Автотема: всё из мира авто-мото

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
dimka890
Member
Звідки: Мелитополь\Запорожье

Повідомлення

Scoffer
согласен, заправляюсь на БРСМ 95-м, расход как по паспорту в районе 18-19 литров по городу (причем что зимой что летом, т.к. летом всегда с кондером, зимой прогревы) и 11-12 литров по трассе
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Та це погане паливо для початку треба десь взяти, а у нас всього два нещасних нафтопереробних заводи, обидва ллють євро-5, а все інше імпорт як не з ЄС, так білоруського мозиря, котре теж норм.
Це в росії так, я б погодився що там паливо всяке. Там ще з 90х ціла індустрія врізання в нафтопроводи і варіння бензу в гаражних умовах :laugh: А у нас немає нафти - немає проблем :lol:
Rabbit-kms
Junior
Аватар користувача
Звідки: Южная Пальмира

Повідомлення

ага страна одна, сеть заправок одна, но почему в Киеве на 50коп - 1грн дешевле чем в Одессе??? где справедливость? и кстати не факт что одна сеть заправок будет с одинаковым качеством бенза... как по мне то 92й чистый лучше 95го с присадками, а 98й я бы ваще не рисковал лить...

Отправлено спустя 1 минуту 27 секунд:
Scoffer:Та це погане паливо для початку треба десь взяти, а у нас всього два нещасних нафтопереробних заводи, обидва ллють євро-5, а все інше імпорт як не з ЄС, так білоруського мозиря, котре теж норм.
Це в росії так, я б погодився що там паливо всяке. Там ще з 90х ціла індустрія врізання в нафтопроводи і варіння бензу в гаражних умовах :laugh: А у нас немає нафти - немає проблем :lol:
уверен? если не знаешь то лучше промолчи! у нас врезок поверь не один десяток будет...
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Rabbit-kms
Ага, я читав в новинах. З врізаними резиновими шлангами і заглушкою з саморізу. Так багато наточиш, що заводнити всю країну можна :lol:
У нас не тайга, нафтопровод регулярно моніториться і оглядається, плюс кілометраж 3500 кілометрів всіх-всіх-всіх нафтопроводів разом взятих. Ці типу врізки це просто шкідництво. Показухи.
Rabbit-kms
Junior
Аватар користувача
Звідки: Южная Пальмира

Повідомлення

Scoffer:Rabbit-kms
Ага, я читав в новинах. З врізаними резиновими шлангами і заглушкою з саморізу. Так багато наточиш, що заводнити всю країну можна :lol:
У нас не тайга, нафтопровод регулярно моніториться і оглядається, плюс кілометраж 3500 кілометрів всіх-всіх-всіх нафтопроводів разом взятих. Ці типу врізки це просто шкідництво. Показухи.
ты читал? ну-ну... :lol: :laugh:
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Rabbit-kms
Слухай, ну от наточив ти нафти. Далі що з нею робитимеш? Нагадую, діючих НПЗ у нас аж два, обидва прекрасно справляються з євро-5.
Гаражною прямою перегонкою можна отримати бенз з октановим числом в районі 60, котрий ніякими присадками до 92-95 не доточиш і дизель тепловозної якості, котрий навіть на око по в'язкості відрізняється від нормального. А далі що? Куди їх?
tcpdump
Member

Повідомлення

Плюсону то,что топливо у нас норм, дядя сейчас электрику тянет на офф. СТО Скании - очень отличаются машины которые обслужены в регламент и заправлены по талонам и офф.маслом, и солярой от мужиков "продам ДТ" по трассе и маслом не пойми откуда.
shatun
Member
Аватар користувача
Звідки: Запорожская глухомань

Повідомлення

Scoffer: На брендових заправках максимум на що можна напоротись, це на те, що в бочкі сильно довго стояло і частина присадок осіла/вивітрилась. Або бочку помили погано. Вчасна заміна паливних фільтрів врятує пролетаріат :laugh:
Фільтра хіба що від мулу врятують ТНВТ, але не від наслідків.
Особисто бачив і свіженьки дизеля і карбюраторних стоячих неподалік від брендових заправок які тільки но заправилися з "порожнього" до "повного".
Авто тупо глухло і комп висвічував код з однозначним розшифруванням - "неякісне пальне".
А наше воно офіційне/палене чи контрабас з Росії/Білорусі - власникам до фені - вони не намагалались економити.
А скільки разів було, що авто не заводиться, бо, бачите, пальне "дуже старе" - аж три тижні у баку пробуло... :gigi:
Ray2000gt
Advanced Member
Звідки: Киев

Повідомлення

shatun:і карбюраторних стоячих
shatun:комп висвічував код з однозначним розшифруванням - "неякісне пальне".
:insane: какой еще комп на карбюраторе?
shatun:скільки разів було, що авто не заводиться, бо, бачите, пальне "дуже старе" - аж три тижні у баку пробуло...
Кстати, один раз столкнулся с очень необычной проблемой для моего авто. Был период, когда мой Лансер стоял долгое время, год на нем почти не ездил. Так вот, случайно там оказалось пол бака спиртового бенза с КЛО. Примерно через месяц машина отказалась заводиться. При чем по факту все было исправно, бензонасос качал, зажигание ок. Два раза заряжал аккум. Еле-еле завел на третий день не без помощи «легкого старта». Поехал долил до полного ANP и проблема ушла.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Ray2000gt:случайно там оказалось пол бака спиртового бенза
чисто випадково :laugh:
спиртяка насосав води з атмосфери і погано заводився, 146%
Востаннє редагувалось 20.09.2020 23:48 користувачем Scoffer, всього редагувалось 1 раз.
Fishnya
Alex
Аватар користувача
Звідки: Мариуполь

Повідомлення

Ray2000gt:спиртового бенза
:apes: не любите вы свои авто
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Якщо паливна система розрахована на спирт, то нічого не буде машині.
Та лишня вода по факту лише іскру потужнішу вимагає, а так октанове число такого просроченого бензу навіть виросло :laugh: В поршневі літаки колись на форсажі в додаток до бензу горілка плескалась (реально 40-50% розчин спирту) і компресор на підвищену передачу втикався. +20% потужності на рівному місці.
Rabbit-kms
Junior
Аватар користувача
Звідки: Южная Пальмира

Повідомлення

Scoffer:Rabbit-kms
Слухай, ну от наточив ти нафти. Далі що з нею робитимеш? Нагадую, діючих НПЗ у нас аж два, обидва прекрасно справляються з євро-5.
Гаражною прямою перегонкою можна отримати бенз з октановим числом в районі 60, котрий ніякими присадками до 92-95 не доточиш і дизель тепловозної якості, котрий навіть на око по в'язкості відрізняється від нормального. А далі що? Куди їх?
Если нету спроса то и нету предложений... Рисковать уголовной за врезку - значит риск оправдан! Да-да 2 завода с евро5 :laugh:... Что же на заправках одного из них нет очередей за евро5 бензинчиком? Дам цены пониже ведь прямо с завода...
Ну не смеши ей богу, я бы поверил если бы не работал на укртранснафте...
MexaHuK_DM
Member
Аватар користувача
Звідки: Запоріжжя

Повідомлення

fantomrulezz:
Серийное производство Renault Arkana для украинского рынка налажено на заводе "ЗАЗ" из машинокомплектов, которые поставляются с московского завода группы Renault.
Как говорится, свинья Васадзе везде грязь найдёт.
Ну вот что им мешало начать там, собирать, например Логаны из румынских машинокомплектов?
По сути, просто схема для обхода запрета импорта авто из Мордора.
Да, нашли способ из Рашки гнать их ржавый хлам. Сначала хотели собирать ЛАДА Ларгус, но не поросло. Теперь хотят впарить Аркану по сути того же российского производства с заводов Лады, это при том что на ЗАЗе есть полная линия производства... Цена, мягко говоря, не доступна основной массе населения. Если все самоходные коляски ЗАЗа были народные и доступные для людей, страдая лишь качеством сборки от плохой жизни, низких зарплат и экологии запорожцев(жителей г.Запорожья), они отлично продавались в Украине, по СНГ, даже на экспорт шли. Что мешает выпустить рестайлинг той же Славуты, пусть и в китайском кузове Chery A13 с тем же мелитопольским двигателем 1.3, но доступный населению? Нет, пригоним Рашкану и продадим впарим 0,09% покупателям. В здравом уме этот хлам ничем не связанным с качеством Рено никто не будет покупать за эти деньги.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

MexaHuK_DM:на ЗАЗе есть полная линия производства
Була. З 2018го року завод офіційно розпотрошили і потроха продають.
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

MexaHuK_DM:Что мешает выпустить рестайлинг той же Славуты, пусть и в китайском кузове Chery A13
З Васадзе це все буде тим самим прикручуванням колес до китайця, як і до рашкопрому. А загалом вже поїзд пішов, обсяги ринку малі, конкуренція висока, ефекту від масштабу нереально досягнути на тих обсягах виробництва. Он по світу корпорації одна іншу скуповують, щоб зменшити собівартості розробок на їх масштабах виробництв. Тому тут єдиним виходом по збереженню виробництва чогось на тому заводі міг би бути лише повний продаж його іншому виробнику. Але кого він може зацікавити?
tcpdump
Member

Повідомлення

SergN:Але кого він може зацікавити?
да вобщем-то никого. у всех желающих уже есть заводы в чехии, польще, кому меньше повезло - в мордорщине
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Мало того, что это говно из рашки пригнали, так за топ еще и просят 800к :lol:
За эти деньги сейчас прилично нафаршированный тигуан уходящего поколения можно взять :-/
anatolikostis
Member
Аватар користувача
Звідки: Луганск. область

Повідомлення

со спиртовым топливом все проще: к проблеме гигроскопичности добавляется еще и проблема того, что сам по себе спиртовой (на биоэтаноле) банально быстрее портится.
поэтому бросать машину с спиртовым бензином нельзя - докатать или залить обычный до верхушки.
PS Где-то читал, что очищенным изопропанолом воду из бака выгоняют, типа заливая литруху на бак 50литров, но это конечно еще тот квест. Тем более нахрена выгонять воду, если точно не знаешь, есть ли она там.
А у нас еще любят смачно превышать на АЗК норму содержания спиртов: в пару раз например. Зато дешево!
Hells Angels
Member
Аватар користувача

Повідомлення

anatolikostis
у нас переход на етанол явно не ближайшие 5-10 лет. :gigi:
Відповісти