![B-) B-)](./images/smilies/cool.gif)
пока его юзаю, особенно вариант на слабых компах
в интернете даже можно найти фотографии их создателейKimRomik:вирусы создают сами разработчики антивирусов
Для некоторых сложность и кроется в том, чтобы эту гадость удалить. Потому как Bitdefender просто так удалить не получится.OverPow:Так в чем сложность удалить этот антивирус и больше никогда не пользоваться ?
Будем решать проблему по мере ее возниконовения. Symantec Endpoint Protection (SEP) не вариант, грузит проц и оперативу.anatolikostis:Engineer_1988
а что дальше: m$ же собралась в Win7 защитника больше не поддерживать?
SEP?
31-01-2020Ціна безкоштовних антивірусів: Avast фіксує і продає кожен ваш крок в інтернеті
Avast є дуже популярним антивірусом. Більшість користувачів використовують безкоштовну його версію, рівень захисту якої не поступається платним аналогам. Але сама компанія також не може працювати в збиток, і їй доводиться шукати способи монетизації безкоштовного продукту.
Згідно з дослідженням порталів Vice і PCMag, Avast і AVG збирали анонімну призначену для користувача онлайн-статистику з більш ніж 100 млн пристроїв, а потім продавали її за допомогою дочірньої компанії Jumpshot. Серед її клієнтів - Google, Microsoft, Pepsi, Sephora, Home Depot, Yelp, Intuit і інші.
Зібрана інформація містила запити в пошукових мережах, локацію і координати GPS пристрою, відвідані веб-сайти, переглянуті відео на YouTube, YouPorn, PornHub і інших сайтах, відвідані онлайн-магазини і товари, що цікавлять, переглянуті пости в соціальних мережах і багато іншого. Потім усі ці дані прив'язувалися до унікальних ідентифікаторів «device ID» і відправлялися на сервери компанії.
При цьому Avast не використала прив'язку до імені користувача, адресу електронної пошти або IP-адресою. І також вона не збирала особисті дані, включно, паролі, номер банківської карти, код CVV2, номер телефону і т.д. Тобто її цікавила лише поведінка користувача в інтернеті, і всі дані є анонімними.
З липня 2019 року для нових завантажень своїх безкоштовних продуктів Avast пропонує користувачам можливість відмовитися від збору і передачі подібної статистики. Перехід на систему опціонального збору статистики завершиться в лютому 2020 року.
https://www.tomshardware.com
https://www.techspot.com
Avast закрила дочірню компанію Jumpshot після скандалу
Днями розгорівся скандал навколо компанії Avast, після спільного розслідування порталів Vice і PCMag. Йдеться про збір анонімної користувальницької онлайн-статистики з більш ніж 100 млн пристроїв, а потім про її продаж за допомогою дочірньої компанії Jumpshot.
Керівництво Avast вирішило не нагнітати ситуацію, негайно припинило збір персональної статистики компанією Jumpshot і взагалі закрило це дочірнє підприємство. CEO Avast Ондрей Влчек (Ondrej Vlcek) додав, що в якості генерального директора за 7 місяців своєї діяльності він переосмислив кожен сегмент бізнесу Avast і прийшов до висновку, що збір користувальницької статистики не відповідає пріоритетам безпеки компанії.
https://www.tomshardware.com