутить парочку хороших наград, а вот потом можно тарить.
Да и пофиг, когда есть 2.0 BLUEHDI 180: там хотя бы блок из чугуния, гидрокомпенсаторы и цепь.
-
Scoffer
Member
vbondarchyk
Там же в перших коментах тобі написали чому і звідки береться конденсат. Дуй перевіряти паливну систему на герметичність. І заправляти повний бак.
Ох вже ці зрадофіли. За 70К пробігу у мене фільтри завжди були відносно чистенькі. Видно, що не прям нові-нові, але близко до того. Пару штук заради цікавості розрізав.
На паливі не економлю, заливаю модні сорта 95, або 98 якщо по дорозі попадається.
Відправлено через 4 хвилини 51 секунди:
І двигун у мене якраз китайська копія цього самого Tritec'у. З китайсько-австрійськими допрацюваннями
Прекрасно працює. Масло не жере від слова зовсім, як залив по макс, так і злив через 5К. Не гудить, не гримить, не троїть. Замінюю виключно розхідники. У народу ці двигуни проїхали по 250К до капіталки після чого відкапіталені і ще щось проїхали, але мені нікуди стільки кататись, так що поки 70К, політ нормальний.
Там же в перших коментах тобі написали чому і звідки береться конденсат. Дуй перевіряти паливну систему на герметичність. І заправляти повний бак.
Ох вже ці зрадофіли. За 70К пробігу у мене фільтри завжди були відносно чистенькі. Видно, що не прям нові-нові, але близко до того. Пару штук заради цікавості розрізав.
На паливі не економлю, заливаю модні сорта 95, або 98 якщо по дорозі попадається.
Відправлено через 4 хвилини 51 секунди:
І двигун у мене якраз китайська копія цього самого Tritec'у. З китайсько-австрійськими допрацюваннями

-
dovjik
Member
- Звідки: Одесса
Scoffer
Все зависит от региона. Могу судить по дизелю, но если едешь из Одессы в другой регион то стараюсь в Одессе по минимуму заправляться. Что грузовые что легковые. Такую гамулу льют что плакать иногда хочется.
Все зависит от региона. Могу судить по дизелю, но если едешь из Одессы в другой регион то стараюсь в Одессе по минимуму заправляться. Что грузовые что легковые. Такую гамулу льют что плакать иногда хочется.
-
Scoffer
Member
dovjik
За увесь час я лише один раз заправився так, що машина відчутно прям гірше їхати стала. Це був вог десь в кіровоградськй області. Александрія або Знам'янка, не пам'ятаю вже. І то наслідків ніяких, підозрюю що там бенз був просто протухший в часі. Зі старої бочки якоїсь злили.
За увесь час я лише один раз заправився так, що машина відчутно прям гірше їхати стала. Це був вог десь в кіровоградськй області. Александрія або Знам'янка, не пам'ятаю вже. І то наслідків ніяких, підозрюю що там бенз був просто протухший в часі. Зі старої бочки якоїсь злили.
-
mumu
Member
- Звідки: Житомир
ой, згадали про двигун bmw-psa, який в ± 2011 році проапгрейдили(в залежності від моделі), після чого він позбавився фактично своїх болячок. Та й до цього основний мінус і причина всіх бід був грм, коли ланцюг розтягувався(±70к км, були випадки і ранішого зношення), і якщо не перескакував зубці, коли циліндри зустрічались з клапанами, то пливли фази, і пошкоджувались клапани та головка, що також призводило до капіталки в решті решт. Ну і тоді якраз ПСА самовпевнено заявляли про сервісний пробіг 30к км, що також обтяжило ситуацію. І до цих двигунів йшов робот, де також швидко здихало зчеплення, заміна якого також коштує не дешево.