Work Unit - це поле в інтерфейсі 7-го клієнта (справа) з повним описом скачаної задачі (проекту), яка виконується тим слотом, що виділений у полі Folding slots
Її параметри:
1. PRCG -
Project: 5766 (
Run 12,
Clone 103,
Gen 274) де 5766 - номер проекту з
Таблиці проектів
2. Folding slot ID - номер слота з поля Folding slots
3. Work Queue ID - номер задачі в загальній черзі. Всі задачі всіх слотів, які зараз виконуються (стоять в паузі) ставляться в чергу від 00 і т.д в порядку їх отримання, незалежно від номера слота. Як тільки задача здається чи стирається, її черга звільняється, наступна нова задача займе вільну позицію ближчу до нуля. Так можна знайти дані задачі в папці Work - дані зберігаються не по номеру слота, а по номеру її черги.
4. Status - пауза, обрахунок, чи здача результату
5. ETA - час до завершення обрахунку
6. Base Credit - очки за задачу, але без бонусів.
7. Estimate Credit -очки за задачу з бонусами. Бонуси лише для задач процесора, і задач відеокарт на 17 ядрі, але лише при вчасній задачі (протягом Preferred (days), див. таблицю
8. Estimate PPD - point per day - кількість очок за добу - тобто така кількість очок, яку б принесла дана задача при виконанні на даному компютері в даних умовах протягом 24 год.
9. Estimate TPF - time per frame - тривалість обрахунку 1% задачі
10. Project - номер проекту (задачі)
11. FahCore - номер ядра фолдингу. Для розрахунку на проці використовують зараз А3 і А4 для простих smp задач, і А5 - для БЖ. Для відеокарт зараз є ядра А11 - Cuda стара -для Нвідії до 4ї серії, А15 - Cuda новіша - для всіх Нвідій, А16 - тільки для ATI 5 серії і новіше, А17 - OpenCL - для тих карт які це підтримують (ATI 5 серії і новіше, Нвідія - всі). Ядро автоматом скачується з задачею, якщо воно перед тим не було скачано з іншою задачею.
12. Attempts - номер спроби скачати задачу - це якщо пропав доступ до сервера з задачами, або збій зєднання.
13. Next Attempt - час до наступної спроби - якщо є неохідність. Чим більша кількість спроб, тим більша пауза між спробами. В останніх версіях клієнта нарешті зробили, щоб після певної кількості невдалих спроб клієнт переключається на інший сервер, але тільки в межах правил вибору на основі настройок слота
14. Assigned - час (момент) отримання задачі
15. TimeOut - час (момент) до якого тре здати задачу з бонусами, Preferred (days), див. таблицю
16. Expiration - час (момент) до якого тре здати задачу щоб за неї дали хоча б базові очки. Після цього очок не дадуть взагалі, тільки зарахують саму задачу (кількість задач)
17. Work Server - сервер з номерами задач - він визначає яку задачу має отримати клієнт залежно від умов (номера клієнта, його властивостей, вільних серверів і т.п).
18. Collection Server - а саме звідси скачується сама задача згідно номера який видав Work Server
Добавлено через 3 часа 3 минуты 58 секунд:
команда 350.000.000
![super :super:](./images/smilies/super.gif)