Останні статті і огляди
Новини
Змагаймось в нашій команді Folding@Home!
-
ronemun
Advanced Member
Artistus
твоя ідея - тобі і карти в руки
в мене, на жаль, коонктретна запара намітилась
твоя ідея - тобі і карти в руки
в мене, на жаль, коонктретна запара намітилась
-
prosha_evolist
HWBOT OC Team
- Звідки: Київ
Правильно, есть куратор темы, пускай он и отдувается
-
ronemun
Advanced Member
ShaggY
ти ще комп не віддав?
тоді постав VirtualBox, скачай, підключи образ, настрой йому мережу (брыдж чи нат), запусти машину з образа, далі в браузері напиши fah і на сторінці настрой клієнт на БЖ - будеш мати ППД 220тис
ти ще комп не віддав?
тоді постав VirtualBox, скачай, підключи образ, настрой йому мережу (брыдж чи нат), запусти машину з образа, далі в браузері напиши fah і на сторінці настрой клієнт на БЖ - будеш мати ППД 220тис
-
ShaggY
Member
- Звідки: Киев
ronemun
Та получилось ещё денек.выцыганить..
Кстати, режим перфоманс по сравнению с балансед в энерго потреблении, добавляет сотку мега герц в бусте, и минус ещё несколько секунд
Та получилось ещё денек.выцыганить..
Кстати, режим перфоманс по сравнению с балансед в энерго потреблении, добавляет сотку мега герц в бусте, и минус ещё несколько секунд
-
ronemun
Advanced Member
silver 600.000, 1.500 WU
KROZORS 50.000
kostenkovitalik 50.000, 25 WU
F6E 25.000
KROZORS 50.000
kostenkovitalik 50.000, 25 WU
F6E 25.000
-
ronemun
Advanced Member
дороблений конвертор логів 7-го клієнта для FahSpy
http://forums.overclockers.ru/viewtopic ... 5#p9114195" target="_blank
http://forums.overclockers.ru/viewtopic ... #p10818336" target="_blank
http://forums.overclockers.ru/viewtopic ... 5#p9114195" target="_blank
http://forums.overclockers.ru/viewtopic ... #p10818336" target="_blank
-
ronemun
Advanced Member
команда 102 місце
-
prosha_evolist
HWBOT OC Team
- Звідки: Київ
ronemun
а на какао уже 101
а на какао уже 101
-
ronemun
Advanced Member
на какао не враховують HPCS з її 1,36 міліарда.
нам все одно не везе - в спину дихають MacCentral.com i Reddit - так що ми ще одне місце візьмемо, а далі два втратимо, аж через 38 днів їх вернемо
нам все одно не везе - в спину дихають MacCentral.com i Reddit - так що ми ще одне місце візьмемо, а далі два втратимо, аж через 38 днів їх вернемо
-
ronemun
Advanced Member
свого часу шукав спосіб обєднати багато компів в один, і не знайшов, а виявляється все було просто -
http://www.osp.ru/os/2009/04/9277328/" target="_blank
для старих 2-х ядерних проців хватає напевно і простого 1Гбіт/с, для сучасних тре InfiniBand 10Гбіт/с і вище. На щастя зараз на ебеї 2 портовий 10Гбіт коштує 30-50 дол (PCI-X, ще потрібен перехідних на PCIe), кабелі 15-30 дол за шт.
http://www.osp.ru/os/2009/04/9277328/" target="_blank
для старих 2-х ядерних проців хватає напевно і простого 1Гбіт/с, для сучасних тре InfiniBand 10Гбіт/с і вище. На щастя зараз на ебеї 2 портовий 10Гбіт коштує 30-50 дол (PCI-X, ще потрібен перехідних на PCIe), кабелі 15-30 дол за шт.
-
ShaggY
Member
- Звідки: Киев
Ныдыбал наконец для себя на работе вместо ноута hp xw8600 c парой Xeon X5450 и 12 гиг оперы. На что такое чюдо способно?
в принципе виртуалку могу спокойно постваить
в принципе виртуалку могу спокойно постваить
-
ronemun
Advanced Member
на зарашній час це слабі проци, архітектура ще Core 2, тож вони в купі аналог одного AMD FX 8350 чи 3570k (без розгону).
Сам порахуй:
2хXeon X5450: 2проца*4ядра*3ГГц*1,0=24,0. (1,0 множник архітектури).
AMD FX 8350: 1проц*4ядра*4ГГц**1.65=26.4
якщо тре надійність то можна і аналогічний проц серверний взяти і память есс (зараз дешева)
також там память FB-DIMM - застаріла і страшенно дорога, дууууже повільна
гарантії нема, застарілі технології віртуалізації.
Але якщо на халяву попався то добре - в задачах 809х буде біля 20тис., в 6901 - якщо колись зявляться - біля 30тис, в 7000-7028 - 35-40тис (теж ріідко йдуть, та ще й в перемішку з 7029-708х - низькі очки і дуууже довгі)
Сам порахуй:
2хXeon X5450: 2проца*4ядра*3ГГц*1,0=24,0. (1,0 множник архітектури).
AMD FX 8350: 1проц*4ядра*4ГГц**1.65=26.4
якщо тре надійність то можна і аналогічний проц серверний взяти і память есс (зараз дешева)
також там память FB-DIMM - застаріла і страшенно дорога, дууууже повільна
гарантії нема, застарілі технології віртуалізації.
Але якщо на халяву попався то добре - в задачах 809х буде біля 20тис., в 6901 - якщо колись зявляться - біля 30тис, в 7000-7028 - 35-40тис (теж ріідко йдуть, та ще й в перемішку з 7029-708х - низькі очки і дуууже довгі)
-
ShaggY
Member
- Звідки: Киев
Просто мне сначала дали ноут черти какой.. А тут попалась такая штука кор 5 не рарешают пока брать, сказали только кор ту квад.. вот и взял что самое мощное тем более хоть и квад, но за таким компом всяко лучше сидеть чем за ноутом!
А еще я его перебрал как взял.. ак там такие клевые СО на процах стоят! Вот это охлад от HP Фоточку прикрепил)
А ну получается этот комп как мой примерно в разгоне, ну и то нормально + 20к. А будет толк от линукса для интела?
А еще я его перебрал как взял.. ак там такие клевые СО на процах стоят! Вот это охлад от HP Фоточку прикрепил)
А ну получается этот комп как мой примерно в разгоне, ну и то нормально + 20к. А будет толк от линукса для интела?
-
ronemun
Advanced Member
А будет толк от линукса для интела?
дуже мало, на мою думку
а радіатори знатні
в мене в старому серваку були два повністю мідних, обдувались збоку одним промисловим вентилятором з шумом в 60 дба (як пилесос сильний). Самі проци ледве грілись навіть коли вентилятор зняв. Запас охолодження величезний
дуже мало, на мою думку
а радіатори знатні
в мене в старому серваку були два повністю мідних, обдувались збоку одним промисловим вентилятором з шумом в 60 дба (як пилесос сильний). Самі проци ледве грілись навіть коли вентилятор зняв. Запас охолодження величезний
-
KROZORS
Junior
Привіт.
Підкажіть, де можна дізнатися, що означають цифри на дисплеї Selected Work Unit ?
Підкажіть, де можна дізнатися, що означають цифри на дисплеї Selected Work Unit ?
-
ronemun
Advanced Member
Work Unit - це поле в інтерфейсі 7-го клієнта (справа) з повним описом скачаної задачі (проекту), яка виконується тим слотом, що виділений у полі Folding slots
Її параметри:
1. PRCG - Project: 5766 (Run 12, Clone 103, Gen 274) де 5766 - номер проекту з Таблиці проектів
2. Folding slot ID - номер слота з поля Folding slots
3. Work Queue ID - номер задачі в загальній черзі. Всі задачі всіх слотів, які зараз виконуються (стоять в паузі) ставляться в чергу від 00 і т.д в порядку їх отримання, незалежно від номера слота. Як тільки задача здається чи стирається, її черга звільняється, наступна нова задача займе вільну позицію ближчу до нуля. Так можна знайти дані задачі в папці Work - дані зберігаються не по номеру слота, а по номеру її черги.
4. Status - пауза, обрахунок, чи здача результату
5. ETA - час до завершення обрахунку
6. Base Credit - очки за задачу, але без бонусів.
7. Estimate Credit -очки за задачу з бонусами. Бонуси лише для задач процесора, і задач відеокарт на 17 ядрі, але лише при вчасній задачі (протягом Preferred (days), див. таблицю
8. Estimate PPD - point per day - кількість очок за добу - тобто така кількість очок, яку б принесла дана задача при виконанні на даному компютері в даних умовах протягом 24 год.
9. Estimate TPF - time per frame - тривалість обрахунку 1% задачі
10. Project - номер проекту (задачі)
11. FahCore - номер ядра фолдингу. Для розрахунку на проці використовують зараз А3 і А4 для простих smp задач, і А5 - для БЖ. Для відеокарт зараз є ядра А11 - Cuda стара -для Нвідії до 4ї серії, А15 - Cuda новіша - для всіх Нвідій, А16 - тільки для ATI 5 серії і новіше, А17 - OpenCL - для тих карт які це підтримують (ATI 5 серії і новіше, Нвідія - всі). Ядро автоматом скачується з задачею, якщо воно перед тим не було скачано з іншою задачею.
12. Attempts - номер спроби скачати задачу - це якщо пропав доступ до сервера з задачами, або збій зєднання.
13. Next Attempt - час до наступної спроби - якщо є неохідність. Чим більша кількість спроб, тим більша пауза між спробами. В останніх версіях клієнта нарешті зробили, щоб після певної кількості невдалих спроб клієнт переключається на інший сервер, але тільки в межах правил вибору на основі настройок слота
14. Assigned - час (момент) отримання задачі
15. TimeOut - час (момент) до якого тре здати задачу з бонусами, Preferred (days), див. таблицю
16. Expiration - час (момент) до якого тре здати задачу щоб за неї дали хоча б базові очки. Після цього очок не дадуть взагалі, тільки зарахують саму задачу (кількість задач)
17. Work Server - сервер з номерами задач - він визначає яку задачу має отримати клієнт залежно від умов (номера клієнта, його властивостей, вільних серверів і т.п).
18. Collection Server - а саме звідси скачується сама задача згідно номера який видав Work Server
Добавлено через 3 часа 3 минуты 58 секунд:
команда 350.000.000
Її параметри:
1. PRCG - Project: 5766 (Run 12, Clone 103, Gen 274) де 5766 - номер проекту з Таблиці проектів
2. Folding slot ID - номер слота з поля Folding slots
3. Work Queue ID - номер задачі в загальній черзі. Всі задачі всіх слотів, які зараз виконуються (стоять в паузі) ставляться в чергу від 00 і т.д в порядку їх отримання, незалежно від номера слота. Як тільки задача здається чи стирається, її черга звільняється, наступна нова задача займе вільну позицію ближчу до нуля. Так можна знайти дані задачі в папці Work - дані зберігаються не по номеру слота, а по номеру її черги.
4. Status - пауза, обрахунок, чи здача результату
5. ETA - час до завершення обрахунку
6. Base Credit - очки за задачу, але без бонусів.
7. Estimate Credit -очки за задачу з бонусами. Бонуси лише для задач процесора, і задач відеокарт на 17 ядрі, але лише при вчасній задачі (протягом Preferred (days), див. таблицю
8. Estimate PPD - point per day - кількість очок за добу - тобто така кількість очок, яку б принесла дана задача при виконанні на даному компютері в даних умовах протягом 24 год.
9. Estimate TPF - time per frame - тривалість обрахунку 1% задачі
10. Project - номер проекту (задачі)
11. FahCore - номер ядра фолдингу. Для розрахунку на проці використовують зараз А3 і А4 для простих smp задач, і А5 - для БЖ. Для відеокарт зараз є ядра А11 - Cuda стара -для Нвідії до 4ї серії, А15 - Cuda новіша - для всіх Нвідій, А16 - тільки для ATI 5 серії і новіше, А17 - OpenCL - для тих карт які це підтримують (ATI 5 серії і новіше, Нвідія - всі). Ядро автоматом скачується з задачею, якщо воно перед тим не було скачано з іншою задачею.
12. Attempts - номер спроби скачати задачу - це якщо пропав доступ до сервера з задачами, або збій зєднання.
13. Next Attempt - час до наступної спроби - якщо є неохідність. Чим більша кількість спроб, тим більша пауза між спробами. В останніх версіях клієнта нарешті зробили, щоб після певної кількості невдалих спроб клієнт переключається на інший сервер, але тільки в межах правил вибору на основі настройок слота
14. Assigned - час (момент) отримання задачі
15. TimeOut - час (момент) до якого тре здати задачу з бонусами, Preferred (days), див. таблицю
16. Expiration - час (момент) до якого тре здати задачу щоб за неї дали хоча б базові очки. Після цього очок не дадуть взагалі, тільки зарахують саму задачу (кількість задач)
17. Work Server - сервер з номерами задач - він визначає яку задачу має отримати клієнт залежно від умов (номера клієнта, його властивостей, вільних серверів і т.п).
18. Collection Server - а саме звідси скачується сама задача згідно номера який видав Work Server
Добавлено через 3 часа 3 минуты 58 секунд:
команда 350.000.000
Востаннє редагувалось 12.05.2013 22:43 користувачем ronemun, всього редагувалось 1 раз.
-
ronemun
Advanced Member
цікава новина по новому ядру Лінукса (3.9)
В планировщик задач внесены небольшие исправления, позволившие существенно повысить эффективность работы в ситуациях когда число процессоров превышает число выполняемых активных процессов. За счёт сокращения миграций процессов, мешающей оптимальному использованию процессорного кэша, после внесения изменений производительность в некоторых тестах возросла до 15 раз;
найбільше тут здивувало: небольшие исправления і производительность ...возросла до 15 раз
В планировщик задач внесены небольшие исправления, позволившие существенно повысить эффективность работы в ситуациях когда число процессоров превышает число выполняемых активных процессов. За счёт сокращения миграций процессов, мешающей оптимальному использованию процессорного кэша, после внесения изменений производительность в некоторых тестах возросла до 15 раз;
найбільше тут здивувало: небольшие исправления і производительность ...возросла до 15 раз
Востаннє редагувалось 29.04.2013 21:20 користувачем ronemun, всього редагувалось 2 разів.
-
prosha_evolist
HWBOT OC Team
- Звідки: Київ
ronemun
че такая халява, всего 350?
че такая халява, всего 350?
-
ronemun
Advanced Member
це тестові, але народ купує і не жаліється. Тре врахувати що 2-х сокетні мами для LGA 2011 біля 400 дол.
зате ППД більше 300тис
зате ППД більше 300тис
-
KROZORS
Junior
KROZORS 110 K