S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha

Игры для ПК, консолей и прочих платформ
Відповісти
Автор
Повідомлення
Gagarin-ace
Member
Аватар користувача
Звідки: Кропивницкий

Повідомлення

пришел к лаборатории х16 (или х18, не помню) подвальчик, там надо код ввести на дверях. Я из ПДА беру код, а он не подходит, что за несчастье ?

может в первом посте написать какой то ФАК, где будут коді и прочая ерунда, т.к. ничего єтого в ПДА не хранится, и если в диалоге провтікал - ищи-свищи :weep:
Kib
Member
Звідки: Житомир

Повідомлення

Gagarin-ace:пришел к лаборатории х16 (или х18, не помню) подвальчик, там надо код ввести на дверях. Я из ПДА беру код, а он не подходит, что за несчастье ?

может в первом посте написать какой то ФАК, где будут коді и прочая ерунда, т.к. ничего єтого в ПДА не хранится, и если в диалоге провтікал - ищи-свищи :weep:
Этот сталкер для фанатов, а не для свистунов, проклацал диалог и побежал в неизвестном направлении, а зачем и куда, там будет видно. Не, такое не прокатит. :gigi:
Gagarin-ace
Member
Аватар користувача
Звідки: Кропивницкий

Повідомлення

особенно хорошо читать всплывающие сообщения, когда от стаи собак бежишь, или военных отстреливаешь :yes:
kollos
Member
Аватар користувача
Звідки: м. Кіровоград

Повідомлення

Gagarin-ace
print screen нажал и побежал :laugh:
Gagarin-ace
Member
Аватар користувача
Звідки: Кропивницкий

Повідомлення

я иногда нажимаю принтскрин, но не всегда его сохраняю, а ф9 в афтербёрнере не всегда догадываюсь



так, кто входил в эту лабораторию, какой там код ?
kollos
Member
Аватар користувача
Звідки: м. Кіровоград

Повідомлення

Gagarin-ace
пробуй 5271, если это х18
нагуглил :shuffle:

и там же ещё
Какой код от двери в X-18? Ввожу код - дверь не открывает
Вы вводите код от компьютера X-18, вводите код, который в истории диалогов, а не в заметках.
Востаннє редагувалось 19.05.2014 11:21 користувачем kollos, всього редагувалось 1 раз.
Gagarin-ace
Member
Аватар користувача
Звідки: Кропивницкий

Повідомлення

kollos
спасибо, дома попробую :up:
Chihonya
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Mechanical
Спасибо камрад,будем пробовать :beer:
Truchmann
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Можуть бути корисними зміни, які стосуються верії 1.30013 гри S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha та, мабуть, й пізніших: Потребу каністр і заправки можна взагалі виключити правкою файлу "vehicles.ltx" по шляху "\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\gamedata\config\misc\items\".
У потрібній машині правимо ось так:
dist_use_fuel = 0
fuel_consumption = 0
Або замінити рідний файл на однойменний вже в цьому сенсі відредагований і з пониженими налаштуваннями на ціну при покупці авто "vehicles.ltx"
avtivki.zip
(5.76 Кіб)

Треба відмітити, що якщо таку процедуру виконати, коли в паливному баку вже закінчилося було пальне, то машина їхати не буде і її знадобитися один раз таки заправити.
Файли, пов'язані з машинами тут:
c:\Games\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\gamedata\config\models\vehicles\
c:\Games\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\gamedata\config\misc\items\
В теці моделей з'являються машини, здається ті, якіх придбано.

На прикладі УАЗ'а наступні файли впливають на властивості цього автомобіля:
vehicles.ltx (впливає на усі автівки)
veh_uaz_u_01.ltx (впливає на лише на УАЗ)
і, можиливо, ще цей:
veh_uaz2.ltx (за назвою має впливати лише на УАЗ, взагалі, ще треба з'ясувати, яку ролю грає цей файл)

При спробах поліпшити УАЗ був перевірений результат редагування файлу "veh_uaz_u_01.ltx" і було встановлено, що властивості УАЗ''а залежать від змін в цьому файлі. Відредагований файл "veh_uaz_u_01.ltx" можна узяти з викладеного кількома рядками вище архіву (заміняймо оригінальний на цей, - шлях "Lost Alpha\gamedata\config\models\vehicles\". У нім потужність двигуна була підвищена із 13 до 60 к.с. і загальна міцність автівки і на решті на УАЗ'іку стало можно їздити на усіх локаціях. Решта ж оригінальних автівок лишається сирою і корявою. На жаль покі що ще не удалося визначити, як закріпити заднє запасне колесо, в якому багажник, заправка і ремонт одночасно. Це запасне заднє колесо відлітає часом, навіть якщо не їхати а просто відкрити дверці.

У файлі "veh_uaz_u_01.ltx" правилися зокрема такі рядки:

;------ Factory parameters of Engine -------------------------------------------

fuel_tank = 80 ;-- litres
fuel_consumption = 0 ;-- liters per 100 000 rotations
engine_power = 60 ;-- horse_power (kW = hp * 0.808)
max_power_rpm = 3500 ;-- on this rpm value engine power reaches maximum
max_torque_rpm = 2000 ;-- on this rpm engine torque reaches maximum

Рядок потужність двигуна із 13 к.с. було переправлено на 60 к.с.

Далі:

;------ damage bones -----------------------------------------------------------

[damage_bones]
;bone_name = <hit_scale>,<-1>,<wound_scale>
;<hit_scale> - coeff, reduce health
;<wound_scale> - coeff, wounds

default = 0, -1, 0

Оригінально напроти default було = 1, -1, 0.1


А також нижче замість:

strike_immunity = 0.001 ;-- strike (collision with objects) => collision_damage
shock_immunity = 0.05 ;-- shock (anom)

встановленно

strike_immunity = 0.000 ;-- strike (collision with objects) => collision_damage
shock_immunity = 0.00 ;-- shock (anom)


Нижче усе змінено на 0.0000

;------ collisiondamage --------------------------------------------------------

[collision_damage]
root = 0.00000
front_bamper = 0.00000
left_door = 0.00000
right_door = 0.00000
back_left_wheel = 0.00000
back_right_wheel = 0.00000
front_left_wheel = 0.00000
front_right_wheel = 0.00000

Експерімети такі нескладі, але потребують часу. Цікаво хто ще вже поекспереметував і щось знайшов?
Chihonya
Member
Аватар користувача

Повідомлення

У кого нибудь выскакивала такая дрянь?-
Зображення
Видяха профильная,все стоит и отлично работает,окромя как в этой игре,периодически выскакивают белые штуки,как будто переразгон карты или артефакты,все поставил по-дефолту,не помогло,в других играх все гуд,куда копать? :( Кстати,облазил весь кардон,ниодного вылета)
версия 1.30013
p.s.как сделать слышными шаги еще,а то как ниндзя.. :gigi:
Mechanical
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Chihonya
2 стр. этой темы. ;)
Это про ниндзю, а про артефакты на экране - :dontknow:

Добавлено через 4 минуты 4 секунды:
Chihonya
В Catalyst всё по дефолту ?
А то может сглаживание форсировано или ещё что-нибудь.
Chihonya
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Mechanical:Chihonya
2 стр. этой темы. ;)
Это про ниндзю, а про артефакты на экране - :dontknow:

Добавлено через 4 минуты 4 секунды:
Chihonya
В Catalyst всё по дефолту ?
А то может сглаживание форсировано или ещё что-нибудь.
:beer: В каталисте дефолт...
Зображення
Куда рыть,ума не приложу :(
Ноги пропали,появилась тень и звуки шагов,ноги больше нравились :lol:
Mechanical
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Maddy1988:На каких настройках бегаете?
А то меня задолбал плавающий от хренового к ужасному фпс и я бегаю на 9м директе ...
Советую:
- DX10
- "плотность травы" примерно на 40% установить. Немного левее от центра.
- "карты теней" - средние или даже низкие.
- отключить в меню все сглаживания, вертикальную синхронизацию и частоту 60Гц.
- "солнечные лучи" установить на низкие настройки. Именно низкие.
- "модель затенения" - HBAO.
- "качество SSAO" - пусть будет высоко.
Остальное пусть будет активно и на максимум.
Перезапустить игру.

Игра страдает сильным падением FPS из-за некоторых опций. :(
Это происходит спустя определенное время игры (20-30 мин) и похоже на утечку.
Лечится только полным перезапуском с ярлыка. Перезагрузка сохранения тут не поможет.
Но, если сделать так, как написано выше, то утечки не будет. :up:

Ещё через афтербёрнер можно залочить FPS на любой отметке.
Я себе залочил на 40 FPS:
ЗображенняЗображення

Добавлено через 1 минуту 2 секунды:
Chihonya:Ноги пропали,появилась тень и звуки шагов,ноги больше нравились :lol:
Да, тут так.
Ну это же Сталкер :D
Chihonya
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Попробую уже завтра,отпишусь :beer:
Mechanical
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Maddy1988:... делаю вывод... Оптимизация говно... или говно для нвидии :dontknow:
Посредственная оптимизация.
С Geforce игра дружит очень хорошо. Не надо ругать НВ. Это я сужу по инфе, которую удалось выделить в интернете.
Интересовался. Мне как обладателю Радеона было соблазнительно узнать что же могут карточки конкурента предложить в этой долгожданной игре.
Да и вообще спокойней надо отнестись.
Всё бесплатно делалось и непрофессионалами в игровой индустрии.
Вышло очень хорошо, имхо.
Truchmann
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Тіж самі файли, що в горі у моєму пості, але трішкі краще з заднім запасним колисом УАЗ (підправлено лише в veh_uaz_u_01.ltx).
avtivki.zip
(5.77 Кіб)
c:\Games\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\gamedata\config\models\vehicles\veh_uaz_u_01.ltx
c:\Games\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\gamedata\config\misc\items\vehicles.ltx
Gagarin-ace
Member
Аватар користувача
Звідки: Кропивницкий

Повідомлення

kollos:Gagarin-ace
пробуй 5271, если это х18
нагуглил :shuffle:

и там же ещё
Какой код от двери в X-18? Ввожу код - дверь не открывает
Вы вводите код от компьютера X-18, вводите код, который в истории диалогов, а не в заметках.
у меня нету истории диалогов, вот откуда у меня такая попаболь !
Truchmann
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Maddy1988:
Mechanical:Люблю атмосферу в Сталкере.
Хожу ..., щёлкаю ...
На каких настройках бегаете?
А то меня задолбал плавающий от хренового к ужасному фпс и я бегаю на 9м директе и без всей этой солнечной лабуды.
Визуально - полная копия оригинального сталкера тени чернобыля получилась :shuffle: за то фпс всегда шикарный.

+ Совсем недавно запускал чистое небо и зов припяти - фпс шикарный на ультрах, а тут -- :horror: что на 10м, что на 11 директе

Сглаживание я никогда и нигде не использую, поэтому, делаю вывод... Оптимизация говно... или говно для нвидии :dontknow:
Точно, щоб усе було горазд на максималках при роздільній здатності зображення 1920 х 1080 потребуэ i5-3570 і дві GTX770, або дві radeon HD7970
kuku2011re
Junior

Повідомлення

Можно и на directX 9 поиграть, но на максималках всё равно аппетиты движка высоки, а смотриться значительно хуже чем на 10.1
Truchmann
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Ось деєкі покращення для гри на directX 9 - графічний мод Lost Alpha ENB + SweetFX modhttp://www.moddb.com/mods/lost-alpha-en ... rom-120514 (копія сторінки в pdf)
спойлер
Робить вигляд соковитійшем і більш барвистим. Нажаль нема такого для directX 10.
" Отже від тепер застусовивається внутрішньо-ігрове тональне відображення (диви файл "Прочитай мене.rtf" або "readme" щодо використовиваэмих значень) і деяке твікання щоб запобігти оверблуму (проте деякі бетоні стіни лишаються заяскравими, якщо поглядати на них із тіні).
Версія актуальна на сьогодні: 12.05.14
LA-ENB_120514.zip
(457.19 Кіб)
Інструкції з моду щодо користування:
спойлер
мод ENB для S.T.A.L.K.E.R LOST ALPHA

оригінальні деде-елки dll від B Vorontsov та CeeJay.DK

Інсталяція:
1) помістить файли у вашу директорію гри "bins"
2) Запустити гру у режимі DX9 (переконайтеся, що вимкнено сонячні промені "sun shafts OFF")
3) для відкриття консолі натисніть '~'
4) редагуйте ції параметри:
r2_ls_bloom_fast off // переконайтеся, що встановлено на off
r2_ls_bloom_kernel_b 0.32 // не уявляю, як це впливає на оригінальний блум, проте я встановив на це на 0.32
r2_ls_bloom_kernel_g 2.0 // радіус блуму (??)
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.575 // множник блуму
r2_ls_bloom_threshold 0.32 // блум починається із цього рівня, якщо робити його вище, це призведе до зменшення кількості загального блуму на екрані

r2_sun_lumscale 0.95 // для яскравішого сонячного світла збільшуємо це
r2_sun_lumscale_amb 0.66 // якщо внутрішнє освітлення затемно збільшуємо це
r2_sun_lumscale_hemi 0.55 // якщо дерева/об’єкти затемні, збільшуємо це

r2_tonemap on // трохи твікнув це щоб працювало разом з адоптацією ENB
r2_tonemap_lowlum 0.7 // це може мати досить великі діапазон можливих значень, твікайте це помірно сірим (middlegray)
r2_tonemap_middlegray 0.8 // теж саме як низька яскравість lowlum


5) для активації/деактивації ENB натиснути [shift] + [F12]
6) для вмикання/вимикання SweetFX натиснути [Scroll Lock]
7) Насолоджуйтесь!

Деякі дрібні підказки:
1) для усунення SSAO, встановити EnableOcclusion на 0 у enbseries.ini (папка "bins")
2) для усунення блуму, встановити EnableBloom на 0 там же

У цьому розділі налаштувань ви можете твікнути кожну опцію.
кольорова корекція(деяка насиченість) робиться через налаштування SweetFX, а гама та блум налаштовивають через ENB
Наступні команди і деяки інши вищенаведені працють і без моду як на directX 9 так й на directX 10.

Якщо набридла темень навіть у південь:
1) Запускаємо гру десь просто неба. Через команду кнопкою "~" заходьмо до консолі
вбиваемо r2_sun_lumscale 3.000 та тиснемо на Enter і маємо справжній день! (значення можуть бути поміж -1.000 і 3.000)

Якщо набридла темень у приміщеннях:
2) r2_sun_lumscale_amb 3.000 і нормально у внутрішніх просторах (значення можуть бути поміж -1.000 і 3.000)

Якщо зовнішні об'єкти є затемні:
3) r2_sun_lumscale_hemi 3.000 (значення можуть бути поміж -1.000 і 3.000)
------------------------------

Лишилися ще такі питання:

1) Як зробити, так щоб у УАЗ'а запасне колесо, що ззаду, не відлітало, коли дверці відкриваєш/закриваєш автомобіля або коли просто чіпаєш його на рівному місці? Який файл правити і що має бути в рядку?

2) Як зробити картинку настільки красивою, як в моді Complete для Clear Sky

http://media.moddb.com/images/articles/ ... a135_o.jpg" target="_blank
http://farm3.staticflickr.com/2557/4348 ... e70e_o.jpg" target="_blank
http://public.bn1.livefilestore.com/y2p ... s=75220244" target="_blank
http://farm3.staticflickr.com/2714/4315 ... 1d0e_o.jpg" target="_blank
http://media.moddb.com/images/mods/1/15 ... -24-67.jpg" target="_blank
http://media.moddb.com/images/mods/1/15 ... -16-76.jpg" target="_blank
http://media.moddb.com/images/mods/1/15 ... -21-71.jpg" target="_blank
http://media.moddb.com/images/mods/1/15 ... ete_16.jpg" target="_blank
http://farm3.staticflickr.com/2795/4342 ... b834_o.jpg" target="_blank
http://savepic.org/4976305.png" target="_blank
http://img1.wikia.nocookie.net/__cb2009 ... _House.jpg" target="_blank

і в моді Complete для Call of Pripyat?
http://zona51.net/uploads/posts/2014-02 ... 2011-3.jpg" target="_blank
http://i1.ytimg.com/vi/U8cB8B_jCX8/maxresdefault.jpg" target="_blank
https://public.bn1304.livefilestore.com ... s=75220823" target="_blank
http://gameland.jutarnji.hr/wp-content/ ... pyat_9.jpg" target="_blank
http://www.pcgames.de/screenshots/origi ... ts__4_.jpg" target="_blank

3) Планується заміна древніх текстур на якісні у фул ейчди і ультра фул ечди?
Відповісти