x7Gam1ng:кстати в какой то теме писали что при замене на новую то гарантию дают по новой, вроде даже в законодательстве так пишет
на 270 дали гарантию и сколько?
6. При виконанні гарантійного ремонту гарантійний
строк збільшується на час перебування продукції в ремонті.
короче после ремонта остается все тот же гарантийный остаточный срок.
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством,
має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2)
безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору,
має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
в моем случаи мы сошлись на замене на "аналогичный товар"
7.
Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості,
ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.
Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками
у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.
При розірванні договору розрахунки із споживачем
у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
это как бы я так намекаю некоторым что можете требовать даньги если в СЦ сказали ремонту не подлежит, в итоге если Видеокарту купили в 13м году за 2000грн., а он сейчас стоит 6500грн., вам должны вернуть 6500грн. Ну это в теории по закону, но не указано по цене новго товара или аналогично на вторичном рынке так как товар в данном случаи то юзаный, а так же не забываем на уловки Продавцов, они могут в своем прайсе сделать оф. цену такую же на уровне 2013г. и вернуть вам только 2000грн. или худшем случаи поговорить с СЦ и там дадут заключение что поломка по Вашей вине в результате скола мини-конденсатора или чего либо другого.